-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування)
виконання будівельних робіт
Завершена
45 158 550.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 451 585.50 UAH
мін. крок: 1% або 451 585.50 UAH
Номер:
d789df5a3e6046829b33f9095cca6cad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-26-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2025 00:00
Період моніторингу:
26.05.2025 11:34 - 17.06.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.05.2025 № 151
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2025-04-11-011684-a 11.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерної пропозиції ПП «БМП КЕНТАВР» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей, абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 84 Постанови КМУ № 668, пункту 17 Особливостей № 1178 та частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Вінницької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 11.04.2025 № 95), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція приватного підприємства «БМП КЕНТАВР» (далі – ПП «БМП КЕНТАВР»), вимога про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.05.2025 № 126, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 09.05.2025, договір підряду від 19.05.2025 № 20/05-25 на суму 44 577 300,00 грн з ПДВ (далі – Договір № 20/05-25), пояснення та документи Замовника надані 02.06.2025 та 09.06.2025 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пунктів 1, 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1 пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленого кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», зокрема, учасник надає довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту, в тому числі зазначається інформація про наявність електроінструменту, транспорту, приміщень, що планує використовувати учасник під час проведення робіт, адресу офісу та складських або виробничих приміщень учасника, контактні телефони офісу учасника.
До довідки додаються: - підтверджуючі бухгалтерські документи на обладнання, машини і механізми або договір на оренду, користування, надання послуг та інше з переліком наявного обладнання та техніки;
- документи, що підтверджують право власності або користування (оренди) офісних, виробничих (складських) приміщень.
- наявність в Учасника власного автотранспорту (будівельних машин) підтверджується копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів,
- наявність в Учасника орендованого автотранспорту (будівельних машин) підтверджується копіями договорів оренди транспортних засобів, з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони договору транспортних засобів (копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів).
Учасник ПП «БМП КЕНТАВР» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 01.05.2025 № 01/05\05 «Про наявність матеріально технічної бази» (далі – Довідка № 01/05\05 ), в пункті 52 якої зазначив орендоване приміщення по вул. Академіка Янгеля, 4-С, м. Вінниця згідно договору оренди приміщення від 01.04.2023 № 30/03 (далі – Договір № 30/03), укладеного з приватним підприємством «Стам» (далі – ПП «Стам»).
Згідно з пунктом 2.1 Договору № 30/03 « Приміщення надається в оренду на строк два роки з моменту прийняття його за актом здачі приймання, який є невід'ємною частиною цього Договору».
При цьому акт прийому-передачі датований 01.04.2023, а отже строк оренди приміщення становить до 01.04.2025.
Слід зазначити, що пунктом 2.4. Договору № 30/03 передбачено: «ОРЕНДАР має право відмовитися від цього Договору і припинити оренду приміщення, попередивши ОРЕНДОДАВЦЯ» в термін 30 (тридцять) календарних днів…».
Пунктом 8.1. Договору № 30/03 передбачено: «За взаємною згодою Сторін дія цього Договору може бути продовжена (пролонгована) шляхом пролонгації строку оренди приміщення, що оформляється додатковою угодою Сторін до цього Договору. В названій додатковій угоді зазначаються нові строки оренди, відповідні корективи щодо прав, обов’язків і відповідальності Сторін».
Пункт 9.3. Договору № 30/03 передбачено: «Зміни в цей Договір можуть бути внесені за взаємною згодою Сторін, що оформляються додатковою угодою до цього Договору».
Пункт 9.4. Договору № 30/03 передбачено: «Зміни та доповнення, додаткові угоди та додатки до цього Договору є його невід’ємною частиною і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі та підписані уповноваженими на те представниками Сторін.».
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «БМП КЕНТАВР» документи, що підтверджують продовження строку дії Договору № 30/03 відсутні.
Водночас, слід зазначити, що учасник ПП «БМП КЕНТАВР» тендерну пропозицію оприлюднив в електронній системі закупівель 09.05.2025, тобто після 30 (тридцяти) календарних днів, з дати закінчення терміну дії договору (01.04.2025). Отже, наданий Договір № 30/03 на дату подання тендерної пропозиції учасника ПП «БМП КЕНТАВР» не є діючим.
