• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Поточний ремонт покрівлі будівлі їдальні Депо №3 КП "Дніпровський електротранспорт" ДМР за адресою: вул. Микола Руденко 67 у м. Дніпро" (код ДК 021:2015 – 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)

Завершена

944 019.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 440.19 UAH
Номер: 25a5a5f257004295b7be7040014d3eb0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-10-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.06.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 10.06.2025 17:58 - 02.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 09.06.2025 №166 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 09.06.2025 №166 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг №з/п/Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу/унікальний номер/дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу/назва замовника/Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 6 UA-2025-04-11-005052-а 11.04.2025 Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В. о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 790-12-26, o.b.katsai@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання відповідності укладеного договору про закупівлю встановлено порушення п.5.17 Настанови №281 . За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності умов договору тендерній документації, своєчасності укладання договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом зменшення ціни договору від 15.05.2025 №105 на суму включених до договірної ціни адміністративних витрат, привести умови договору у відповідність до вимог абзацу 7 технічного завдання (Додаток 3 тендерної документації) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-04-11-006568-a, тендерну документацію оприлюднену в електронній системі закупівель 11.04.2025, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «УкрДжет» та ФОП Закасовський В.В., протокол уповноваженої особи від 02.05.2025 №02/05-3 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УкрДжет», протокол уповноваженої особи від 08.05.2025 №08/05-1про визнання переможцем процедури закупівлі ФОП Закасовський В.В. та намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.05.2025, договір про закупівлю від 15.05.2025 №105, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 17.06.2025, 20.06.2025 на запити Східного офісу Держаудитслужби від 12.06.2025, від 17.06.2025. Відповідно до абзацу 16 Додатку 3 тендерної документації Замовник встановив вимоги, що при формуванні договірної ціни необхідно керуватися Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281). Термін «адміністративні витрати», у свою чергу, відповідно до пункту 1.2. Настанови №281, вживається у наступному значенні – загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт. Згідно з п. 5.17. Настанови №281 адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). Моніторингом встановлено, що до договірної ціни, яка є невід’ємною частиною договору від 15.05.2025 №105 ФОП Закасовський В.В., включено кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації у сумі 2 754,04 гривень. Відповідно до реєстраційних документів ФОП Закасовський В.В. не має будівельної організації та відповідно документів, які містяться у складі наданої Учасником тендерної пропозиції, не має апарату управління. Враховуючи вищезазначене, ФОП Закасовський В.В. не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат. Таким чином, внаслідок включення в договірну ціну адміністративних витрат будiвельної органiзацiї у розмірі 2 754,04 гривень (без урахування податків) Учасником ФОП Закасовський В.В., якого визначено переможцем закупівлі, завищено вартість тендерної пропозиції, що не відповідає п.5.17 Настанови №281 та абзацу 16 Додатку 3 тендерної документації. Крім того, моніторингом встановлено, що пунктом 8.1 розділу 8 «Гарантійні зобов’язання» проекту договору (Додаток 4 тендерної документації) визначено, що виконавець встановлює гарантійний строк протягом 24 місяців з моменту прийняття об’єкта і гарантує Замовнику можливість безперебійної і нормальної (безаварійної) експлуатації об’єкта за умови його правильної експлуатації Замовником. Водночас, відповідно до абзацу 7 технічного завдання (Додаток 3 тендерної документації) Замовник визначив, що гарантійний строк експлуатації об’єкта становить п’ять років від дня його прийняття Замовником. У свою чергу, Учасник ФОП Закасовський В.В. у складі тендерної пропозиції у файлі «Довідки.pdf» завантажив наступні документи: - згоду з вимогами технічного завдання, зазначеними у Додатку 3 тендерної документації; - технічне завдання, у якому зазначив, що гарантійний строк експлуатації об’єкта становить п’ять років; - гарантійний лист щодо строку експлуатації об’єкту, у якому зазначив, що гарантійний строк експлуатації об’єкту буде становити п’ять років; - лист-згоду з умовами договору та заповнений проект договору, у якому зазначено, що виконавець встановлює гарантійний строк 24 місяці. Проте, у пункті 8.1 розділу 8 «Гарантійні зобов’язання» укладеного договору закупівлі від 15.05.2025 №105 визначено лише гарантійний строк, яким Виконавець гарантує Замовнику можливість безперебійної і нормальної (безаварійної) експлуатації об’єкта за умови його правильної експлуатації Замовником – терміном 24 місяці з моменту прийняття об’єкта. При цьому, слід зазначити, що умови укладеного договору закупівлі від 15.05.2025 №105 не містять в собі гарантійний строк експлуатації об’єкта терміном на п’ять років, як це було визначено Замовником відповідно до абзацу 7 технічного завдання (Додаток 3 тендерної документації). Таким чином, умови договору закупівлі від 15.05.2025 №105 в частині гарантійних зобов’язань не відповідають вимогам абзацу 7 технічного завдання (Додаток 3 тендерної документації). Надане Замовником 20.06.2025 пояснення із зазначеного питання не спростовує суті та не пояснює виявлені суперечності.
Період усунення порушень: 03.07.2025 17:11 - 18.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.07.2025 17:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку моніторингу UA-M-2025-06-10-000005 Замовником здійснено заходи щодо врегулювання договірних відносин шляхом приведення умов договору № 105 від 15.05.2025 р. у відповідність до вимог Настанови № 281 та положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, а саме шляхом укладання додаткової угоди №1 до договору № 105 від 15.05.2025 р., у відповідності до вимог законодавства у сфері закупівель та здійснено заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому.
Дата публікації звіту: 08.07.2025 14:43

Запити/Пояснення