• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

газ природній

Завершена

1 620 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 162.00 UAH
Номер: 4f26ff872e384076af0ec8cd852d5177
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2018-12-28-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.12.2018 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 28.12.2018 15:12 - 24.01.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.12.2018 Львів № 301 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатків 1-3, що додаються. 2.Відділам та секторам контролю у сфері закупівель у областях забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатках 1-3 до цього наказу. 3.Відповідальність за своєчасність та якість проведення моніторингу закупівель покладено на начальників управлінь Західного офісу Держаудитслужби. Начальник Р.КРОЛЯК Витяг з Додатку 2 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.12.2018 № 301 № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2018-09-13-000982-c від 13.09.2018 - Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі в річному плані (додатку), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Сторожинецької центральної районної лікарні (далі – Замовник) від 11.09.2018 №56; тендерна пропозиція ТОВ «Енергія України»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.10.2018 №76; повідомлення про намір укласти договір від 10.10.2018 №76; договір від 24.10.2018 року №303, додаткові угоди до договору від 01.11.2018 року №1, від 02.11.2018 року №2 та від 14.11.2018 року №3. За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, а саме: не накладено електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2018-09-13-000982-с.
Період усунення порушень: 08.01.2019 15:19 - 23.01.2019 00:00
Дата публікації висновку: 08.01.2019 15:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Адміністрація КНП «Сторожинецька центральна районна лікарня» за результатами моніторингу закупівель повідомляє, що при публікації оголошення на відкриті торги по закупівлі природнього газу стався технічний збій і на документ оголошення не наклався електронний підпис, що є порушенням вимог абзацу другого пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579. Закупівля була створена ще у вересні 2018 року і відмінити чи усунути порушення неможливо. Винним особам винесено попередженя. Голову тендерного комітету зобов’язано проводити жорсткий контроль за роботою всіх членів комітету,
Дата публікації звіту: 14.01.2019 16:54

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • documentsForm: Відсутній механізм
Опис: -
Дата публікації: 24.01.2019 10:28