На запит Держаудитслужби від 04.06.2025, Замовник через електронну систему закупівель 09.06.2025 надав пояснення, у якому зазначив: «Умовами договору оренди приміщення від 01.04.2023 року №30/03 між ПП «БМП КЕНТАВР» та ПП «СТАМ» передбачено строк дії до 01.04.2025 року. Однак, п.2.4 строк оренди може бути змінений з згодою Сторін, а п.2.4 Орендар зобов’язувався попередити орендодавця в термін 30 календарних днів припинення чи продовження строку оренди. Враховуючи те, що оголошення про проведення процедури закупівлі було оприлюднено 11.04.2025 року, тобто в період цих 30 календарних днів, замовник не міг знати про дії учасника стосовно продовження чи не продовження оренди приміщення..».
Вищезазначені пояснення не спростовують факту порушення вимог пункту 43 Особливостей в частині не виявлення зазначених невідповідностей Замовником та не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ПП «БМП КЕНТАВР» невідповідностей.
Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «БМП КЕНТАВР» відсутні документи, що підтверджують право власності або користування (оренди) офісних, виробничих (складських) приміщень, чим не дотримано вимоги пунктів 1, 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1 пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «БМП КЕНТАВР» виявив невідповідність, зокрема: «ПП БМП КЕНТАВР необхідно в строки передбачені законом їх виправити, а саме: підтвердити вимогу пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме наявність в Учасника власного автотранспорту (будівельних машин) підтверджується копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів, наявність в Учасника орендованого автотранспорту (будівельних машин) підтверджується копіями договорів оренди транспортних засобів, з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони договору транспортних засобів (копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів) – надати документи щодо Автокрана 10-20Т-С КС 3571 база МАЗ 5337…».
Слід зазначити, що автокран 10-20Т-С КС 3571 база МАЗ 5337 учасником ПП «БМП КЕНТАВР», зазначений в пункті 3 Довідки № 01/05\05, використовується на підставі договору оренди від 03.01.25 №03/01/1, укладеного з ПП «Стам».
Учасник ПП «БМП КЕНТАВР» на виконання вимоги про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель надав 2 файли «техпаспорт кран». В даних файлах відображена завірена від імені директора ТОВ «ШЛЯХБУД» Шарємета А.С. копія технічного паспорту на автомобіль ЗИЛ 133 за реєстраційним номером 12356 ВІ, власником якого є ТОВ «ШЛЯХБУД».
При цьому, автомобіль ЗИЛ 133 за реєстраційним номером 12356 ВІ, власником якого є ТОВ «ШЛЯХБУД», у Довідці № 01/05\05 відсутній.
Проте, учасник ПП «БМП КЕНТАВР» не надав оновленої довідки про наявність матеріально технічної бази, в якій було б зазначено автомобіль ЗИЛ 133 за реєстраційним номером 12356 ВІ, власником якого є ТОВ «ШЛЯХБУД», та не надав копії договору оренди транспортного засобу укладеного з ТОВ «ШЛЯХБУД» на даний автомобіль.
Також на виконання вимоги про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель щодо автокрану 10-20Т-С КС 3571 база МАЗ 5337 (копія свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів) учасник ПП «БМП КЕНТАВР» не надав.
Отже, учасник ПП «БМП КЕНТАВР» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у складі тендерної пропозиції, що були зазначені в повідомлені, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: не надав документи щодо автокрану 10-20Т-С КС 3571база МАЗ 5337 (копії технічного паспорту на даний автомобіль), та або оновлену довідку та договір оренди транспортного засобу укладеного з ТОВ «ШЛЯХБУД» на автомобіль ЗИЛ 133 за реєстраційним номером 12356 ВІ, власником якого є ТОВ «ШЛЯХБУД».
На запит Держаудитслужби від 04.06.2025 щодо виконання учасником ПП «БМП КЕНТАВР» вимоги про усунення невідповідностей, розміщені Замовником в електронній системі закупівель, зокрема надання копії технічного паспорту транспортних засобів на Автокран 10- 20Т-С КС 3571 база МАЗ 5337, Замовник 09.06.2025 надав пояснення, яке не спростовує порушення, а саме: «…учасник надав документи на відповідну техніку, чим дотримався умов тендерної документації.».
Слід зазначити, що відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «БМП КЕНТАВР», як таку, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та уклав з ним Договір № 20/05-25.
