-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт покрівлі котелень, що перебувають на балансі Комунального підприємства «Теплоенерго» Дніпровської міської ради ДК 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Завершена
25 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 250 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 250 000.00 UAH
Номер:
3d4812d86b21487ba7601cce0fdf8064
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-07-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2025 00:00
Період моніторингу:
07.05.2025 11:50 - 29.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.05.2025 № 134
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
44 UA-2025-04-14-006455-a 14.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СКС-БУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерній пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату початку проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Теплоенерго» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 14 квітня 2025 року № 14-03, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СКС-БУД» (далі – ТОВ «СКС-БУД»), протокол щодо прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі уповноваженою особою Замовника від 24 квітня 2025 року № 24-01, повідомлення про намір укласти договір від 24 квітня 2025 року, договір від 05 травня 2025 року № 133-25в на суму 24 486 066,47 грн з ПДВ, пояснення та документи, надані Замовником на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель 13 травня 2025 року.
Період усунення порушень:
23.05.2025 11:45 - 29.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.05.2025 11:45
Запити/Пояснення
Номер:
489dc913c5e34e6a99be6eaa8d29245e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.05.2025 14:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт покрівлі котелень, що перебувають на балансі Комунального підприємства «Теплоенерго» Дніпровської міської ради ДК 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-14-006455-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та відповідних документів (експертні звіти, локальні кошториси, договірну ціну з розрахунками, пояснювальну записку, проектну документацію тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
321b99c3bac44fe4983de0db92319cde
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.05.2025 13:58
Опис:
Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради розглянуло запит Держаудитслужби України на пояснення, розміщений 08.05.2025 в електронній системі закупівель, в межах проведення моніторингу процедури закупівлі з предмету «Поточний ремонт покрівлі котелень, що перебувають на балансі Комунального підприємства «Теплоенерго» Дніпровської міської ради ДК 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-17-006346-a), та за результатами розгляду повідомляємо наступне. Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) відноситься до юридичних осіб та/або суб’єктів господарювання, зазначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», як такі, що здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. Технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника на підставі розроблених та затверджених дефектних актів, де конкретизуються найменування послуг та необхідні матеріали, а також фізичний обсяг послуг та витрат, враховуючи специфіку предмета закупівлі та з урахуванням вимог законодавства. Розмір витрат та очікувана вартість вищезазначеного предмета закупівлі визначені шляхом здійснення розрахунку вартості послуг, відповідно до розроблених та затверджених дефектних актів, за допомогою програмного комплексу, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації (Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами)) та з урахуванням ринкових цін на ресурси та матеріали, що повинні застосовуватися при наданні послуг, що є предметом даної процедури закупівлі, умов оплати, інших можливих чинників, що можуть впливати на вартість предмету закупівлі та орієнтовно становлять 25 000 000,00 грн. з ПДВ.