• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону
  • 1

Електрична енергія для потреб навчальних корпусів

Завершена

218 997.90 UAH з ПДВ
Номер: 5ca587702928487f94f301c98292319a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-18-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.04.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 18.04.2025 17:06 - 10.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.04.2025 № 39-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 18.04.2025 № 39-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 11. UA-2025-04-15-001048-a, яку проводить Відокремлений структурний підрозділ «Запорізький гідроенергетичний фаховий коледж Запорізького національного університету»;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 114-46-99, m.a.diachenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами дослідження питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 13 Особливостей в частині не оприлюднення обґрунтування застосування закупівлі без використання електронної системи закупівель у відповідності до даного пункту. За результатами розгляду питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону в частині не надання відповіді на направлений запит. За результатами дослідження питання відповідності проведеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує оприлюднити належним чином оформлене обґрунтування застосування закупівлі без використання електронної системи закупівель, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «29» квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, укладення договору у відповідності до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відокремленого структурного підрозділу “Запорізький гідроенергетичний фаховий коледж Запорізького національного університету” (далі - Замовник) на 2025 рік; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію про предмет та умови закупівлі; опублікований звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; укладений договір. Відповідно до пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. В ході дослідження питання відповідності проведеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 13 Особливостей не оприлюднено обґрунтування застосування закупівлі без використання електронної системи закупівель у формі передбаченої вказаною законодавчою нормою. Крім того, Замовник на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень від 21.04.2025 щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель обґрунтування (підстави) для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи відповідно до пункту 13 Особливостей, всупереч вимогам частини п’ятої статті 8 Закону, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту не надав пояснення через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 30.04.2025 10:24 - 15.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.04.2025 10:24

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 08/0029пр/2025

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Ні
Опис: Порушення не усунуто. На уповноважену особу складено протокол за ст.164-14 КУпАП
Дата публікації: 11.09.2025 11:29

Запити/Пояснення