• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Медичні матеріали (пломбувальний матеріал)

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 3 000.00 UAH
Номер: ed716455faf64e1aadabbf4a7c52b42b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-16-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.09.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 16.09.2025 14:48 - 08.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.09.2025 № 313 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2025-04-11-009948-a 11.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, a.a.hrebeniuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, в частині оприлюднення укладеного договору про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ФОП Калашник Елла Іванівна, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.04.2025 № 39, зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 22.04.2025, тендерну пропозицію ФОП Калашник Елла Іванівна (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір переможцю процедури закупівлі - ФОП Калашник Елла Іванівна від 22.04.2025, договір поставки від 28.04.2025 № 28/04, пояснення та документи надані Замовником від 17.09.2025 та від 19.09.2025 на запити органу державного фінансового контролю. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником 22.04.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та визначено Переможцем процедури закупівлі – ФОП Калашник Елла Іванівна з ціновою пропозицією 349 994,00 гривень без ПДВ. Відповідно до пункту 49 Особливостей № 1178, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Разом з тим, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Однак, моніторингом процедури закупівлі, встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено та/або не укладено договір про закупівлю з Переможцем у строки передбачені пунктом 49 Особливостей № 1178 та пунктом 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII. Враховуючи вищевикладене, Північний офіс Держаудитслужби 17.09.2025 та 18.09.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації та документів щодо вищезазначеного. У відповідь на запит, Замовником 19.09.2025 надано наступні пояснення, зокрема: «…З переможцем торгів був укладений договір № 28/04 від 28.04.2025 року. Поважних причин не оприлюднення договору в системі Прозорро немає. Мабуть спрацював людський фактор, вважала, що договір в системі оприлюднен, особа яка робила банківські документи на оплату також не звернула на це увагу. Договір загрузила в систему 19 вересня 2025 року з порушенням строків оприлюднення.…» та разом з поясненнями, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір поставки від 28.04.2025 № 28/04. Таким чином, надані пояснення Замовником підтверджують наявність встановлених порушень, зокрема в частині порушення строків оприлюднення договору про закупівлю (протягом трьох робочих днів з дня його укладення), чим відповідно порушено пункт 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 30.09.2025 14:21 - 15.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.09.2025 14:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення , щодо оприлюднення в системі Прозорро договору про закупівлю усунено 19 вересня 2025 року.
Дата публікації звіту: 10.10.2025 14:09

Запити/Пояснення