• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для їдалень: пароконвекційна піч та теплова кулінарна система)

Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому

Завершена

1 748 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 481.00 UAH
Номер: 39b7989ba0ad4c5f9b060b70e8d348d3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-19-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.05.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 19.05.2025 17:50 - 10.06.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.05.2025 № 54-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 19.05.2025 № 54-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 18. UA-2025-04-09-012903-a, 09.04.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 408-99-53, o.i.salo@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзац 1 пункту 43 Особливостей, абзацу 2 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи на усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі − Замовник) UA-P-2025-04-09-015287-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 09.04.2025 № 15, яку оприлюднено 09.04.2025; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 09.04.2025 № 15, яку оприлюднено 25.04.2025; скарга до процедури UA-2025-04-09-012903-a.b1 ТОВ Комерс Еліт Солюшнс Груп; тендерну пропозицію ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0»; вимога про усунення невідповідностей до ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0»; протокол уповноваженої особи від 05.05.2025 № 26; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 21.05.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме: абзацу 1 пункту 43, абзацу 2 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. В ході аналізу правомірності прийняття рішення про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» встановлено порушення: - абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині безпідставного розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; - абзацу 2 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, в частині безпідставного відхилення тендерної пропозиції учасника, якій підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей. Так, Замовником в пункті 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та в пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимоги підтвердження відповідності Учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, зокрема зазначено: «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції». На виконання зазначеної вимоги Учасником ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» під час подання тендерної пропозиції задекларовано відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей, про що свідчать дані веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель. Проте, Замовник в електронній системі закупівель розміщує до Учасника ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» вимогу про усунення невідповідностей до 03 травня 2025, зокрема: «1) Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: - Додаток 1 до тендерної документації пункт 2 «Інформація щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації». 2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодної інформації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - Інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації». Вказане є недотриманням вимоги абзацу 1 пункту 43 Особливостей, в частині безпідставного розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 20.05.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику. Замовником 21.05.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь: «…при розгляді тендерної пропозиції …поля в системі закупівель, де учасник мав задекларувати відсутність підстав визначених п.47 Особливостей не відкривались. У зв’язку з чим, уповноважена особа ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 звернулась телефонним зв’язком… до учасника закупівлі… Тільки після телефонної розмови з учасником, уповноваженою особою було опубліковано дану вимогу. Отже, повідомлення з вимогою про усунення невідповідності замовником надано для уникнення можливих проблем через технічну помилку на сайті, де поля не розкривались…». При цьому, надана відповідь не спростовує виявленого порушення, оскільки Замовником документально не доведено, що сталась технічна помилка в електронній системі закупівель, оскільки будь-яких документів щодо вказаного питання не надано (листів від розробника сайту, знімків екрану монітора користувача, звернень до служби технічної підтримки електронного майданчика замовника тощо). Крім цього, згідно з протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.05.2025 №26 (далі – Протокол № 26) Замовник відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей відхиляє найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0», не зазначивши чітко підставу для відхилення (абзац та підпункт пункту Особливостей). При цьому, в Протоколі № 26 Замовник зазначає аргументацію «…учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі…під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей», що підпадає під норми абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Позиція Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0», зазначена в протокольному рішенні уповноваженої особи не є підставою для відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» згідно абзацу 2 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Отже, Замовником порушено абзац 1 пункту 43 Особливостей, в частині безпідставного розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, як наслідок в порушення абзацу 2 підпункту 1 пункту 44 Особливостей безпідставно відхилена тендерна пропозиція учасник ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0». З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 20.05.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику. Замовником 21.05.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення: «…після того як замовник побачив, що учасником не завантажено жодного документу, уповноважена особа ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 повторно зв’язувалась з учасником телефонним зв’язком, в ході якої учасник не виявив бажання постачати закладу освіти товар, пояснівши що саме тому й не надав підтвердження відсутності підстав визначених п.47 Особливостей». Слід зауважити, що стосовно вказаного вище будь-якого документального підтвердження замовником не надано. За даними веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель Замовником укладено договір про закупівлю товарів від 15.05.2025 № 75 з ТОВ «Гентех» на суму 1462000,00 з ПДВ.
Період усунення порушень: 28.05.2025 17:25 - 12.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.05.2025 17:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Протокол №42 від 03.06.2025р.
Дата публікації звіту: 03.06.2025 16:45

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель
Дата публікації: 25.06.2025 09:15

Запити/Пояснення