• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Запірна арматура

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Застосовані критерії оцінки – ціна.

Завершена

4 149 660.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 41 496.00 UAH
Номер: 46655586e4b94e2bab7e2330a15aa534
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-07-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.05.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 07.05.2025 16:27 - 29.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.05.2025 № 59-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 07 травня 2025 р. № 003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-15-013098-a, 15.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), l.v.kudelia@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «БУДІНВЕСТКОМПАНІ» встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Черкасиводоканал» Черкаської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 15.04.2025 № 244; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «М-ЛІТ»; протокол уповноваженої особи Замовника від 29.04.2025 №286; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІНВЕСТКОМПАНІ» (далі – ТОВ «БУДІНВЕСТКОМПАНІ», Учасник); протокол уповноваженої особи Замовника від 06.05.2025 №315; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «БУДІНВЕСТКОМПАНІ» у спосіб, визначений тендерною документацією; договір поставки від 14.05.2025 № 760 (далі – Договір); звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення Замовника, отримані 13.05.2025 в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Аналізом встановлено, що у пункті 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив таке: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником Додатку №1 (в Додатку №1.1) тендерної документації». Згідно із пунктом 1 Додатку №1.1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі – Технічна специфікація) Замовник визначив такі найменування товару: засувка клинова Ду 200 мм PN10 бар; засувка клинова Ду 250 мм PN10 бар; засувка клинова Ду 300 мм PN10 бар. Крім цього, окремим розділом Технічної специфікації визначені Технічні вимоги до засувок DN50 PN16, DN80 PN16, DN100 PN16, DN150 PN16, DN200 PN10, DN250 PN10, DN300 PN10, а пунктом 2.3 Технічної специфікації передбачено, що в складі пропозиції учасник повинен надати скан-копію креслення, паспорту або керівництва з експлуатації на кожен вид товару, що є предметом закупівлі, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником. Аналізом документів тендерної пропозиції ТОВ «БУДІНВЕСТКОМПАНІ» встановлено, що Учасник запропоновував такі найменування товару, як визначено тендерною документацією (засувка клинова Ду 200 мм PN10 бар; засувка клинова Ду 250 мм PN10 бар; засувка клинова Ду 300 мм PN10 бар), проте технічні паспорти надав для виробів «Засувка чавунна фланцева» (стор.52, 58, 64 файлу «2. Техвимоги»). Тобто, надана в технічних паспортах інформація не відповідає вимогам до предмету закупівлі. Замовник у поясненні від 13.05.2025 стверджує, що в складі пропозиції подано технічні паспорти на засувки, які відповідають всім встановленим вимогам до предмету закупівлі. Однак, пояснення Замовника не спростовують невідповідність технічних паспортів на виріб «Засувка чавунна фланцева» предмету закупівлі «Засувка клинова Ду 200 мм PN10 бар»; «Засувка клинова Ду 250 мм PN10 бар»; «Засувка клинова Ду 300 мм PN10 бар». Таким чином, аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУДІНВЕСТКОМПАНІ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень: 22.05.2025 15:46 - 06.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 22.05.2025 15:46

