-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів та кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів (покращені) відповідно до норм постанови КМУ від 29.03.2002 р. № 426 (норма № 5 – лікувальна)
закупівля здійснюється відповідно до норм постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 зі змінами
Завершена
17 450 640.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 87 253.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 87 253.20 UAH
Номер:
d46c2bc9f97647d2abcb98963da98dc5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-08-000120
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2025 00:00
Період моніторингу:
08.05.2025 14:24 - 30.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2025 №38-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 08.05.2025 №38-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2025-04-09-014180-a 09.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ" встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення при розгляді тендерної пропозиції (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 28 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи "Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П.Ромоданова НАМН України" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.04.2025р. №1 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ» (далі – ТОВ «ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ»), протокольні рішення уповноваженої особи від 25.04.2025 №2, 16.05.2025 №3, повідомлення про намір укласти договір від 16.05.2025 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 15.05.2025, 22.05.2025, 26.05.2025 та 27.05.2025 року.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ» встановлено наступне.
У підпункті 1.2.1 пункту 1.2 Додатку 1 до ТД Замовник зазначив, що: «Окремо у складі пропозиції учасник повинен надати на працівників:
- копії особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - із відміткою про результати проходження періодичних профілактичних медичних оглядів - стосується виключно тих працівників, які безпосередньо беруть участь у приготуванні та транспортуванні їжі».
Учасником ТОВ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ" в складі тендерної пропозиції надано Довідку від 17.04.2025 №15 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (далі – Довідка від 17.04.2025 №15) в якій зазначено інформацію про кухонного робітника (мийниця) ГАВРИЛЮК АННУ ВІКТОРІВНУ.
Однак, у складі своєї тендерної пропозиції учасником ТОВ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ" на кухонного робітника (мийниця) ГАВРИЛЮК АННУ ВІКТОРІВНУ копії особової медичної книжки не надано.
Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ", тим самим не надано можливість учаснику усунути такі невідповідності.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 21.05.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику. Замовником 26.05.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства. Зокрема, у відповіді Замовник зазначив, що: «Вимога щодо надання копій особових медичних книжок стосується виключно працівників, які безпосередньо беруть участь у приготуванні та транспортуванні їжі. «Кухонний працівник (мийниця)» - це особа, що відповідає за прибирання посуду, щоб забезпечити постійну наявність на кухні чистих тарілок, мисок, столових приладів, каструль, сковорідок і склянок, тощо та не є особою, яка безпосередньо бере участь у приготуванні та транспортуванні їжі, а тому надання медичної книжки на таку особу не передбачене вимогами тендерної документації.». Поряд з цим, Учасником у відповіді вказано, що в межах даної процедури закупівлі, є додатково завантажена медична книжка на Гавриляк Аллу Вікторівну.
Однак, інформація у Довідці від 17.04.2025 №15 про працівника Гавриляк Аллу Вікторівну відсутня.
Водночас, учасником ТОВ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ" у Довідці від 17.04.2025 №15 вказано посаду ГАВРИЛЮК АННИ ВІКТОРІВНИ - кухонний робітник (мийниця), а не «мийник».
Період усунення порушень:
28.05.2025 12:11 - 12.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2025 12:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Усунуто порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку.
Дата публікації звіту:
04.06.2025 18:07
Запити/Пояснення
Номер:
60411bcb1c664703ae7edc1f1c0741f1
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
12.05.2025 10:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів та кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів (покращені) відповідно до норм постанови КМУ від 29.03.2002 р. № 426 (норма № 5 – лікувальна)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-09-014180-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c2a440e003e64a5cb74caa7211585136
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
15.05.2025 17:19
Опис:
Щодо надання пояснень на запит Західного офісу
Держаудитслужби в рамках проведення
моніторингу UA-M-2025-05-08-000120 від 08.05.2025р.
(ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-09-014180-a)
Відповідно до наказу Західного офісу Державної аудиторської служби України від 08.05.2025р. №38-з «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг процедури закупівлі Державної установи «Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П.Ромоданова Національної академії медичних наук України» (далі - Замовник).
