-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
капітальний ремонт (термомодернізація) Сергіївського ліцею Сергіївської сільської ради по пров. Шкільний, 3 в с. Сергіївка Миргородського району Полтавської області, згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Завершена
11 950 930.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 239 018.60 UAH
мін. крок: 2% або 239 018.60 UAH
Номер:
f34c274e379442e6b5d89e5696a17704
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-26-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2025 00:00
Період моніторингу:
26.05.2025 12:02 - 17.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.05.2025 № 151
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2025-04-10-006955-a 10.04.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ПП «Будівельник», ДП ПАТ «СУМБУД» БМП «ЛЕБЕДИНПРОМБУД», ТОВ «АЛ.МАЗ. «ЕКО-ПРОЕКТ ПОЛТАВА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Сергіївської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.04.2025 № 38, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.04.2025, тендерні пропозиції приватного підприємства «Будівельник» (далі – ПП «Будівельник»), дочірнього підприємства публічного акціонерного товариства «Сумбуд» будівельно-монтажне підприємство «Лебединпромбуд» (далі - ДП ПАТ «СУМБУД» БМП «ЛЕБЕДИНПРОМБУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «АЛ.МАЗ. «ЕКО-ПРОЕКТ ПОЛТАВА» (далі – ТОВ «АЛ.МАЗ. «ЕКО-ПРОЕКТ ПОЛТАВА»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 29.04.2025 № 46 та від 29.04.2025 Київ
№ 47 щодо відхилення тендерних пропозицій ПП «Будівельник» та
ДП ПАТ «СУМБУД» БМП «ЛЕБЕДИНПРОМБУД», протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця від 29.04.2025 № 48, повідомлення про намір укласти договір від 29.04.2025, Договір про закупівлю №149 від 07.05.2025 на cyмy 11 950 929,00 грн без ПДВ, пояснення Замовника, надані 30.05.2025, 09.06.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
13.06.2025 14:24 - 19.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2025 14:24
Запити/Пояснення
Номер:
360ab98bc1d546adba876d4090d7b24f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.05.2025 11:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «капітальний ремонт (термомодернізація) Сергіївського ліцею Сергіївської сільської ради по пров. Шкільний, 3 в с. Сергіївка Миргородського району Полтавської області, згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-10-006955-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7f229729c2264801a823c524d6a42c22
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
30.05.2025 15:20
Опис:
Виконавчий комітет Сергіївської сільської ради надає пояснення обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Номер:
2128cb6585d94495b571f09e52b8e870
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.06.2025 11:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «капітальний ремонт (термомодернізація) Сергіївського ліцею Сергіївської сільської ради по пров. Шкільний, 3 в с. Сергіївка Миргородського району Полтавської області, згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-10-006955-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень) та відповідних документів з наступних питань, а саме:
1. Яким чином Замовником здійснено оцінку та розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛ.МАЗ. «ЕКО-ПРОЕКТ ПОЛТАВА» на відповідність вимогам тендерної документації, а саме:
- пункту 3.2.1 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації, в частині надання копії з усіма додатками. При цьому умовами пункту 1.2
договору № 26 від 24.09.2020, наданого у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛ.МАЗ. «ЕКО-ПРОЕКТ ПОЛТАВА», як аналогічного, зазначено, що «Склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначатъся дефектним актом, договірною ціною та календарним планом- графіком виконання робіт, які є невід’ємною частиною даного договору.
