-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Завершена
674 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 373.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 373.00 UAH
Номер:
403553476d7a454e8515c4894a256ed8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-09-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.06.2025 00:00
Період моніторингу:
09.06.2025 10:50 - 01.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.06.2025 №45-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 09.06.2025 № 45-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-04-15-013750-a 15.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду та відхилення тендерних пропозицій ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД-БУД-БІЗНЕС", ФОП ОЛЕКСІВ МАРІЯ РОМАНІВНА, розгляду тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець Гнідик Мирослав Степанович, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 23 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДМП «Івано-Франківськтеплокомуненерго», (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.04.2025 №35т (далі – ТД), скаргу до процедури UA-2025-04-15-013750-a.a1, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7814-р/пк-пз від 15.05.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД-БУД-БІЗНЕС", ФОП ОЛЕКСІВ МАРІЯ РОМАНІВНА, Фізична особа-підприємець Гнідик Мирослав Степанович, протокол уповноваженої особи від 01.05.2025 №40т, щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД-БУД-БІЗНЕС", протокол уповноваженої особи від 21.05.2025 №45т, щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ОЛЕКСІВ МАРІЯ РОМАНІВНА, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.05.2025 № 46т, повідомлення про намір укласти договір від 27.05.2025 року, договір поставки від 02.06.2025 №25-360 (далі – договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 12.06.2025 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
23.06.2025 11:13 - 27.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.06.2025 11:13
Запити/Пояснення
Номер:
65fc5bf3e3d640b695845215a2c5cc19
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
10.06.2025 11:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-15-013750-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
096f6640dd9b4408bc10eb3f9de76e87
Назва:
Пояснення ДАСУ
Дата опублікування:
12.06.2025 18:20
Опис:
Керуючись ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю від 10.06.2025р. згідно з моніторингом процедури закупівлі за предметом «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі», закупівля № UA-2025-04-15-013750-a.
Суб’єктами виконання пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» є головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єкти господарювання державного сектору економіки.
Державне міське підприємство «Івано-Франківськтеплокомуненерго» відповідно до норм його статуту – це комунальне унітарне комерційне підприємство, утворене на базі відокремленої частини комунальної власності Івано-Франківської міської територіальної громади і входить до сфери управління Івано-Франківської міської ради. Майно підприємства є власністю Івано-Франківської міської територіальної громади та закріплене за ним на праві господарського відання. Таким чином, ДМП «Івано-Франківськ-теплокомуненерго» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, також воно не є розпорядником бюджетних коштів, оскільки відповідно до п.47 ч.1 ст.2 Бюджетного кодексу України розпорядником бюджетних коштів може бути виключно бюджетна установа.
Отже, норми пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» не поширюються на ДМП «Івано-Франківськтеплокомуненерго» та воно не є суб’єктом їх виконання.
З метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Державне міське підприємство "Івано-Франківськтеплокомуненерго" звернулося з запитом про надання цінових (комерційних) пропозицій до суб’єктів господарювання, які здійснюють продаж піску будівельного та щебеню.
У відповідь на запит уповноваженої особи цінові (комерційні пропозиції) надали :
1. ТзОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ», цінова пропозиція від 18.03.2025;
2. ФОП Гнідик Мирослав Степанович, цінова пропозиція від 26.03.2025.
Копії вказаних пропозицій додаються до цього пояснення.
Окрім того уповноваженою особою здійснювався моніторинг цін на вказаний товар в мережі Інтернет.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено на підставі службової записки начальника ремонтно - механічного цеху Рошнівського Володимира Григоровича, погодженої головним інженером ДМП "Івано-Франківськтеплокомуненерго" Лесівим Ігорем Ярославовичем. Саме в вказаній службовій записці посадової особи підприємства, яка є відповідальною за відновлення благоустрою після ремонтних робіт на теплових мережах та є компетентною в питанні основних характеристик товару, зазначеного в додатку 3 до тендерної документації, визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, кількість товару відповідно до плану робіт