Під час розпочатого моніторингу процедури, щодо закупівлі Кейтерингових послуг з організації гарячого харчування пацієнтів та кейтерингових послуг з організації гарячого харчування пацієнтів (покращені) відповідно до норм постанови КМУ від 29.03.2002 р. № 426 (норма № 5 – лікувальна) (ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги) (далі - закупівля) через електронну систему закупівель 12.05.2025р. надійшов запит про надання пояснень стосовно наступного питання: «1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.»
На виконання ч.5, ст.8, Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення.
ПОЯСНЕННЯ:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення щодо предмету закупівлі визначено з урахуванням положень Порядку організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України 29.10.2013 № 931 та відповідно до норм постанови КМУ від 29.03.2002 р. № 426 (норма № 5 – лікувальна).
На виконання вимог вказаних нормативно-правових актів, та враховуючи, що установа надає медичну допомогу, в тому числі, пораненим внаслідок військової агресії, Інститутом при формуванні потреби:
- сформовано семиденне меню відповідно до положення Порядку організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України 29.10.2013 № 931 та норми постанови КМУ від 29.03.2002 р. № 426 (норма № 5 – лікувальна), відповідно до потреби забезпечення харчуванням загальної групи пацієнтів та групи пацієнтів, що потребує покращеного харчування;
- зібрано ретроспективні дані стосовно кількості пацієнтів, що отримували медичну допомогу в установі в попередньому бюджетному періоді;
- проведено розрахунок кількості послуг, щодо кожної групи пацієнтів, необхідної для наступного періоду закупівлі.
Разом з тим, відповідно до п.п. 1.13 Порядку організації, планування та проведення закупівель товарів, робіт і послуг для задоволення потреб ДУ «ІНХ НАМН», затвердженого Наказом Інституту від 08.04.2025 № 61, уповноваженою особою, отримано від ініціатора закупівлі службову записку для проведення закупівлі (додається).
Для формування даних викладених в зазначеній службовій записці відповідальною особою установи проведено аналіз вартості предмету закупівлі методом порівняння ринкових цін (використана інформація з отриманих цінових пропозицій).
Так, 27.02.2025 установою були розіслані листи-запити цінової пропозиції за наступними електронними адресами: hf41744424@gmail.com (вих.№ 240/07), office@unitcatering.com.ua (вих.№ 241/07), dk.patskan@gmail.com (вих.№ 242/07) (додаються). У відповідь на вказані листи отримано запитувану інформацію від зазначених суб’єктів господарювання, а саме: ТОВ «Юніт Кейтерінг» (вхід.№178 від 28.02.2025), ТОВ «Хілінг Фуд» (вхід.№179 від 03.03.2025), ТОВ «Домашня кухня» (вхід.№180 від 03.03.2025) (додаються).
Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів та кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів (покращені) відповідно до норм постанови КМУ від 29.03.2002 р. № 426 (норма № 5 – лікувальна) (ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги), встановлено в межах кошторисних призначень на 2025 рік (спеціальний фонд, КЕКВ 2230) за КПКВ 6561060 «Дiагностика i лiкування захворювань iз впровадженням експериментальних та нових медичних технологiй, спеціалазована консультативно-поліклінічна допомога, що надається науково-дослiдними установами Національної академiї медичних наук України» з урахуванням коштів відшкодування, в разі укладення відповідного договору (лист
№ 18425/С від 13.02.2025).
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://neuro.kiev.ua/uk/about-the-institute-uk/public-procurement-uk/.
Додатки: за текстом на __________________ арк.
Скан-копія заявки щодо закупівлі;
Скан-копія листів-запитів;
Скан-копія цінових пропозицій;
Скан-копія наказу № 61 від 08.04.2025;
Скан-копія листа № 18425/С від 13.02.2025;
Скан-копія Кошторису на 2025 рік та довідки про зміни до кошторису на 2025 рік за КПКВК 6561060.
