• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Контакти та супутні деталі для трамвайних вагонів

Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку 4 до тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах запланованих витрат, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за отриманими пропозиціями.

Завершена

1 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Номер: 676c58cfae4e465dbd7458e86ce20fe1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-28-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.08.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 05.08.2025 17:40 - 27.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 04.08.2025 № 226 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 04.08.2025 № 226 Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2025-04-11-007905-a 11.04.2025 Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 590-33-55, y.o.pavlova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП "ЄРЕМЄЄВА ІРИНА ГРИГОРІВНА" встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостям, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товарів від 08.05.2025 №8319 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Швидкісний трамвай", (далі – Замовник) UA-P-2025-04-11-009835-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи № 44 від 12.03.2025 року, тендерну пропозицію учасника ФОП "ЄРЕМЄЄВА ІРИНА ГРИГОРІВНА" (далі – Учасник), вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, договір від 08.05.2025 №8319 на суму 1 216 000,00 грн., пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 12.08.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 07.08.2025. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 6 розділу ІІІ, підпункту 1 пункту 4 частини 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу стосовно надання Учасником у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (згідно із додатком 4 до ТД «Технічна специфікація»): сертифікати відповідності (з додатками, у разі їх наявності); та/або паспорти/сертифікати якості; та/або декларації відповідності (перевірки/експертизи типу); та/або декларації про відповідність технічним регламентам (у разі, якщо продукція підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів) та/або інші за назвою аналогічні документи від виробника/представника/дилера на кожну номенклатурну позицію із зазначенням технічних і якісних характеристик щодо усіх запропонованих учасником товарів відповідно до вимог Технічної специфікації (додатку 4 до ТД). Згідно з Таблицею «Специфікація з технічними вимогами до предмету закупівлі» (Додаток №4 до тендерної документації) Замовником визначено вимоги до технічних та інших характеристик предмета закупівлі. Аналізом розгляду тендерної пропозиції встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП "ЄРЕМЄЄВА ІРИНА ГРИГОРІВНА" надано технічні паспорти (ф. «Технічні паспорти 1.pdf», ф. «Технічні паспорти 2.pdf», ф. «Технічні паспорти 3.pdf», ф. «Технічні паспорти 4.pdf», ф. «Камера КПП 114», ф. «Камера КПП 113», ф. «Камера КПД 121 (ТКПМ 121)», ф. «Камера КПД 110 (КТК 0-10)», ф. «Полюс КПП 113»), проте зазначеними паспортами не підтверджено всі технічні характеристики, які зазначені в таблиці «Специфікація з технічними вимогами до предмету закупівлі» (Додаток №4 до тендерної документації), а саме: - За позиціями 1, 2, 3, 4, 31, 32, 33, 34, 59, 60 відсутні або не співпадають (7, 8, 73) розміри предмету закупівлі, або його складових, що зазначені в вимогах Замовника; - За позиціями 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 29, 30 – матеріал напайки не співпадає з технічними вимогами Замовника; - За позиціями 9, 10, 39, 42, 72, 73 не підтверджено кількість одиниць товару (не вказано взагалі, або не співпадає з вимогами Замовника); - За позиціями 1, 2, 3, 4, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 29, 30, 31, 32, 39, 40, 41, 43, 44 - не вказано матеріали предмету закупівлі, або його складових, що зазначені в вимогах технічної специфікації; - За позиціями 25, 26, 27, 28, 51, 55 – характеристики, що вимагаються Замовником, не підтверджені (не вказані); - Невідповідність у назвах: за позицією 34 за вимогами «Контакт контрольного елемента ГРК», але паспорт наданий на «Контакт контакторного елемента»; за позицією 44 за вимогами «Контактор КПД-110 (КТК 0-10)», проте паспорт наданий на контактор серії ККД-110 (КТК 0-10); - За позиціями 43, 63, 64, 65, 66 невідповідність ДСТУ, ТУ що вимагаються технічною спеціфікацією тендерної документації; - За позиціями 43, 46, 47, 57, 61 не відповідають вказаним в технічній специфікації вимогам, або відсутні такі технічні параметри, як Uном. пост.струму, струм тривалий дугогасильної котушки, номінальна напруга підіймальної котушки постійного струму. Отже, тендерна пропозиція учасника ФОП "ЄРЕМЄЄВА ІРИНА ГРИГОРІВНА" не відповідає технічним характеристикам та підлягала відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Таким чином, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП "ЄРЕМЄЄВА ІРИНА ГРИГОРІВНА", як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, чим порушив вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей, та уклав з ним Договір від 08.05.2025 №8319.
Період усунення порушень: 28.08.2025 12:01 - 12.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.08.2025 12:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник - Комунальне підприємство “Швидкісний трамвай”, згідно із оприлюдненим через електронну систему закупівель Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі від 28.08.2025 за номером ID: UA-2025-04-11-007905-a, “Контакти та супутні деталі для трамвайних вагонів”, UA-M-2025-07-28-000067, надає інформацію щодо здійснення заходів з метою усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме припинення зобов’язань за Договором про закупівлю Товару від 08.05.2025 №8319 шляхом укладення Додаткової угоди №1 до Договору та оприлюднення останньої в електронній системі закупівель, про наступне: ... “Сторони уклали дану Додаткову угоду (далі — Угода) до Договору №8319 від 08 травня 2025 року про закупівлю товару за кодом ДК 021-2015 ЄЗС: 31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання “Контакти та супутні деталі для трамвайних вагонів” (далі — Договір), про наступне: 1. Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 за № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами), пунктами 4.4., 6.2.1, та 9.5. цього Договору, Сторони погодились зменшити обсяги закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, з метою виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби від 28.08.2025, а саме щодо припинення дії договору, Сторони домовились викласти п. 4.1. розділу 4 Договору в наступній редакції: “4.1. Загальна сума цього Договору становить: 830 060,00 (вісімсот тридцять тисяч шістдесят гривень 00 копійок ) без урахування ПДВ. 2. У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони дійшли згоди викласти Специфікацію №1 до Договору в новій редакції, що є невід’ємною частиною Договору та Додаткової угоди №1, в якій зазначено фактичну кількість та загальну вартість товару, який передав Постачальник у власність Покупця. 3.Сторони дійшли згоди достроково розірвати (припинити) Договір про закупівлю товару від 08 травня 2025 року за №8319 з дати підписання цієї Додаткової угоди Сторонами.” ... Фахівців відділу з публічних закупівель та матеріально-технічного постачання (уповноважених осіб) ознайомлено з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2025-04-11-007905-a, “Контакти та супутні деталі для трамвайних вагонів”, UA-M-2025-07-28-000067, та проведено роз’яснювальну роботу з питань дотримання вимог чинного законодавства та нормативно-правових актів, в тому числі щодо оцінки тендерних пропозицій та застосування положень пункту 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 за № 1178. Підсумовуючи викладене, комунальне підприємство “Швидкісний трамвай” вживатиме усіх можливих заходів для недопущення порушень вимог чинного законодавства при організації та проведенні публічних закупівель в подальшому.
Дата публікації звіту: 02.09.2025 14:08

Запити/Пояснення