-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Провід
Завершена
1 720 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 17 200.00 UAH
Номер:
ede5dadac05f43d2b5cff8dfbdce8db2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-05-000118
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2025 00:00
Період моніторингу:
05.05.2025 17:44 - 27.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.05.2025 № 47-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
05.05.2025 № 47-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2025-04-10-008389-a, 10.04.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону Постанови № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; усунення невідповідностей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; усунення невідповідностей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСЬКСВІТЛО» КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі − замовник) UA-P-2025-04-10-010617-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 10.04.2025 № 114; запитання до процедури, оприлюднене 14.04.2025; відповідь замовника на запитання до процедури, оприлюдненне на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15.05.2025; тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ПРИЗМА»; вимогу про усунення невідповідностей до ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ПРИЗМА»; протокол уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель замовника від 24.04.2025 № 119; повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2025; договір про закупівлю від 30.04.2025 № 02-06/59 на суму 1 696 800,00 грн (з ПДВ) з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ПРИЗМА»; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 08.05.2025, 14.05.2025 та 16.05.2025 в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
19.05.2025 17:56 - 23.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.05.2025 17:56
Запити/Пояснення
Номер:
2c323fdaca64437ba9c690d80c11328c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.05.2025 17:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.05.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 720 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-10-008389-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
db2ce20d4b744c95a6f9cb12ad90e0a9
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.05.2025 15:03
Опис:
У зв’язку з отриманням запиту Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області щодо закупівлі UA-2025-04-10-008389-a, повідомляємо наступне.
1. Обґрунтування очікуваної вартості
Очікувана вартість закупівлі "Провід СІП-5 НГ 4х25 (або еквівалент)" у розмірі 1 720 000,00 грн визначена на підставі аналізу ринкових цін, отриманих із відкритих джерел, а також комерційних пропозицій.
Джерела, використані для моніторингу цін:
№ Постачальник / Сайт Ціна за 1 м, грн
1 Кабель-ОК
від 86,04
2 vse-e.com
95,89
3 Ампер і Я
80,60
4 Епіцентр
107,20
5 Закон Ома
92,93
6 UkrProvod
104,84
7 Elektrovoz
88,80
Середня вартість за результатами моніторингу склала: 93,75 грн/м. Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі повинні здійснюватися за принципами відкритості, прозорості та максимальної економії бюджетних коштів. У процесі аналізу ринку було зафіксовано, що ціни на провід типу СІП-5 НГ 4х25 коливаються в діапазоні від 86 до 100 грн/м, а середньоринкове значення становить близько 93 грн/м.
Проте за результатами проведеного моніторингу виявлено ціни на онлайн-платформах, де цей товар пропонується за 86–88 грн/м при закупівлі оптової партії від 10 000 м.
Обсяг закупівлі — велика партія (20 000 м) дозволяє постачальникам запропонувати оптову ціну, яка є нижчою від роздрібної/середньої.
Пряма співпраця з виробниками — деякі постачальники є дилерами або представниками заводів, що зменшує торгову націнку.
Врахування регіональних цін — у межах Полтавської області та сусідніх регіонів ціни можуть бути нижчими, ніж загальноукраїнський середній показник.
Отже, очікувана вартість у розмірі 86 грн/м є обґрунтованою, ринковою та конкурентною.
2. Обґрунтування технічних характеристик
Обґрунтування встановлення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Провід СІП-5 НГ 4х25
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та технічні якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
У зв’язку з цим, технічні та якісні характеристики проводу СІП-5 НГ 4х25, визначені у тендерній документації, встановлені з урахуванням потреб підприємства, норм технічної безпеки та практичного досвіду використання даного типу продукції впродовж багатьох років.
1. Тип проводу: СІП-5 НГ
Провід СІП-5 НГ (самонесучий ізольований провід) призначений для використання в повітряних лініях електропередачі напругою 0,6/1 кВ. Вибір саме цього типу обумовлений:
• необхідністю забезпечення надійності та електробезпеки у розподільчих мережах;
• підвищеною стійкістю до атмосферних впливів;
• відповідністю вимогам негорючості оболонки (пожежна безпека), згідно з ДСТУ EN 60332-1-2:2017;
• широким практичним застосуванням саме цього типу проводу в роботі підприємства, що дозволяє уникати несумісності з наявною інфраструктурою.
2. Кількість жил — 4; січення жили — 25 мм²
Обрані параметри відповідають проектним навантаженням підприємства та потребі у трифазному електропостачанні з нейтраллю. Переріз 25 мм² забезпечує:
• відповідність нормам пропускної здатності проводу;
• зниження втрат електроенергії;
• стабільну роботу обладнання.
3. Матеріал жили — багатодротяна алюмінієва
Алюмінієві жили дозволяють зменшити вагу проводу, що знижує навантаження на опори, при цьому залишаючись достатніми для проведення номінального струму. Використання саме багатодротяної жили сприяє підвищенню гнучкості проводу, що важливо для монтажу.
