-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт фасаду та покриття з утепленням внутрішніх приміщень та системи опалення будівлі Благодатської сільської бібліотеки - філії Комунального закладу «Слобожанська публічна бібліотека» Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області, за адресою: Харківська область, Чугуївський район, с. Благодатне, вул. Механізаторська буд. 1
Завершена
5 612 814.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 064.07 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 064.07 UAH
Номер:
213dda3a3b7c4119bc54b748178e26d2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-19-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2025 00:00
Період моніторингу:
19.05.2025 18:01 - 10.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.05.2025
№164
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 19.05.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 19.05.2025 № 164
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2025-04-16-006331-a 16.04.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ФОП МІЛОВАНОВ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції ФОП МІЛОВАНОВ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ФОП МІЛОВАНОВ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджено Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби від 16.04.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 06.05.2025, Договір від 20.05.2025 № 20/05/25, пояснення Замовника від 27.05.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
06.06.2025 22:38 - 12.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2025 22:38
Запити/Пояснення
Номер:
ace3fc26b96e46c399781167fdaa10f0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.05.2025 10:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт фасаду та покриття з утепленням внутрішніх приміщень та системи опалення будівлі Благодатської сільської бібліотеки - філії Комунального закладу «Слобожанська публічна бібліотека» Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області, за адресою: Харківська область, Чугуївський район, с. Благодатне, вул. Механізаторська буд. 1» ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-16-006331-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Згідно з вимогами підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 “ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯУЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ” до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен надати Довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за встановленою формою.
Одночасно, згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 “ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯУЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ” до тендерної документації Замовника, Учасник повине надати в складі тендерної пропозиції, Довідку про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції (договірній ціні з розрахунками) за встановленою формою. Відповідо до підпункту1.2 пункту 1 Додатку 1 “ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯУЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ” до тендерної документації Замовника, Серед переліку обов’язкова наявність наступного обладнання, машин і механізмів, що будуть задіяні для виконання робіт на даному об’єкті, а саме: Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т, Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3.
В складі тендерної пропозиції Учасника ФОП «МІЛОВАНОВ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» надано договори в оренду, умовами яких передбачено наявність в учасника атестованих машиністів.
Проте, наданою в складі тендерної пропозиції Учасника ОП «МІЛОВАНОВ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» Довідкою про наявність працівників залучення машиністів не підтверджено.
Необхідно надати пояснення щодо вищезазначеного.
3. Згідно з вимогами Додатку 1.1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації Замовника, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель договірну ціну, відповідно до пункту 3.8 тендерної документації з урахуванням вимог Технічного завдання Додатку № 1.1 до додатка № 1 до тендерної документації, з розрахунками.
Відомістю ресурсів до тендерної документації Замовника передбачено Перевезення будівельного сміття до 30 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) в обсязі 53,1975 т.
Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника ФОП «МІЛОВАНОВ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» надано відомість ресурсів, відповідно до якої Перевезення будівельного сміття до 30 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) в обсязі 44,6975.
Тобто, Учасником ФОП «МІЛОВАНОВ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» документами наданими в складі тендерної пропозиції не підтверджено вивезення будівельного сміття в обсязі, визначеному проєктною документацією.
Необхідно надати пояснення щодо вищезазначеного.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
036f7d168a9c4390a7b11d89b796b937
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
27.05.2025 14:31
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт фасаду та покриття з утепленням внутрішніх приміщень та системи опалення будівлі Благодатської сільської бібліотеки - філії Комунального закладу «Слобожанська публічна бібліотека» Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області, за адресою: Харківська область, Чугуївський район, с. Благодатне, вул. Механізаторська буд. 1» ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-16-006331-a) надаємо відповідь на запит.
Питання
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь:
За результатами укладеного договору з ТОВ "РІАЛ ІНЖИНІРІНГ" (42331335) 22 серпня 2024 року на виконання проектних робіт за об’єктом «Капітальний ремонт фасаду та покриття з утепленням внутрішніх приміщень та системи опалення будівлі Благодатської сільської бібліотеки - філії Комунального закладу «Слобожанська публічна бібліотека» Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області, за адресою: Харківська область, Чугуївський район, с. Благодатне, вул. Механізаторська буд. 1» виготовлено проектну документацію, яка пройшла експертизу та отримано позитивний експертний звіт №21-0415/01-24 від 12.12.2024, виданий Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Харківській області (35851636) (доступний на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням httрs://е-соnstruсtіоn.gоv.uа/dосumеnt_dеtаіl/dос_іd=3522125668437460171/орtyре=6)
При проведенні процедури закупівлі на виконання будівельних робіт за цим об’єктом (номер UA-2025-04-16-006331-a) технічні та якісні характеристики були визначені на підставі проектної документації. Очікувана вартість будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт фасаду та покриття з утепленням внутрішніх приміщень та системи опалення будівлі Благодатської сільської бібліотеки - філії Комунального закладу «Слобожанська публічна бібліотека» Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області, за адресою: Харківська область, Чугуївський район, с. Благодатне, вул. Механізаторська буд. 1,» склала 5 612 814,00 грн., яка розрахована шляхом виключення із загальної кошторисної вартості зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги», глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», виключення коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва та коштів на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами, та з нарахуванням податку на додану вартість.
