-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Шини автомобільні Код ДК 021:2015 - 34350000-5Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Завершена
6 576 245.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 881.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 881.23 UAH
Номер:
3c5d411352fb411fb7e461b0e5848997
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-04-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.06.2025 00:00
Період моніторингу:
04.06.2025 12:47 - 26.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.06.2025 Одеса № 108
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.06.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.06.2025 № 108
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
7 UA-2025-04-16-010526-a 16.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 11 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «ОДЕСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» акціонерного товариства «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.04.2025 № 33, ТД зі змінами, затверджені рішеннями уповноваженої особи Замовника від 30.04.2025 № 46, від 12.05.2025 № 57 та від 14.05.2025 № 67, переліки змін, що вносяться до ТД, звернення за роз’ясненням щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 24.04.2025 та 07.05.2025, відповіді Замовника на звернення, оприлюднені в електронній системі закупівель 25.04.2025, 07.05.2025 та 08.05.2025, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТПРОМТРЕЙД» та товариства з обмеженою відповідальністю «СЕРВІСНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "УКРАВТОЗАПЧАСТИНА"», протоколи розгляду тендерних пропозицій уповноваженої особи Замовника від 22.05.2025 № 89 та від 26.05.2025 № 95, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.05.2025, договір про закупівлю матеріально-технічних ресурсів від 02.06.2025 № ОД/НХ-25-322НЮ, пояснення та документи Замовника, отримані 10.06.2025 через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
11.06.2025 16:30 - 17.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.06.2025 16:30
Запити/Пояснення
Номер:
f6c1e11f8975494e8b193e7b1c7defd5
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.06.2025 14:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0d3785e441fa41fd81d67ba340a8e607
Назва:
Щодо проведенного моніторингу Південного Офісу Держаудитслужби по процедурі закупівлі №UA-2025-04-16-010526-a, Шини автомобільні Код ДК 021:2015 - 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Дата опублікування:
10.06.2025 13:56
Опис:
На запит від 09.06.2025 року Південного Офісу Держаудитслужби по процедурі закупівлі №UA-2025-04-16-010526-a, Шини автомобільні Код ДК 021:2015 - 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності, щодо надання пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Повідомляємо, що відповідно до Специфікованого плану забезпечення матеріалів по самостійній закупівлі, закупівля яких здійснюється в умовах воєнного стану за рахунок власних коштів по господарствам регіональної філії "Одеської залізниці" АТ "Укрзалізниця" на 2025 р., передбачено закупівлю, в тому числі, Шини автомобільні.
Згідно з рішенням правління АТ «Укрзалізниця» (витяг з протоколу засідання від 01.07.2024 №Ц-8-98/946-24) введено в постійну експлуатацію модуль «Тендерно-договірна робота. Облік договорів закупівель» автоматизованої системи «Єдина система управління ланцюгами поставок» АТ «Укрзалізниця» (далі – Модуль).
Регіональні філії, філії з 2025 року зобов’язано формувати технічну частину тендерної документації виключно з використанням вимог до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, погоджених в модулі «технічні вимоги».
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були розроблені згідно модулю «технічні вимоги» (надається у додатках).
Очікувана вартість закупівлі визначалась з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі - Методика).
Відповідно до ч. 2 розділу ІІІ вказаної Методики «Методи визначення очікуваної вартості» для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro".
За п. 2 ч. 1 Розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися шляхом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.
В результаті проведеного моніторингу службою організації та проведення закупівель регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» направлено запити на комерційну пропозицію до ТОВ «СЕРВІСНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «УКРАВТОЗАПЧАСТИНА», ТОВ «СТК-АГРО», ТОВ «ФОТОН-УКРАЇНА».
На підставі отриманих комерційних пропозицій за вх. №НХ03/476 від 18.03.2025, за вих. №385 від 11.03.2025, за вих. №650 від 10.03.2025 (копії надаються) було сформовано первісну очікувальну вартість предмету закупівлі, Шини автомобільні, на електронному майданчику https://prozorro.gov.ua/uk/plan/UA-P-2025-04-14-014341-a, оприлюднено річний план закупівель UA-P-2025-04-14-014341-a та оголошено процедуру закупівлі.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості надаємо адресу веб-сайту: odz.gov.ua, розділ «Закупівлі» - «Активні торги» - посилання на предмет закупівлі та його унікальний номер: UA-2025-04-16-010526-a.
Додатки: листи за вх. №НХ03/476 від 18.03.2025, за вих. №385 від 11.03.2025, за вих. №650 від 10.03.2025 на 11 аркушах – три файли pdf; Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, - файл «Технічні вимоги шини» на 33 аркушах.
Заступник начальника служби
організації та проведення закупівель
регіональної філії «Одеська залізниця» Олег ВІТУШКІН