-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Медичні матеріали (пломбувальний матеріал)
Завершена
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 3 000.00 UAH
Номер:
ed716455faf64e1aadabbf4a7c52b42b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-16-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.09.2025 00:00
Період моніторингу:
16.09.2025 14:48 - 08.10.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.09.2025 № 313
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2025-04-11-009948-a 11.04.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, в частині оприлюднення укладеного договору про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ФОП Калашник Елла Іванівна, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.04.2025 № 39, зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 22.04.2025, тендерну пропозицію ФОП Калашник Елла Іванівна (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір переможцю процедури закупівлі - ФОП Калашник Елла Іванівна від 22.04.2025, договір поставки від 28.04.2025 № 28/04, пояснення та документи надані Замовником від 17.09.2025 та від 19.09.2025 на запити органу державного фінансового контролю.
За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником 22.04.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та визначено Переможцем процедури закупівлі – ФОП Калашник Елла Іванівна з ціновою пропозицією 349 994,00 гривень без ПДВ.
Відповідно до пункту 49 Особливостей № 1178, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Разом з тим, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Однак, моніторингом процедури закупівлі, встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено та/або не укладено договір про закупівлю з Переможцем у строки передбачені пунктом 49 Особливостей № 1178 та пунктом 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
Враховуючи вищевикладене, Північний офіс Держаудитслужби 17.09.2025 та 18.09.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації та документів щодо вищезазначеного.
У відповідь на запит, Замовником 19.09.2025 надано наступні пояснення, зокрема: «…З переможцем торгів був укладений договір № 28/04 від 28.04.2025 року. Поважних причин не оприлюднення договору в системі Прозорро немає. Мабуть спрацював людський фактор, вважала, що договір в системі оприлюднен, особа яка робила банківські документи на оплату також не звернула на це увагу. Договір загрузила в систему 19 вересня 2025 року з порушенням строків оприлюднення.…» та разом з поясненнями, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір поставки
від 28.04.2025 № 28/04.
Таким чином, надані пояснення Замовником підтверджують наявність встановлених порушень, зокрема в частині порушення строків оприлюднення договору про закупівлю (протягом трьох робочих днів з дня його укладення), чим відповідно порушено пункт 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
30.09.2025 14:21 - 15.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2025 14:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення , щодо оприлюднення в системі Прозорро договору про закупівлю усунено 19 вересня 2025 року.
Дата публікації звіту:
10.10.2025 14:09
Запити/Пояснення
Номер:
1d2518a5d23f4ad58c8cca8c5b50e64c
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
17.09.2025 10:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є медичні матеріали (пломбувальний матеріал) за кодом ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-11-009948-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Прошу надати пояснення щодо не оприлюднення та/або не укладення договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ФОП Калашник Елла Іванівна у визначені законодавство строки.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
625ba22b34b842cabe6e89adf404b79e
Назва:
Відповідь на запитання від аудиторської служби по закупівлі UA-2025-04-11-009948-a.
Дата опублікування:
17.09.2025 18:20
Опис:
Відповідно запиту моніторингу процедури закупівлі :медичні матеріали (пломбувальний матеріал) за кодом ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали комунальне некомерційне підприємство "Вишгородська міська стоматологічна поліклініка" Вишгородської міської ради ( далі по тексту КНП " ВМСП" ВМР) в особі уповноваженої з закупівель Добровольської А.Г. надає наступну інформацію.
1. Закупівля матеріалів в нашій поліклініці відбувається в декілька етапів: а) лікарі замовляють матеріали, в яких виникла потреба шляхом заповнення таблиці ексель; б) старша медична сестра аналізує замовлення лікарів та формує заявку уповноваженій особі з закупівель; в) уповноважена особа чи бухгалтер моніторить риночну вартість матеріалів та формує очікувану вартість закупівлі.
2. Якісні та технічні характеристики закупівлі обумовлені тим, що в послугах поліклініки передбачено пломбування зубів світлополімерними матеріалами.( сайт КНП "ВМСП" ВМР https://www.knpvmsp.com.ua/taryfy, розділ тарифи)
3. Джерело фінансування закупівлі надходження від власної господарської діяльності , а саме: надання платних медичних послуг, надання послуг за програмою національної служби здоров"я України "Лікування окремих категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України".
Номер:
e60f509a49e545e887d24c982f86eb18
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
18.09.2025 14:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Прошу надати пояснення щодо не оприлюднення та/або не укладення договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ФОП Калашник Елла Іванівна у визначені законодавство строки.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
88280d8b03b04d54b6aaa27392f81b58
Назва:
Інформація щодо причини не оприлюдення договору з переможцем
Дата опублікування:
19.09.2025 19:12
Опис:
З переможцем торгів був укладений договір № 28/04 від 28.04.2025 року. Поважних причин не оприлюднення договору в системі Прозорро немає. Мабуть спрацював людський фактор, вважала, що договір в системі оприлюднен, особа яка робила банківські документи на оплату також не звернула на це увагу. Договір загрузила в систему 19 вересня 2025 року з порушенням строків оприлюднення.
Номер:
202314a8e6e74c21bee68406971d3d34
Назва:
Звернення Добровольської А.Г щодо порушень в закупівлі медичні матеріали (пломбувальний матеріал)
Дата опублікування:
02.10.2025 15:12
Опис:
Прошу звернути увагу на такі обставини, що обов'язки уповноваженої особи суміщаю з основною посадою . У зв'язку з великим обсягом роботи була допущена помилка, щодо оприлюднення інформації. В майбутньому зобов'язуюсь більше не допускати таких помилок.