Уповноважена особа Наталя БОГАТОВА
Номер:
fee43d3c8a7342129d80ff8c0d5d517d
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
19.05.2025 10:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів та кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів (покращені) відповідно до норм постанови КМУ від 29.03.2002 р. № 426 (норма № 5 – лікувальна)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-09-014180-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ" те, що ним в складі своєї тендерної пропозиції надано файл «42_Дод.2.pdf» який містить документ «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» в якому не зазначено інформацію про кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: кількість порцій?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
406cc5a8a3ff4fe9ad2ed5a06ea2539f
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
22.05.2025 19:43
Опис:
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ
СЛУЖБІ УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Щодо надання пояснень на запит Західного офісу
Держаудитслужби в рамках проведення
моніторингу UA-M-2025-05-08-000120 від 08.05.2025р.
(ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-09-014180-a)
Відповідно до наказу Західного офісу Державної аудиторської служби України від 08.05.2025р. №38-з «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг процедури закупівлі Державної установи «Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П.Ромоданова Національної академії медичних наук України» (далі - Замовник).
Під час розпочатого моніторингу процедури, щодо закупівлі Кейтерингових послуг з організації гарячого харчування пацієнтів та кейтерингових послуг з організації гарячого харчування пацієнтів (покращені) відповідно до норм постанови КМУ від 29.03.2002 р. № 426 (норма № 5 – лікувальна) (ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги) (далі - закупівля) через електронну систему закупівель 12.05.2025р. надійшов запит про надання пояснень стосовно наступного питання: «1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ" те, що ним в складі своєї тендерної пропозиції надано файл «42_Дод.2.pdf» який містить документ «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» в якому не зазначено інформацію про кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: кількість порцій?»
На виконання ч.5, ст.8, Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення.
ПОЯСНЕННЯ:
Відповідно до п.п. 4.8, п.4, Додатку 1 тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати: «Підписану, викладену у ствердній формі Технічну специфікацію на закупівлю Кейтерингових послуг з організації гарячого харчування пацієнтів та кейтерингових послуг з організації гарячого харчування пацієнтів (покращені) відповідно до норм постанови КМУ від 29.03.2002 р. № 426 (норма № 5 – лікувальна) (ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги) (ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги) згідно додатку 2 до тендерної документації.».
На виконання даної вимоги ТОВ «ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ», у складі пропозиції, було надано файл «32_ТЗ від свого імені.pdf», що повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Разом з тим, учасником до складу пропозиції додатково завантажено файл «42_Дод.2.pdf», що є підписаним додатком до тендерної документації, та не передбачався для надання в рамках проведення даної процедури закупівлі. Проте, обидва ці файли містять інформацію про кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: у колонці «Кількість» таблиці, на стор.1, розділу І, файлу «32_ТЗ від свого імені.pdf» вказано: «59849 з них, 30815 та 29034 ».
На сторінці 5 та на стор.9 файлу «32_ТЗ від свого імені.pdf» вказано - 30 815 та 29 034 відповідно, що разом становить 59 849.
Аналогічно, на стор.5 файлу «42_Дод.2.pdf» вказано 30 815, а на стор.8 файлу «42_Дод.2.pdf» вказано 29 034, що разом становить 59 849.
Тому, Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ» враховано факт надання документів на вимогу тендерної документації, що містять інформацію про кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: кількість порцій.
Уповноважена особа Наталя БОГАТОВА
Номер:
5c0f1ffe29094b2c9f34c363bad381f5
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
21.05.2025 16:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів та кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів (покращені) відповідно до норм постанови КМУ від 29.03.2002 р. № 426 (норма № 5 – лікувальна)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-09-014180-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
У підпункті 1.2.1 пункту 1.2 Додатку 1 до ТД Замовник зазначив, що: «Окремо у складі пропозиції учасник повинен надати на працівників:
- копії особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - із відміткою про результати проходження періодичних профілактичних медичних оглядів - стосується виключно тих працівників, які безпосередньо беруть участь у приготуванні та транспортуванні їжі».
Учасником ТОВ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ" в складі тендерної пропозиції надано Довідку від 17.04.2025 №15 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в якій зазначено інформацію про кухонного робітника ГАВРИЛЮК АННУ ВІКТОРІВНУ.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ" те, що ним в складі своєї тендерної пропозиції на кухонного робітника Гаврилюк АННУ Вікторівну копії особової медичної книжки не надано?
