• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з проведення тотального опромінення тіла для виконання пересадки кісткового мозку та супутні послуги (Код ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги)

Завершена

1 190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 950.00 UAH
Номер: 73f2703398d146dabefe33e6f0e778c3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-14-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.05.2025 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 14.05.2025 12:29 - 05.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.05.2025 № 53-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 13.05.2025 № 53-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-04-14-003180-a 14.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 053-62-63, i.s.mitkova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАПИТАЛ» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного некомерційного підприємства «Національний інститут раку» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.02.2025 № 61, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «КАПИТАЛ» (далі – ТОВ «КАПИТАЛ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.04.2025 № 126, повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2025, договір про надання медичних послуг від 06.05.2025 № 143/2025 на суму 1 190 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «КАПИТАЛ» (далі – Договір), пояснення надані Замовником 16.05.2025 та 27.05.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАПИТАЛ» установлено наступне. Відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі щодо погодження з умовами проекту договору (Додаток 5). Також, згідно з пунктом 5 Додатку 7 до тендерної документації тендерна пропозиція учасника повинна містити лист згоду з проектом договору відповідно до Додатку 5 до тендерної документації. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАПИТАЛ» відсутні вищевказані документи, чим недотримано вимог пункту 1 Розділу 3 тендерної документації та пункту 5 Додатку 7 до тендерної документації. Крім того, пунктом 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» таблиці І «Кваліфікаційні вимоги до учасників та Документи, які подаються учасником для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановлених відповідно до ст. 16 Закону» Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: «2.1.1. довідку в довільній формі, з про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Договір має бути виконаний в повному обсязі. 2.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 2.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці». Учасником ТОВ «КАПИТАЛ» у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо виконання аналогічного договору від 18.04.2025 № 103 та договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій від 09.02.2024 № 4137-E224-P000 з додатками. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАПИТАЛ» відсутні копії документів на підтвердження виконання аналогічного договору, чим недотримано вимог підпункту 2.1.3.пункту 1 таблиці І Додатку 1 до тендерної документації. На запит Держаудитслужби Замовником через електронну систему закупівель 27.05.2025 надано відповідь, яка не спростовує суті установлених порушень. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому, Замовник не скористався можливістю надання учаснику ТОВ «КАПИТАЛ» вимоги про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель для виправлення виявлених невідповідностей, як це передбачено пунктом 43 Особливостей, та згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.04.2025 № 126 прийняв рішення про визначення його переможцем.
Період усунення порушень: 28.05.2025 12:15 - 12.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.05.2025 12:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Причини не можливості усунення. Уповноважена особа, яка проводила закупівлю Послуги з проведення тотального опромінення тіла для виконання пересадки кісткового мозку та супутні послуги (Код ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги) ідентифікатор закупівлі:UA-2025-04-14-003180-a, була звільнена 30.04.2025 (наказ від 23.04.2025 № 332-К). В зв'язку із звільненням Уповноваженої особи, яка проводила закупівлю, здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей - не можливо.
Дата публікації звіту: 29.05.2025 10:04

Запити/Пояснення