-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Навчальне приладдя для навчального кабінету "Захист України" (ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі).
Завершена
110 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 100.00 UAH
Номер:
4aeb7bdbfcea4fb1b1c180dabb827643
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-22-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.05.2025 00:00
Період моніторингу:
22.05.2025 16:41 - 13.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.05.2025 Одеса № 101
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.05.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.05.2025 № 101
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
3 UA-2025-04-09-011176-a 09.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства встановлено порушення вимог підпункту 6 пункту 19 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення у відповідність до вимог Договору додаткову угоду від 05.05.2025 № 1, а у разі неможливості – припинити зобов’язання за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 12 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді, спорту, культури та туризму Василівської сільської ради Болградського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.04.2025 № 92, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця «Кравченко Катерина Анатоліївна», протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.04.2025 № 104, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.04.2025, договір про закупівлю товарів від 29.04.2025 № 57 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 05.05.2025, додаткову угоду від 05.05.2025 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника, отримані 02.06.2025 та 11.06.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства встановлено.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 05.05.2025 № 1 до Договору, згідно з якою внесені зміни до істотних умов договору про закупівлю, щодо зменшення обсягу закупівлі товару (Джгут типу SWAT та Стетофонендоскоп) з 13 штук до 1 комплекту без зазначення його складу та без зменшення загальної вартості Договору пропорційно до зменшених обсягів закупівлі на підставі підпункту 6 пункту 19 Особливостей.
Відповідно до підпункту 6 пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування.
На запити Південного офісу Держаудитслужби від 28.05.2025 та від 06.06.2025 про надання пояснень щодо внесення змін до істотних умов Договору відповідно до додаткової угоди від 05.05.2025 № 1 в частині зменшення обсягу закупівлі товару (Джгут типу SWAT та Стетофонендоскоп) без зменшення загальної вартості Договору пропорційно до зменшених обсягів закупівлі на підставі підпункту 6 пункту 19 Особливостей, тоді як зазначеним пунктом передбачено зміну ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування, Замовник 02.06.2025 та 11.06.2025 надав пояснення, в яких зазначив: «Додаткова угода від 05.05.2025 № 1 була укладена через вимушену необхідність внести зміни у Специфікацію в частині об’єднання обладнання в комплекти, оскільки закупівля проводиться за КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування. Кількість самого обладнання, що закуповується залишилась без змін, що відображено в Додатковій угоді, тому зменшення обсягу закупівлі товару та ціни договору не було. Замовник не порушив вимоги п. 19 Особливостей.
Пункт 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), не містить підпункту, який би підходив в даному випадку, тому Додаткова угода містить посилання на підпункт 6 пункту 19 Особливостей».
Надане Замовником пояснення не обґрунтовує правильність застосування підстави для внесення змін до істотних умов Договору, оскільки Замовником зменшено саме обсяг закупівлі товару (Джгут типу SWAT та Стетофонендоскоп) з 13 штук до 1 комплекту без зазначення його складу та без зменшення загальної вартості Договору пропорційно до зменшених обсягів закупівлі.
Отже, на порушення вимог підпункту 6 пункту 19 Особливостей Замовником невірно застосовано підставу для внесення змін до істотних умов Договору щодо зменшення обсягу закупівлі товару (Джгут типу SWAT та Стетофонендоскоп).
Період усунення порушень:
12.06.2025 17:08 - 27.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.06.2025 17:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, НАКАЗ від 22.05.2025 Одеса № 101 про результати моніторингу закупівлі: Навчальне приладдя для навчального кабінету "Захист України" (ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-09-011176-a, з метою усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за Договором № 57 від 29.04.2025р, сторони домовилися розірвати договір.
Дата публікації звіту:
17.06.2025 15:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
19.06.2025 14:53
Запити/Пояснення
Номер:
7599a4f07b5f43f6a335b85b2b7d6216
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
28.05.2025 15:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
3. Як Замовник може пояснити внесення змін до істотних умов договору про закупівлю товарів від 29.04.2025 № 57 (далі – Договір) відповідно до додаткової угоди від 05.05.2025 № 1 до Договору в частині зменшення обсягу закупівлі товару на підставі підпункту 6 пункту 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), тоді як зазначеним пунктом передбачено зміну ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування.
4. Надайте інформацію про стан виконання договору про закупівлю товарів від 29.04.2025 № 57 із зазначенням обсягів поставки товару та суми оплати.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
dd4f4f346a0f4a0d9161f5c5e7a9f445
Назва:
Запит та відповіді
Дата опублікування:
04.06.2025 10:46
Опис:
ПІВДЕННОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ " на підставі Наказу від 22.05.2025 № 101, розпочато моніторинг, ID моніторингу: UA-M-2025-05-22-000013, за предметом закупівлі: Навчальне приладдя для навчального кабінету Захист України" (ДК 021:2015 (CPV) - 39160000-1 Шкільні меблі). Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-09-011176-a.
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі за предметом: Навчальне приладдя для навчального кабінету "Захист України" (ДК 021:2015 (CPV) - 39160000-1 Шкільні меблі). Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-09-011176-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень інформації та документів.
