-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Путівки для дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку
Завершена
105 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 525.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 525.00 UAH
Номер:
d11b25539fd248fb8a0f061347610b1d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-02-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2025 00:00
Період моніторингу:
02.06.2025 13:27 - 24.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.06.2025 № 25-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 02.06.2025 № 25-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-04-10-001507-a 10.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Нижньотеплівської сільської військової адміністрації Щастинського району Луганської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою (протокол від 10.04.2025 № 2), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ» (далі – ТОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ»), вимогу про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи від 24.04.2025 № 4, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.04.2025, вимогу про усунення порушення UA-2025-04-10-001507-a.b1 від 29.04.2025, рішення Замовника від 01.05.2025, договір про закупівлю від 01.05.2025 № 2 на суму 97 475,00 грн. без ПДВ, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 06.06.2025 та 17.06.2025.
За результатами проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено наступне.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахування цих особливостей. Відповідно до внесених змін від 07.11.2023 пункт 19 Особливостей доповнено 9 абзацом: «зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» (далі – Постанова № 382) (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку. Відповідно до пункту 6 Постанови № 382 відновлення населених пунктів включає виготовлення проектної документації (проектно-кошторисної документації), нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт і придбання товарів (перелік населених пунктів, що постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації зазначений у додатку до постанови).
Замовником в пункт 8 Додатку 4 «Проєкт договору» до тендерної документації включений підпункт 9 пункту 19 Особливостей. Водночас предметом закупівлі є послуги. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується виключно при закупівлі, предметом якої є роботи для відбудови (відновлення) населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації. З огляду на зазначене, відображення у Додатку 4 «Проєкт договору» тендерної документації такої зміни істотних умов не відповідає вимогам абзацу першого пункту 28 Особливостей.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовнику через електрону систему закупівель Управлінням 03.06.2025 надано запит з приводу включення у пункт 8 Додатку 4 «Проєкт договору» до тендерної документації підпункту 9 пункту 19 Особливостей. У відповідь на запит Управління, Замовник 06.06.2025 року надав пояснення, що не спростовує вищезазначені порушення.
Таким чином, Замовником порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей в частині внесення в пункт 8 Додатку 4 «Проєкт договору» до тендерної документації підпункту 9 пункту 19 Особливостей .
Період усунення порушень:
18.06.2025 11:13 - 03.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
18.06.2025 11:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши висновок моніторингу процедури закупівлі «Путівки для дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (Код ДК 021:2015:55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку) вирішено наступне. Зауваження та вимоги, викладені у висновку моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-06-02-000032) взято до відома та використання у подальшій роботі. Замовник зобов’язується дотримуватися вимог, встановлених законодавством у сфері закупівель. З Уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу та підібрано курси для навчання уповноважених осіб у сфері публічних закупівель, які буде пройдено у найкоротші терміни після виділення достатнього обсягу бюджетних асигнувань на ці цілі. Крім того, Уповноважена особа зобов'язується, постійно підвищувати рівень професійних знань у цій галузі шляхом участі у відповідних курсах, семінарах, здійснювати постійний моніторинг змін у законодавстві про публічні закупівлі та дотримуватися всіх вимог, передбачених чинним законодавством у подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
18.06.2025 15:39
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Відсутній механізм
Опис:
Здійснено заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому шляхом проведення роз’яснювальної роботи та підібрання курсів для навчання уповноважених осіб у сфері публічних закупівель, які будуть пройдені у найкоротші терміни після виділення достатнього обсягу бюджетних асигнувань на ці цілі.
Дата публікації:
23.06.2025 12:28
Запити/Пояснення
Номер:
f21f7ff6bc81432a8edffd4fa7f28dab
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.06.2025 13:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з надання путівок для дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку за кодом ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-10-001507-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Замовником у пункт 8 Додатку 4 «Проєкт договору» до тендерної документації включений підпункт 9 пункту 19 Особливостей № 1178. Водночас предметом закупівлі є послуги. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується виключно при закупівлі, предметом якої є роботи для відбудови (відновлення) населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації.
Просимо пояснити встановлені розбіжності.
4. Відповідно до пункту 1.2 Додатка 1 до тендерної документації Замовником визначено вимогу щодо підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у вигляді довідки за формою 2. У довідці зазначаються інформація щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг, які мають необхідні знання та досвід (освіта, посада, кваліфікація тощо). Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників.
