-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з проведення тотального опромінення тіла для виконання пересадки кісткового мозку та супутні послуги (Код ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги)
Завершена
1 190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 950.00 UAH
Номер:
73f2703398d146dabefe33e6f0e778c3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-14-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.05.2025 00:00
Період моніторингу:
14.05.2025 12:29 - 05.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.05.2025 № 53-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 13.05.2025 № 53-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2025-04-14-003180-a 14.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАПИТАЛ» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного некомерційного підприємства «Національний інститут раку» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.02.2025 № 61, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «КАПИТАЛ» (далі – ТОВ «КАПИТАЛ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.04.2025 № 126, повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2025, договір про надання медичних послуг від 06.05.2025 № 143/2025 на суму 1 190 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «КАПИТАЛ» (далі – Договір), пояснення надані Замовником 16.05.2025 та 27.05.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАПИТАЛ» установлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі щодо погодження з умовами проекту договору (Додаток 5).
Також, згідно з пунктом 5 Додатку 7 до тендерної документації тендерна пропозиція учасника повинна містити лист згоду з проектом договору відповідно до Додатку 5 до тендерної документації.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАПИТАЛ» відсутні вищевказані документи, чим недотримано вимог пункту 1 Розділу 3 тендерної документації та пункту 5 Додатку 7 до тендерної документації.
Крім того, пунктом 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» таблиці І «Кваліфікаційні вимоги до учасників та Документи, які подаються учасником для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановлених відповідно до ст. 16 Закону» Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
«2.1.1. довідку в довільній формі, з про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Договір має бути виконаний в повному обсязі.
2.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,
2.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці».
Учасником ТОВ «КАПИТАЛ» у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо виконання аналогічного договору від 18.04.2025 № 103 та договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій від 09.02.2024 № 4137-E224-P000 з додатками.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАПИТАЛ» відсутні копії документів на підтвердження виконання аналогічного договору, чим недотримано вимог підпункту 2.1.3.пункту 1 таблиці І Додатку 1 до тендерної документації.
На запит Держаудитслужби Замовником через електронну систему закупівель 27.05.2025 надано відповідь, яка не спростовує суті установлених порушень.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
При цьому, Замовник не скористався можливістю надання учаснику ТОВ «КАПИТАЛ» вимоги про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель для виправлення виявлених невідповідностей, як це передбачено пунктом 43 Особливостей, та згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.04.2025 № 126 прийняв рішення про визначення його переможцем.
Період усунення порушень:
28.05.2025 12:15 - 12.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2025 12:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Причини не можливості усунення.
Уповноважена особа, яка проводила закупівлю Послуги з проведення тотального опромінення тіла для виконання пересадки кісткового мозку та супутні послуги (Код ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги)
ідентифікатор закупівлі:UA-2025-04-14-003180-a, була звільнена 30.04.2025 (наказ від 23.04.2025 № 332-К).
В зв'язку із звільненням Уповноваженої особи, яка проводила закупівлю, здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб,
якими допущені порушення норм абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей - не можливо.
Дата публікації звіту:
29.05.2025 10:04
Запити/Пояснення
Номер:
6432a52c872a434f9fd10eb9768f3628
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
16.05.2025 11:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з проведення тотального опромінення тіла для виконання пересадки кісткового мозку та супутні послуги (Код ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-14-003180-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
cbe3dd75aeff4c3fbb98002504f73e3f
Назва:
Щодо надання пояснень на запит ДАСУ Згідно наказу від 13.05.2025 № 53-з
Дата опублікування:
16.05.2025 14:36
Опис:
Відповідно до отриманого Запиту Органу державного фінансового контролю про надання пояснень отриманого через ЕСЗ від Дата: 2025-05-16 11:46:49, Замовник у строки визначені Законом для надання пояснень/відповідей, повідомляє орган державного фінансового контролю про наступне:
Згідно Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-04-14-003180-a від 14 квітня 2025 11:05, Замовником оголошено Відкриті торги з особливостями на закупівлю: Послуги з проведення тотального опромінення тіла для виконання пересадки кісткового мозку та супутні послуги (Код ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги) (далі по тексту як - Послуги) у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року.
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Зазначена Методика може застосовуватися замовником для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт і послуг. Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком. Отже, Замовник може пояснити механізм визначення очікуваної вартості та на підставі яких відповідних документів було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. З урахуванням специфіки предмету закупівлі, розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг здійснювався на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, а також використовувались інформаційні джерела щодо ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг; ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги).
