-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
водопостачання населених пунктів: с.Підгірне, с.Петропавлівка, с.Новосолоне.
Завершена
1 725 042.47
UAH з ПДВ
Номер:
a05ca4ddfb3941769fd13d77706f5deb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000194
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 17:43 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
18.04.2025 № 39-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 18.04.2025 №39-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
29. UA-2025-04-10-004696-a, яку проводить Комунальне підприємство "Надія" Новомиколаївської селищної ради Запорізького району Запорізької області
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами дослідження питання відповідності проведеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «28» квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель обґрунтування (підстави) для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи, відповідь Замовника на запит.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2025 рік; укладений договір про закупівлю, відповідь Замовника на запит з підтверджуючими документами.
З метою з’ясування фактичних обставин та підстав, якими обумовлено здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель до Замовника через електронну систему закупівель направлено відповідний запит. З урахуванням отриманої відповіді встановлено, що закупівля без використання електронної системи закупівель проведена Замовником на підставі пп.5 п.13 Особливостей, порушень з цього питання не встановлено.
Період усунення порушень:
28.04.2025 18:04 - 02.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.04.2025 18:04
Запити/Пояснення
Номер:
4ddd7da5bdc0432d9a14072fd30b0402
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.04.2025 10:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2025 00:00
Опис:
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: UA-2025-04-10-004696-a, яку проводить Комунальне підприємство "Надія" Новомиколаївської селищної ради Запорізького району Запорізької області (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
В ході дослідження даної процедури встановлено, що остання проведена без використання електронної системи. Проте, Замовником не оприлюднено обґрунтування (підстави) для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178.
В зв’язку з викладеним, прошу надати інформацію з копіями підтверджуючих документів щодо фактичних обставин та підстав із посиланням на відповідні законодавчі норми, якими обумовлено здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) щодо зазначених фактів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Провідний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Микола ДЬЯЧЕНКО
Номер:
319a1f68c194420f9c3117a3c0cf58d4
Назва:
Відповідь на запит до моніторингу процедури закупівлі: UA-2025-04-10-004696-а
Дата опублікування:
22.04.2025 11:31
Опис:
Комунальне підприємство «Надія» Новомиколаївської селищної ради Запорізького району Запорізької області на Ваш запит повідомляє наступне:
у закупівлі без використання електроної системи було завантажено Протокол уповноваженої особи № 22 від 08.04.2025 разом із додатками .
в Додатках до протоколу є:
1. технічні умови № 293 від 04.10.2024 року;
2. відсутність конкуренції , що підтверджую Рішення сесії Новомиколаївської селищної ради №20 від 07.11.2019 року та реєстр АМКУ від 28.02.2025року;
3. Затверджений річний план закупівель на 2025 рік
4. Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей на 5 аркушах.
Даний звіт було завантажено разом із додатками 10 квітня у 11.33
З повагою,
КП Надія