-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Реконструкція гаражів під спортивно – реабілітаційний центр за адресою: вул. Хмельницького Б., 24 м. Зборів, Тернопільського району, Тернопільської області
Завершена
22 374 632.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 111 873.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 111 873.16 UAH
Номер:
85960f8ced1946d191ca6ca2783a8b68
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-04-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.08.2025 00:00
Період моніторингу:
04.08.2025 11:08 - 26.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.08.2025 № 66-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 04.08.2025 №66-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2025-04-11-011613-a від 11.04.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» встановлено порушення вимоги пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Зборівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.04.2025 за №20, тендерну документацію зі змінами від 24.04.2025 за №24, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» (далі – ТОВ «БК ЛЮКСБУДКВАРТАЛ»), протокольне рішення уповноваженої особи від 02.05.2025 за №25, повідомлення про намір укласти договір від 02.05.2025, договір на закупівлю підрядних робіт за №50 від 08.05.2025 на суму 22 324 000,00 гривень, додаткові угоди: №1 від 12.05.2025, №2 від 20.05.2025, №3 від 27.06.2025, №4 від 12.08.2025, пояснення Замовника від 08.08.2025, 11.08.2025, 14.08.2025 та від 15.08.2025, отримані через електронну систему закупівель.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «БК ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне.
Згідно пункту 1.2. додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації учасника відповідно до статті 16 Закону» тендерної документації Замовником зазначено вимогу до учасників торгів про те, що: «Кваліфікація працівників (керівників та інженерно-технічних працівників) додатково підтверджується кваліфікаційними сертифікатами та документами, що підтверджують підвищення кваліфікації у відповідності до вимог чинного законодавства.
Для документального підтвердження відповідної кваліфікації інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення навчальних закладів (інші документи про освіту) та документи, що підтверджують перебування інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником).»
ТОВ «БК ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» не подало на виконавця робіт Крука Юрія Йосиповича диплом про закінчення навчального закладу (інші документи про освіту).
На письмовий запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі – Управління) від 11.08.2025 щодо вищевикладеного Замовником 14.08.2025 надано пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначено: «…При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» Замовником було перевірено надані учасником документи, які підтверджували наявність працівників відповідної кваліфікації та їх перебування у трудових відносинах з учасником. Інформація щодо виконавця робіт була відображена у довідці про наявність працівників та супровідних документах, що містили відомості про його досвід та функціональні обов’язки, завантажені у складі тендерної пропозиції…».
Також, відповідно до пункту 1.1. додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації учасника відповідно до статті 16 Закону» тендерної документації Замовником на підтвердження наявності залученого обладнання зазначено вимогу до учасників торгів надати:
- дійсного/их та чинного/их, протягом всього строку виконання робіт, договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчує/ють право користування. Договір/ори оренди або лізингу, або послуг тощо, наданий/і учасником у складі пропозиції, має/ють бути укладений/і на строк не менше строку виконання робіт. У разі якщо строк дії вказаного/их договору/ів менше строку виконання робіт, учасник додатково надає лист про те, що такий/і договір/ори буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт;
- акту/ів приймання-передачі учасником (або іншого/их документу/ів, який/і підтверджує/ють факт отримання учасником) такого обладнання до договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
- листа-згоди власника на використання Учасником обладнання/техніки у цій закупівлі (лист-згода в довільній формі, датований не раніше дня оголошення закупівлі).
ТОВ «БК ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» в складі пропозиції завантажило файл «Акт приймання-передачі за договором оренди Мерседес.pdf - Ярлик.lnk», який при спробі завантажити не відображає інформацію розміщену в ньому.
На письмовий запит Управління від 11.08.2025 щодо вищевикладеного Замовником 14.08.2025 надано пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначено: «…Відповідно до п.1.1. Додатку 2 Тендерної документації, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалось від учасника надати акту/ів приймання-передачі учасником (або іншого/их документу/ів, який/і підтверджує/ють факт отримання учасником) такого обладнання до договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Згідно умов наданого документа у складі тендерної пропозиції, а саме договору найму (оренди) відповідного транспортного засобу, підписанням цього договору сторони підтверджують передавання і, відповідно, отримання автомобіля в тимчасове користування…».
