-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Конструкційні матеріали(цегла шамотна ША 1 №5)
Асортимент згідно Додатку 2
Завершена
990 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 900.00 UAH
Номер:
b15073257d59470f8fb599c87f5525b2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-10-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2025 00:00
Період моніторингу:
10.06.2025 16:04 - 02.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2025 №167
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3 Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 10.06.2025 №167.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-11-006796-a, 11.04.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозиції; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського міського комунального підприємства «Львівтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-04-11-008438-a); оголошення про проведення відкритих торгів та внесені до нього зміни; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; опубліковане звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповідь Замовника на таке звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 29.04.2025 №11/04/25-01.3в.т. та від 01.05.2025 №11/04/25-1.4в.т.; тендерну пропозицію Приватного підприємства «ТНВ» (щодо правомірності її відхилення Замовником); тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Креатор Інжинірінг» (далі – ТОВ «Креатор Інжинірінг»); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «Креатор Інжинірінг» як переможцем тендеру документи; договір поставки від 14.05.2025 №05-25-300; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
16.06.2025 14:22 - 20.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2025 14:22
Запити/Пояснення
Номер:
3fdf0ed894fd44d18436dd2c218bdda8
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Львівському комунальному підприємству «Львівтеплоенерго»
Дата опублікування:
12.06.2025 16:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-04-11-006796-a, яка проводилась Львівським комунальним підприємством «Львівтеплоенерго» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
dcdbb8a773d44aeca9fdaf705bf28d93
Назва:
Відповідь на запит щодо надання пояснення на моніторінг
Дата опублікування:
13.06.2025 14:07
Опис:
На Ваш запит щодо надання пояснення до закупівлі за ID UA-2025-04-11-006796-a, повідомляємо наступне:
ЛМКП «Львівтеплоенерго» - комунальне підприємство, яке здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, згідно пункту 4 частини першої ст.2 Закону про публічні закупівлі. Для закупівлі товарів, робіт та послуг використовує кошти від господарської діяльності (власні кошти).
Технічні служби підприємства формують заявки на закупівлю товарів, робіт та послуг згідно затвердженого річного плану. Службові записки на закупівлю товару формуються із технічними вимогами та специфікаціями на товар технічними спеціалістами ЛМКП «Львівтеплоенерго». (Додається скан-копії :Службова записка та технічні вимоги).
Відділ логістики ЛМКП «Львівтеплоенерго» проводив моніторинг ринку, аналізу вартості цегли шамотної ША 1 №5 за 2024 - 2025р.р.. та сформував очікувану вартість закупівлі. Дана закупівля та її очікувана вартість погоджена Департаментом житлового господарства та інфраструктури ЛМР, а також першим заступником міського голови відповідно до Розпорядження львівського міського голови №392 від 21.09.2023р (скан-копії комерційних пропозицій: ТзОВ «Укрєвросвіт», ТзОВ «ВТОРМА ВЕСТ», ПВКП «Кераміка-ДТ» додаються).