-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Поточний ремонт покрівлі будівлі їдальні Депо №3 КП "Дніпровський електротранспорт" ДМР за адресою: вул. Микола Руденко 67 у м. Дніпро" (код ДК 021:2015 – 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Завершена
944 019.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 440.19 UAH
мін. крок: 1% або 9 440.19 UAH
Номер:
25a5a5f257004295b7be7040014d3eb0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-10-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.06.2025 00:00
Період моніторингу:
10.06.2025 17:58 - 02.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
09.06.2025 №166
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 09.06.2025 №166
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№з/п/Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти
договір на веб-порталі Уповноваженого органу/унікальний номер/дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу/назва замовника/Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
6 UA-2025-04-11-005052-а 11.04.2025 Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній
системі закупівель
В. о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання відповідності укладеного договору про закупівлю встановлено порушення п.5.17 Настанови №281 .
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності умов договору тендерній документації, своєчасності укладання договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом зменшення ціни договору від 15.05.2025 №105 на суму включених до договірної ціни адміністративних витрат, привести умови договору у відповідність до вимог абзацу 7 технічного завдання (Додаток 3 тендерної документації) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-04-11-006568-a, тендерну документацію оприлюднену в електронній системі закупівель 11.04.2025, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «УкрДжет» та ФОП Закасовський В.В., протокол уповноваженої особи від 02.05.2025 №02/05-3 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УкрДжет», протокол уповноваженої особи від 08.05.2025 №08/05-1про визнання переможцем процедури закупівлі ФОП Закасовський В.В. та намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.05.2025, договір про закупівлю від 15.05.2025 №105, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 17.06.2025, 20.06.2025 на запити Східного офісу Держаудитслужби від 12.06.2025, від 17.06.2025.
Відповідно до абзацу 16 Додатку 3 тендерної документації Замовник встановив вимоги, що при формуванні договірної ціни необхідно керуватися Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281).
Термін «адміністративні витрати», у свою чергу, відповідно до пункту 1.2. Настанови №281, вживається у наступному значенні – загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт.
Згідно з п. 5.17. Настанови №281 адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови.
У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Моніторингом встановлено, що до договірної ціни, яка є невід’ємною частиною договору від 15.05.2025 №105 ФОП Закасовський В.В., включено кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації у сумі 2 754,04 гривень.
Відповідно до реєстраційних документів ФОП Закасовський В.В. не має будівельної організації та відповідно документів, які містяться у складі наданої Учасником тендерної пропозиції, не має апарату управління.
Враховуючи вищезазначене, ФОП Закасовський В.В. не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат.
Таким чином, внаслідок включення в договірну ціну адміністративних витрат будiвельної органiзацiї у розмірі 2 754,04 гривень (без урахування податків) Учасником ФОП Закасовський В.В., якого визначено переможцем закупівлі, завищено вартість тендерної пропозиції, що не відповідає п.5.17 Настанови №281 та абзацу 16 Додатку 3 тендерної документації.
Крім того, моніторингом встановлено, що пунктом 8.1 розділу 8 «Гарантійні зобов’язання» проекту договору (Додаток 4 тендерної документації) визначено, що виконавець встановлює гарантійний строк протягом 24 місяців з моменту прийняття об’єкта і гарантує Замовнику можливість безперебійної і нормальної (безаварійної) експлуатації об’єкта за умови його правильної експлуатації Замовником.
Водночас, відповідно до абзацу 7 технічного завдання (Додаток 3 тендерної документації) Замовник визначив, що гарантійний строк експлуатації об’єкта становить п’ять років від дня його прийняття Замовником.
У свою чергу, Учасник ФОП Закасовський В.В. у складі тендерної пропозиції у файлі «Довідки.pdf» завантажив наступні документи:
- згоду з вимогами технічного завдання, зазначеними у Додатку 3 тендерної документації;
- технічне завдання, у якому зазначив, що гарантійний строк експлуатації об’єкта становить п’ять років;
- гарантійний лист щодо строку експлуатації об’єкту, у якому зазначив, що гарантійний строк експлуатації об’єкту буде становити п’ять років;
- лист-згоду з умовами договору та заповнений проект договору, у якому зазначено, що виконавець встановлює гарантійний строк 24 місяці.
Проте, у пункті 8.1 розділу 8 «Гарантійні зобов’язання» укладеного договору закупівлі від 15.05.2025 №105 визначено лише гарантійний строк, яким Виконавець гарантує Замовнику можливість безперебійної і нормальної (безаварійної) експлуатації об’єкта за умови його правильної експлуатації Замовником – терміном 24 місяці з моменту прийняття об’єкта.