Згідно пункту 43 Особливостей №1178 визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже, Замовником на порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178 в повідомлені з вимогою про усунення невідповідностей не зазначено вищеперелічені порушення у тендерній пропозиції учасника ТОВ «БК ЛЮКСБУДКВАРТАЛ».
Окрім цього, в Додатку 6 до тендерної документації Замовником зазначено, що ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована відповідно до кошторисних норм України у будівництві.
При цьому, відповідно до пояснювальної записки (файл – «Зборів Реконструкція гаражів під спортивно – реабілітаційний центр.rar.p7s»), що міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК ЛЮКСБУДКВАРТАЛ», при розрахунку договірної ціни, учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу в режимі повної занятості 169,58 людино-годин, в той час, як з урахуванням продовження воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента від 14.01.2025 №26/2025, з 08.02.2025 до 08.05.2025, норма тривалості робочого часу при 40-годинному робочому тижні - 171,75 людино-годин.
Отже, учасником при розрахунку ціни пропозиції (договірної ціни) застосовано недіючий, станом на дату подання пропозиції, (29.04.2025) показник середньомісячної норми тривалості робочого часу.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 1.1 «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова), ця настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти).
Відповідно до пункту 5.3 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів.
Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу і розраховується за відповідною формулою.
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 №389-VIII, діють обмеження та особливості організації трудових відносин, встановлені Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15 березня 2022 року № 2136-ІХ (далі - Закон №2136-ІХ).
Відповідно до частини шостої статті 6 Закону №2136-ІХ у період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53, частини першої статті 65, частин третьої - п’ятої статті 67, статей 71, 73, 78-1 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) та частини другої статті 5 Закону України «Про відпустки». Зокрема, не застосовуються норми, які встановлюють святкові, неробочі і вихідні дні та тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів. Згідно з пунктом 3 розділу «Прикінцеві положення» Закону №2136-ІХ цей Закон діє у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», та втрачає чинність з дня припинення або скасування воєнного стану.
Тобто, на період дії воєнного стану положення КЗпП щодо скорочення роботи на одну годину напередодні святкових і неробочих днів, перенесення вихідного дня на наступний після святкового або неробочого, перенесення вихідних та робочих днів відповідно до рекомендації Кабінету Міністрів України, заборони залучення до робіт у вихідні, святкові і неробочі дні, не застосовуються. Збільшення кількості годин роботи, що мають відпрацювати працівники у період воєнного стану у порівнянні з мирним часом, не призводить до збільшення нормальної тривалості робочого часу на тиждень, встановленого частиною першою статті 50 КЗпП, відповідно до якої нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень.
Крім того, слід зазначити, що у спеціалізованому щомісячному періодичному виданні «Ціноутворення у будівництві» (Збірник офіційних документів та роз’яснень), розробленого товариством з обмеженою відповідальністю «Наукововиробнича фірма «Інпроект», яке є базовою організацією у будівництві та здійснює науково-технічне, дослідне, методичне та інформаційне забезпечення нормування з питань економіки та ціноутворення у будівництві відповідно до наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 28.08.2021 №215 (у редакції наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 30.11.2023 №1088), на регулярній основі публікуються інформаційні повідомлення щодо норми тривалості робочого часу на поточний рік з урахуванням терміну дії воєнного стану, наводяться дані щодо норми тривалості робочого часу в залежності від тривалості робочого тижня та повідомляється, що у випадку продовження воєнного стану можна перерахувати норму тривалості робочого часу з урахуванням терміну його дії.
Таким чином, застосування учасником у розрахунках договірної ціни показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, який не відповідає діючому законодавству, порушує вимоги пункту 5.3 Настанови, а отже, не відповідає вимогам Додатку №6 тендерної документації Замовника.