По суті поставлених питань відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Василівської сільської ради Белградського району Одеської області повідомляє наступне:
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 9 ЗУ «Про публічні закупівлі», Основними функціями Уповноваженого органу є розроблення та затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Наказом № 275 від 18.02.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджено примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Визначення потреби в товарі, що є предметом закупівлі, здійснювалося на підставі аналізу фактичної потреби у таких товарах та на підставі бюджетний запит, тощо:
Визначення очікуваної вартості відбувалося методом «порівняння ринкових цін», який передбачено пунктом 1 розділом III Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена вищезгаданим Наказом № 275.
Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
З метою визначення вартості товару було направлено запити до цінових пропозицій до постачальників аналогічних товарів.
За результатами направлених запитів було отримано комерційні пропозиції, що додаються.
У свою чергу, технічні характеристики предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії до учасників встановлювалися із урахуванням специфіки предмета закупівлі, з урахуванням положень Наказу № 659 від 10.05.2024 Міністерства освіти і науки України.
Щодо оприлюднення на власному вебсайті або іншому офіційному вебсайті, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі
Посилання на сайт – https://gromada.org.ua/gromada/vasylivka/news/1745579383/
Окремо повідомляємо, що Замовник торгів не є розпорядником бюджетних коштів відповідного рівня та не має власного веб-сайту, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі забезпечено на веб-сайті Василівської сільської ради, посилання - https://gromada.org.ua/gromada/vasylivka/news/1745579383/
Звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу.
2. Щодо фінансування закупівлі.
Відповідно до річного плану закупівель (Опубліковано: 09 квітня 2025р 15:02), Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України. Фінансування відбувається за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень КМ України у попередніх бюджетних періодах (90%) та 10% за рахунок співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень КМ України у попередніх бюджетних періодах.
Зазначення кодів програмної класифікації видатків при створенні річного плану не є обов'язковим. Кошти, якими фінансується закупівля не відносяться до виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
3. Щодо внесення змін до істотних умов договору про закупівлю товарів від 29.04.2025 № 57.
Додаткова угода від 05.05.2025 № 1 була укладена через вимушену необхідність внести зміни у Специфікацію в частині об’єднання обладнання в комплекти, оскільки закупівля проводиться за КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування.
Кількість самого обладнання, що закуповується залишилась без змін, що відображено в Додатковій угоді, тому зменшення обсягу закупівлі товару та ціни договору не було. Замовник не порушив вимоги п. 19 Особливостей.
Пункт 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), не містить підпункту, який би підходив в даному випадку, тому Додаткова угода містить посилання на підпункт 6 пункту 19 Особливостей.
4. Щодо стану виконання договору про закупівлю товарів від 29.04.2025 № 57 із зазначенням обсягів поставки товару та суми оплати.
Станом на 30 травня 2025 року, договір № 57 від 29.04.2025, зареєстровано в державній казначейській службі України з урахуванням додаткової угоди №1 на дату 06.05.2025р. Оплата здійсниться за фактично поставлений товар, після прийняття цього товару, його налаштування, та підписання видаткової накладної. Строк поставки товару згідно договору до 31.12.2025 р. Сума договору не зміниться.
Номер:
dc48149e921d4b6d8f32f2c66c1bb2ea
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
02.06.2025 16:11
Опис:
ПІВДЕННОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ " на підставі Наказу від 22.05.2025 № 101, розпочато моніторинг, ID моніторингу: UA-M-2025-05-22-000013, за предметом закупівлі: Навчальне приладдя для навчального кабінету Захист України" (ДК 021:2015 (CPV) - 39160000-1 Шкільні меблі). Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-09-011176-a.
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі за предметом: Навчальне приладдя для навчального кабінету "Захист України" (ДК 021:2015 (CPV) - 39160000-1 Шкільні меблі). Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-09-011176-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень інформації та документів.
По суті поставлених питань відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Василівської сільської ради Белградського району Одеської області повідомляє наступне:
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 9 ЗУ «Про публічні закупівлі», Основними функціями Уповноваженого органу є розроблення та затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Наказом № 275 від 18.02.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджено примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Визначення потреби в товарі, що є предметом закупівлі, здійснювалося на підставі аналізу фактичної потреби у таких товарах та на підставі бюджетний запит, тощо:
Визначення очікуваної вартості відбувалося методом «порівняння ринкових цін», який передбачено пунктом 1 розділом III Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена вищезгаданим Наказом № 275.
Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
З метою визначення вартості товару було направлено запити до цінових пропозицій до постачальників аналогічних товарів.
За результатами направлених запитів було отримано комерційні пропозиції, що додаються.
У свою чергу, технічні характеристики предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії до учасників встановлювалися із урахуванням специфіки предмета закупівлі, з урахуванням положень Наказу № 659 від 10.05.2024 Міністерства освіти і науки України.