При цьому, учасником ТОВ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ" надано копію медичної книжки ГАВРИЛЯК АЛЛИ ВІКТОРІВНИ про яку відсутня інформація у вищевказаній довідці.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c2586f503e1340bda927adee20a0ea65
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
26.05.2025 19:01
Опис:
Щодо надання пояснень на запит Західного офісу
Держаудитслужби в рамках проведення
моніторингу UA-M-2025-05-08-000120 від 08.05.2025р.
(ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-09-014180-a)
Відповідно до наказу Західного офісу Державної аудиторської служби України від 08.05.2025р. №38-з «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг процедури закупівлі Державної установи «Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П.Ромоданова Національної академії медичних наук України» (далі - Замовник).
Під час розпочатого моніторингу процедури, щодо закупівлі Кейтерингових послуг з організації гарячого харчування пацієнтів та кейтерингових послуг з організації гарячого харчування пацієнтів (покращені) відповідно до норм постанови КМУ від 29.03.2002 р. № 426 (норма № 5 – лікувальна) (ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги) (далі - закупівля) через електронну систему закупівель 21.05.2025р. надійшов запит про надання пояснень стосовно наступного питання: «1. У підпункті 1.2.1 пункту 1.2 Додатку 1 до ТД Замовник зазначив, що: «Окремо у складі пропозиції учасник повинен надати на працівників:
- копії особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - із відміткою про результати проходження періодичних профілактичних медичних оглядів - стосується виключно тих працівників, які безпосередньо беруть участь у приготуванні та транспортуванні їжі».
Учасником ТОВ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ" в складі тендерної пропозиції надано Довідку від 17.04.2025 №15 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в якій зазначено інформацію про кухонного робітника ГАВРИЛЮК АННУ ВІКТОРІВНУ.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ" те, що ним в складі своєї тендерної пропозиції на кухонного робітника Гаврилюк АННУ Вікторівну копії особової медичної книжки не надано?
При цьому, учасником ТОВ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ" надано копію медичної книжки ГАВРИЛЯК АЛЛИ ВІКТОРІВНИ про яку відсутня інформація у вищевказаній довідці.?»
На виконання ч.5, ст.8, Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення.
ПОЯСНЕННЯ:
Відповідно до п.п. 1.2.1, п.1.2, Додатку 1 тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати: «Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається наступна інформація: наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід, достатні для надання послуг за формою таблиці 1.
Учасник повинен забезпечити необхідну кількість штатного персоналу для приготування їжі, транспортування, видачі готових страв. Обов’язкова наявність не менше трьох кухарів, двох водіїв, вантажника, мийниці, двох співробітників для передачі харчування медперсоналу Замовника.
Учасник повинен підтвердити наявність у своєму штаті технолога з відповідною професійною освітою або кваліфікацією. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження наявності у штаті технолога шляхом подання копії документа про освіту (диплома, свідоцтва, сертифіката тощо), що підтверджує отримання відповідної кваліфікації у сфері харчових технологій. Документ повинен бути виданий навчальним закладом або організацією, що здійснює професійну підготовку та сертифікацію фахівців у сфері громадського харчування та копії документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та технологом.
Окремо у складі пропозиції учасник повинен надати на працівників:
- копії особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - із відміткою про результати проходження періодичних профілактичних медичних оглядів - стосується виключно тих працівників, які безпосередньо беруть участь у приготуванні та транспортуванні їжі.»
ТОВ «ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ» у складі тендерної пропозиції надано довідку №15 від 17.04.2025 року файл «27_Довідка_працівники.pdf», в якій за поз.7 вказано кухонного робітника (мийницю) – Гаврилюк Анну Вікторівну. Вимога щодо надання копій особових медичних книжок стосується виключно працівників, які безпосередньо беруть участь у приготуванні та транспортуванні їжі. «Кухонний працівник (мийниця)» - це особа, що відповідає за прибирання посуду, щоб забезпечити постійну наявність на кухні чистих тарілок, мисок, столових приладів, каструль, сковорідок і склянок, тощо та не є особою, яка безпосередньо бере участь у приготуванні та транспортуванні їжі, а тому надання медичної книжки на таку особу не передбачене вимогами тендерної документації.