На письмовий запит Управління від 06.08.2025 щодо вищевикладеного Замовником 11.08.2025 надано пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначено: «…Показники середньомісячної заробітної плати у розмірі 13707,89 грн та середньомісячної норми робочого часу 169,58 люд.-год, зазначені у тендерній пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» відповідають даним, що зазначені в проєктно-кошторисній документації (пояснювальна записка) замовника по об’єкту «Реконструкція гаражів під спортивно-реабілітаційний центр за адресою: вул. Хмельницького Б., 24, м. Зборів, Тернопільського району, Тернопільської області»…».
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Однак, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БК ЛЮКСБУДКВАРТАЛ », визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір на закупівлю підрядних робіт за №50 від 08.05.2025.
Крім цього, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно абзацу другого частини першої статті 41 Закону, невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Відповідно до пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Також пунктом 9 Положення №835 визначено, що для оприлюднення наборів даних використовуються, зокрема, такі формати: TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML (для текстових даних), для структурованих даних - RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML.
Під час моніторингу встановлено, що замовником, в електронній системі закупівель, оприлюднено 08.05.2025 договір про закупівлю підрядних робіт від 08.05.2025 №50 (далі – Договір №50) та додатки до нього (Календарний графік виконання робіт (Додаток 1), Договірна ціна (Додаток 2), План фінансування робіт (Додаток 3)) у форматі pdf, проте не оприлюднено у машинозчитувальному форматі.
Отже, Замовником, на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, не розміщено (оприлюднено) в електронній системі закупівель договір закупівлі та додатки до нього у машинозчитувальному форматі.
Окрім цього, документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, які є невід’ємними додатками до договору про закупівлю, оприлюднено лише 20.05.2025 додатковою угодою №2.
Таким чином, Замовником при оприлюдненні документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, порушено терміни, визначені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону та в електронній системі закупівель інформацію про ціни на матеріальні ресурси оприлюднено лише 20.05.2025 додатковою угодою.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення з даного питання.
Замовник 15.08.2025 надав пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначив: «…Публікація в електронній системі закупівель Договору та додатків до нього у форматі «.pdf» оприлюднювалася в термін, передбачений пунктом 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», без врахування публікації у машинозчитувальному форматі. Станом на момент укладення, а саме 08.05.2025 p., Договір про закупівлю підрядних робіт не містив додатку «Інформацію про ціни на матеріальні ресурси». Тому з метою приведення Договору до вимог абзацу 2 частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони домовились затвердити «Інформацію про ціни на матеріальні ресурси на об’єкт «Реконструкція гаражів під спортивно-реабілітаційний центр за адресою: вул. Хмельницького Б., 24, м. Зборів, Тернопільського району, Тернопільської області» додатковою угодою № 2 від 20.05.2025 p., яку уповноважена особа замовника відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднила в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом України» Про публічні закупівлі», додаток до договору, що містить інформацію про. ціни на матеріальні ресурси, в т.ч. у машинозчитувальному форматі - протягом трьох робочих днів з дня його укладення…».
Під час моніторингу Замовник оприлюднив додаткову угоду №4 від 12.08.2025, в якій зазначив щодо дострокового розірвання Договору на закупівлю підрядних робіт за №50 від 08.05.2025 у зв’язку з необхідністю здійснити коригування проектних рішень та актуалізувати кошторисну частину проектно-кошторисної документації «Реконструкція гаражів під спортивно – реабілітаційний центр за адресою: вул. Хмельницького Б., 24 м. Зборів, Тернопільського району, Тернопільської області» (далі – Об’єкт), а також змінити частину технічних рішень, що зумовлює потребу в підготовці нової редакції проектно-кошторисної документації по Об’єкті.
Період усунення порушень:
25.08.2025 14:40 - 09.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.08.2025 14:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами висновків моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області щодо закупівлі "Реконструкція гаражів під спортивно – реабілітаційний центр за адресою: вул. Хмельницького Б., 24 м. Зборів, Тернопільського району, Тернопільської області" зауваження Замовником враховано та прийнято відповідні рішення. Підтверджувальні документи до опису додаються.
