-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Комплект типу А3 брусів дерев`яних непросочених обрізних (А) тип І ДСТУ ГОСТ 8816:2009 Код ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Завершена
4 505 429.25
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 527.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 527.15 UAH
Номер:
13794c570f7244d48856c128898e0e81
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-13-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.05.2025 00:00
Період моніторингу:
13.05.2025 14:57 - 04.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2025 Одеса № 95
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.05.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2025 № 95
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
4 UA-2025-04-11-004389-a 11.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасності їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 22 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасності їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.04.2025 № 22, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ВІР КОМПАНІ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.04.2025 № 41, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю матеріально-технічних ресурсів, оприлюднене в електронній системі закупівель 24.04.2025, договір від 05.05.2025 № ОД/НХ-25-256НЮ (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 16.05.2025, додаткову угоду від 15.05.2025 № 1 до Договору, пояснення Замовника, надане 20.05.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
22.05.2025 11:30 - 28.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.05.2025 11:30
Запити/Пояснення
Номер:
4d4574ebc18b485f869fb21563e94ac5
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.05.2025 15:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
81098aee063c41ee980aa9b48a2a9cd2
Назва:
На запит від 16.05.2025 року Управління Південного офісу Держаудитслужби по процедурі закупівлі №UA-2025-04-11-004389-a, Комплект типу А3 брусів дерев`яних непросочених обрізних (А) тип І ДСТУ ГОСТ 8816:2009 Код ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина, щодо надання пояснень
Дата опублікування:
20.05.2025 09:17
Опис:
На запит від 16.05.2025 року Управління Південного офісу Держаудитслужби
по процедурі закупівлі №UA-2025-04-11-004389-a, Комплект типу А3 брусів
дерев`яних непросочених обрізних (А) тип І ДСТУ ГОСТ 8816:2009 Код ДК 021:2015
- 03410000-7 Деревина, щодо надання пояснень (інформації та документів) з
наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його
очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта
управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління
суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та
очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету
Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне
використання державних коштів» (зі змінами).
Повідомляємо, що відповідно до Специфікованого плану забезпечення
матеріалів по самостійній закупівлі, закупівля яких здійснюється в умовах воєнного
стану за рахунок власних коштів по господарствам регіональної філії "Одеської
залізниці" АТ "Укрзалізниця" на 2025 р., передбачено закупівлю, в тому числі,
комплектів типу А3 брусів дерев`яних непросочених обрізних (А) тип І ДСТУ ГОСТ
8816:2009.
Згідно рішення правління АТ «Укрзалізниця» (витяг з протоколу засідання від
01.07.2024 №Ц-8-98/946-24) введено в постійну експлуатацію модуль «Тендернодоговірна робота. Облік договорів закупівель» автоматизованої системи «Єдина
система управління ланцюгами поставок» АТ «Укрзалізниця» (далі – Модуль).
Регіональні філії, філії з 2024 року зобов’язано формувати технічну частину
тендерної документації виключно з використанням вимог до технічних та якісних
характеристик предмету закупівлі, погоджених в модулі «технічні вимоги».
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були
розроблені згідно модулю «технічні вимоги» (надається у додатках).
Очікувана вартість закупівлі визначалась з урахуванням положень Примірної
методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від
18.02.2020 № 275 (далі - Методика).
Відповідно ч. 2 розділу ІІІ вказаної Методики «Методи визначення очікуваної
вартості» для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись як ціни
попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів)
аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих
періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro".
За п. 2 ч. 1 Розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості
предмета закупівлі може здійснюватися шляхом направлення не менше 3-х
письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам,
офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару,
надавачам послуг.
В результаті проведеного моніторингу службою організації та проведення
закупівель регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» направлено
запити на комерційні пропозиції до ТОВ «ВІР КОМПАНІ», ТОВ «ДЕМІДІВКААГРО-ЛІС», ТОВ «ВЕНТА КОМПАНІ», ТОВ «ПРОМЛІСЗБУТ».
На підставі отриманих комерційних пропозицій від ТОВ «ВІР КОМПАНІ» за
вих. №01/03 від 03.03.2025, ТОВ «ДЕМИДІВКА-АГРО-ЛІС» за вих. №138 від
05.03.2025, ТОВ «ВЕНТА КОМПАНІ» за вих. №03/03/1 від 03.03.2025 та Протоколу
робочої зустрічі з виробниками та постачальниками дерев’яної продукції від
16.01.2025, доведеного листом від 23.01.2025 №ЦХ-14/2025/2, було сформовано
очікувальну вартість предмету закупівлі, Комплект типу А3 брусів дерев`яних
непросочених обрізних (А) тип І ДСТУ ГОСТ 8816:2009, на електронному
майданчику https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-04-11-001057-a, оприлюднено
річний план закупівель, та оголошено процедуру закупівлі.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту
головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування
технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості
надаємо адресу веб-сайту: odz.gov.ua, розділ «Закупівлі» - «Активні торги» -
посилання на предмет закупівлі та його унікальний номер: UA-2025-04-11-004389-a.
Додатки: - листи за вих. №01/03 від 03.03.2025, №138 від 05.03.2025, №03/03/1 від
03.03.2025 - файл «відповіді» на 3 аркушах;
- протокол робочої зустрічі з виробниками та постачальниками дерев’яної
продукції від 16.01.2025, доведений листом від 23.01.2025 №ЦХ14/2025/2 на 12 аркушах;
- технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, - файл «Технічні
вимоги до продукції» на 10 аркушах.
Заступник начальника служби
організації та проведення закупівель
регіональної філії «Одеська залізниця» Дмитро ТЮРІН