• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт покриття майданчику для гри в настільний теніс в парку Саржин Яр за адресою: вул. Саржинська, 5 м. Харків. Корегування (код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

4 010 736.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 107.36 UAH
Номер: 8965324cb90842d08c831c180dc71634
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-02-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 02.06.2025 18:24 - 24.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.06.2025 № 186 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 02.06.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 02.06.2025 № 186 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 7 UA-2025-04-11-005449-a 11.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 780-52-61, o.v.shkuropatska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КС ДЕВЕЛОПМЕНТ" встановлено порушення вимог вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей та статті 5 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 11.04.2025 №72); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 20.04.2025 року; тендерну пропозицію учасника ТОВ "КС ДЕВЕЛОПМЕНТ"; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокол уповноваженої особи Замовника від 24.04.2025 № 91; повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2025; договір від 01.05.2025 №05/01-1 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 10.06.2025 року. Моніторингом розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КС ДЕВЕЛОПМЕНТ" встановлено наступне. Додатком 2 до тендерної документації встановлена вимога надання Довідки, що містить інформацію про наявні обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника. Одночасно, Технічним завданням, наведеним в Додатку 3 до тендерної документації передбачено перевезення сміття до 15 км в кількості 4,932 тон. Однак, надана учасником Довідка про наявність обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника ТОВ "КС ДЕВЕЛОПМЕНТ" вих. № 213 від 15.04.2025 не містить інформації щодо наявності машини, механізму або обладнання, яке може бути використане для перевезення сміття, що не відповідає вимогам тендерної документації. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 06.06.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник на зазначений запит оприлюднив пояснення наступного змісту: «…Учасником надано в складі тендерної пропозиції: - ДОВІДКА з інформацією про наявні обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника а також офісних та складських приміщень, в якій містяться відомості щодо наявності автомобілю Mercedes benz sprinter (файл «25 Довідка про наявність матеріально технічної бази.pdf») (додається) ; - Гарантійний лист, в якому учасник гарантує, що у разі перемоги у процедурі закупівлі у учасника будуть в наявності на момент початку надання послуг послуг згідно з обсягами, викладеними у Додатку 3 до тендерної документації, всі необхідні будівельні машини, транспортні засоби, механізми, устаткування, необхідні для виконання послуг (файл «39 Гарант лист машини мех-ми.pdf»(додається)). На підставі викладеного, учасником виконані вимоги тендерної документації в цій частині.». Однак, зазначене пояснення не спростовує невідповідність Довідки про наявність необхідної матеріально-технічної бази вимогам тендерної документації Замовника, якими чітко передбачена необхідність зазначення в довідці необхідної матеріально-технічної бази. Також, не надано підтвердження, що зазначений транспорт автомобілю Mercedes benz sprinter предназначений для перевезення сміття, а не пасажирів. Отже, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ "КС ДЕВЕЛОПМЕНТ" усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції, а також не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону. Також, відповідно до пункту 1.3.2 додатку 2 до тендерній документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, передбачається надання оригіналу (оригінали) чи копію (копії) аналогічного договору (аналогічних договорів) з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі. Так, у складі поданої тендерної пропозиції ТОВ "КС ДЕВЕЛОПМЕНТ" надано довідку від 15.04.2025 № 216-Т щодо аналогічного договору по предмету закупівля. Та, також надано договір №04/24 від 24.04.2024 року укладений з Спеціалізованим комунальним підприємством "Харківзеленбуд" Харківської міської ради. Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ "КС ДЕВЕЛОПМЕНТ" не надано додатку № 2 до аналогічного договору від 24.04.2025 № 04/24, які є невід’ємною частиною даного договору, чим недотримано вимоги передбачені пункту 1.3.2 додатку 2 до тендерній документації Замовника. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 06.06.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник на зазначений запит оприлюднив пояснення наступного змісту: «Згідно оприлюдненої інформації в електронній системі закупівель до договору №04/24 від 24.04.2024 року вносились зміни додатковою угодою № 2 від 12 грудня 2024 року. Оскільки інформація щодо додаткової угоди № 2 до договору №04/24 від 24.04.2024 року є оприлюдненою у відкритому доступі, в електронній системі закупівель, замовник не розміщував повідомлення в порядку пункту 43 Особливостей з вимогою надати додаткову угоду № 2.» Зазначене пояснення підтверджує не надання учасником додаткової угоди № 2 до договору №04/24 від 24.04.2024 року. Слід зазначити, що абзацом першим пункту 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про надати копії сертифіката фахівця про навчання від виробника медичного обладнання в повному перекладі тексту (автентичному перекладі), чим не надав можливість учаснику ТОВ "КС ДЕВЕЛОПМЕНТ" усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції, а також не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Період усунення порушень: 13.06.2025 21:22 - 28.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 13.06.2025 21:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Північно-східним офісом Держаудитслужби проведено моніторинг закупівлі Поточний ремонт покриття майданчику для гри в настільний теніс в парку Саржин Яр за адресою: вул. Саржинська, 5 м. Харків. Корегування (код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-11-005449-a). За результатами проведеного моніторингу Північно-східним офісом Держаудитслужби складено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-11-005449-a (надалі – Висновок), який оприлюднений в електронній системі закупівель 13 червня 2025 року. Згідно з пунктом 3 Висновку Північно- східний офіс Держаудитслужби встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно- східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. У Висновку Північно- східний офіс Держаудитслужби зазначає, що: «..не надання учасником додаткової угоди № 2 до договору №04/24 від 24.04.2024 року. Слід зазначити, що абзацом першим пункту 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про надати копії сертифіката фахівця про навчання від виробника медичного обладнання в повному перекладі тексту (автентичному перекладі), чим не надав можливість учаснику ТОВ "КС ДЕВЕЛОПМЕНТ" усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції, а також не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону...» Положеннями абз.2 ч.8 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Директором СКП «Харківзеленбуд» ХМР прийнято до уваги надані пояснення, а також враховано відсутність зауважень до виконання обов’язків Кривоноженко Н.М. та відсутність наміру створення правових наслідків, не впливають на результати процедури закупівлі та не містять загрози бюджету та інтересам держави. Уповноваженою особою надано зобов’язання недопущення виявлених порушень у подальшому, враховано проведену роз’яснювальну роботу щодо наслідків недотримання чинного законодавства у сфері публічних закупівель. ВИРІШЕНО: На виконання пункту 3 Висновку Замовником здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема: - уповноваженою особою проведено детальний аналіз Висновку; - заплановано направити уповноважену особу на навчання з питань закупівельного законодавства, в тому числі онлайн; - проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою; - оголошено попередження уповноваженій особі про недопущення в подальшому встановлених порушень про проведенні закупівель. Замовником у подальшій закупівельній роботі будуть враховані результати моніторингу при організації та проведенні закупівель послуг з поточного ремонту, дотримання пункту 43 Особливостей при розгляді тендерних пропозицій учасників закупівель та принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 17.06.2025 14:47

Запити/Пояснення