Дата публікації звіту:
29.08.2025 15:09
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
04.09.2025 10:00
Запити/Пояснення
Номер:
a606f3a04b48463bacee6a8defd83108
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.08.2025 17:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція гаражів під спортивно – реабілітаційний центр за адресою: вул. Хмельницького Б., 24 м. Зборів, Тернопільського району, Тернопільської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-11-011613-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6152bbc307124c33ac019973810683c1
Назва:
Відповідь щодо запиту про надання пояснення, інформації та документів
Дата опублікування:
08.08.2025 12:04
Опис:
Відповідь на запит про надання пояснення, інформації та документів у межах моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція гаражів під спортивно-реабілітаційний центр за адресою: вул. Хмельницького Б., 24, м. Зборів, Тернопільського району, Тернопільської області» (номер оголошення в Prozorro: UA-2025-04-11-011613-a) надана у додатку до цього опису.
Номер:
90f5a8cb8ec64604b315053b33410df8
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.08.2025 17:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція гаражів під спортивно – реабілітаційний центр за адресою: вул. Хмельницького Б., 24 м. Зборів, Тернопільського району, Тернопільської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-11-011613-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» та правомірності обрання його переможцем, а саме:
1) в додатку 6 до тендерної документації Замовником зазначено, що ціна тендерної пропозиції повинна бути розраховано відповідно до кошторисних норм України у будівництві.
Відповідно до пункту 5 «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» затвердженого наказом №281 від 20.10.2016 встановлено, що визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.
ТОВ «ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» в пояснювальні записці (файл – «Зборів Реконструкція гаражів під спортивно – реабілітаційний центр.rar.p7s») зазначило нижчу середньомісячну заробітну плату на 1 робітника в режимі повної зайнятості – 13707,89 грн, ніж передбачена -18570,02 грн.
2) відповідно до пояснювальної записки (файл – «Зборів Реконструкція гаражів під спортивно – реабілітаційний центр.rar»), наданій у складі тендерної пропозиції 29.04.2025, даним учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 169,58 люд. год, в той час, як з урахуванням продовження воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента № 235/2025, з 09.05.2025 до 07.08.2025, норма тривалості робочого часу при 40-годинному робочому тижні - 171,75 люд. год;
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d6c99a4659604316b8eb72811321ad79
Назва:
Відповідь щодо запиту про надання пояснення, інформації та документів
Дата опублікування:
11.08.2025 15:22
Опис:
Відповідь на запит про надання пояснення, інформації та документів у межах моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція гаражів під спортивно-реабілітаційний центр за адресою: вул. Хмельницького Б., 24, м. Зборів, Тернопільського району, Тернопільської області» (номер оголошення в Prozorro: UA-2025-04-11-011613-a) надана у додатку до цього опису.
Номер:
0b8a748747354f6bb58230015721dca6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.08.2025 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція гаражів під спортивно – реабілітаційний центр за адресою: вул. Хмельницького Б., 24 м. Зборів, Тернопільського району, Тернопільської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-11-011613-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. У підпункті 15 додатку 6 «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, Замовником встановлена вимога щодо необхідності надати підтвердження наявності необхідних ліцензій та дозволів на здійснення робіт, передбачених тендерною документацією, а саме:
- ліцензії та дозволи, передбачені чинним законодавством на здійснення робіт, передбачених тендерною документацією;
- обов’язковою умовою є надання учасником ліцензії протипожежного призначення і вогнезахисту, видана Державною службою України з надзвичайних ситуацій (ДСНС).
Моніторингом закупівлі встановлено, що у складі тендерної пропозиції відсутні вищезазначені ліцензії та дозволи, натомість завантажене електронне посилання на ліцензію Держархбудінспекції, декларація про провадження господарської діяльності та наказ ДСНС «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» вимогам зазначеним у підпункті 15 додатку 6 тендерної документації?
2. Згідно пункту 1.2. додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації учасника відповідно до статті 16 Закону» тендерної документації Замовником зазначено вимогу до учасників торгів про те, що: «Кваліфікація працівників (керівників та інженерно-технічних працівників) додатково підтверджується кваліфікаційними сертифікатами та документами, що підтверджують підвищення кваліфікації у відповідності до вимог чинного законодавства.
Для документального підтвердження відповідної кваліфікації інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення навчальних закладів (інші документи про освіту) та документи, що підтверджують перебування інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником).»