При цьому, слід зазначити, що умови укладеного договору закупівлі від 15.05.2025 №105 не містять в собі гарантійний строк експлуатації об’єкта терміном на п’ять років, як це було визначено Замовником відповідно до абзацу 7 технічного завдання (Додаток 3 тендерної документації).
Таким чином, умови договору закупівлі від 15.05.2025 №105 в частині гарантійних зобов’язань не відповідають вимогам абзацу 7 технічного завдання (Додаток 3 тендерної документації).
Надане Замовником 20.06.2025 пояснення із зазначеного питання не спростовує суті та не пояснює виявлені суперечності.
Період усунення порушень:
03.07.2025 17:11 - 18.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.07.2025 17:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку моніторингу UA-M-2025-06-10-000005 Замовником здійснено заходи щодо врегулювання договірних відносин шляхом приведення умов договору № 105 від 15.05.2025 р. у відповідність до вимог Настанови № 281 та положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, а саме шляхом укладання додаткової угоди №1 до договору № 105 від 15.05.2025 р., у відповідності до вимог законодавства у сфері закупівель та здійснено заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому.
Дата публікації звіту:
08.07.2025 14:43
Запити/Пояснення
Номер:
e79063b25d6343dea647fad828b1a57a
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
12.06.2025 18:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5c54de245488456394adcfd15ff9483a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.06.2025 11:46
Опис:
Запит: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби, для забезпечення роботи підприємства. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації.
Замовник при розрахунку очікуваної вартості керувався наказом МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» комерційні пропозиції додаються.
Номер:
f4601ec020574bc1bb30ba714c8b137e
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
17.06.2025 11:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2025 00:00
Опис:
Запитання у файлі
Номер:
c4bf76e6568d400ca7c9549166fb0b9b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.06.2025 11:28
Опис:
Запит: Вимогами Технічної специфікації (Додаток 3 до ТД) Замовника та Технічною специфікацією і гарантійним листом щодо строку експлуатації об’єкту від 15.04.2025 №13, наданими у складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Закасовський В.В. визначено, що гарантійний строк експлуатації об’єкта становить 5 років від дня його прийняття Замовником.
Проте, пунктом 8.1 договору №105 від 15.05.2025, укладеного за результатами процедури закупівлі UA-2025-04-11-005052-a, визначено, що Виконавець встановлює Гарантійний строк протягом 24 місяців з моменту прийняття об’єкту і гарантує Замовнику можливість безперервної і нормальної (безаварійної) експлуатації об’єкта за умови його правильної експлуатації Замовником.
Поясніть розбіжності та невідповідності між умовами технічної специфікації та укладеного договору №105 від 15.05.2025.
Відповідь: Згідно з п.п. 8.1. Виконавець встановлює гарантійний строк протягом 24 місяців з моменту прийняття об’єкта і гарантує Замовнику можливість безперервної і нормальної (безаварійної) експлуатації об'єкта за умови його правильної експлуатації Замовником.
Згідно з п.п. 8.2. Термін гарантії у відношенні заміненої Послуги та/або устаткування, поставленого замість того, що має недоліки, починається з моменту введення в експлуатацію, але не більше 24 місяців з дати заміни.
Згідно п.п. 3.1.1. Проводити Послуги в обсягах згідно технічного завдання або заявки і в строки, що обумовлені в п.7.1.
Відповідно до Технічного завдання (Додаток 3 до ТД) по «Поточному ремонту покрівлі будівлі їдальні Депо №3 КП "Дніпровський електротранспорт" ДМР за адресою: вул. Микола Руденко 67 у м. Дніпро» встановлена вимога, а саме: Гарантійний строк експлуатації об’єкта становить п’ять років від дня його прийняття Замовником.
Абзацом 3 п.103 Загальних умов укладення та виконання договір підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 № 668 визначено поняття гарантійного строку експлуатації об'єкта будівництва. Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації). Тобто, в договорі №105 від 15.05.2025 року не встановлюються конкретні гарантійні строки експлуатації об'єкта.
Слід зазначити, що поняття «гарантійний строк» та «гарантійний строк експлуатації об'єкта» - зовсім різні поняття. На підставі вищезазначеного, умови договору №105 від 15.05.2025 року щодо гарантійного строку якості закінчених послуг та гарантійного строку експлуатації об'єкта повністю відповідають законодавству України та Технічному завданню.