-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Єврокуб 1000 л п/е з металевим захистом на піддоні
Торги відмінено
129 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 647.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 647.50 UAH
Номер:
1dd57978158b4161bc1e698ba868c7e3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-05-000131
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2025 00:00
Період моніторингу:
05.05.2025 16:38 - 27.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.05.2025 № 34-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 05.05.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
05.05.2025 №34-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-04-15-005154-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзаців першого та десятого пункту 28 Особливостей.
За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, відповідність повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; відповідність повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель МКП «Херсонтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену Рішенням уповноваженої особи від 15.04.2025 №15.04; тендерна пропозиція ФОП РУСІН ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ; вимога про усунення невідповідностей до 29 квітня 2025; Протокольне рішення від 29.04.2025 №29.04 про визначення переможцем закупівлі ФОП РУСІН ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ; повідомлення про намір укласти договір від 29.04.2025; пояснення та документи надані Замовником 09.05.2025 через електронну систему закупівель на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (далі – Управління).
За результатом проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне.
Замовником при формуванні тендерної документації не враховано зміни до пункту 28 Особливостей внесені постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 № 782, а саме тендерна документація не містить окремих додатків до тендерної документації з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, чим порушено вимоги абзаців першого та десятого пункту 28 Особливостей.
Надане Замовником пояснення від 09.05.2025 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту вказаного порушення.
В ході проведення моніторингу, Замовник протокольним рішенням від 09.05.2025 №09.05 прийняв рішення відмінити закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей.
Період усунення порушень:
12.05.2025 11:47 - 27.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.05.2025 11:47
Запити/Пояснення
Номер:
c48159acc1234d0b96be3d8937e6f5de
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.05.2025 15:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі єврокубу 1000 л п/е з металевим захистом на піддоні (ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-15-005154-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо пояснити, чому Замовником при складанні тендерної документації не враховано зміни до пункту 28 Особливостей внесені постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 № 782, та сформовано тендерну документацію без оформлення окремого додатку до тендерної документації з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
9d3e9bb5a0374513bf8067eab72f7395
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
09.05.2025 10:07
Опис:
Замовником у тендерній документації передбачено Додаток 1, який містить чіткий та вичерпний перелік документів, які учасник повинен подати у складі пропозиції та Додаток 2 Підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей, інформація, яку надає учасник у тендерній пропозиції та спосіб документального підтвердження інформації для переможця процедури закупівлі щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей
Хоча назва Додатку 1 прямо не містить формулювання "Перелік документів учасника", його зміст повністю відповідає вимогам Постанови № 1178, оскільки віни: Містить структурований перелік усіх документів та інформації, які подаються учасником/переможцем. Включають вимоги до підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, відсутності підстав для відхилення, технічним та іншим умовам. Виконані у форматі окремого додатка до тендерної документації. Відповідно до норм Постанови жодних вимог щодо конкретного формулювання назви додатка не встановлено, а ключовою умовою є наявність окремого структурованого документа, що містить перелік необхідних документів. Таким чином, Додаток 1 та Додаток 2 повністю відповідають вимогам законодавства, а відсутність у назві прямої згадки про "Перелік документів учасника" не є порушенням