Щодо вашого запиту надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо що цю інформацію можливо перевірити за посиланням https://km-sov.gov.ua/index.php/home/advertisement/4340-inf.html
До пояснення додаються:
Експертний звіт №21-0415/01-24 від 12.12.2024
Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва
Наказ про затвердження ЗКР
Питання
2. Згідно з вимогами підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 “ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ” до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен надати Довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за встановленою формою.
Одночасно, згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 “ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ” до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції, Довідку про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт, визначених учасником у пропозиції (договірній ціні з розрахунками) за встановленою формою. Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 “ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ” до тендерної документації Замовника, серед переліку обов’язкова наявність наступного обладнання, машин і механізмів, що будуть задіяні для виконання робіт на даному об’єкті, а саме: Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т, Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3.
В складі тендерної пропозиції Учасника ФОП «МІЛОВАНОВ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» надано договори в оренду, умовами яких передбачено наявність в учасника атестованих машиністів.
Проте, наданою в складі тендерної пропозиції Учасника ОП «МІЛОВАНОВ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» Довідкою про наявність працівників залучення машиністів не підтверджено.
Необхідно надати пояснення щодо вищезазначеного.
Пояснення:
У відповідь на запит щодо відсутності в довідці інформації про працівників відповідної кваліфікації (атестованих машиністів), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, надаємо наступні пояснення.
Відповідно до п. 1.1. Тендерної документації, для підтвердження відповідності критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник вказав, що володіє необхідною технікою для виконання робіт на об'єкті. Це, зокрема, бортові автомобілі вантажопідйомністю 5 т та одноковшеві екскаватори на пневмоколісному ходу з місткістю ковша 0,25 м³.
Факт наявності цієї техніки підтверджено договором оренди №23/08/2024 від 23.08.2024 року, укладеним з ПАТ «ПІВДЕНСПЕЦАТОМЕНЕРГОМОНТАЖ», який містить повний перелік обладнання, переданого Учаснику у тимчасове платне користування.
Учасник надав належні документи, які підтверджують право користування вказаним обладнанням, тим самим виконав вимоги п. 1.1. та п. 1.2. Додатку 1 Тендерної документації.
Слід зазначити, що тендерна документація не встановлює жодних особливих вимог до змісту або умов укладення договорів оренди. Замовник не несе відповідальності за договори, укладені між іншими суб’єктами господарювання, та не має повноважень впливати на порядок їх виконання.
Використання вказаного обладнання передбачено проектною документацією Замовника, та Договірною ціною Учасника. Зокрема, у складі тендерної пропозиції Учасник надав файл "5. Кошторис ексел.rar", що містить договірну ціну з відповідними розрахунками. У підсумковій відомості ресурсів, розділ III «Орендовані будівельні машини та механізми», передбачено використання:
• Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т – 0,025875 маш.-год, вартістю 10,99 грн.
• Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 – 0,1439375 маш.-год, вартістю 71,14 грн.
Вартість використання обладнання враховується без урахування заробітної плати машиністів. Це підтверджується локальним кошторисом №02-001-001 (файл «858_лк Од.В 02 001 001 Будівельні роботи.xls»), де вказано, що:
• Вартість розцінки «Оздоблення для слухового входу профнастилом НС-10» (позиція 55 кошторису) включає експлуатацію бортового автомобіля (0,025875 маш.-год, 10,99 грн), але не враховує оплату праці машиністів.
• Аналогічно, розцінка «Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди» (позиція 61 кошторису) включає витрати на експлуатацію екскаватора (0,1439375 маш.-год, 71,14 грн), без витрат на оплату праці машиністів.
Таким чином, у межах використання орендованого обладнання власні працівники - машиністи Учасника не задіяні. Тому інформація про них не може бути відображена у відповідній довідці.
Відповідно до п. 2.1. Тендерної документації, Учасник повинен надати інформацію про наявність щонайменше 10 працівників відповідної кваліфікації. Оскільки експлуатація зазначеного обладнання не передбачає залучення машиністів від Учасника, що підтверджується розрахунками до Договірної ціни, вказані особи до цього переліку не включаються.
Окремо зауважуємо, що Замовник не має повноважень втручатися в господарську діяльність інших суб’єктів та порядок виконання ними договорів. Вимоги щодо наявності обладнання Учасником виконані. Витрати на заробітну плату машиністів у договірній ціні не враховані, що є підставою для відсутності інформації про відповідних працівників у довідці.
