• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Навчальне приладдя для навчального кабінету "Захист України" (ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі).

Завершена

110 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 100.00 UAH
Номер: 4aeb7bdbfcea4fb1b1c180dabb827643
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-22-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.05.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 22.05.2025 16:41 - 13.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.05.2025 Одеса № 101 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.05.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 22.05.2025 № 101 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 3 UA-2025-04-09-011176-a 09.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства встановлено порушення вимог підпункту 6 пункту 19 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення у відповідність до вимог Договору додаткову угоду від 05.05.2025 № 1, а у разі неможливості – припинити зобов’язання за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 12 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді, спорту, культури та туризму Василівської сільської ради Болградського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.04.2025 № 92, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця «Кравченко Катерина Анатоліївна», протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.04.2025 № 104, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.04.2025, договір про закупівлю товарів від 29.04.2025 № 57 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 05.05.2025, додаткову угоду від 05.05.2025 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника, отримані 02.06.2025 та 11.06.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства встановлено. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 05.05.2025 № 1 до Договору, згідно з якою внесені зміни до істотних умов договору про закупівлю, щодо зменшення обсягу закупівлі товару (Джгут типу SWAT та Стетофонендоскоп) з 13 штук до 1 комплекту без зазначення його складу та без зменшення загальної вартості Договору пропорційно до зменшених обсягів закупівлі на підставі підпункту 6 пункту 19 Особливостей. Відповідно до підпункту 6 пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування. На запити Південного офісу Держаудитслужби від 28.05.2025 та від 06.06.2025 про надання пояснень щодо внесення змін до істотних умов Договору відповідно до додаткової угоди від 05.05.2025 № 1 в частині зменшення обсягу закупівлі товару (Джгут типу SWAT та Стетофонендоскоп) без зменшення загальної вартості Договору пропорційно до зменшених обсягів закупівлі на підставі підпункту 6 пункту 19 Особливостей, тоді як зазначеним пунктом передбачено зміну ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування, Замовник 02.06.2025 та 11.06.2025 надав пояснення, в яких зазначив: «Додаткова угода від 05.05.2025 № 1 була укладена через вимушену необхідність внести зміни у Специфікацію в частині об’єднання обладнання в комплекти, оскільки закупівля проводиться за КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування. Кількість самого обладнання, що закуповується залишилась без змін, що відображено в Додатковій угоді, тому зменшення обсягу закупівлі товару та ціни договору не було. Замовник не порушив вимоги п. 19 Особливостей. Пункт 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), не містить підпункту, який би підходив в даному випадку, тому Додаткова угода містить посилання на підпункт 6 пункту 19 Особливостей». Надане Замовником пояснення не обґрунтовує правильність застосування підстави для внесення змін до істотних умов Договору, оскільки Замовником зменшено саме обсяг закупівлі товару (Джгут типу SWAT та Стетофонендоскоп) з 13 штук до 1 комплекту без зазначення його складу та без зменшення загальної вартості Договору пропорційно до зменшених обсягів закупівлі. Отже, на порушення вимог підпункту 6 пункту 19 Особливостей Замовником невірно застосовано підставу для внесення змін до істотних умов Договору щодо зменшення обсягу закупівлі товару (Джгут типу SWAT та Стетофонендоскоп).
Період усунення порушень: 12.06.2025 17:08 - 27.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.06.2025 17:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, НАКАЗ від 22.05.2025 Одеса № 101 про результати моніторингу закупівлі: Навчальне приладдя для навчального кабінету "Захист України" (ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-09-011176-a, з метою усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за Договором № 57 від 29.04.2025р, сторони домовилися розірвати договір.
Дата публікації звіту: 17.06.2025 15:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 19.06.2025 14:53

Запити/Пояснення