- пункту 6.3 таблиці 1 додатку 4 до тендерної документації в частині оприлюднення декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, наданої ТОВ «АЛ.МАЗ. «ЕКО-ПРОЕКТ ПОЛТАВА» та зареєстрованої у територіальному органі Держпраці 06.04.2018 № 569 та надати посилання на офіційний сайт, за яким можливо перевірити оприлюднену декларацію;
- пункту 3.3 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації, в частині підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних зобов’язань закупівлі за предметами щодо виконання послуг (або робіт) на існуючому об’єкті нерухомого майна, що за своїм характером (або змістом) є аналогічними предмету даної закупівлі, позаяк: згідно з пунктом 1 довідки із зведеною інформацією, наданої у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «АЛ.МАЗ. «ЕКО-ПРОЕКТ ПОЛТАВА», зазначено, що предмет закупівлі (UA-2019-09-07-000014-a) за ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи, а згідно з пунктом 2 - предмет закупівлі (UA-2020-09-01-000558-b) за ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи;
- підпункту 2.4.1 пункту 2.4 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації, в частині підтвердження наявності в учасника бухгалтера, надання трудових книжок із відповідними записами штатних працівників;
- пункту 1.6 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації, в частині надання документа(ів), який(ими) засвідчує(ться) наявність чинних зобов’язань, укладених у письмовому вигляді, між учасником та іншим суб’єктом господарювання (комунальним підприємством або органом місцевого самоврядування (у чиєму відомстві знаходиться сміттєзвалище) або підприємство, яке має документально підтверджене право використовувати сміттєзвалище за призначенням, місце розташування якого знаходиться на найближчій відстані до межі ближчого населеного пункту, в якому здійснюється надання послуги, щодо перевезення (або утилізації, або захоронення, або розміщення, або поводження) твердих побутових та/або виробничих (будівельних) відходів (або сміття (в т.ч. будівельного))
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
606efc01d4a147b0aa9f24167c146906
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
09.06.2025 10:13
Опис:
Я, Батура Яна Дмитрівна, уповноважена особа з питань публічних закупівель Виконавчого комітету Сергіївської сільської ради, уважно розглянувши запит про надання пояснень від 04.06.2025 року, повідомляю наступне:
1. Пунктом 3.2.1 таблиці 1 розділу I Додатку 2 до тендерної документації визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Документи та інформацію, що стосуються виконання зобов'язань за щонайменше за трьома правочинами, характерним (подібним) за видом послуги (або роботи), яка є предметом даної закупівлі. Якщо учасником надається інформація про виконання зобов'язань за кількома правочинами на виконання п.3.1 таблиці 1 розділу I Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати документальне підтвердження за усіма зазначеними у такій довідці правочинами. Повна(і) копія(ї) договору(ів) надається згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п.3.1. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, із усіма додатками, які є невід’ємною частиною такого(их) договору(ів) та змінами, які виконані сторонами в період дії зобов’язань. У договорах або у інформації, яка оприлюднювалась замовником у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», повинна бути відображена інформація із кодом закупівлі, визначеним у порядку та на умовах передбачених Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом МЕРіТУ від 17.03.2016 № 454 або Наказом МЕРіТУ від 15.04.2020 № 708.
Згідно до пункту 4 розділу V тендерної документації встановлено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Також Замовником може перевірятись інформація у загальнодоступних джерелах (в тому числі на офіційних сайтах в мережі Інтернет, на яких оприлюднюється інформація про проведення закупівель, використання коштів, статистичних даних, т.ін. (наприклад - https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch, https://kap.minjust.gov.ua/services/registry, https://spending.gov.ua, https://prozorro.gov.ua, https://dozorro.org, https://nais.gov.ua, https://amcu.gov.ua, https://bi.prozorro.org, http://risk.dozorro.org, https://corruptinfo.nazk.gov.ua, https://clarity-project.info т.ін.), крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
На виконання вимог п.3.3.1 таблиці 1 розділу I Додатку 2 до тендерної документації учасником надано зведену інформація із посиланнями в мережі Інтернет на сторінки, що відображають інформацію із оприлюдненими річними планами та договорами, що укладено із такими замовниками та посиланнями на звіти про виконання договорів про закупівлю, відносно до виконаних зобов’язань за аналогічними договорами, що надаються учасником на виконання вимоги п.3.2 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації. Договори повинні бути виконані в повному обсязі по сумі або обсягу, що визначено сторонами з урахуванням змін та доповнень до такого договору.
До такої інформації учасником віднесено посилання на оголошення і оприлюднений договір - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-01-000558-b.
Замовник скористався можливістю, передбаченою пунктом 4 розділу V тендерної документації та перевірив наявність та достовірність інформації наданої учасником відносно наявності факту вкладеного правочину між учасником та КП "УК ОЖФ с.Супрунівки", щодо договору №26 від 24.09.2020р. на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по вул.Нафтовиків, 4 в с.Супрунівка Полтавського району Полтавської області».