Аналізом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Соколята Буковель» встановлено, що на вищезазначену вимогу учасником надано Гарантійний лист про забезпечення чисельності працівників від 14.04.2025 № 06/03, в якому зазначено, що на момент надання послуг буде забезпечено нормативну кількість працівників педагогічного персоналу, кваліфікованих медичних спеціалістів та працівників обслуговуючого персоналу. Крім того, учасником ТОВ «Соколята Буковель» в електронній системі закупівель надано Штатний розпис на загальну кількість працівників 50 штатних одиниць. Поряд з цим встановлено, що на вимогу щодо усунення невідповідностей учасником ТОВ «Соколята Буковель» надано Довідку від 23.04.2025 № 09/412, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та в якій не зазначено жодного медичного спеціаліста та працівника обслуговуючого персоналу, що унеможливлює надання кваліфікованих послуг за предметом закупівлі.
Яким чином Ви можете пояснить той факт, що Вами обрано ТОВ «Соколята Буковель» переможцем процедури закупівлі та укладено з ним договір від 01.05.2025 № 2?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fa04fd7b9d3f41fda7dbfe7521d492d3
Назва:
У межах проходження моніторингу процедури закупівлі послуг з надання путівок для дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку за кодом ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-10-001507-а)
Дата опублікування:
06.06.2025 10:04
Опис:
У межах проходження моніторингу процедури закупівлі послуг з надання путівок для дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку за кодом ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-10-001507-а) Нижньотеплівська сільська військова адміністрація надає пояснення на наступні питання:
1.Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі згідно програми оздоровлення та відпочинку дітей Нижньотеплівської сільської територіальної громади Щастинського району, Луганської області на 2025-2027 роки на суму 105000,00 грн.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене аналізом ринкової вартості на дану послугу, отриманий від потенційних Учасників комерційних пропозицій на послуги з відпочинку та оздоровлення дітей в таборах, а саме:
- Дитячого табору «Радість» https://ua.dorogovkaz.com/dol_radost.php#ceny
- Дитячого оздоровчого табору “ДЖЕРЕЛО КАРПАТ”https://campworld.com.ua/camps/gerelo-karpat/
- Туристично-оздоровчий комплекс "Едельвейс" https://www.edelvejs.com.ua/price/ .
2. Відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту Нижньотеплівської сільської військової адміністрації, на якому розміщено Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі та розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі путівок для дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку: https://nuzhnioteple-sva.gr.org.ua/wp-content/uploads/sites/29/2025/04/OBGRUNTUVANNYA-VT-z-osoblyvostyamy-1.pdf .
3. Замовником у пункт 8 Додатку 4 «Проєкт договору» до тендерної документації було включено усі підпункти, які зазначені в пункті 19 Особливостей № 1178 не залежно чи ці підпункти стосуються матеріалів, послуг чи робіт. При цьому, слід зазначити, що істотні умови можуть змінюватися виключно на умовах чинного законодавства з урахуванням предмету закупівлі, в даному випадку – надання послуг.
4. Відповідно до пункту 1.2 Додатка 1 до тендерної документації Замовником визначено вимогу щодо підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ КОНКРЕТНОГО МОМЕНТУ ЧИ ДАТИ, на яку повинні бути вказані працівники. Тобто, вимоги зазначати працівників станом на дату подачі тендерної пропозиції Замовником не визначено. Тому неправомірно було б так трактувати вимогу щодо надання інформації про працівників і відхиляти пропозицію Учасника без конкретизації вимоги по даті чи періоду.
Вимога стосувалася працівників, які БУДУТЬ ЗАЛУЧЕНІ для надання послуг, а не які працюють на даний час, оскільки на момент подачі тендерної пропозиції в Учасника можуть бути працівники, а на момент надання послуг – їх вже може і не бути, саме тому Учасника подав у пакеті Тендерної пропозиції Гарантійний лист про забезпечення чисельності працівників від 14.04.2025 № 06/03, в якому зазначено, що на момент надання послуг буде забезпечено нормативну кількість працівників педагогічного персоналу, кваліфікованих медичних спеціалістів та працівників обслуговуючого персоналу.
