-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Планшети для роботи, навчання та мультимедійних завдань (ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Торги не відбулися
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Номер:
b11d0f47cb364d7bbb90171ab8c60fd7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-25-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.06.2025 00:00
Період моніторингу:
25.06.2025 14:03 - 17.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.06.2025 № 44-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 25.06.2025 № 44-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-04-09-013133-a 09.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII встановлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП «ВИНИЧУК НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА» встановлено порушення пункту 41 Особливостей з урахуванням вимог частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII.
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерних пропозицій, зокрема, шляхом відміни відкритих торгів у відповідності до підпункту 2 пункту 50 Особливостей та здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII та пункту 41 Особливостей з урахуванням вимог частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII (зокрема, шляхом проведення навчань та роз’яснювальної роботи, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 01.04.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту соціального захисту населення Закарпатської обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 09.04.2025 року №11; реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 18 квітня 2025 року.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону №922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
За нормами пункту 41 Особливостей - розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону № 922-VIII (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Частиною десятою статті 29 Закону № 922-VIII імперативно установлено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
В ході моніторингу встановлено, що електронною системою закупівель 18 квітня 2025 року, найбільш економічно вигідною визначено тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця ВИНИЧУК НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА (далі - ФОП «ВИНИЧУК НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА»), про що свідчить протокол розкриття тендерних пропозицій від 18 квітня 2025 року.
Проте, станом на 26.06.2025 – на 49 робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, в електронній системі закупівель відсутня інформація про результати її розгляду Замовником, а значиться лише «Очікує рішення».
З огляду на вищенаведене, в ході проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-09-013133-a, постала потреба в отриманні пояснень з питань, які є предметом досліджень в рамках моніторингу, в тому числі, щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ВИНИЧУК НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА», відповідно Замовнику 26.06.2025 року через електронну систему закупівель було направлено запит про надання пояснень.
Проте, Замовником на час завершення моніторингу відповіді на вказаний запит не надано, чим порушено вимоги абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
Таким чином, відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ВИНИЧУК НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА» встановлено порушення норм пункту 41 Особливостей з урахуванням вимог частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII, в частині недотримання строків розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Слід зазначити, що у відповідності до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Проте, Замовником на час завершення моніторингу на порушення підпункту 2 пункту 50 Особливостей не відмінено процедуру закупівлі «Планшети для роботи, навчання та мультимедійних завдань (ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через порушення строків розгляду тендерної пропозиції ФОП «ВИНИЧУК НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА».
Період усунення порушень:
08.07.2025 10:47 - 23.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.07.2025 10:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: пропущенням строку розгляду тендерної пропозиції, (укладення договору).
Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у
разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог
законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Дата публікації звіту:
29.07.2025 17:03
Запити/Пояснення
Номер:
efeb901ae77c4df7a024c380b87188e2
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
26.06.2025 14:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Планшети для роботи, навчання та мультимедійних завдань (ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-09-013133-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3) Чому уповноваженою особою Департаменту соціального захисту населення Закарпатської обласної державної адміністрації, згідно інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель станом на 26 червня 2025 року не здійснено розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника фізичної особи – підприємця «ВИНИЧУК НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА» в строки встановлені пунктом 41 Особливостей з урахуванням вимог частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.