За вказаним посиланням розміщено договір №26 від 24.09.2020р. з усіма його додатками та змінами, в тому числі інформацію зі звітом про виконання договору про закупівлю із зазначеною замовником сумою фактично виконаних робіт (сума оплати за договором).
Також на виконання вимоги п.3.3.2 таблиці 1 розділу I Додатку 2 до тендерної документації учасником надано зведену інформацію із посиланнями на окремі сторінки в мережі Інтернет Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua), на яких розміщено інформацію із деталями окремих транзакції про фактично здійснені платежі за виконані роботи згідно до наданих аналогічних договорів (зокрема договору №26 від 24.09.2020р.), згідно до вимоги п.3.2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, що свідчить про те, що учасником виконано зобов’язання за визначеним аналогічним договором.
Таким чином замовником встановлено факт наявності виконаних учасником зобов’язань за аналогічним договором №26 від 24.09.2020р. та документально підтверджено досвід виконання аналогічних договорів.
Керуючись вище викладеним, у замовника не було підстав вважати тендерну пропозицію учасника, в частині невідповідності вимогам щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», такою, що не відповідає вимогам замовника.
Натомість відсутність додатків до договору №26 від 24.09.2020р. не визначає невідповідність пропозиції, яка суттєво впливає на предмет закупівлі, або відповідність встановленим кваліфікаційним вимогам до учасника, або зміст тендерної пропозиції.
2. Пунктом 6.3 таблиці 1 Розділу I Додатку 4 до тендерної документації визначено, що у разі відсутності чинної ліцензії, учасник повинен замість інформації або документу, що вимагається пунктом 6.2 даного розділу надати копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видану учаснику або субпідряднику/співвиконавцю, яким здійснюватиметься виконання роботи в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Така декларація повинна підтверджувати відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки, зокрема щодо виконання робіт на висоті понад 1,3 метри, роботи верхолазні та скелелазні. Декларація (або зміни до неї) має бути зареєстрована та оприлюднена у відповідності до вимог пункту 20 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджений Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107.
Даною вимогою не передбачено обов'язку учасника надання інформації із посиланням на офіційний сайт, за яким можливо перевірити оприлюднену/зареєстровану декларацію.
Дану вимогу ТОВ "АЛ.МАЗ." ЕКО-ПРОЕКТ ПОЛТАВА" міг не виконувати, оскільки в складі тендерної пропозиції ним надано документ, що свідчить про наявність чинного документа дозвільного характеру.
Натомість у складі тендерної пропозиції ТОВ "АЛ.МАЗ." ЕКО-ПРОЕКТ ПОЛТАВА", на виконання вимоги пункту 6.3 таблиці 1 Розділу I Додатку 4 до тендерної документації, надано ел.файл «29.Декларація МТБ.pdf», в якому відображається Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видану такому учаснику. Згідно до наданої декларації підтверджено відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеонї небезпеки, а саме – роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, роботи верхолазні та скелелазні.
У наданій декларації на першій сторінці наявні відмітки (напис «18525-i 05.04.18», кругла печатка адміністратора центру надання адміністративних послуг Полтавської міської ради Григоренко Інна Вікторівна, прямокутний штамп Управління Держпраці у Полтавській області від 06.04.2018р. №3963/0812), які можуть свідчити про те, що дана декларація була зареєстрована а відомості внесені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, яке це вимагалось згідно до п.20 Порядку
видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107.
3. Першим абзацом пункту 3 таблиці 1 розділу I Додатку 2 до тендерної документації визначено, що інформація та документи, які учасник повинен надати для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних зобов’язань, які на момент подання пропозиції є повністю виконаними з урахуванням вимог, які визначені аналогічними правочинами, крім умов, які встановлені для забезпечення виконання гарантійних зобов’язань перед учасником. Для виконання даного критерію достатньо надання інформації за щонайменше трьома аналогічними договорами, що підтверджується у встановлений спосіб із наданням інформації та документів за наступними вимогами...
