• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

30230000-0 Комп’ютерне обладнання Матеріали та приладдя для ІТ

Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації.

Завершена

1 924 963.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 19 249.64 UAH
Номер: b7c00c1468814756a3c9842c2ee305f1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-04-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 04.06.2025 11:39 - 26.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.06.2025 № 163 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-04-14-007712-a 14.04.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.m.solomenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КСМ ЮА» встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАРТНЕР АЙ ТІ» та ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК «ФРАЙ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» (далі – Замовник) на 2025 рік, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою від 14.04.2025 року, зі змінами від 21.04.2025 року, реєстр пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «KCM ЮA» (далі – ТОВ «KCM ЮA»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАРТНЕР АЙ ТІ» (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАРТНЕР АЙ ТІ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК «ФРАЙ» (далі – ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК «ФРАЙ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольні рішення уповноваженої особи від 30.04.2025 року № 225544/03/2025, від 08.05.2025 року № 225544/05/2025, від 14.05.2025 року № 225544/06/2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір № 01-225544-25 від 27.05.2025 на загальну суму 2 053 580,82 грн з ПДВ, пояснення та документи надані Замовником 10.06.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Відповідно до протоколу уповноваженої особи від 30.04.2025 року № 225544/03/2025 тендерну пропозицію ТОВ «КСМ ЮА» відхилено як таку, що не відповідає технічним специфікаціям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зокрема в ній відсутня інформація, яка вимагається у розділі 1 додатку 3 до тендерної документації. Під час моніторингу установлено, що відповідно до розділу 3 додатку 3 тендерної документації, учасник торгів повинен надати у складі тендерної документації, зокрема: «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, який складається з Розділів І-ІІ, у тому числі заповненої Таблиці № 1 Розділу ІІ Додатку 3 цієї тендерної документації, за підписом уповноваженої особи Учасника. Опис повинен містити порівняльні таблиці характеристик/параметрів, запропонованого товару з технічними вимогами Замовника.» В розділі 1 додатку № 3 до тендерної документації Замовник встановив загальні вимоги до предмету закупівлі, зокрема: «1. Перелік товару, що має бути поставлений Постачальником, його характеристики та кількість, адреси поставки товару наведено у Таблиці №1 Розділу 2. 2. Строк поставки товару: не пізніше 31.10.2025. 3. Товар повинен відповідати вимогам чинних в Україні нормативних документів (державним стандартам (ДСТУ), технічним умовам (ТУ), ISO та іншим нормам, встановленим чинним законодавством України) для даного виду Товару і підтверджуватись документами, передбаченими діючим законодавством, копії яких подаються Постачальником Покупцю при передачі Товару. 4. Товар повинен бути виготовлений не раніше 2024 року. Товар повинен бути новим (не бути таким, що вживався чи експлуатувався). 5. На товар надається гарантія - 12 місяців з дати поставки відповідного Товару, або більший строк якщо він встановлений виробником Товару, Постачальником. (Стосується позицій, гарантійний строк яких не зазначено в технічних характеристиках). В разі виявлення неналежної якості або некомплектності, Товар буде повернуто Постачальнику з подальшою заміною на якісний та комплектний Товар. 6. Товар повинен бути спакований Постачальником таким чином, щоб виключити його псування в період поставки. Вартість тари включена у ціну товару та має відповідати технічним вимогам зберігання. 7. Товар повинен мати відповідне маркування виробника. Якість товару повинна відповідати технічним вимогам виробника.». На виконання встановлених вимог учасник торгів ТОВ «КСМ ЮА» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 25.04.2025 № 2504/6 («Порівняльна таблиця»), в якій наявна інформація про технічні характеристики запропонованого до постачання товару. Крім того, учасник торгів ТОВ «КСМ ЮА» у листі-згоді від 25.04.2025 № 2504/4 (файл «Довідка про гарантію.pdf») повідомив про дотримання гарантійних зобов’язань, на товар, що пропонується до постачання (термін гарантії на товар відповідно до технічних характеристик) та в гарантійному листі від 25.04.2025 № 2504/1 повідомив, що товар який пропонується до постачання є новий. Вимогами пункту 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Пунктом 43 Особливостей та пунктом 1 розділу 5 тендерної документації визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи зазначене, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив учаснику ТОВ «КСМ ЮА» вимогу про усунення невідповідностей виявлених в інформації та документах, що подані ним у тендерній пропозиції. Таким чином, Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КСМ ЮА» згідно підстав викладених в Протоколі відхилення, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, чим порушив вимоги абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а також не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Замовник безпідставно відхилив пропозицію ТОВ «КСМ ЮА», ціна якої становить 1 464 000,00грн з ПДВ та яка на 589 580,82 грн з ПДВ дешевша за остаточну цінову пропозицію в сумі 2 053 580,82 грн з ПДВ учасника переможця торгів ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК «ФРАЙ», з яким укладено договір про закупівлю.
Період усунення порушень: 25.06.2025 17:34 - 10.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 25.06.2025 17:34

Оскарження висновку в суді

Опис: Оскарження рішення висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA -2025-04-14-007712-а
Дата публікації: 09.07.2025 13:54

Запити/Пояснення