-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охорона майна на об’єктах та обслуговування сигналізації на цих об’єктах, спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням групи затримання (код ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги)
Завершена
1 169 116.44
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 845.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 845.58 UAH
Номер:
80430d8362cf445482f84d1b7e66ae50
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 13:08 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2025 № 24-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-04-09-009421-a 09.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради, (далі – Замовник) на 2026 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 09.04.2025 № 1 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Управління поліції охорони в Чернігівській області (далі – Управління поліції охорони), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.04.2025 № 2/В, вимогу про усунення невідповідностей до 10:05 год 18.04.2025, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.04.2025, договір на закупівлю послуг від 02.05.2025 № 020525, укладений Замовником з Управлінням поліції охорони, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 30.04.2025.
Період усунення порушень:
07.05.2025 14:55 - 13.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.05.2025 14:55
Запити/Пояснення
Номер:
af60704276d44f9c8a6c4a4cec732c2e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.04.2025 12:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Охорона майна на об’єктах та обслуговування сигналізації на цих об’єктах, спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням групи затримання (код ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги)», очікуваною вартістю 1 169 116,44 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-09-009421-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Просимо зазначити, на який період здійснюється закупівля послуг «Охорона майна на об’єктах та обслуговування сигналізації на цих об’єктах, спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням групи затримання (код ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги)»?
3. Вимогами підпункту 4.2 пункту 4 Додатку 6 до тендерної документації Замовника передбачено надання довідки про наявність в учасника власного пункту централізованого спостереження та цілодобової диспетчерської служби із зазначенням номера телефону такої служби. Дана довідка надається на підтвердження вимог Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ».
Управлінням поліції охорони в Чернігівській області у тендерній пропозиції надано документ «Довідка про наявність ГПЦС.rar», який містить Довідку щодо наявності в учасника власного пункту централізованого спостереження, проте дана довідка не містить інформації щодо наявності цілодобової диспетчерської служби.
Просимо зазначити з яких причин Замовником не відхилено тендерну пропозицію Управління поліції охорони в Чернігівській області, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі)). Натомість, Замовником надано Вимогу про усунення невідповідностей до 10:05 18.04.2025.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1fe57550626f4e8fbe9336863a0f4eca
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
30.04.2025 08:14
Опис:
Пояснення
1. Щодо питання яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі послуг: «Охорона майна на об’єктах та обслуговування сигналізації на цих об’єктах, спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням групи затримання» (код ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги) визначались виходячи із досвіду роботи Замовника (КП «Чернігівводоканал»), та з метою забезпечення безперебійного, якісного та своєчасного надання прослуг з охорони об’єктів КП «Чернігівводоканал».
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі послуг: «Охорона майна на об’єктах та обслуговування сигналізації на цих об’єктах, спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням групи затримання» (код ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги) здійснювалося шляхом проведення попередніх ринкових консультацій з суб’єктами господарювання, які здійснюють надання даного виду послуг, відповідно до частини 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно комерційної пропозиції від Управління охорони в Чернігівській області (додається), що здійснює надання зазначених послуг.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Замовником не розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – Охорона майна на об’єктах та обслуговування сигналізації на цих об’єктах, спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням групи затримання (код ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги) на власному веб-сайті, так як комунальне підприємство «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради не є головним розпорядником бюджетних коштів та на нього не розповсюджується дія постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
2. Щодо періоду на який здійснюється закупівля послуг: «Охорона майна на об’єктах та обслуговування сигналізації на цих об’єктах, спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням групи затримання.
Закупівля послуг - «Охорона майна на об’єктах та обслуговування сигналізації на цих об’єктах, спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням групи затримання здійснюється на період з 01.01.2026 по 31.01.2026.
4. Щодо невідхилення тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Чернігівській області, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі) (далі – Особливості).
Відповідно до п. 43. Оособливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 4 тендерної документації) були надані та підтверджені Учасником (Файл в електронній системі закупівель «Технічне завдання.rar).
В ході перевірки інформації та документів Учасника на відповідність Додатку п.4.2. Додатку №6 тендерної документації Замовником було встановлено відсутність Довідки про наявність в учасника власного пункту централізованого спостереження та цілодобової диспетчерської служби із зазначенням номера телефону такої служби.
Надання Учасником Довідки про наявність ГПЦС (головного пульта централізованого спостереження) у складі тендерної пропозиції підтверджує технічну спроможність надання охоронних послуг, що включає в себе безперервний цілодобовий моніторинг та реагування. Функціонування ГПЦС неможливе без наявності цілодобової диспетчерської служби, яка, власне і виконує функції пункту спостереження, забезпечуючи централізоване управління охоронними системами, та оперативне реагування на події та фактично є матеріально – технічної базою Учасника.
Не надання Управлінням поліції охорони в Чернігівській області даної довідки, вважалось Замовником, як відсутність частини інформації, передбаченої вимогами тендерної документації, що відповідно до пункту 43 Особливостей може бути усунена Учасником без зміни предмета закупівлі - «Охорона майна на об’єктах та обслуговування сигналізації на цих об’єктах, спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням групи затримання».
Тому Замовником на виконання п.43 Особливостей було надіслано Учаснику вимогу про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.