-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ролети захисні металеві
Завершена
560 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 800.00 UAH
Номер:
1ce23f4d13e24f5c828036aa1c50691f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-23-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.06.2025 00:00
Період моніторингу:
23.06.2025 17:38 - 15.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.06.2025 № 68-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 23.06.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 23.06.2025 № 68-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2025-04-16-001287-a 16.04.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій фізичних осіб-підприємців Сідлецького Андрія Валерійовича, Яремчука Назарія Зоряновича, Козимир Олени Олександрівни та товариства з обмеженою відповідальністю «ВІКІНГ ЛЮКС», виконання рішень Комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Миколаєві (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 16.04.2025 № 127; звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них, реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції фізичних осіб-підприємців Сідлецького Андрія Валерійовича, Яремчука Назарія Зоряновича, Козимир Олени Олександрівни, товариства з обмеженою відповідальністю «ВІКІНГ ЛЮКС»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.04.2025 № 141, від 01.05.2025 № 145, від 19.05.2025 № 163, від 20.05.2025 № 165, від 26.05.2025 № 168; рішення Комісії АМКУ від 12.05.2025 № 7563-р/пк-пз та від 05.06.2025 № 9005-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір; договір від 13.06.2025 № 97; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
30.06.2025 13:00 - 04.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2025 13:00
Запити/Пояснення
Номер:
abb74e1ae79540f69a6ef9cab5425ff2
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
24.06.2025 09:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
0dd8521949494184be9cd792c0be1287
Назва:
Територіальним управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Миколаєві (далі – ТУ ДБР у м. Миколаєві) розглянуто Ваш запит від 24.06.2025 року про надання пояснень (інформації, документів) під час проведення моніторингу закупівлі UA-2025-04-16-001287-a (далі – Запит).
Дата опублікування:
26.06.2025 17:49
Опис:
Стосовно питання першого Запиту, а саме:
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (індикатор закупівлі UA-2025-04-16-001287-a) проводилось у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами) (далі – Методика), згідно з примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме Методом порівняння ринкових цін.
Згідно пункту 1 розділу III Методики цей метод дозволяє визначити очікувану вартість закупівлі, що планується, на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Так, під час визначення очікуваної вартості закупівлі UA-2025-04-16-001287-a, розглядались цінові пропозиції від трьох потенційний постачальників (виробників) захисних металевих ролетів (копії комерційних пропозицій додаються).
Визначено очікувану вартість закупівлі в розмірі 560 000,00 грн.
Стосовно питання другого Запиту, а саме:
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Зазначаємо, що статтею 17 Конституції України встановлено, що забезпечення державної безпеки і захист державного кордону України покладаються на відповідні військові формування та правоохоронні органи держави, організація і порядок діяльності яких визначаються законом.
Так, згідно зі статтею 1 Закону України «Про Державне бюро розслідувань» Державне бюро розслідувань (далі – Закон) є державним правоохоронним органом, на який покладаються завдання щодо запобігання, виявлення, припинення, розкриття та розслідування кримінальних правопорушень, віднесених до його компетенції.
Згідно з частиною чотири статті 9 Закону, для забезпечення виконання завдань Державного бюро розслідувань (далі – ДБР) утворюються його територіальні управління, зокрема, розташоване у місті Миколаєві, юрисдикція якого поширює свою діяльність на Кіровоградську, Миколаївську та Одеську області.
При цьому, відповідно до абзацу 2 частини другої статті 12 Закону України «Про національну безпеку України» ДБР, виконуючи покладені на нього законодавством особливі завдання, здійснює свої функції із забезпечення національної безпеки у взаємодії з органами, які входять до складу сектору безпеки і оборони.
Окрім того, пунктом 3 Указу Президента України «Про введення воєнного стану в України» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженого Законом України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року (зі змінами) передбачено, що у зв'язку із введенням в Україні воєнного стану тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану, можуть обмежуватися конституційні права і свободи людини і громадянина, передбачені статтями 30-34, 38, 39, 41-44, 53 Конституції України, а також вводитися тимчасові обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб в межах та обсязі, що необхідні для забезпечення можливості запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, які передбачені частиною першою статті 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану».
Працівники Державного бюро розслідувань, як і працівники інших правоохоронних органів, залучені до участі у забезпеченні відсічі збройної агресії Російської Федерації, усунення загрози небезпеки державної незалежності та територіальної цілісності України.
На теперішній час працівники ТУ ДБР у м. Миколаєві, ризикуючи життям та здоров’ям проводять слідчі (розшукові) дії та вживають інші заходи щодо збирання доказів вчинення військових злочинів на території проведення бойових дій, проводять системну роботу з викриття колаборантів та посібників державі-агресору.
Разом з цим, оприлюднення інформації, яку необхідно розмістити на офіційному веб-сайті ТУ ДБР у м. Миколаєві згідно з вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів», та яка містить обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, може негативно вплинути на якість та своєчасність виконання завдань, покладених на ДБР, а також становити загрозу здоров’ю та життю співробітників ТУ ДБР у м. Миколаєві.