З урахуванням відкритих інформаційних джерел, Замовник аналізує відкриті джерела з визначеним вартісним сегментом та на території України, також здійснює окремі запити комерційних пропозицій щодо вартості проведення подібних послуг (звертаємо увагу, на території України існує виключний перелік закладів, в більшості приватного сектору, які мають відповідне обладнання для забезпечення виконання подібного типу дослідження)
Потенційні Учасники та/або сталі партнери замовника надають відповідні комерційні пропозиції виходячи з можливостей своєї матеріально-технічної бази для виконання такого типу досліджень, наприклад: Tomo Clinic Київ (колишня назва «Клініка Варта»), як сучасний експертний медичний заклад, який займається лікуванням і профілактикою загальних захворювань, має досвід і необхідні потужності для допомоги онкологічним хворим, в тому числі може та надає послуги з топометрії та послуги з проведення тотального опромінення, за цінами та обсягами які описано у відкритому доступі за посиланням https://kyiv.tomoclinic.ua/promeneva-terapiya-kyiv/ або ж НДСЛ «Охматдит» – багатопрофільний діагностично-лікувальний заклад, який надає спеціалізовану висококваліфіковану медичну допомогу, у тому числі має потужності для виконання топометрії та проведення тотального опромінення. Інформація щодо можливостей також у відкритому доступі на просторах мережі інтернет за посиланням: https://ohmatdyt.com.ua/ (більш детальну інформацію про Моніторинг, дивись файл «Моніторинг»).
Отже, маючи середні показники визначеної ціни, замовник може визначити очікувану вартість закупівлі. Оскільки Замовник здійснює специфічну діяльність пов’язану з наданням медичних, лікувальних послуг населення, в дії постійно мають бути актуальні договори з партнерами на проведення того чи іншого типу досліджень/надання послуг, що є важливим для безперебійного функціонування лікувальної та профілактичної діяльності замовника в реальному часі.
Вказаний метод є достатньо практичним та ефективним для визначення очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та типу процедури в цілому.
Замовник надає опис технічних та якісних характеристик предмета закупівлі з урахуванням специфіки власної діяльності, консультацій відповідних фахівців та пропозицій учасників/ компаній – партнерів з урахування наявності в тих чи інших чинної ліцензії МОЗ на право медичної практики, та перевірки відповідності пропозицій таких Учасників до Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», Державним санітарним правилам і нормам «Гігієнічні вимоги до влаштування та експлуатації рентгенівських кабінетів і проведення рентгенологічних процедур», затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я від 04.06.2007 № 294, наказу Міністерства охорони здоров’я від 28.11.1997 № 340 «Про удосконалення організації служби променевої діагностики та променевої терапії», Постанові КМУ від 2 березня 2016 р. № 285 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики», вимогам національних та/або міжнародних стандартів, діючим нормативним актам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля та іншим нормативним документам.
Отже, Очікувана вартість предмету закупівлі та опис технічних та якісних характеристик предмета закупівлі формувалася з даних, отриманих з відкритих джерел, а саме: з урахуванням безперебійної діяльності та потреби замовника, за попередній період та згідно з діючими ринковими цінами, а також на основі аналізу пропозицій /цінових пропозицій постачальників України з урахуванням граничних постачальницько-збутових і торговельних (роздрібних) надбавок шляхом використання електронних пошукових ресурсів (мережі інтернет), а також перевіркою потенційних учасників на предмет відповідності лабораторій до законодавчих вимог.
Щодо інформації про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі - то така інформація розміщена на власному веб-сайті: https://unci.org.ua/obgruntuvannya-harakterystyk-predmeta-zakupivli/ (файл - 2025-04-14-Obgruntuvannya-Poslugy-z-provedennya-totalnogo-oprominennya-tila-dlya-vykonannya-peresadky-kistkovogo-mozku-ta-suputni-poslugy-Kod-DK-0212015-85110000-3-Poslugy-likuvalnyh-zakladiv-t)
Замовник з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів самостійно має право готувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі протягом бюджетного року відповідно до річного плану закупівель.
Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі сформоване відповідно до Наказу Мінекономики № 275 від 18.02.2020 р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом визначення вартості в розрізі кожної позиції закупівлі.