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» не подало на виконавця робіт Крука Юрія Йосиповича диплом про закінчення навчального закладу (інші документи про освіту).
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» вимогам зазначеним у пункті 1.2. додатку 2 тендерної документації?
3. Згідно пункту 1.1. додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації учасника відповідно до статті 16 Закону» тендерної документації Замовником на підтвердження наявності залученого обладнання зазначено вимогу до учасників торгів надати:
- дійсного/их та чинного/их, протягом всього строку виконання робіт, договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчує/ють право користування. Договір/ори оренди або лізингу, або послуг тощо, наданий/і учасником у складі пропозиції, має/ють бути укладений/і на строк не менше строку виконання робіт. У разі якщо строк дії вказаного/их договору/ів менше строку виконання робіт, учасник додатково надає лист про те, що такий/і договір/ори буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт;
- акту/ів приймання-передачі учасником (або іншого/их документу/ів, який/і підтверджує/ють факт отримання учасником) такого обладнання до договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
- лист-згоди власника на використання Учасником обладнання/техніки у цій закупівлі (лист-згода в довільній формі, датований не раніше дня оголошення закупівлі).
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» в складі пропозиції завантажило файл «Акт приймання-передачі за договором оренди Мерседес.pdf - Ярлик.lnk», який при спробі завантажити не відображає інформацію розміщену в ньому.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» вимогам зазначеним у пункті 1.1. додатку 2 тендерної документації?
4. Під час моніторингу процедури закупівлі виявлено, що в порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону Замовником у пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
У зв’язку із чим прошу зазначити, чому при складанні тендерної документації не враховано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5357bb10298e49009652c32c2e164515
Назва:
Відповідь щодо запиту про надання пояснення, інформації та документів
Дата опублікування:
14.08.2025 18:00
Опис:
Відповідь на запит про надання пояснення, інформації та документів у межах моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція гаражів під спортивно-реабілітаційний центр за адресою: вул. Хмельницького Б., 24, м. Зборів, Тернопільського району, Тернопільської області» (номер оголошення в Prozorro: UA-2025-04-11-011613-a) надана у додатку до цього опису.
Номер:
316e99de24d44314bf0fc19545a30ab9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.08.2025 17:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція гаражів під спортивно – реабілітаційний центр за адресою: вул. Хмельницького Б., 24 м. Зборів, Тернопільського району, Тернопільської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-11-011613-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно абзацу другого частини першої статті 41 Закону, невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Відповідно до пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Також пунктом 9 Положення №835 визначено, що для оприлюднення наборів даних використовуються, зокрема, такі формати: TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML (для текстових даних), для структурованих даних - RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML.
Під час моніторингу встановлено, що замовником, в електронній системі закупівель, оприлюднено 08.05.2025 договір про закупівлю підрядних робіт від 08.05.2025 №50 (далі – Договір №50) та додатки до нього (Календарний графік виконання робіт (Додаток 1), Договірна ціна (Додаток 2), План фінансування робіт (Додаток 3)) у форматі pdf, проте не оприлюднено у машинозчитувальному форматі.
Окрім цього, документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, які є невід’ємними додатками до договору про закупівлю, оприлюднено лише 20.05.2025 додатковою угодою №2.
Враховуючи вищезазначене, прошу надати пояснення:
- щодо причин неоприлюднення у електронній системі закупівель Договору №50 та додатків до нього у машинозчитувальному форматі;
- чому інформацію про ціни на матеріальні ресурси оприлюднено з порушенням термінів пункту 10 частини першої статті 10 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
dfc3615b3e1a4403a6dad683f51ddded
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення, інформації та документів
Дата опублікування:
15.08.2025 12:41
Опис:
Відповідь на запит про надання пояснення, інформації та документів у межах моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція гаражів під спортивно-реабілітаційний центр за адресою: вул. Хмельницького Б., 24, м. Зборів, Тернопільського району, Тернопільської області» (номер оголошення в Prozorro: UA-2025-04-11-011613-a) надана у додатку до цього опису.