-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ковбасні вироби
Завершена
1 492 468.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 462.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 462.34 UAH
Номер:
c3df469614dd4b6ab27ae580660dc6e8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-08-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2025 00:00
Період моніторингу:
08.05.2025 12:44 - 30.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2025 № 19-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 08.05.2025 №19-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2025-04-14-002453-a 14.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна КАЛЬНИЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Філії «Відокремлений підрозділ «Хмельницька атомна електрична станція» Акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом», (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 14.04.2025 № 128), тендерні пропозиції фізичної особи підприємця Пом’яновська Наталія Олександрівна (далі – ФОП Пом’яновська Н.О.), товариства з обмеженою відповідальністю «Нововолинський м’ясокомбінат» (далі – ТОВ «Нововолинський м’ясокомбінат») та товариства з обмеженою відповідальністю «Проскурів-Агро» (далі – ТОВ «Проскурів-Агро»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення пропозиції від 30.04.2025 № 154 та від 05.05.2025 № 165, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання переможця від 13.05.2025 № 170, повідомлення про намір укласти договір від 13.05.2025, відповідь на запит Управління від 14.05.2025.
Період усунення порушень:
22.05.2025 16:59 - 28.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.05.2025 16:59
Запити/Пояснення
Номер:
f1c87838f1b0453e832001a2b557ac7c
Назва:
Запит про надання пояснення.
Дата опублікування:
09.05.2025 12:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі м’ясопродуктів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2025-04-14-002453-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питаннь:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
0e5448b6e742494f9cc3dd1874c03726
Назва:
Пояснення щодо запиту ДАСУ на закупівлю UA-2025-04-14-002453-a
Дата опублікування:
14.05.2025 16:56
Опис:
Обсяг закупівлі та якісні характеристики предмету закупівлі викладено у Додатку № 3 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі ковбасні вироби». Визначення обсягу закупівлі здійснювалось на підставі поданих річних та позапланових заявок відповідно до визначеної потреби.
Якісні характеристики предмета закупівлі розроблені згідно діючих галузевих стандартів України:
- ДСТУ 4435:2005 «Ковбаси напівкопчені»;
- ДСТУ 4591:2006 «Ковбаси варено-копчені»;
- ДСТУ 4591:2006 «Ковбаси варено-копчені»;
- ДСТУ 4427:2005 «Ковбаси сирокопчені та сиров’ялені»;
- ДСТУ 4668:2006 «Продукти зі свинини варені, копчено-варені, копчено-запечені, запечені, смажені, сирокопчені».
Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», організаційно-розпорядчими документами АТ «НАЕК «Енергоатом» (Наказ АТ «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» від 08.10.2024 №01-1011-н), очікувана вартість закупівлі визначена шляхом здійснення моніторингу ринкових цін на майданчику Prozorro та аналізу наданих комерційних пропозицій, а саме ТОВ «ЖИТОМИРСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ» та ТОВ «ПРОСКУРІВ-АГРО», в результаті чого сформовано інформаційну довідку про визначення очікуваної вартості закупівлі від 28.02.2025.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: https://old.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/haes/2025/04/haes-1404251.DOCX.
Додаток: Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі від 28.02.2025 на 2 арк.