4. Номінальна напруга — 0,6 / 1,0 кВ
Це стандартне значення для систем розподілу електроенергії низької напруги, яке відповідає умовам експлуатації на підприємстві.
5. Відповідність стандартам
Провід повинен відповідати:
• ТУ У 27.3-40914220-002:2017 — технічні умови для ізольованих проводів;
• ДСТУ 4809:2007 та ДСТУ EN 60332-1-2:2017 — випробування проводу на негорючість, клас «стійкий» — це обов’язкова вимога до пожежної безпеки.
6. Наявність сертифікатів якості та систем управління (ISO)
Установлені вимоги щодо надання сертифікатів ISO (9001, 14001, 28001, 37001, 45001, 50001) відповідають принципам:
• забезпечення сталого розвитку підприємства;
• забезпечення якості продукції;
• дотримання та відповідність якісним, екологічним, етичним, безпековим, енергетичним стандартам та антикорупційної політики;
• вибір надійного та компетентного постачальника, що прямо відповідає положенням частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»;
• це забезпечує належне виконання договору в межах публічних закупівель.
Загалом, встановлені характеристики обґрунтовано забезпечують надійність, безпеку, економічну ефективність та відповідність нормативно-правовим актам у сфері публічних закупівель.
Провід типу СІП-5 НГ 4х25 використовується підприємством протягом багатьох років у рамках експлуатації внутрішньої інфраструктури. Замовник має позитивний досвід його застосування, що свідчить про відповідність технічним вимогам, довговічність, надійність у різних погодних умовах та відсутність критичних експлуатаційних недоліків.
Таким чином, встановлені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є обґрунтованими, раціональними, такими, що відповідають цілям закупівлі, та законодавству України у сфері публічних закупівель.
Номер:
8310501c971445b0b594fb987b3615b1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.05.2025 14:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.05.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 720 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-10-008389-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ПРИЗМА» відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) щодо надання гарантійного листа відповідно до пункту 10 Додатку 2 до тендерної документації замовника. При цьому, в ході моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ПРИЗМА» міститься лист виробника від 11.04.2025 № 1104 (файл: «3. Відповідність технічним, якісним, кількісним характеристикам_vz.pdf 18 квітня 2025 13:10») на виконання вимоги пункту 10 додатку 2 до тендерної документації замовника. Поясніть причину надання вимоги про усунення невідповідностей учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ПРИЗМА»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
ac3fbe4ad7ef4775bb9b00bf3c959da5
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.05.2025 15:45
Опис:
У зв’язку з отриманням запиту Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області щодо закупівлі UA-2025-04-10-008389-a, повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 10 Додатку 2 до тендерної документації, у разі якщо учасник не є виробником продукції, він зобов’язаний надати гарантійний лист від виробника про можливість поставки товару в обсягах та терміни, передбачені умовами закупівлі, з обов’язковим посиланням на номер закупівлі.
Також п. 12 Додатку 2 містить вимогу про надання підтвердження наявності ділових відносин з виробником у вигляді сертифіката представника, дилера або листа виробника про представництво інтересів учасника з посиланням на номер закупівлі.
Підстава для надання вимоги про усунення невідповідностей:
У складі пропозиції ТОВ ВКФ «ПРИЗМА» на момент розгляду була наявна лише одна довідка від виробника (лист № 1104 від 11.04.2025), яка, на думку замовника, не повною мірою охоплювала зміст двох окремих вимог тендерної документації:
1. Не була чітко структурована за п. 10 і п. 12 - не містила достатньої деталізації щодо підтвердження можливості поставки товару в обсязі та строках, передбачених умовами закупівлі (п. 10),
2. Лист об’єднував елементи двох різних вимог, що могло створити неоднозначність тлумачення та відповідно - порушення принципу прозорості.
З огляду на викладене та відповідно до п. 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ № 1178, замовник надав вимогу про усунення невідповідностей - з метою уникнення відхилення пропозиції учасника та надання йому можливості привести свою тендерну пропозицію у відповідність до умов документації.
Надання вимоги було обґрунтованим і здійснене в інтересах дотримання принципів рівності та відкритості, а також забезпечення належного рівня документального підтвердження відносин учасника з виробником.
Номер:
5c0a1105e6f54251a06beae08d6968b4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.05.2025 16:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.05.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 720 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-10-008389-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Яким чином переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ПРИЗМА» забезпечено виконання вимоги тендерної документації (пункт 5 розділу 6), в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
cc975cdcd69c424eb46656305004b937
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.05.2025 14:56
Опис:
Відповідно до пункту 5 розділу 6 тендерної документації, переможець закупівлі зобов’язаний надати забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді забезпечувального грошового платежу в розмірі 5% від вартості договору у гривні, не пізніше дати укладення договору.
ТОВ ВКФ «ПРИЗМА» перерахувало грошовий забезпечувальний платіж у сумі 84 840,00 грн на вказаний у договорі рахунок замовника 28.04.2025, що підтверджується відповідною платіжною квитанцією.