-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Капітальний ремонт протирадіаційного укриття № 05985 комунального підприємства "Горохівська багатопрофільна лікарня Горохівської міської ради" за адресою: вул.Паркова,22 м.Горохів, Волинської обл.(коригування)
Завершена
13 643 970.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 68 219.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 68 219.85 UAH
Номер:
9e0db1d9b1304c0b9ff57b6c52e78333
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-06-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2025 00:00
Період моніторингу:
07.05.2025 10:47 - 29.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.05.2025 НАКАЗ№ 21-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 05.05.2025 №21-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-04-09-012630-a 09.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального підприємства «Горохівська багатопрофільна лікарня Горохівської міської ради» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням Уповноваженої особи протокол від 09.04.2025 №39 (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації від 10.04.2025; тендерна пропозиція учасника переможця Приватного підприємства «РОУДІЗ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.05.2025 №46; повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2025; пояснення, надані від 14.05.2025 та 23.05.2025 через електронну систему закупівель, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 12.05.2025 та 21.05.2025.
Період усунення порушень:
29.05.2025 15:27 - 04.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2025 15:27
Запити/Пояснення
Номер:
80abafb2fb014581a5687cd3f2870800
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.05.2025 14:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття № 05985 комунального підприємства "Горохівська багатопрофільна лікарня Горохівської міської ради" за адресою: вул.Паркова,22 м.Горохів, Волинської обл.(коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-09-012630-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі і визначено його технічні та якісні характеристики?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ac2d757af57c4df0bd22707d5c5ebb2c
Назва:
Відповідь про надання пояснення на запит.
Дата опублікування:
14.05.2025 15:38
Опис:
Відповідно до частини п'ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі - Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття № 05985 комунального підприємства "Горохівська багатопрофільна лікарня Горохівської міської ради" за адресою: вул.Паркова,22 м.Горохів, Волинської обл.(коригування) (45453000-7 — капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-09-012630-a)
Щодо питання до запиту повідомляємо про таке: Керуючись діючими нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель, очікувана вартість закупівлі робіт, які є предметом закупівлі, а саме: Капітальний ремонт протирадіаційного укриття № 05985 комунального підприємства "Горохівська багатопрофільна лікарня Горохівської міської ради" за адресою: вул.Паркова,22 м.Горохів, Волинської обл.(коригування) (45453000-7 — капітальний ремонт і реставрація), технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття № 05985 комунального підприємства "Горохівська багатопрофільна лікарня Горохівської міської ради" за адресою: вул.Паркова,22 м.Горохів, Волинської обл.(коригування) (45453000-7 — капітальний ремонт і реставрація) визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Експертною організацією проведено експертизу проектної документації за робочим проектом: Капітальний ремонт протирадіаційного укриття № 05985 комунального підприємства "Горохівська багатопрофільна лікарня Горохівської міської ради" за адресою: вул.Паркова,22 м.Горохів, Волинської обл.(коригування) за результатами якої отримано експертний звіт (Позитивний) від 28 січня 2025 № 1317/24, який було створено в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (сканована копія експертного звіту додається).
Номер:
6f5d58ce7e664653929b9a473f7ee8f2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.05.2025 14:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття № 05985 комунального підприємства «Горохівська багатопрофільна лікарня Горохівської міської ради» за адресою: вул.Паркова,22 м.Горохів, Волинської обл.(коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-09-012630-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Замовником затверджено у пункту 9 Додатку 1 до Тендерної документації вимогу щодо обов’язкового надання учасниками закупівлі у складі тендерної пропозиції копії діючої ліцензії на ПК АВК-5 у власному виробництві, без права передачі третім особам або на аналогічний програмний комплекс призначений для здійснення кошторисних розрахунків.
Єдиним учасником закупівлі ПП «РОУДІЗ» 24.04.2025 в електронній системі закупівель у складі тендерної пропозиції файлом «8.Договір і ліцензія АВК.pdf.p7s» надано сканкопії:
- договору від 03.11.2023 №10/17004, укладеного між ПП «Будівництво -
сучасні технології», як «виконавцем» та ПП «Ространс», як «замовником» послуг з питань автоматичного визначення вартості будівельних робіт при застосуванні ПК АВК-5, та одержання дозволу на ліцензійне користування ПК АВК-5;
- ліцензії №10/17004 виданій ПП «Ространс», в якій зазначено, що супровід
дійсний до 13.09.2024.
Яким чином та на підставі яких документів учасником закупівлі ПП «РОУДІЗ» виконано вимогу пункту 9 Додатку 1 до Тендерної документації в частині надання учасником у складі тендерної пропозиції копії діючої ліцензії на ПК АВК-5, так як супровід ліцензії №10/17004 закінчився 13.09.2024?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ff6fa11ad5d848e7abb29045b037b428
Назва:
Відповідь про надання пояснення на запит.
Дата опублікування:
23.05.2025 17:19
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
ПП «РОУДІЗ» (до перейменування – ПП «РОСТРАНС», що підтверджується РІШЕННЯМ ЗАСНОВНИКА (ВЛАСНИКА) ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «РОСТРАНС» № - 10/01/2024 від 10.01.2024 р.) виконано вимогу пункту 9 Додатку 1 до Тендерної документації, оскільки відповідно п.4.2. Договору від 03.11.2023 р. № 10/17004 – «4.2. Дія Договору автоматично продовжується на кожний наступний річний термін, якщо жодна із Сторін за 30 (тридцять) календарних днів до його закінчення не зробить письмової заяви про припинення дії на наступний термін та проведе відповідні розрахунки.