Порушення в частині ненадання медичної книжки на особу, яка не бере участь у приготуванні та транспортуванні їжі відсутнє, оскільки вимога тендерної документації до такої особи, не була встановлена.
Звертаємо увагу, що відповідно до норм чинного законодавства та враховуючи практику розгляду скарг Органом оскарження, Замовник не може відхилити учасника за надання документів, що не вимагаються умовами тендерної документації. Таким документом, в межах даної процедури закупівлі, є додатково завантажена медична книжка на Гавриляк Аллу Вікторівну.
Отже, з урахуванням зазначеного, тендерна пропозиція ТОВ «ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ» є такою, що відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Уповноважена особа Наталя БОГАТОВА
Номер:
fac984c25b2d4c8ab5b268001c57be5a
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
22.05.2025 15:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів та кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів (покращені) відповідно до норм постанови КМУ від 29.03.2002 р. № 426 (норма № 5 – лікувальна)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-09-014180-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
У підпункті 4.1.2 пункту 1.4 Додатку 1 до ТД Замовник встановив вимогу до учасників та зазначив, що: «Станом на початок 2025 року статутний капітал Учасника повинен становити не менше ніж 400 000,00 грн. На підтвердження цієї вимоги Учасник повинен надати Витяг з реєстру підприємства чи рішення про збільшення статутного капіталу».
Учасником ТОВ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ" в складі тендерної пропозиції надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань який сформований 20.10.2021 року.
Яким чином учасником ТОВ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ" підтверджено вимогу щодо розміру статутного капіталу станом на початок 2025 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7099a6df688242e298e2a6163f5c3d36
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
27.05.2025 17:28
Опис:
Щодо надання пояснень на запит Західного офісу
Держаудитслужби в рамках проведення
моніторингу UA-M-2025-05-08-000120 від 08.05.2025р.
(ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-09-014180-a)
Відповідно до наказу Західного офісу Державної аудиторської служби України від 08.05.2025р. №38-з «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг процедури закупівлі Державної установи «Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П.Ромоданова Національної академії медичних наук України» (далі - Замовник).
Під час розпочатого моніторингу процедури, щодо закупівлі Кейтерингових послуг з організації гарячого харчування пацієнтів та кейтерингових послуг з організації гарячого харчування пацієнтів (покращені) відповідно до норм постанови КМУ від 29.03.2002 р. № 426 (норма № 5 – лікувальна) (ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги) (далі - закупівля) через електронну систему закупівель 22.05.2025р. надійшов запит про надання пояснень стосовно наступного питання: «1. У підпункті 4.1.2 пункту 1.4 Додатку 1 до ТД Замовник встановив вимогу до учасників та зазначив, що: «Станом на початок 2025 року статутний капітал Учасника повинен становити не менше ніж 400 000,00 грн. На підтвердження цієї вимоги Учасник повинен надати Витяг з реєстру підприємства чи рішення про збільшення статутного капіталу».
Учасником ТОВ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ" в складі тендерної пропозиції надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань який сформований 20.10.2021 року.
Яким чином учасником ТОВ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ" підтверджено вимогу щодо розміру статутного капіталу станом на початок 2025 року? »
На виконання ч.5, ст.8, Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення.
ПОЯСНЕННЯ:
Відповідно до п.п.4.1.2, п.1.4, Додатку 1 тендерної документації встановлено, що станом на початок 2025 року статутний капітал Учасника повинен становити не менше ніж 400 000,00 грн. На підтвердження цієї вимоги Учасник повинен надати Витяг з реєстру підприємства чи рішення про збільшення статутного капіталу.
17 квітня 2025 о 17:31 ТОВ «ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ», в тому числі, в складі пропозиції, завантажено файл «1.3_Витяг від 27.03.2025 року.pdf» отриманий 27.03.2025 року, тобто станом на 2025 рік. Відповідно до інформації, що міститься в такому Витязі, викладено наступне:
«Розмір статутного(складеного) капіталу(пайового фонду)(грн.): 500160,00.»
Отже, ТОВ «ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ» підтверджено вимогу щодо розміру статутного капіталу станом на початок 2025 року.
Уповноважена особа Наталя БОГАТОВА