Оскільки ми, як Замовник не вперше здійснюємо публічні закупівлі за даним предметом закупівлі, наш досвід та практика разом з результатами аналізу інших закупівель за кодом ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку, свідчать про те, що значна кількість надавачів зазначених послуг укладають трудові договори, угоди цивільно-правового характеру або інші форми трудових правовідносин з частиною працівників саме безпосередньо перед початком виконання договорів. Оскільки дана послуга носить восновному сезонний характер і вимогою тендерної документації визначено саме літнє оздоровлення – надавачі послуг набирають частину персоналу на літній сезон.
У поданому Учасником пакеті тендерної пропозиції файлі «Наказ 1.pdf» надано інформацію про частину працівників, зокрема вихователів, адміністрації та господарського персоналу, і форму трудових відносин, що свідчить про активну діяльність Учасника та здатність Учасника почати оздоровчий сезон для надання послуг Замовнику згідно вимог Тендерної документації.
Крім того, нами, як Замовником не було визначено вимоги щодо документального підтвердження за конкретними професіями, тому без чіткого визначення такої вимоги, ми, як Замовник не мали підстав для відхилення пропозиції Учасника.
Спроможність Учасника надавати такі послуги за допомогою належної кваліфікації та кількості персоналу також підтверджується досвідом надання аналогічних послуг у минулих періодах, виконанням відповідних договорів, інформації від отримувачів таких послуг у минулих періодах та інформації з соціальних мереж.
Для документального підтвердження пояснень додаються сканкопії відповідних документів:
• Паспорт програми оздоровлення та відпочинку дітей Нижньотеплівської сільської територіальної громади Щастинського району, Луганської області на 2025-2027 роки.
• Комерційні пропозиції від потенційних Учасників.
Номер:
c00e7b9dc5494715a0415a9005998aef
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.06.2025 10:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з надання путівок для дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку за кодом ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-10-001507-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступне питання:
1. Відповідно до пункту 2 Додатка 3 тендерної документації Замовником визначено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника переможця процедури закупівлі щодо підпису договору про закупівлю: для керівника переможця процедури закупівлі – виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника переможця процедури закупівлі; для іншої посадової особи переможця – довіреність (доручення) керівника переможця процедури закупівлі на ім’я уповноваженої особи переможця процедури закупівлі та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи переможця процедури закупівлі. Проте, в електронній системі закупівель відсутні документи щодо вищезазначеної вимоги, які повинен був завантажити переможець ТОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ».
Прошу надати пояснення з цього питання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ea457ca8caad4131b32320137aff90cf
Назва:
Щодо надання пояснення у межах проходження моніторингу процедури закупівлі послуг з надання путівок для дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку за кодом ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-10-001507-а)
Дата опублікування:
17.06.2025 11:01
Опис:
У межах проходження моніторингу процедури закупівлі послуг з надання путівок для дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку за кодом ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-10-001507-а) Нижньотеплівська сільська військова адміністрація надає пояснення на звернення:
Відповідно до пункту 1 Додатка 3 тендерної документації Замовником визначено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі документів ШЛЯХОМ ОПРИЛЮДНЕННЯ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, у строк, що не перевищує 4 (чотири) дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Такі документи було надано згідно вимоги, а саме – шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 2 Додатка 3 тендерної документації Замовником зазначено щодо надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують повноваження посадової особи переможця процедури закупівлі щодо підпису договору про закупівлю, БЕЗ ВИМОГИ надання таких документів ШЛЯХОМ ОПРИЛЮДНЕННЯ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Слід зазначити, що Особливостями не передбачено обов’язкових вимог надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують повноваження посадової особи переможця процедури закупівлі щодо підпису договору про закупівлю шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель.
Документи, що підтверджують повноваження посадової особи переможця процедури закупівлі щодо підпису договору про закупівлю, необхідні для підписання договору.
Тому зазначені документи були надані згідно вимоги пункту 2 Додатка 3 тендерної документації, а саме – переможцем процедури закупівлі до Замовника у паперовому вигляді 25.04.2025 на фактичну адресу тимчасового перебування Замовника (78200, Україна, Івано-Франківська область, м.Коломия, бульвар Лесі Українки, буд. 43А).
Для документального підтвердження пояснень додаються сканкопії відповідних документів:
1. Рішення єдиного учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Соколята Буковель».
2. Наказ «Про вступ до повноважень директора».
3. Супровідний лист від 24.04.2025.