-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Розробка проектної документації по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень, внутрішніх інженерних мереж та систем будівлі головного лікувального корпусу літ. "А-7", із впровадженням заходів енергозбереження та енергоефективності, Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня", що розташована за адресою: Харківська область, Харківський район, місто Харків, вулиця Клочківська, 337-А"
Завершена
26 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 130 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 130 000.00 UAH
Номер:
658e763d11784c4aa8bc680883926dee
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-08-000117
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2025 00:00
Період моніторингу:
08.05.2025 15:17 - 30.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2025 № 153
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025 НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М. від 08.05.2025 року
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 08.05.2025 № 153
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2025-04-10-000230-a 10.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; оприлюднення інформації про закупівлю; внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції ПП «ПАЛЛАДА»; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції ПП «ПАЛЛАДА»; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, (далі – Замовник) на 2025 рік, Тендерна документація Замовника, яка затверджена Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол від 10.04.2025 №64), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 28.04.2025, договір від 12.05.2025 №23-25/П, додаткова угода від 12.05.2025 №1, пояснення Замовника від 14.05.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
22.05.2025 15:32 - 28.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.05.2025 15:32
Запити/Пояснення
Номер:
1872a4f282164e17901e2532325e337a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.05.2025 09:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Розробка проектної документації по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень, внутрішніх інженерних мереж та систем будівлі головного лікувального корпусу літ. "А-7", із впровадженням заходів енергозбереження та енергоефективності, Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня", що розташована за адресою: Харківська область, Харківський район, місто Харків, вулиця Клочківська, 337-А» ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-10-000230-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Згідно з абзацом десятим пункту 28 Особливостей, тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Проте, Тендерна документація Замовника, яка затверджена Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол від 10.04.2025 №64) не містити окремий додаток перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Необхідно надати пояснення щодо вищезазначеного.
3. Згідно з підпунктом 5.2 пункту 5 “Документи, які повинен надати переможець процедури закупівлі:” Додатку 2 “ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА” до тендерної документації Замовника, Переможець процедури закупівлі повинен надати забезпечення виконання договору згідно з пунктом 6 Розділу VI Тендерної документації.
Небхідно надати підтвердження забезпечення виконання договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1f760e16143b4165a1ed05220c3652eb
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.05.2025 10:34
Опис:
Пояснення