-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Профіль сталевий оцинкований С(2) 13х40х100х40х13)
Профіль сталевий оцинкований С(2) 13х40х100х40х13)
Завершена
1 281 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 405.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 405.00 UAH
Номер:
2529c6fa5e354a70a99f98813044dfa8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-08-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2025 00:00
Період моніторингу:
08.05.2025 14:48 - 30.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2025 № 35-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 08.05.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
08.05.2025 №35-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-04-11-007806-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «СІСТЕМ ЮА», своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20.05.2025.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції 01.04.2025 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями Регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі - Замовник); тендерну документацію, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 11.04.2025 б/№; повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОВ СІСТЕМ ЮА» від 25.04.2025; протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції та намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «СІСТЕМ ЮА» від 05.05.2025 №0505202527599424; пропозицію учасника ТОВ «СІСТЕМ ЮА»; пояснення Замовника надані 12.05.2025 та 19.05.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
20.05.2025 17:07 - 24.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.05.2025 17:07
Запити/Пояснення
Номер:
e6c88db781454652984aaafa7916f1a7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.05.2025 15:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу профілю сталевого оцинкованого С(2) 13х40х100х40х13) (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2025-04-11-007806-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
b008f672baf14c27a521f6949beeba31
Назва:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Пояснення на питання, що виникли у фахівців Держаудитслужби України в межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (профіль сталевий оцинкований) номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-04-11-007806-a на електронному майданчику SmartTender.biz № 27599424). Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Обґрунтування розміру витрат сформовано з урахуванням затвердженої Наказом від 18.02.2020 р. № 275 Мінекономіки Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, методом порівняння ринкових цін, специфікованого плану матеріально-технічного забезпечення матеріалами по самостійній закупівлі регіональною філією «Придніпровська залізниця» АТ "Укрзалізниця". Відповідно до відомчих нормативних актів АТ "Укрзалізниця", що регламентують процес проведення тендерних закупівель на підприємствах УЗ, формування технічних вимог до продукції, яка закуповується для потреб АТ «Укрзалізниця», інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження в проєкті тендерної документації формується автоматично з довідника «Технічні вимоги до продукції» модуля «Управління нормативно-довідникової інформації» ЄАСУЛП «ІТ-Еnterprise». Для визначення очікуваної вартості закупівлі Замовником, в собі ініціатора закупівлі були направлені запити цінових пропозицій до учасників ринку з проханням надати свої комерційні пропозиції на постачання профілю сталевого оцинкованого у необхідному обсязі та. Отримано комерційні пропозиції від ТОВ «РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП» за ціною 183,35 грн. без ПДВ, ТОВ «Епіцентр К» за ціною 187,50 грн. без ПДВ, ТОВ «АВ МЕТАЛ ГРУП» за ціною 183,00 грн. без ПДВ. На підставі вищевказаних даних електронною системою модуль «Тендерно-договірна робота. Облік договорів закупівель» автоматизованої системи «Єдина автоматизована система управління ланцюгами поставок» АТ «Укрзалізниця», введеною в дослідну експлуатацію Наказом АТ «Укрзалізниця» №208 від 27.06.2024, сформовано очікувану вартість на закупівлю Профіль сталевий оцинкований за за ціною 183,00 грн. без ПДВ на суму 1 281 000,00 грн. без ПДВ/ 1537200,00 грн. з ПДВ. Уповноважена особа Тетяна ГУЗІЄНКО
Дата опублікування:
12.05.2025 11:25
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Пояснення на питання, що виникли у фахівців Держаудитслужби України в межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (профіль сталевий оцинкований) номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-04-11-007806-a на електронному майданчику SmartTender.biz № 27599424).
Номер:
aaf96eee22114915bbd7f77f4058469d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.05.2025 17:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу профілю сталевого оцинкованого С(2) 13х40х100х40х13) (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2025-04-11-007806-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1.Поясніть чому Вами не оприлюднено в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОВ СІСТЕМ ЮА». При тому, що строк її розгляду складає 11 робочих днів та відповідно перевищує строк розгляду тендерної пропозиції встановленого частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Номер:
ff686cfe609d4a5a9be3cb87de216279
Назва:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Пояснення на питання, що виникли у фахівців Держаудитслужби України в межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (профіль сталевий оцинкований) номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-04-11-007806-a на електронному майданчику SmartTender.biz № 27599424). 1.Поясніть чому Вами не оприлюднено в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОВ СІСТЕМ ЮА». При тому, що строк її розгляду складає 11 робочих днів та відповідно перевищує строк розгляду тендерної пропозиції встановленого частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до технічного завдання системи PROZORRO, яке впроваджено у 2024 році, уповноваженою особою (УО) – Тетяна ГУЗІЄНКО 24.05.2025 року (п’ятий робочий день розгляду пропозиції учасника (розкриття відбулося 19.04.2025 року)) розміщено повідомлення про подовження терміну розгляду пропозиції учасника торгів ТОВ "СІСТЕМ ЮА" до 20 робочих днів на підставі положень ч. 10 ст. 29 Закону, з урахуванням листа СП «Служба організації та проведення закупівель». На базі повідомлення про подовження терміну розгляду пропозиції учасника торгів системою сформовано ПРОТОКОЛ/ПОВІДОМЛЕННЯ продовження строку розгляду тендерної пропозиції UA-2025-04-11-007806-a з рішенням «Затвердити рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції та опублікувати на веб-порталі Уповноваженого органу». Отже, повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОВ СІСТЕМ ЮА» оприлюднено в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Додатки: 1. Протокольне рішення УО щодо подовження терміну розгляду пропозиції учасника торгів ТОВ "СІСТЕМ ЮА" від 25.04.2025 №2504202527599424. 2. Лист служби організації та проведення закупівель щодо подовження терміну розгляду пропозиції учасника торгів ТОВ "СІСТЕМ ЮА" від 25.04.2025 №НХ Придн-01/191. 3. ПРОТОКОЛ/ПОВІДОМЛЕННЯ продовження строку розгляду тендерної пропозиції UA-2025-04-11-007806-a. Уповноважена особа Тетяна ГУЗІЄНКО
Дата опублікування:
19.05.2025 09:51
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Пояснення на питання, що виникли у фахівців Держаудитслужби України в межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (профіль сталевий оцинкований) номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-04-11-007806-a на електронному майданчику SmartTender.biz № 27599424).