-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Арматура трубопровідна крани, вентилі, клапани та подібні пристрої - 42130000-9 (засувки, затвори, клапани, крани, вентелі)
Завершена
23 522 872.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 235 228.72 UAH
мін. крок: 1% або 235 228.72 UAH
Номер:
24fe07d884424ac48394427aa607091f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-05-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.06.2025 00:00
Період моніторингу:
05.06.2025 14:34 - 27.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.06.2025 НАКАЗ№ 26-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Сергій КУЛІНІЧ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 04.06.2025 №26-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-04-10-003669-a 10.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 24 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та своєчасності їх оприлюднення; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік комунального підприємства «Луцькводоканал» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.0.2025 № 38 (далі – тендерна документація); тендерна пропозиція єдиного учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЕТНА-ІНДАСТРІ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 01.05.2025 № 44; повідомлення про намір укласти договір від 01.05.2025; договір від 08.05.2025 № 282 на суму 21 919 284,84 грн, пояснення Замовника від 12.06.2025, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 09.06.2025.
Період усунення порушень:
24.06.2025 12:51 - 28.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.06.2025 12:51
Запити/Пояснення
Номер:
4a85762c748f4c2f8adb019cc3a5b3ba
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.06.2025 10:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Арматура трубопровідна крани, вентилі, клапани та подібні пристрої - 42130000-9 (засувки, затвори, клапани, крани, вентелі)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-10-003669-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2274ca6a629547c1bf2ca1c2c0608c50
Назва:
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
12.06.2025 08:41
Опис:
09 червня 2025 року КП «Луцькводоканал» було отримано запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про надання пояснень в межах проведення моніторингу по закупівлі: Арматура трубопровідна крани, вентилі, клапани та подібні пристрої - 42130000-9 (засувки, затвори, клапани, крани, вентелі) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-10-003669-a).
У відповідь на зазначений запит КП «Луцькводоканал» повідомляє наступне:
Комунальне підприємство «Луцькводоканал» надає послуги з водопостачання та водовідведення населенню м. Луцьк та приміських сіл.
Відповідно до пункту 3 частини 4 статті 9 Закону України «Про критичну інфраструктуру» водопостачання та водовідведення належить до життєво важливих функцій та/або послуг, порушення яких призводить до негативних наслідків для національної безпеки України.
В зв’язку з цим, в КП «Луцькводоканал» наявна необхідність у забезпеченні безперебійної, безперервної, стійкої та надійної роботи об’єкта критичної інфраструктури комунального підприємства «Луцькводоканал» за будь-яких умов, в тому числі здійснювати оперативне реагування на пориви, які часто відбуваються, у зв’язку з тим, що мережі водопостачання та водовідведення перебувають у більшості випадків в критичному стані через їх тривалу експлуатацію та зношеність. Тривалі ремонтні роботи, а також довготривала закупівля матеріалів загрожують небезпечними наслідками для населення міста Луцьк та можуть призвести до зупинення водовідведення та водопостачання міста, а також зупинку об’єктів, які забезпечують виробничу діяльність підприємства.
Таким чином, з метою належного утримання та обслуговування систем інженерної мережі водопостачання та водовідведення, насосних та очисних споруд, дахової котельні по вул. Січова,16, інших об’єктів, що перебувають на балансі підприємства, у зв’язку з необхідності створення запасу відповідних матеріалів, постала потреба здійснення закупівлі відповідних матеріалів.
Вивчивши кон’юнктуру ринку та виробничі потреби КП «Луцькводоканал» у певних товарах відповідними спеціалістами інженерно-технічного складу нашого підприємства згідно наявних потреб відповідних структурних підрозділів, зокрема, але не виключно:
-Управління з обслуговування і ремонту будівель та інженерних споруд;
- Цеху водопровідно-каналізаційних мереж;
- Відділу технічного аудиту та інспекції промислового водовідведення;
- Цеху насосних та очисних споруд каналізації;
- Відділу Головного енергетика;
- Служби засобів обліку води;
- Філії «Регіональна сервісна компанія»;
- Цеху насосних та очисних споруд водопроводу, було визначено необхідний обсяг товарів, які необхідно закупити для забезпечення виробничої діяльності підприємства та їх технічні та кількісні характеристики згідно протоколів засідання технічної ради КП “Луцькводоканал».
На підставі вищезазначеного, з метою закупівлі даних товарів, у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості) 28.03.2025р., Комунальним підприємством «Луцькводоканал» було прийнято рішення провести закупівлю послуг: Арматура трубопровідна крани, вентилі, клапани та подібні пристрої - 42130000-9 (засувки, затвори, клапани, крани, вентелі) по процедурі відкриті торги з особливостями з очікуваною вартістю предмета закупівлі: 23 522 872 грн з ПДВ та затвердити тендерну документацію по даній закупівлі. Оголошення про проведення даної закупівлі та тендерну документацію було розміщено в електронній системі «Prozorro».
При розробці тендерної документації (в тому числі, встановлені технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначенні очікуваної вартості) Замовник керувався вимогами, встановленими ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 р. «Про затвердження примірної тендерної документації», Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», оскільки це єдині нормативно-правові акти, які регулюють вищезазначені питання.
Таким чином, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівель були встановлені з врахуванням технологічних можливостей підприємства та потреб комунального підприємтва «Луцькводоканал» в закупівлі даного виду товарів, шляхом вивчення кон’юнктури ринку аналогічних товарів в системі Prozorro з урахуванням попереднього досвіду проведених закупівель. Очікувану вартість предмета закупівлі було встановлено шляхом опрацювання інформації, яка містилася у відкритому доступі в мережі Інтернет, а також шляхом опрацювання наданих комерційних пропозицій, рахунка на оплату замовлення.
в.о. директора Дмитроца С.С.