• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вальниці (за ДК 021:2015 код 44440000-6 Вальниці)

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)

Торги відмінено

842 095.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 420.95 UAH
Номер: 293be7782e0e469ba89ab51a0ec36e7f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-27-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.05.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 27.05.2025 11:52 - 18.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 26.05.2025 № 144 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 26.05.2025 № 144 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2025-04-11-006527-a 11.04.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТРАНСПОРТ" Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 93) 044-15-45, o.o.zakharchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі, якого визначено переможцем ФОП Гриценко Ю.М. встановлено порушення вимоги абзацу третього підпункту третього пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації положенням та вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації положенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, виконання рішень Антимонопольного комітету України (Далі – АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТРАНСПОРТ" (далі – Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-04-11-008068-a, оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями), тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.04.2025, тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Промавіапідшипник» (далі – ТОВ «Промавіапідшипник»), Фізичної особи-підприємця "ГРИЦЕНКО ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА" (Далі – ФОП Гриценко Ю.М.), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця закупівлі ФОП Гриценко Ю.М. № 25/04-1 від 25.04.2025, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 25.04.2025, вимога на рішення Замовника подана ТОВ «Промавіапідшипник» від 25.04.2025 про передчасне рішення Замовника визначення переможцем ФОП Гриценко Ю.М., рішення АМКУ від 19.05.2025 №7927-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про скасування процедури закупівлі від 23.05.2025, пояснення надані Замовником на запити Східного офісу через електронну систему закупівель 04.06.2025, 10.06.2025. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих питань, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Відповідно до пункту 5 Розділу 3 тендерної документації Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей згідно додатку 3 до тендерної документації Окрім цього, відповідно до пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено вимогу про надання документів переможцем, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, зокрема оприлюднити в електронній системі закупівель повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Моніторингом встановлено, що за результатами оцінки та розгляду тендерних пропозицій Замовник визнав ФОП Гриценко Ю.М. переможцем процедури та оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір 25.04.2025 року. Проте, переможець закупівлі ФОП Гриценко Ю.М. не оприлюднив, в електронній системі закупівель, документи що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, у строки та спосіб визначений у пункті 5 Розділу 3 тендерної документації Замовника, чим порушив вимоги абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей. Отже в порушення вимоги абзацу третього підпункту третього пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця закупівлі ФОП Гриценко Ю.М., із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, натомість оприлюднив протокол про визначення переможця закупівлі ФОП Гриценко Ю.М. № 25/04-1 від 25.04.2025, що не відповідають вимозі визначеній в пункті 5 Розділу 3 тендерної документації. В ході моніторингу встановлено, що замовник оприлюднив протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.05.2025 №23/05-1 про відміну закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей та після періоду оскарження відмінив закупівлю.
Період усунення порушень: 18.06.2025 17:36 - 03.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.06.2025 17:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 «Особливостей», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (із змінами). Зокрема, учасник, визначений переможцем, не оприлюднив у системі електронних закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 «Особливостей». На етапі розгляду тендерної пропозиції замовник перевірив документи учасника відповідно до вимог законодавства та прийняв рішення про визначення його переможцем. Водночас у період оскарження цього рішення іншим учасником була подана вимога, що ставила під сумнів відповідність заявленого опорно-поворотного підшипника KС3575 бренду SKF. Замовник здійснив додатковий аналіз і не виявив підтверджень виробництва цієї моделі підшипника компанією SKF у відкритих джерелах. Проте на момент отримання цих зауважень: строк розгляду тендерних пропозицій уже минув; подовжити строк розгляду тендерної пропозиції неможливо; можливості провести додаткові перевірки, зокрема звернутися безпосередньо до виробника, не було. Враховуючи зазначене, необхідність більш детального вивчення пропозиції переможця, неможливість подовження строку розгляду, а також ризики, що можуть виникнути як від укладення договору на неналежно підтверджених даних, так і від неправомірного відхилення пропозиції, замовником було прийнято обґрунтоване та законне рішення про скасування процедури закупівлі, ще на етапі періоду оскарження переможця процедури закупівлі згідно пункт 2 пункту 50 «Особливостей» постанови КМУ №1178, що дає замовнику право скасувати закупівлю в зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень. Прийняте рішення про скасування закупівлі повністю усунуло правові наслідки виявленого порушення та відповідає нормам чинного законодавства. Дії замовника були здійснені в межах повноважень, добросовісно, з урахуванням принципів публічних закупівель: відкритості, прозорості, недискримінації, забезпечення дотримання вимог чинного законодавства та ефективного використання коштів.
Дата публікації звіту: 25.06.2025 15:35

Запити/Пояснення