-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття Код за ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини
Завершена
4 004 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 044.00 UAH
мін. крок: 1% або 40 044.00 UAH
Номер:
1f7ef3cc29b1427ab21d0676d7d3bc2f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-05-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2025 00:00
Період моніторингу:
05.05.2025 15:48 - 27.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
05.05.2025 № 51-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 05.05.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 05.05.2025 № 51-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 7 UA-2025-04-10-008208-a 10.04.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання відповідей на звернення щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором від 01.05.2025 № 6, укладеного з ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення виявлених порушень, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості); своєчасності надання відповідей на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Маринівського ліцею «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 10.04.2025 № 17) (далі – Тендерна документація); звернення щодо тендерної документації та відповіді Замовника на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА» (далі – ТОВ «УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА») та товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕТРІС-СТАЛЬ» (далі – ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ»); рішення (протокол) уповноваженої особи від 23.04.2025 № 1 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.04.2025 № 17; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 01.05.2025 № 6 (далі – Договір про закупівлю); звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 3 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі…» Додатку № 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації учасники повинні надати, серед іншого, «сертифікат відповідності, який виданий уповноваженим органом з сертифікації, який відповідає за достовірність інформації, наведена в сертифікаті, про відповідність споруди ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу».
На порушення вищезазначеної умови Додатку № 5 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» вищезазначений сертифікат відсутній.
Разом з цим, у відповіді від 15.05.2025 13:35:16 на запит посадової особи органу державного фінансового контролю щодо відсутності цього сертифікату Замовник зазначив, що «запитувана інформація вказана в наступних документах: файл Sertificate1.jpg та протоколу до нього файл 2.9.2. ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ.pdf ст. 2 пункт 2».
ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» у складі тендерної пропозиції у файлі «2.3.2. Sertificate1.jpg» надало «Сертифікат відповідності» № UA.OC.106-012-24, відповідно до якого продукція «швидкоспоруджуване збірне металеве гофроване укриття з листів оцинкованого, фарбованого металу марки S255JR, S355MC» відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.2-22:2009 «Будинки і споруди. Будівлі мобільні (інвентарні). Загальні технічні умови (додаток А)».
Також цим учасником у складі тендерної пропозиції у файлі «2.9.2. ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ.pdf» надано «Протокол сертифікаційних випробувань зразка швидкоспоруджуваного збірного металевого гофрованого укриття з листів оцинкованого, фарбованого металу марки S255JR або S355MC» від 30.04.2024 № 221-323/052С/24 (далі – Протокол випробувань).
При цьому, у Протоколі випробувань зазначений наступний висновок: «за результатами випробувань зразки швидкоспоруджуваного збірного металевого гофрованого укриття з листів оцинкованого або фарбованого металу марок S255JR та S355MC відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.2-22:2008 Додаток А. Зразки швидкоспоруджуваного збірного металевого укриття з листів оцинкованого та фарбованого металу марки S255JR або S355MC відповідають класу захисної споруди А-ІV (таблиця А.1 Додатку А ДБН В.2.2-5-2023), за умови повного заглиблення».
Таким чином, документи, надані ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» у складі тендерної пропозиції, не містять сертифікату відповідності, який виданий уповноваженим органом з сертифікації, або іншого документу про відповідність захисної споруди ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу», як то вимагалося умовами пункту 3 Додатку № 5 до Тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, пропозиція учасника ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» не відповідає технічним вимогам, встановленим Замовником в Додатку № 5 до Тендерної документації.
Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Проте, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав його переможцем торгів та уклав з ним Договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
22.05.2025 17:37 - 06.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.05.2025 17:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку у межах процедури проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44210000-5 – Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття» (інформація опублікована в електронній системі закупівель за № ID UA-2025-04-10-008208-a)
Маринівський ліцей «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області заперечує щодо даних викладених у вказаному висновку у межах процедури проведення моніторингу закупівлі за предметом
«ДК 021:2015:44210000-5 – Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття» (інформація опублікована в електронній системі закупівель за № ID UA-2025-04-10-008208-a). (див. Текст.docx та Сертифікат_відповідності.pdf)
Дата публікації звіту:
26.05.2025 16:22
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
03.06.2025 15:57
Запити/Пояснення
Номер:
913ea929c3704b1db662608a9caaae0c
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
05.05.2025 16:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-10-008208-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Пропоную надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Пропоную надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
71b977d300a046fe915153daeb840385
Назва:
Відповідь на запит від 5 трав 16:26
Дата опублікування:
07.05.2025 11:29
Опис:
1. Представник органу моніторингу Державна Аудиторська Служба України пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
З даного питання Замовник зазначає наступне: На виконання вказаних нормативних документів, керівництвом Маринівського ліцею «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області було здійснений моніторинг постачальників укриттів на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат та отримані цінові пропозиції:
«БункерОк» https://bunker-ok.com.ua/zahysni-ukryttya-dlya-navchalnyh-zakladiv
«Схов» https://skhov.com/koljekt-vnje-ukr-ttja
Завод «Дан» https://teploenergo.com.ua/industry/metalevi-gofrovani-ukryttya-1
Та використані дані штучного інтелекту: https://chatgpt.com/ (дод.1)
2. Представник органу моніторингу Державна Аудиторська Служба України пропонує надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
З даного питання Замовник зазначає наступне: посилання на сторінку https://lyceum-lider.ukr.school/691-2/ (дод.2)
3. Представник органу моніторингу Державна Аудиторська Служба України пропонує надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
З даного питання Замовник зазначає наступне: Відповідно до листа МОН України №1/15281-24 від 23.08.2024 р. «Про організацію 2024/2025 начального року у закладах загальної середньої освіти» (дод 3.), заклади освіти, у т.ч. Маринівський ліцей «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області, було поінформовано про необхідність забезпечити навчальний процес у відповідності до Порядку та умов здобуття загальної середньої освіти в комунальних закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні, затверджені наказом МОН України №1112 від 07.08.2024 р., станом на дату початку 2025/2026 навчального року, зокрема у закладі освіти або на відстані не більше ніж 500 метрів від нього мають бути наявні об’єкти фонду захисних споруд цивільного захисту, що придатні для укриття учасників освітнього процесу та до яких їм забезпечено безперешкодний доступ.
Окрім того, відповідно до наказу МОН №1231 від 30.08.2024 р., Доманівська селищна рада Миколаївської області віднесено до територіальних громад з високим рівнем ризику безпеки у системі освіти. (Дод.4)
В зв’язку з цим, Доманівською селищною радою Миколаївської області було прийнято рішення №49 від 12.02.2025 р. «Про внесення змін до бюджету Доманівської селищної територіальної громади на 2025рік» яким серед іншого було виділено ліцею «Лідер» - 4 004 400,00 грн. на придбання швидкоспоруджуваного укриття (бюджет розвитку) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК 0611021(дод5.)
4. Представник органу моніторингу Державна Аудиторська Служба України пропонує надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
З даного питання Замовник зазначає наступне: фінансування даної закупівлі не здійснювалося на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Номер:
3f7fa90685e74a0b831969e55dc7895c
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
13.05.2025 14:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.05.2025 00:00
Опис:
запит Маринівському ліцею «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області про надання пояснень щодо інформації, яка опублікована в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-10-008208-a.
Суть питання. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-10-008208-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно до вимог пункту 3 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі…» Додатку № 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасники повинні надати, серед іншого, «Сертифікат відповідності, який виданий уповноваженим органом з сертифікації, який відповідає за достовірність інформації, наведена в сертифікаті, про відповідність споруди ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу)».
З огляду на зазначене пропоную пояснити, в якому файлі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» надав вищенаведений сертифікат (вказати назву файлу та сторінку, за наявності)?
2. Відповідно до вимог пункту 9 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі…» Додатку № 5 до тендерної документації учасники повинні надати «протоколи випробувань на:
• стійкість виробу укриття до наступних зовнішніх впливів: кліматичних, дії агресивних середовищ;
• вплив на основні складові споруди агресивних рідин, олив;
• міцність при підвищених температурах».
Враховуючи вищенаведене пропоную зазначити, в яких файлах тендерної пропозиції учасник ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» надав вищенаведені протоколи (вказати назву файлу, сторінку та/або пункти такого документу, за наявності)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e32e435a813a4f87b10e427f3e3705e9
Назва:
Відповідь на запит від 13 трав 16:16
Дата опублікування:
15.05.2025 13:35
Опис:
1. Відповідно до вимог пункту 3 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі…» Додатку № 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасники повинні надати, серед іншого, «Сертифікат відповідності, який виданий уповноваженим органом з сертифікації, який відповідає за достовірність інформації, наведена в сертифікаті, про відповідність споруди ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу)». З огляду на зазначене пропоную пояснити, в якому файлі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» надав вищенаведений сертифікат (вказати назву файлу та сторінку, за наявності)?
З даного питання Замовник зазначає наступне: запитувана інформація вказана в наступних документах: файл Sertificate1.jpg та протоколу до нього файл 2.9.2. ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ.pdf ст. 2 пункт 2
2. Відповідно до вимог пункту 9 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі…» Додатку № 5 до тендерної документації учасники повинні надати «протоколи випробувань на: • стійкість виробу укриття до наступних зовнішніх впливів: кліматичних, дії агресивних середовищ; • вплив на основні складові споруди агресивних рідин, олив; • міцність при підвищених температурах». Враховуючи вищенаведене пропоную зазначити, в яких файлах тендерної пропозиції учасник ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» надав вищенаведені протоколи (вказати назву файлу, сторінку та/або пункти такого документу, за наявності)?
