• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Шафа релейна, батарейна (Лот № 1 – Шафа релейна; Лот № 2 – Шафа батарейна)

Більш детальна інформація та проект договору розміщено в тендерній документації.

Торги не відбулися

3 925 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.4% або 14 400.00 UAH
Номер: d3fdefa503254f00bbfbf4f1e3d75e0a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-15-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.05.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 15.05.2025 12:37 - 06.06.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.05.2025 №33-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025, почати моніторинг процедур закупівель/ закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Іванна ЙОЛИЧ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 15.05.2025 № 33-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-04-10-010715-a 10.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 948-00-53, v.yu.vatrala@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII та Особливостям, розгляду та відхилення тендерних пропозицій ТОВ «СЦБ-ГРУП» та ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ» за лотами №№1, 2, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 01.04.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель РЕГІОНАЛЬНОЇ ФІЛІЇ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10 квітня 2025 року №58; відповідь Замовника, надана через електронну систему закупівель на запитання щодо процедури закупівлі; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СЦБ-ГРУП» (далі – ТОВ «СЦБ-ГРУП») та товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ ЕКСІМ» (далі – ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ») за лотами №№ 1, 2; повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозиції від 25.04.2025; протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЦБ-ГРУП» від 15.05.2025 № 58л1/1 за лотом 1; протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ» від 15.05.2025 № 58л1/2 за лотом 1; протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЦБ-ГРУП» від 15.05.2025 № 58л2/1 за лотом 2; протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ» від 15.05.2025 № 58л2/2 за лотом 1; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 16 травня 2025 року.
Період усунення порушень: 28.05.2025 15:25 - 03.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.05.2025 15:25

Запити/Пояснення