• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Путівки для дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку

Завершена

105 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 525.00 UAH
Номер: d11b25539fd248fb8a0f061347610b1d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-02-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 02.06.2025 13:27 - 24.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.06.2025 № 25-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 02.06.2025 № 25-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-04-10-001507-a 10.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 991-70-21, nastya1807nastya@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Нижньотеплівської сільської військової адміністрації Щастинського району Луганської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою (протокол від 10.04.2025 № 2), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ» (далі – ТОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ»), вимогу про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи від 24.04.2025 № 4, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.04.2025, вимогу про усунення порушення UA-2025-04-10-001507-a.b1 від 29.04.2025, рішення Замовника від 01.05.2025, договір про закупівлю від 01.05.2025 № 2 на суму 97 475,00 грн. без ПДВ, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 06.06.2025 та 17.06.2025. За результатами проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено наступне. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахування цих особливостей. Відповідно до внесених змін від 07.11.2023 пункт 19 Особливостей доповнено 9 абзацом: «зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» (далі – Постанова № 382) (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку. Відповідно до пункту 6 Постанови № 382 відновлення населених пунктів включає виготовлення проектної документації (проектно-кошторисної документації), нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт і придбання товарів (перелік населених пунктів, що постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації зазначений у додатку до постанови). Замовником в пункт 8 Додатку 4 «Проєкт договору» до тендерної документації включений підпункт 9 пункту 19 Особливостей. Водночас предметом закупівлі є послуги. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується виключно при закупівлі, предметом якої є роботи для відбудови (відновлення) населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації. З огляду на зазначене, відображення у Додатку 4 «Проєкт договору» тендерної документації такої зміни істотних умов не відповідає вимогам абзацу першого пункту 28 Особливостей. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовнику через електрону систему закупівель Управлінням 03.06.2025 надано запит з приводу включення у пункт 8 Додатку 4 «Проєкт договору» до тендерної документації підпункту 9 пункту 19 Особливостей. У відповідь на запит Управління, Замовник 06.06.2025 року надав пояснення, що не спростовує вищезазначені порушення. Таким чином, Замовником порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей в частині внесення в пункт 8 Додатку 4 «Проєкт договору» до тендерної документації підпункту 9 пункту 19 Особливостей .
Період усунення порушень: 18.06.2025 11:13 - 03.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.06.2025 11:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши висновок моніторингу процедури закупівлі «Путівки для дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (Код ДК 021:2015:55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку) вирішено наступне. Зауваження та вимоги, викладені у висновку моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-06-02-000032) взято до відома та використання у подальшій роботі. Замовник зобов’язується дотримуватися вимог, встановлених законодавством у сфері закупівель. З Уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу та підібрано курси для навчання уповноважених осіб у сфері публічних закупівель, які буде пройдено у найкоротші терміни після виділення достатнього обсягу бюджетних асигнувань на ці цілі. Крім того, Уповноважена особа зобов'язується, постійно підвищувати рівень професійних знань у цій галузі шляхом участі у відповідних курсах, семінарах, здійснювати постійний моніторинг змін у законодавстві про публічні закупівлі та дотримуватися всіх вимог, передбачених чинним законодавством у подальшій роботі.
Дата публікації звіту: 18.06.2025 15:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Відсутній механізм
Опис: Здійснено заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому шляхом проведення роз’яснювальної роботи та підібрання курсів для навчання уповноважених осіб у сфері публічних закупівель, які будуть пройдені у найкоротші терміни після виділення достатнього обсягу бюджетних асигнувань на ці цілі.
Дата публікації: 23.06.2025 12:28

Запити/Пояснення