До пояснення додається:
Підсумкова відомість ресурсів
Локальний кошторис 02 001 001
Договір оренди (сторінка 3)
Файл обміну даними кошторису 6ddbf353-108c-4e60-bc00-a01431787406.ibs
Питання
3. Згідно з вимогами Додатку 1.1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації Замовника, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель договірну ціну, відповідно до пункту 3.8 тендерної документації з урахуванням вимог Технічного завдання Додатку № 1.1 до додатка № 1 до тендерної документації, з розрахунками.
Відомістю ресурсів до тендерної документації Замовника передбачено Перевезення будівельного сміття до 30 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) в обсязі 53,1975 т.
Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника ФОП «МІЛОВАНОВ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» надано відомість ресурсів, відповідно до якої Перевезення будівельного сміття до 30 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) в обсязі 44,6975.
Тобто, Учасником ФОП «МІЛОВАНОВ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» документами наданими в складі тендерної пропозиції не підтверджено вивезення будівельного сміття в обсязі, визначеному проєктною документацією.
Необхідно надати пояснення щодо вищезазначеного.
Пояснення:
У відповідь на запит щодо відсутності підтвердження вивезення будівельного сміття в обсязі, визначеному проєктною документацією у кількості 53,1975 т, за розцінкою «С314-30-1 Перевезення будівельного сміття до 30 км (без урахування вартості навантажувальних робіт)» надаємо наступні пояснення.
Згідно з підсумковою відомістю ресурсів до проєктної документації, за розцінкою *С314-30-1* передбачено перевезення 53,1975 т будівельного сміття.
Проєктною документацією також передбачено розбирання покриттів покрівлі з хвилястих азбестоцементних листів (розцінка КР8-2-4), внаслідок чого утворюється 8,5 т небезпечних відходів, які враховані проектною документацією за розцінкою С314-30-1 Перевезення будівельного сміття до 30 км (без урахування вартості навантажувальних робіт)».
Умовами п. 1.5. Додатку 1 тендерної документації встановлено особливий порядок поводження з будівельним сміттям:
Вивeзeння будiвeльнoгo cмiття пoвиннo пepeдбaчaти здiйcнeння пoдaльшoгo зaхopoнeння твepдих пoбутoвих вiдхoдiв, нaкoпичeних в хoдi peмoнтнo-будiвeльних poбiт, щo пiдтвepджуєтьcя в cклaдi тeндepнoї пpoпoзицiї вiдпoвiдним дoкумeнтoм (дoгoвopoм пocлуг, тoщo).
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати договір з ліцензованим суб'єктом господарювання на здійснення операцій з управління відходами, що утворюються в результаті демонтажу покрівлі. Суб'єкт господарювання, який здійснює утилізацію, повинен мати чинну ліцензію на управління небезпечними відходами відповідно до Закону України "Про управління відходами" та постанови Кабінету Міністрів України від 05.12.2023 № 1278. Ліцензії суб'єкта господарювання на управління небезпечними відходами (в паперовому або електронному вигляді), а також дозвіл на внутрішні перевезення небезпечних відходів вантажними автомобілями надається в складі тендерної пропозиції.
Це підтверджується відповідними договорами, наданими в складі тендерної пропозиції Учасником .
Договір про надання послуг з управління побутовими відходами №169 від 18 квітня 2025 року з КП «Комунальник» (сторінка 11 файл 2. Договори, ОСВ (МТБ)
Договір на управління відходами, а саме будівельних матеріалів, що містять азбест № 15609-2025/КОБ від 18 квітня 2025 року з ТОВ «УТІЛЬВТОРПРОМ» (сторінка 20 файл 2. Договори, ОСВ (МТБ)
Підтвердження вивезення побутового сміття в обсязі 44,6975 т надано відповідно до локального кошторису №02-001-001 за позиціями 61, 73 та 127. (розцінка С314-30-1 Перевезення будівельного сміття до 30 км (без урахування вартості навантажувальних робіт)
Відходи, що утворилися під час демонтажу покрівлі з хвилястих азбестоцементних листів (8,5 т), класифікуються як небезпечні. Вони не можуть бути враховані за розцінкою С314-30-1, а включені до накладних витрат згідно з договором із ТОВ «УТІЛЬВТОРПРОМ».
Таким чином, Учасник підтвердив належне вивезення як побутових (44,6975 т), так і небезпечних (8,5 т) відходів, з дотриманням вимог законодавства та умов тендерної документації.
До пояснення додається:
Договір оренди (сторінка 11, 20)
Файл обміну даними кошторису 6ddbf353-108c-4e60-bc00-a01431787406.ibs