• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів та кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів (покращені) відповідно до норм постанови КМУ від 29.03.2002 р. № 426 (норма № 5 – лікувальна)

закупівля здійснюється відповідно до норм постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 зі змінами

Завершена

17 450 640.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 87 253.20 UAH
Номер: d46c2bc9f97647d2abcb98963da98dc5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-08-000120
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 08.05.2025 14:24 - 30.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2025 №38-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08.05.2025 №38-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2025-04-09-014180-a 09.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, t.v.synyshyn@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ" встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення при розгляді тендерної пропозиції (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 28 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи "Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П.Ромоданова НАМН України" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.04.2025р. №1 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ» (далі – ТОВ «ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ»), протокольні рішення уповноваженої особи від 25.04.2025 №2, 16.05.2025 №3, повідомлення про намір укласти договір від 16.05.2025 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 15.05.2025, 22.05.2025, 26.05.2025 та 27.05.2025 року. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ» встановлено наступне. У підпункті 1.2.1 пункту 1.2 Додатку 1 до ТД Замовник зазначив, що: «Окремо у складі пропозиції учасник повинен надати на працівників: - копії особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - із відміткою про результати проходження періодичних профілактичних медичних оглядів - стосується виключно тих працівників, які безпосередньо беруть участь у приготуванні та транспортуванні їжі». Учасником ТОВ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ" в складі тендерної пропозиції надано Довідку від 17.04.2025 №15 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (далі – Довідка від 17.04.2025 №15) в якій зазначено інформацію про кухонного робітника (мийниця) ГАВРИЛЮК АННУ ВІКТОРІВНУ. Однак, у складі своєї тендерної пропозиції учасником ТОВ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ" на кухонного робітника (мийниця) ГАВРИЛЮК АННУ ВІКТОРІВНУ копії особової медичної книжки не надано. Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ", тим самим не надано можливість учаснику усунути такі невідповідності. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 21.05.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику. Замовником 26.05.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства. Зокрема, у відповіді Замовник зазначив, що: «Вимога щодо надання копій особових медичних книжок стосується виключно працівників, які безпосередньо беруть участь у приготуванні та транспортуванні їжі. «Кухонний працівник (мийниця)» - це особа, що відповідає за прибирання посуду, щоб забезпечити постійну наявність на кухні чистих тарілок, мисок, столових приладів, каструль, сковорідок і склянок, тощо та не є особою, яка безпосередньо бере участь у приготуванні та транспортуванні їжі, а тому надання медичної книжки на таку особу не передбачене вимогами тендерної документації.». Поряд з цим, Учасником у відповіді вказано, що в межах даної процедури закупівлі, є додатково завантажена медична книжка на Гавриляк Аллу Вікторівну. Однак, інформація у Довідці від 17.04.2025 №15 про працівника Гавриляк Аллу Вікторівну відсутня. Водночас, учасником ТОВ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ" у Довідці від 17.04.2025 №15 вказано посаду ГАВРИЛЮК АННИ ВІКТОРІВНИ - кухонний робітник (мийниця), а не «мийник».
Період усунення порушень: 28.05.2025 12:11 - 12.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.05.2025 12:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Усунуто порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку.
Дата публікації звіту: 04.06.2025 18:07

Запити/Пояснення