Четвертим та п’ятим абзацами розділу «Примітки» Додатку 2 до тендерної документації замовником надано визначення поняттю «аналогічний договір»*: «Аналогічним договором в розумінні Документації є договір із взятими на себе зобов'язаннями Учасником за предметом закупівлі, аналогічного предмету закупівлі що визначений даною Документацією, тобто подібного або відмінного роботі, схожого у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо».
При цьому додатково зауважено, що позитивним досвідом виконання аналогічних зобов’язань за договором закупівлі (в повному обсязі) вважається документально підтверджена інформація про повне або часткове виконання робіт, вартість яких оплачена замовником за умовами такого договору. До визначеного поняття відносяться роботи з капітального ремонту існуючого об’єкту нерухомого майна.
Тобто договором, який вважається аналогічним за умовами, що визначені умовами тендерної документації, вважається договір на виконання робіт або послуг з капітального ремонту.
На виконання вимог пункту 3 таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ "АЛ.МАЗ." ЕКО-ПРОЕКТ ПОЛТАВА" було надано документи та інформацію, що підтверджує відповідність встановленим вимогам щодо кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», зокрема надано договори:
- №146 від 05.09.2019 р. за предметом «капітальний ремонт (установлення сантехнічного обладнання) дитячого відділення (літ. Г-II) Комунального некомерційного підприємства «Шишацької центральної районної лікарні» по вул.Легейди,50 в смт. Шишаки Полтавської області»;
- №26 від 24.09.2020 р., за предметом «капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по вул. Нафтовиків, 4 в с. Супрунівка Полтавського району Полтавської області»;
- №162 від 18.03.2019р., за предметом «капітальний ремонт приміщень спортивного залу Ставківського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад» Зіньківської районної ради Полтавської області по вул. Шкільна, 4 в с. Ставкове Зіньківського району Полтавської області».
Згідно до визначених предметів вище зазначених договорів предметами таких закупівель було визначено «капітальний ремонт», що достовірно підтверджує виконання встановлених вимог щодо кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Натомість умовами тендерної документації не передбачалось надання договорів, за кодом класифікатора ДК 021:2015, що визначалось у відповідній аналогії до визначеного коду за даною закупівлею.
4. Пунктом 2.4.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації визначено, що у разі наявності штатного працівника надається копія трудової книжки із відповідним записом та копія створена із оригіналу наказу про прийом на роботу (або сумісництво посад(и). Як виключення, у разі якщо штатний працівник працює за сумісництвом (не основне місце роботи в учасника)) копія трудової книги на такого працівника не надається).
Така вимога тендерної документації зумовлена тим, що у трудову книжку на вносяться записи про трудові відносити фізичної особи, яка працює у роботодавця на умовах трудового сумісництва (не на основному місці роботи).
На виконання 2.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано ел.файл «Довідка про персонал.pdf», в якому надано довідку про наявність персоналу та/або залучених спеціалістів, в якій учасником зазначено, що Мазепа Олексій Анатолійович за посадою виконує обов’язки директора та обов’язки бухгалтера. Такі обов’язки виконуються ним за сумісництвом, згідно до наказу №1 від 25.03.2016 року.
На виконання вимог п. 2.2 та п.2.4.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано наказ №1 від 25.03.2016 року, що підтверджує зазначену у довідці про наявність персоналу та/або залучених спеціалістів інформацію.
Згідно до вимог п.2.4.1 щодо Мазепи Олексія Анатолійовича, який є штатним працівником та який працює за сумісництвом (не основне місце роботи в учасника)), копія трудової книги на такого працівника не повинна надаватись.
5. На виконання вимоги п.1.6 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника надано ел.файл «Договір утилізаціі та вивезення будівельних відходів.pdf», в якому відображено копію чинного на дату подання тендерної пропозиції договору про надання послуг із збирання та перевезення побутових відходів №42/04/2025-ПВ від 22 квітня 2025 року, який укладений між учасником та КП «СЕРВІС» Петрівсько-Роменської сільської ради на утилізацію/видалення сміття та поводження зі сміттям, а саме збирання та перевезення побутових відходів з об’єкта Замовника.
У зв'язку з вище викладеним у замовника не було об'єктивних підстав вважати пропозицію учасника такою, що не відповідала вимогам замовника, викладеним у тендерній документації.