Щодо оприлюднення на власному вебсайті або іншому офіційному вебсайті, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі
Посилання на сайт – https://gromada.org.ua/gromada/vasylivka/news/1745579383/
Окремо повідомляємо, що Замовник торгів не є розпорядником бюджетних коштів відповідного рівня та не має власного веб-сайту, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі забезпечено на веб-сайті Василівської сільської ради, посилання - https://gromada.org.ua/gromada/vasylivka/news/1745579383/
Звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу.
2. Щодо фінансування закупівлі.
Відповідно до річного плану закупівель (Опубліковано: 09 квітня 2025р 15:02), Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України. Фінансування відбувається за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень КМ України у попередніх бюджетних періодах (90%) та 10% за рахунок співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень КМ України у попередніх бюджетних періодах.
Зазначення кодів програмної класифікації видатків при створенні річного плану не є обов'язковим. Кошти, якими фінансується закупівля не відносяться до виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
3. Щодо внесення змін до істотних умов договору про закупівлю товарів від 29.04.2025 № 57.
Додаткова угода від 05.05.2025 № 1 була укладена через вимушену необхідність внести зміни у Специфікацію в частині об’єднання обладнання в комплекти, оскільки закупівля проводиться за КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування.
Кількість самого обладнання, що закуповується залишилась без змін, що відображено в Додатковій угоді, тому зменшення обсягу закупівлі товару та ціни договору не було. Замовник не порушив вимоги п. 19 Особливостей.
Пункт 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), не містить підпункту, який би підходив в даному випадку, тому Додаткова угода містить посилання на підпункт 6 пункту 19 Особливостей.
4. Щодо стану виконання договору про закупівлю товарів від 29.04.2025 № 57 із зазначенням обсягів поставки товару та суми оплати.
Станом на 30 травня 2025 року, договір № 57 від 29.04.2025, зареєстровано в державній казначейській службі України з урахуванням додаткової угоди №1 на дату 06.05.2025р. Оплата здійсниться за фактично поставлений товар, після прийняття цього товару, його налаштування, та підписання видаткової накладної. Строк поставки товару згідно договору до 31.12.2025 р. Сума договору не зміниться.
Номер:
cb4308016dee44e9a952977694919372
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.06.2025 12:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 05.05.2025 № 1 до договору від 29.04.2025 № 57 (далі – Договір), згідно з якою внесені зміни до істотних умов договору про закупівлю, щодо зменшення обсягу закупівлі товару (Джгут типу SWAT та Стетофонендоскоп) на підставі підпункту 6 пункту 19 Особливостей.
Відповідно до підпункту 1 пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Як Замовник може пояснити внесення змін до істотних умов Договору в частині зменшення обсягу закупівлі товару (Джгут типу SWAT та Стетофонендоскоп) без зменшення загальної вартості Договору пропорційно до зменшених обсягів закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ccbf342c7e144903baec67df7d90f5ae
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
11.06.2025 08:39
Опис:
Додаткова угода від 05.05.2025 № 1 була укладена через вимушену необхідність внести зміни у Специфікацію в частині об’єднання обладнання в комплекти, оскільки закупівля проводиться за КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування.
При складанні Специфікації (Додаток №1 до Договору від 29.04.2025 № 57 в редакції Додаткової угоди №1 від 05.05.2025 року) було допущено помилку в назві обладнання в п. 4 Джгут типу SWAT + Стетофонендоскоп (комплект), а саме не зазначено кількість складових комплекта (Джгут типу SWAT – 10 шт, Стетофонендоскоп – 3 шт). Загальна ціна комплекту п. 4 дорівнює сумі загальних цін на складові комплекту згідно Специфікації (в редакції Додатку №1 до Договору від 29.04.2025 № 57). Зменшення обсягу закупівлі товару (Джгут типу SWAT та Стетофонендоскоп) не було.
У разі потреби для усунення порушення в цій частині, можемо розірвати договір про закупівлю товарів від 29.04.2025 № 57 та оголосити нову процедуру закупівлі товару.
Номер:
ee32e806275449d4bf1e4f96061d0ad4
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
11.06.2025 08:43
Опис:
Додаткова угода від 05.05.2025 № 1 була укладена через вимушену необхідність внести зміни у Специфікацію в частині об’єднання обладнання в комплекти, оскільки закупівля проводиться за КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування.
При складанні Специфікації (Додаток №1 до Договору від 29.04.2025 № 57 в редакції Додаткової угоди №1 від 05.05.2025 року) було допущено помилку в назві обладнання в п. 4 Джгут типу SWAT + Стетофонендоскоп (комплект), а саме не зазначено кількість складових комплекта (Джгут типу SWAT – 10 шт, Стетофонендоскоп – 3 шт). Загальна ціна комплекту п. 4 дорівнює сумі загальних цін на складові комплекту згідно Специфікації (в редакції Додатку №1 до Договору від 29.04.2025 № 57). Зменшення обсягу закупівлі товару (Джгут типу SWAT та Стетофонендоскоп) не було.
У разі потреби для усунення порушення в цій частині, можемо розірвати договір про закупівлю товарів від 29.04.2025 № 57 та оголосити нову процедуру закупівлі товару.