З даного питання Замовник зазначає наступне: Зазначена інформація міститься у наступних файлах: 2.9.1. Протокол випробувань на стійкість до високих темератур.pdf, 2.9.2. ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ.pdf сторінки 6,7 пункти 11.3, 11.4, 11.5, 11.6, 11.7.
Номер:
8ca4b7bc2dc147788e57704c1c9318fe
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
13.05.2025 16:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-10-008208-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до вимог пункту 2 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі…» Додатку № 5 до тендерної документації учасники повинні надати «гарантійний лист щодо підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик товару, план-схема/креслення з фізичними параметрами виробу, з відображенням усіх складових елементів згідно технічної специфікації, зазначеної в цьому додатку, приміщень, товщини стін, стелі, перегородок тощо виробу, додаткового обладнання/елементів, що пропонується».
Відповідно до вимог Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі… Технічні характеристики… Технічна специфікація» до складу комплекту «швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття» (далі – Споруда), що є предметом закупівлі, повинні входити, серед іншого, сходинкові марші (або пандуси), система кріплення для обладнання (AV, IT), виготовлена з металокаркасу – 1 шт, аптечка – 1 шт, кабель для підключення укриття до мережі закладу – 100 м (трифазного).
Учасник ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» у складі тендерної пропозиції надав «Інформаційну довідку» (файл «2.1. Додаток 3. Опис конструктиву захисної споруди.pdf), в якому відсутня інформація про наявність вищезазначених складових елементів, наведених в технічній специфікації Додатку 3 до тендерної документації.
З огляду на зазначене пропоную пояснити причини невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» у відповідності до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, та/або зазначити файли тендерної пропозиції цього учасника, в якій відображені наведені вище складові елементи Споруди (вказати назву файлу та сторінку, за наявності)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
36da43ba88f54f9ea873e4cdfca34cc1
Назва:
Відповідь на запит від13 трав 16:16
Дата опублікування:
15.05.2025 13:38
Опис:
1. Відповідно до вимог пункту 2 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі…» Додатку № 5 до тендерної документації учасники повинні надати «гарантійний лист щодо підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик товару, план-схема/креслення з фізичними параметрами виробу, з відображенням усіх складових елементів згідно технічної специфікації, зазначеної в цьому додатку, приміщень, товщини стін, стелі, перегородок тощо виробу, додаткового обладнання/елементів, що пропонується». Відповідно до вимог Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі… Технічні характеристики… Технічна специфікація» до складу комплекту «швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття» (далі – Споруда), що є предметом закупівлі, повинні входити, серед іншого, сходинкові марші (або пандуси), система кріплення для обладнання (AV, IT), виготовлена з металокаркасу – 1 шт, аптечка – 1 шт, кабель для підключення укриття до мережі закладу – 100 м (трифазного). Учасник ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» у складі тендерної пропозиції надав «Інформаційну довідку» (файл «2.1. Додаток 3. Опис конструктиву захисної споруди.pdf), в якому відсутня інформація про наявність вищезазначених складових елементів, наведених в технічній специфікації Додатку 3 до тендерної документації. З огляду на зазначене пропоную пояснити причини невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» у відповідності до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, та/або зазначити файли тендерної пропозиції цього учасника, в якій відображені наведені вище складові елементи Споруди (вказати назву файлу та сторінку, за наявності)?
З даного питання Замовник зазначає наступне :
- 2.1. Додаток 3. Опис конструктиву захисної споруди (1).pdf
- 2.2. Гарант_лист_про_відпов-сть_х-кам.pdf
- 2.7. Таблиця відповідності.pdf
Номер:
402da31762114401b33a760a114f0fc3
Назва:
Заперечення до висновку у межах процедури проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44210000-5 – Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття» (інформація опублікована в електронній системі закупівель за № ID UA-2025-04-10-008208-a)
Дата опублікування:
23.05.2025 15:06
Опис:
Маринівський ліцей «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області заперечує щодо даних викладених у вказаному висновку у межах процедури проведення моніторингу закупівлі за предметом
«ДК 021:2015:44210000-5 – Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття» (інформація опублікована в електронній системі закупівель за № ID UA-2025-04-10-008208-a). (див. Текст.docx та Сертифікат_відповідності.pdf)
Номер:
51c5ecf1bfcd4fa4af139a2ecd5d8e12
Назва:
Відповідь на звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку
Дата опублікування:
26.05.2025 10:58
Опис:
Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області на звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку про результати проведення моніторингу закупівлі UA-2025-04-10-008208-a, повідомляє наступне.
У зверненні за роз'ясненням щодо висновку Маринівський ліцей «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області надав заперечення до висновку, що за своєю природою належить до інформації, передбаченої абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та не передбачає надання відповіді органом державного фінансового контролю.