-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Шафа релейна, батарейна (Лот № 1 – Шафа релейна; Лот № 2 – Шафа батарейна)
Більш детальна інформація та проект договору розміщено в тендерній документації.
Торги не відбулися
3 925 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.4% або 14 400.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 14 400.00 UAH
Номер:
d3fdefa503254f00bbfbf4f1e3d75e0a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-15-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.05.2025 00:00
Період моніторингу:
15.05.2025 12:37 - 06.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.05.2025 №33-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025, почати моніторинг процедур закупівель/ закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Іванна ЙОЛИЧ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 15.05.2025 № 33-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-04-10-010715-a 10.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII та Особливостям, розгляду та відхилення тендерних пропозицій ТОВ «СЦБ-ГРУП» та ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ» за лотами №№1, 2, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 01.04.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель РЕГІОНАЛЬНОЇ ФІЛІЇ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10 квітня 2025 року №58; відповідь Замовника, надана через електронну систему закупівель на запитання щодо процедури закупівлі; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СЦБ-ГРУП» (далі – ТОВ «СЦБ-ГРУП») та товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ ЕКСІМ» (далі – ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ») за лотами №№ 1, 2; повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозиції від 25.04.2025; протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЦБ-ГРУП» від 15.05.2025 № 58л1/1 за лотом 1; протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ» від 15.05.2025 № 58л1/2 за лотом 1; протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЦБ-ГРУП» від 15.05.2025 № 58л2/1 за лотом 2; протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ» від 15.05.2025 № 58л2/2 за лотом 1; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 16 травня 2025 року.
Період усунення порушень:
28.05.2025 15:25 - 03.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2025 15:25
Запити/Пояснення
Номер:
bf4714e1ff554aa785dc7a5e7c886d4b
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
16.05.2025 10:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Шафа релейна, батарейна (Лот № 1 – Шафа релейна; Лот № 2 – Шафа батарейна)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-10-010715-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
834fc4b8975e461ba378a9f3da4eba58
Назва:
Відповідь на запит UA-2025-04-10-010715-a
Дата опублікування:
16.05.2025 10:55
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України від 16.05.2025 щодо надання пояснень по процедурі закупівлі «Шафа релейна, батарейна (Лот № 1 – Шафа релейна; Лот № 2 – Шафа батарейна)» код ДК 021:2015: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху № UA-2025-04-10-010715-a повідомляємо наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації та встановлені відповідно до діючих технічних регламентів, вимог та положень нормативних документів
АТ «Укрзалізниця».
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами Замовника, примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 р. та Наказом Мінекономіки № 649 від 07.04.2020 р. «Про внесення змін до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (копії комерційного запиту, комерційних пропозицій та техніко-економічного обґрунтування закупівлі додаються).
Додатки:
1. Комерційний запит служби організації та проведення закупівель регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» від 25.02.2025 № ПЗЗ НХ-04/755 – на 2 арк. в 1 прим.;
2. Комерційна пропозиція ТОВ «ТАМЕРЛАЙН» від 25.02.2025 № Ш-32/76-91 – на 1 арк. в 1 прим.;
3. Комерційна пропозиція ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ» від 25.02.2025 № РГ-42/23 – на 1 арк. в 1 прим.;
4. Комерційна пропозиція ТОВ «ВІКТРАНСКОМ» від 25.02.2025 № 90 – на 1 арк. в 1 прим.;
5. Техніко-економічне обґрунтування закупівлі (реєстраційна картка моніторингу № 2391/ПЗЗ від 17.03.2025) – на 2 арк. в 1 прим.