-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Буряк, капуста білокачанна, цибуля, огірки свіжі, помідори, перець солодкий, петрушка, часник, кріп, лимони, зелена цибуля (пера), корінь петрушки
Завершена
337 199.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 700.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 700.00 UAH
Номер:
92da59f691504395909c9044584214f2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2018-10-31-000608
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.02.2019 00:00
Період моніторингу:
12.02.2019 17:10 - 06.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.02.2019 № 34
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 08.02.2019 № 34
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2018-09-17-002248-c 17.09.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо внесення змін до умов договору про закупівлю установлено порушення норм частини першої статті 36 Закону та частини першої статті 631 Цивільного кодексу України.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків (RISK-2-13, RISK2-17-2, RISK-1-13-1, RISK-1-14, RISK-1-3-2, RISK-1-3-3, RISK-1-6, RISK-1-8-1 та RISK-1-8-2) не підтверджено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 березня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом рішення тендерного комітету Державного підприємства України «Міжнародний дитячий центр «Артек» від 17.09.2018 № 172 (далі – замовник), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Продовольча Гуртовня» (далі – ТОВ «Продовольча Гуртовня»), повідомлення про намір укласти договір, договір постачання товару від 23.10.2018 № 371/2018, додаткова угода до договору від 14.01.2019 № 1.
За результатами моніторингу установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), а саме: не накладено електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2018-09-17-002248-с.
Крім цього установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить вимоги щодо способу надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону.
Згідно із частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Відповідно до частини першої статті 631 Цивільного кодексу України строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору.
При цьому замовник уклав додаткову угоду № 1 від 14.01.2019 до договору на постачання товару від 23.10.2018 № 371/2018 строк дії якого закінчився 31.12.2018.
Зважаючи на зазначене, замовник уклавши вказану додаткову угоду не дотримався вимог, встановлених у частині першій статті 631 Цивільного кодексу України та частини першої статті 36 Закону.
Період усунення порушень:
06.03.2019 19:12 - 22.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
06.03.2019 19:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
1. Щодо порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579.
На оголошення про проведення відкритих торгів не було накладено електронний цифровий підпис у зв’язку з тимчасовою відсутністю технічної можливості на авторизованому майданчику Замовника.
2.Щодо порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік підстав за наявності яких замовник може або зобов’язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі. Відповідно до частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Отже, керуючись вищезазначеними нормами Закону, Замовником самостійно перевірялась інформація визначена в пп. 3 та 8 частини першої статті 17 Закону у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення та Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.
При цьому, з метою усунення виявлених порушень, Замовником буде приведено тендерну документацію до вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
3. Щодо порушення вимог частини першої статті 631 Цивільного кодексу України та частини першої статті 36 Закону.
Відповідно до частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення.
Отже, домовленість сторін щодо застосування умов додаткової угоди до договору, продовженого відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», до відносин, що виникли між сторонами з «01» січня 2019 року, тобто до моменту укладення додаткової угоди, узгоджується з вимогами законодавства, зокрема статті 631 Цивільного кодексу України, тому не є підставою для визнання такої угоди недійсною.
Разом з тим, відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня внесення змін.
Дата публікації звіту:
13.03.2019 20:29
Рішення про призначення перевірки
Номер:
f3eadb12c5f446f090065b68db950b4b
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2019-07-10-000001
Дата створення:
10.07.2019 09:24
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.07.2019 № 211
Київ
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 10 липня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2018-09-06-000372-a, UA-2018-09-17-002248-c,
UA-2018-09-17-002305-c, UA-2018-11-05-000774-c, UA-2018-11-01-001746-b, UA-2019-03-01-002525-a, здійснених Державним підприємством України «Міжнародний дитячий центр «Артек».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:
МИХАЙЛОВ Олександр Юрійович
– начальник відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави, Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель (керівник групи);
НАЗАРЕНКО Ірина Федорівна – головний державний аудитор відділу моніторингу закупівель у бюджетній сфері Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель;
МЕТУЛИНСЬКА Лідія Олександрівна – головний державний аудитор відділу перевірок закупівель у бюджетній сфері Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