Оскарження висновку в суді

Опис: Комунальним підприємством "Черкасиводоканал" Черкаської міської ради подано до Черкаського окружного адміністративного суду адміністративний позов "Про визнання протиправним та скасування індивідуального акта", справа №580/6413/25. Ухвалою від 10.06.25р. Черкаського окружного адміністративного суду по справі № 580/6413/25 відкрито провадження
Дата публікації: 11.06.2025 10:15
Дата відкриття провадження: 10.06.2025 00:00
Номер відкриття провадження: 580/6413/25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КП «Черкасиводоканал» не погоджується із таким висновком Держаудитслужби з наступних підстав. Тендерна документація сформована Замовником у відповідності до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) та містить всю інформацію передбачену Законом і Особливостями. На виконання вищезазначеного, тендерна документація містить (згідно п.3 ч.2 ст.22 Закону) «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» (Додаток №1.1 до тендерної документації). Технічна специфікація, що є Додатком №1.1. до тендерної документації, містить усі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що відповідає вимогам ст.23 Закону: «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів …. що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, …. можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів) …..». Тобто, в Додатку №1.1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі . Запірна арматура за кодом CPV за ДК 021:2015 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої. Технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації (далі – Додаток №1.1), замовником встановлено сукупність технічних, функціональних та якісних вимог, які визначають характеристики товару, що закуповується, і в якому наявна потреба. Пп. 2.3 п.2 Додатку №1.1. вимагається в складі тендерної пропозиції надати: «Скан-копію креслення, паспорту або керівництва з експлуатації на кожен вид товару, що є предметом закупівлі, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником.», тобто зазначена вимога передбачає надання вищезазначених документів, у яких міститься інформація, що підтверджує, в цілому, відповідність запропонованого товару визначеним в Додатку №1.1. технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі. На виконання зазначеного, учасником ТОВ "БУДІНВЕСТКОМПАНІ" надані технічні паспорти, які в повній мірі підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним та якісним вимогам визначених Замовником щодо предмета закупівлі, а саме: 1) Засувка клинова Ду 200 мм PN10 бар – технічний паспорт (стор.52-57 файлу «2. Техвимоги») на виріб: засувка чавунна фланцева, каталожний номер 4000Е1, діаметр-тиск-кількість: 200-10-20, де: на стор. 53 зазначені характеристики засувки (відповідають вимогам визначеним в Додатку №1.1), в тому числі (на стор.53) зазначена конструкція – запірна клинова засувка; на стор. 54 вказано DN 200 PN 10 (відповідає вимогам визначеним в Додатку №1.1). Таким чином, в складі пропозиції подано паспорт на Засувку типу клинова Ду 200 мм PN10 бар, із зазначенням матеріалу корпусу (чавун) та фланцевим з’єднанням, що повністю відповідає предмету закупівлі. 2) Засувка клинова Ду 250 мм PN10 бар – технічний паспорт (стор.58-63 файлу «2. Техвимоги») на виріб: засувка чавунна фланцева, каталожний номер 4000Е1, діаметр-тиск-кількість: 250-10-2; де: на стор. 59 зазначені характеристики засувки (відповідають вимогам визначеним в Додатку №1.1), в тому числі (на стор.59) зазначена конструкція – запірна клинова засувка; на стор. 60 вказано DN 250 PN 10 (відповідає вимогам визначеним в Додатку №1.1). Таким чином, в складі пропозиції подано паспорт на Засувку типу клинова Ду 250 мм PN10 бар, із зазначенням матеріалу корпусу (чавун) та фланцевим з’єднанням, що повністю відповідає предмету закупівлі. 3) Засувка клинова Ду 300 мм PN10 бар – технічний паспорт (стор.64-63 файлу «2. Техвимоги») на виріб: засувку чавунну фланцеву, каталожний номер 4000Е1, діаметр-тиск-кількість: 300-10-1, де: на стор. 65 зазначені характеристики засувки (відповідають вимогам визначеним в Додатку №1.1), в тому числі (на стор.65) зазначена конструкція – запірна клинова засувка; на стор. 66 вказано DN 300 PN 10. Таким чином, в складі пропозиції подано паспорт на Засувку типу клинова Ду 300 мм PN10 бар, із зазначенням матеріалу корпусу (чавун) та фланцевим з’єднанням, що повністю відповідає предмету закупівлі. Крім того, на виконання п. 6 Додатку №1.1 до тендерної документації, учасником надано в складі пропозиції порівняльну таблицю № 254 від «16» квітня 2025 року (файл «2. Техвимоги» стор. 105-108), якою ТОВ "БУДІНВЕСТКОМПАНІ" також підтверджено повну відповідність характеристик запропонованого ним товару, вимогам щодо предмета закупівлі, визначених в тендерній документації. Звертаємо вашу увагу, що тендерна документація не містить окремих вимог щодо тотожності в найменуванні товару в Додатку№1.1 та у документах, що повинні надаватись учасником згідно пп.2.3 п.2 Додатку №1.1.. Також, п.6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу ІІІ тендерної документації, вказано: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Тобто, умови тендерної документації, передбачають можливість, пропонувати учасникам еквівалент. В свою чергу, слід зазначити, еквівалент – це продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками. Водночас, повідомляємо, що КП «Черкасиводоканал» не погоджуючись із висновком Держаудитслужби і має намір використати своє право на звернення до суду про оскарження такого висновку у строки, визначені Законом України «Про публічні закупівлі», про що проінформує у електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту: 28.05.2025 16:28

Запити/Пояснення