Крім того, за результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова КМУ № 668).
Пунктом 5 Постанови КМУ № 668 визначено, що істотними умовами договору підряду, зокрема, є: джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта).
Пунктом 83 Постанови КМУ № 668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду.
Відповідно до пункту 84 Постанови КМУ № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовник оприлюднив Договір № 20/05-25, який містить План фінансування робіт на 2025-2026 рік по об’єкту «Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти № 38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування)», Додаток № 1 до Договору № 20/05-25, який є невід’ємної частини Договору № 20/05-25 (далі – План фінансування).
Зазначений План фінансування складений на весь період будівництва по рокам на 2025 та 2026 з визначенням джерел та напрямів фінансування.
При цьому інформація щодо плану фінансування будівництва на поточний рік (2025) за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) відсутня, чим не дотримано вимоги вимог пункту 84 Постанови КМУ № 668.
На запит Держаудитслужби 04.06.2025 щодо відповідності Плану фінансування робіт на 2025-2026 рік до пункту 84 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668, Замовник 09.06.2025 надав пояснення, яке не спростовує порушення, а саме: «…План фінансування, як додаток до договору оприлюднено разом із договором (файл «договір пру ЗДО38.pdf)».
Отже, Замовником укладено Договір № 20/05-25 з ПП «БМП КЕНТАВР» з порушенням вимог, встановлених пунктом 84 Постанови КМУ № 668, пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
13.06.2025 14:32 - 28.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2025 14:32
Оскарження висновку в суді
Опис:
Здійснюються заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором
Дата публікації:
27.06.2025 15:08
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши висновок про проведення моніторингу, вважаємо за необхідне повідомити наступне.
Враховуючи виявлені ознаки порушень, а саме:
- ненадання додаткової угоди про продовження строку оренди офісу переможцем торгів – аж ніяк не впливав на відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим тендерною документацією учасника – переможця торгів, так як роботи виконуються на будівельному майданчику, а не в офісі. Що важливо для замовника торгів.
- Замовнику не є важливим той факт – кому належить той чи інший механізм. Важливо що він доступний учаснику торгів до використання його під час виконання робіт на об’єкті будівництва. Наявність документа в учасника підтверджує його наявність і доступність до використання під час виконання будівельних робіт.
- Враховуючи введений в зв’язку із збройною агресією російської педерації на території України воєнний час, виконання зобов’язань за договорами можуть бути відтермінованими на невизначений час. Відповідно і фінансування може здійснюватися з затримкою, тобто передбачити його в короткостроковій перспективі в умовах воєнного часу є неможливим. Відповідно скласти план фінансування помісячно є також не можливим.
Враховуючи вищевказане, вважаю що зобов’язувальна частина висновку в частині припинення зобов’язань за договором є не пропорційною до виявлених порушень (якщо вважати їх за порушення).
Відповідно вважаю, що єдиним наслідком проведеного моніторингу є зобов’язати замовника врахувати зауваження викладені у висновку в подальшій роботі при здійсненні публічних закупівель та їх недопущення. При цьому, ніяк не припиняти взяті на себе зобов’язання за договором із-за відсутності причин як таких. Адже припинення зобов’язань за договором може бути у випадку згоди сторін або згідно рішення суду.
Дата публікації звіту:
20.06.2025 22:20
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
усунено
Дата публікації:
15.07.2025 10:34
Запити/Пояснення
Номер:
5d24192b3fa24dfc973dc9e33dad352c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.05.2025 13:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-11-011684-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1) надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) за рахунок яких коштів здійснено фінансування зазначеної закупівлі (субвенції (дотації) з державного бюджету (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету) або коштів місцевого бюджету) з наданням відповідних документів.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання
йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
dfb463cd6eef4bf99ffa1a6e94c78cf6
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
02.06.2025 09:15
Опис:
Розмір бюджетного призначення визначається на основі проектної документації, яка пройшла державну експертизу та затверджена в установленому порядку (висновок експертизи додається). Відповідно розмір очікуваної вартості предмету закупівлі визначається кошторисною документацією, яка є частиною проектної документації, додаванням таких глав зведеного кошторисного розрахунку: - вартість будівельних робіт; - вартість устаткування, меблів та інвентарю; - кошторисний прибуток; - кошти на покриття адміністративних витрат; - кошти на покриття ризиків будівельних робіт та устаткування; - кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами для будівельних робіт та устаткування; - ПДВ. Враховуючи великий об'єм, завантажити проектну документацію разом із відповіддю на запит неможливо. Однак ознайомитись з проектом можна в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва - реєстраційний номер PD01:7151-9670-1429-1228.
