• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бункер 8 куб.м метал 3,0

Торги відмінено

146 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 730.00 UAH
Номер: ca24dfb4e5d646a38702bb8b9e54f182
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-05-000132
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 05.05.2025 17:08 - 27.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.05.2025 № 34-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 05.05.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 05.05.2025 №34-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-04-15-002988-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, a.o.skidan@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення вимог абзаців першого та десятого пункту 28 Особливостей. За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Омельченко Іван Вячеславович встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20.05.2025. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції 01.04.2025 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель МКП «Херсонтеплоенерго» (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 15.04.2025 №15.04; протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції та намір укласти договір про закупівлю з переможцем ФОП Омельченко Іван Вячеславович від 29.04.2025 №29.04; повідомлення про намір укласти договір від 29.04.2025; пояснення Замовника надані 13.05.2025 та 16.05.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатом проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено, що Замовник при формуванні тендерної документації не врахував зміни до пункту 28 Особливостей внесені постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 № 782, а саме тендерна документація не містить окремих додатків до тендерної документації з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, чим порушено вимоги абзаців першого та десятого пункту 28 Особливостей. Надана Замовником відповідь від 13.05.2025 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту вказаного порушення. За результатом проведеного моніторингу установлено, що тендерна пропозиція ФОП Омельченко Іван Вячеславович не відповідає вимогам тендерної документації. Так, відповідно до пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив вимогу, щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. На виконання зазначених вимог учасник ФОП Омельченко Іван Вячеславович у складі своєї пропозиції вищевказаної довідки не надав, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Омельченко Іван Вячеславович (протокол уповноваженої особи від 29.04.2025 №29.04) не виявив невідповідностей в інформації та/ або документах, що подані учасником ФОП Омельченко Іван Вячеславович та не розмістив повідомлення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушено вимоги пункту 43 Особливостей. На запит Держаудитслужби з цього питання Замовник надав пояснення від 16.05.2025, що не спростовують порушень пункту 43 Особливостей, виявлених органом державного фінансового контролю під час проведення цього моніторингу. В ході проведення моніторингу Замовник протокольним рішенням від 16.05.2025 №16.05 прийняв рішення відмінити процедуру закупівлі.
Період усунення порушень: 20.05.2025 17:06 - 04.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 20.05.2025 17:06

Запити/Пояснення