З урахуванням вимог Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) та НАКАЗУ Міністерства охорони здоров’я від 29.11.2019 № 2358, Тендерна документації процедури закупівлі визначає в повному обсязі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до потреб Замовника та з урахуванням вимог нормативних документів, визначені відповідно до потреб, враховуючи рівень високоспеціалізованої допомоги онкохворим, необхідність безперебійного функціонування установи та належної організації лікувального процесу з урахуванням вимог чинного законодавства України.
Дане пояснення та інформація від Замовника надана в ЕСЗ з урахуванням вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України, та Замовник НЕ перешкоджає діяльності органу державного фінансового контролю, та виконує вимоги органу державного фінансового контролю у встановлені законодавством строки.
Номер:
b163e3e710134b6182ad7774771772cd
Назва:
Щодо надання пояснень на запит ДАСУ Згідно наказу від 13.05.2025 № 53-з
Дата опублікування:
16.05.2025 15:17
Номер:
8c4fae297f364935968672e2353a5bd3
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
22.05.2025 17:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з проведення тотального опромінення тіла для виконання пересадки кісткового мозку та супутні послуги (Код ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-14-003180-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. У якому файлі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Капитал» міститься довідка в довільній формі щодо погодження з умовами проекту договору, як це передбачено пунктом 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
2.У якому файлі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Капитал» містяться копії документів на підтвердження виконання не менше, ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці щодо виконання аналогічного договору від 18.04.2025 № 103?
3. Просимо пояснити яким чином учасником ТОВ «Капитал» дотримано вимоги пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: «У всіх довідках або гарантійних листах зазначити ID-закупівлі» при підготовці тендерної пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
7c520d6c180a45c5a0d11b7dee24eba5
Назва:
Причини не можливості усунення.
Дата опублікування:
29.05.2025 10:01
Опис:
Уповноважена особа, яка проводила закупівлю Послуги з проведення тотального опромінення тіла для виконання пересадки кісткового мозку та супутні послуги (Код ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги)
ідентифікатор закупівлі:UA-2025-04-14-003180-a, була звільнена 30.04.2025 (наказ від 23.04.2025 № 332-К).
В зв'язку із звільненням Уповноваженої особи, яка проводила закупівлю, здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб,
якими допущені порушення норм абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей - не можливо.
Номер:
6ce48f46ffa54a57af0d48dac8bf6da5
Назва:
Щодо надання пояснення на запит Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 22-05-2025.
Дата опублікування:
27.05.2025 19:06
Опис:
Питання 1
1. У якому файлі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Капитал» міститься довідка в довільній формі щодо погодження з умовами проекту договору, як це передбачено пунктом 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
Відповідь
Інформація зазначена у пункті 2 Тендерної пропозиції в файлі:
• 21 квітня 2025 14:25 Тендерна пропозиція.pdf
Питання 2
2. У якому файлі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Капитал» містяться копії документів на підтвердження виконання не менше, ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці щодо виконання аналогічного договору від 18.04.2025 № 103?
Відповідь
• 21 квітня 2025 14:25 Довідка щодо виконання договору.pdf
• 21 квітня 2025 14:25 НСЗУ Договiр№136161_Догов_р_№_4137-E224-P000.pdf
• 21 квітня 2025 14:25 Додаткова вsд 24-25=04-2024 НСЗУ та 32381903_Д4137-E224-P000_ДУ01-3.pdf
• 21 квітня 2025 14:25 32381903_Д4137-E224-P000_ДУ03-3.pdf
• 21 квітня 2025 14:25 32381903_Д4137-E224-P000_ДУ03.pdf
Щодо аналогічного Договору від 18.04.2025 року №103 то в документах Учасника – інформація відсутня, оскільки такий договір в документах не зазначений а присутня інформація по Договору №_4137-E224-P000 від 09.02.2024 року з додатками (ДУ).
Питання 3
3. Просимо пояснити яким чином учасником ТОВ «Капитал» дотримано вимоги пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: «У всіх довідках або гарантійних листах зазначити ID-закупівлі» при підготовці тендерної пропозиції?
Відповідь
У всіх довідках і гарантійних листах Учасником ТОВ "КАПИТАЛ" було підтверджено кваліфікаційні вимоги до предмету закупівлі, які підтверджувалися підписом та печаткою уповноваженої особи Учасника.
Інформація та документи підготовлені Учасником, відповідно до Додатоку 7.docx до тендерної документації а саме: «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». (відповідно до абз.10 п.28 Особливостей).