• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Єврокуб 1000 л п/е з металевим захистом на піддоні

Торги відмінено

129 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 647.50 UAH
Номер: 1dd57978158b4161bc1e698ba868c7e3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-05-000131
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 05.05.2025 16:38 - 27.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.05.2025 № 34-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 05.05.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 05.05.2025 №34-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-04-15-005154-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, a.o.skidan@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзаців першого та десятого пункту 28 Особливостей. За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, відповідність повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; відповідність повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель МКП «Херсонтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену Рішенням уповноваженої особи від 15.04.2025 №15.04; тендерна пропозиція ФОП РУСІН ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ; вимога про усунення невідповідностей до 29 квітня 2025; Протокольне рішення від 29.04.2025 №29.04 про визначення переможцем закупівлі ФОП РУСІН ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ; повідомлення про намір укласти договір від 29.04.2025; пояснення та документи надані Замовником 09.05.2025 через електронну систему закупівель на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (далі – Управління). За результатом проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне. Замовником при формуванні тендерної документації не враховано зміни до пункту 28 Особливостей внесені постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 № 782, а саме тендерна документація не містить окремих додатків до тендерної документації з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, чим порушено вимоги абзаців першого та десятого пункту 28 Особливостей. Надане Замовником пояснення від 09.05.2025 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту вказаного порушення. В ході проведення моніторингу, Замовник протокольним рішенням від 09.05.2025 №09.05 прийняв рішення відмінити закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей.
Період усунення порушень: 12.05.2025 11:47 - 27.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.05.2025 11:47

Запити/Пояснення