Департамент капітального будівництва Вінницької міської ради, як виконавчий орган місцевого самоврядування, у своїй діяльності виконує, зокрема, рішення Вінницької міської ради. Рішенням ВМР від 20.12.2024р. №2620, що затверджує програму капітального будівництва передбачено фінансування вказаного об’єкту. Отже фінансування об’єкту здійснюється за кошти місцевого бюджету.
Номер:
3e96d80775c54e328ad29147c638b5ac
Назва:
додаткова відповідь на запит
Дата опублікування:
02.06.2025 09:18
Опис:
Надаємо рішення ВМР від 20.12.2024р. №2620
Номер:
646983a8c5254ab7b1d3303d621c369e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.06.2025 17:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-11-011684-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином здійснена оцінка та розгляд тендерної пропозиції учасника приватного підприємства «БМП КЕНТАВР» (далі – ПП «БМП КЕНТАВР») на відповідність вимогам підпункту 1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, в частині наявності приміщень, що планує використовувати учасник під час проведення робіт, адресу офісу та складських або виробничих приміщень учасника з посиланням на відповідні документи (файл) тендерної пропозиції учасника ПП «БМП КЕНТАВР».
2. Яким чином учасник ПП «БМП КЕНТАВР» виконав вимоги про усунення невідповідностей, розміщені Замовником в електронній системі закупівель, а саме:
- вимоги пункту1 додатку 1 до тендерної документації, а частині наявності в Учасника орендованого автотранспорту (будівельних машин), а саме підтверджується копіями договорів оренди транспортних засобів, з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони договору транспортних засобів (копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів) – надати документи щодо Автокрана 10- 20Т-С КС 3571база МАЗ 5337;
- вимоги підпункту 2 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме: підтвердити Наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення;
- підпункту 2 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме: з метою формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальності та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організацій учасник у складі пропозиції повинен надати підтвердження впровадження стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016,IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» шляхом подання копії діючого сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016,IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України.
3. Надати інформацію (пояснення) з відповідними документами щодо не відповідності Плану фінансування робіт на 2025-2026 рік по об’єкту «Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування)» (додаток № 1 до договору) в укладеному договорі підряду від 19.05.2025 № 20/05-25, який відповідно до пункту 84 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання
йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
823050a7ebdb40feb5ae1b5053b36f13
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
09.06.2025 09:32
Опис:
Розглянувши запит щодо отриманні пояснень, повідомляємо наступне:
1. Умовами договору оренди приміщення від 01.04.2023 року №30/03 між ПП «БМП КЕНТАВР» та ПП «СТАМ» передбачено строк дії до 01.04.2025 року. Однак, п.2.4 строк оренди може бути змінений з згодою Сторін, а п.2.4 Орендар зобов’язувався попередити орендодавця в термін 30 календарних днів припинення чи продовження строку оренди. Враховуючи те, що оголошення про проведення процедури закупівлі було оприлюднено 11.04.2025 року, тобто в період цих 30 календарних днів, замовник не міг знати про дії учасника стосовно продовження чи не продовження оренди приміщення.
2. Питання не зрозуміле, адже учасник надав документи на відповідну техніку, чим дотримався умов тендерної документації.
3. Задля усунення виявлених невідповідностей в тендерній пропозиції учасника, ним завантажено файл «сертифікат ІСО.пдф» та файл з накладеним електронним підписом «сертифікат ісо.епц»
4. Питання не зрозуміле. План фінансування, як додаток до договору оприлюднено разом із договором (файл «договір пру ЗДО38.pdf). Оприлюднено підписаний ДКБ ВМР – як замовником та головним розпорядником коштів і підрядником.
Номер:
09ed933b29574205bcf164cdcbcef32d
Назва:
додаток до заперечення на висновок
Дата опублікування:
23.06.2025 08:35
Опис:
Враховуючи висновок моніторингу, надаємо документи що свідчать про відсутність причин відхилення пропозиції учасника.