-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Меблі різні
Завершена
992 185.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 2 974.70 UAH
мін. крок: 0.3% або 2 974.70 UAH
Номер:
69809c5135fe48578131a2ff66d1a2a8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-05-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2025 00:00
Період моніторингу:
05.05.2025 10:35 - 27.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.05.2025 № 54-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель /закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-09-006884-a, 09.04.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Темнова М.С. та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 Особливостей, абзацу другого підпункту 2, абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей,
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства у сфері закупівель під час укладення договору про закупівлю; розірвання договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення торгів (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства у сфері закупівель під час укладення договору про закупівлю; розірвання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Жашківської міської ради» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.04.2025 № 2; запитання до процедури закупівлі та надання відповіді на нього; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Темнова Михайла Сергійовича (далі – ФОП Темнов М.С., Учасник); протокольне рішення уповноваженої особи від 22.04.2025 № 3; повідомлення про намір укласти договір; пояснення Замовника, отримане 08.05.2025 в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 02.05.2025 № 60; додаткова угода від 08.05.2025 № 1; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що у підпункті 3.2 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації встановлені вимоги для учасників фізичних осіб-підприємців, а саме: надати довідку у довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі; довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/картка про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу; паспорт (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки або обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами). Проте, учасник процедури закупівлі ФОП Темнов М.С. не надав у складі тендерної пропозиції довідку про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі, довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/картки про присвоєння ідентифікаційного коду або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу. Крім того, в складі тендерної пропозиції ФОП Темнов М.С. надав не всі сторінки паспорту, які вимагалися тендерною документацією, зокрема, відсутні 4-6 сторінки.
Крім того, на виконання пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно Додатку 4 до тендерної документації. Проте, ФОП Темнов М.С. у складі тендерної пропозиції не надав заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно Додатку 4 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
На порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ФОП Темновим М.С. у складі тендерної пропозиції, чим не надав можливість Учаснику усунути такі невідповідності.
Також, встановлено, що у пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинна бути підготовлена у відповідності з вимогами додатку 2 до цієї тендерної документації. У додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» до тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі учасник подає у складі своєї пропозиції довідку у формі таблиці-порівняння з інформацією про технічні характеристики запропонованого учасником товару із зазначенням виробника, країни походження, технічних характеристик та ознак його відповідності (не відповідності) предмету закупівлі, складену на основі таблиць технічних та якісних характеристик (специфікації). Проте, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Темнова М.С. відсутня довідка у формі таблиці-порівняння з інформацією про технічні характеристики запропонованого учасником товару із зазначенням виробника, країни походження, технічних характеристик та ознак його відповідності (не відповідності) предмету закупівлі.
Відсутність інформації та/або документів, яка/які підтверджує/підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, не є невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, і не може бути усунута учасником відповідно до пункту 43 Особливостей. Отже, за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію ФОП Темнова М.С. не відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
На порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція переможця ФОП Темнова М.С. не відхилена, якщо переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації встановлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Проте, переможець процедури закупівлі ФОП Темнов М.С. не оприлюднив в електронній системі закупівель зазначені документи.
Згідно з додатковою угодою № 1 від 08.05.2025 договір від 02.05.2025 № 60 розірвано.
Період усунення порушень:
15.05.2025 16:11 - 30.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2025 16:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо розірвання договору із метою усунення порушень, встановлених під час проведення моніторингу
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2025-04-09-006884-a, Комунальним некомерційним підприємством "Центр первинної медико-санітарної допомоги Жашківської міської ради" (код ЄДРПОУ 38646750) було враховано всі зауваження та висновки органу контролю. Встановлені у ході моніторингу порушення були детально проаналізовані з залученням фахівців у сфері публічних закупівель. У межах цієї роботи кожне виявлене порушення розглянуто окремо, а результати обговорення оформлені у вигляді внутрішніх пояснювальних матеріалів.
Одним із ключових кроків стало розірвання договору про закупівлю, укладеного 02.05.2025 за №60, з переможцем процедури – ФОП Темновим М.С. З метою відновлення законності та дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», між сторонами було підписано додаткову угоду від 08.05.2025 №1, якою передбачено зменшення суми договору до 0 грн. Таким чином, договір фактично припинив дію, жодних поставок товару здійснено не було, оплати не проводилися. Це рішення було прийняте добровільно зі сторони Замовника як прояв відповідального ставлення до виконання норм законодавства у сфері публічних закупівель.
З метою запобігання подібним порушенням у майбутньому, у закладі було організовано внутрішнє навчання для працівників, відповідальних за проведення закупівель. До участі у навчанні було залучено профільних спеціалістів. Основна увага була зосереджена на правильному застосуванні Особливостей здійснення публічних закупівель в умовах воєнного стану, алгоритмах дій у разі виявлення невідповідностей у тендерних пропозиціях, процедурі оприлюднення повідомлень про усунення таких невідповідностей, а також особливостях визначення переможця.
У межах удосконалення внутрішньої системи контролю, Замовником було здійснено повну ревізію всіх внутрішніх документів, інструкцій, положень та шаблонів, які використовуються під час підготовки та проведення закупівель. Оновлено інструкцію щодо складання тендерної документації з урахуванням вимог чинного законодавства. Зокрема, уточнено порядок формування вимог до учасників, закріплено чіткий регламент дій у разі виявлення невідповідностей у документах, а також розроблено новий шаблон повідомлення про усунення таких невідповідностей для оперативного та коректного реагування.
Крім того, з метою забезпечення постійного оновлення інформації та дотримання актуальних норм законодавства, в установі призначено відповідальну особу, на яку покладено обов’язок моніторингу змін у законодавстві у сфері публічних закупівель. Вона здійснює регулярну перевірку відповідності всіх робочих документів та процедур вимогам діючих нормативно-правових актів.
У зв’язку з розірванням попереднього договору та для забезпечення потреб установи в закупівлі необхідних товарів, Замовником ініційовано нову процедуру закупівлі, яка буде проведена у повній відповідності до вимог чинного законодавства. Під час підготовки до нової процедури враховані всі недоліки, виявлені під час попередньої закупівлі, з метою недопущення порушень у подальшому та забезпечення прозорості, відкритості і законності проведення процедури.
Замовник вжив всіх необхідних заходів для розірвання цього договору, включаючи дотримання процедур, передбачених Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України, зокрема щодо коректного виконання формальностей, які стосуються розірвання договору та взаємних розрахунків.
На виконання висновку та з метою забезпечення прозорості та дотримання вимог законодавства, замовник також запевняє, що в майбутньому усі закупівельні процедури будуть здійснюватися з більшою увагою до процедурних моментів, зокрема до перевірки наданої інформації, що є істотним для результатів торгів.
Замовник буде дотримуватися всіх вимог нормативних актів, що регулює процедури публічних закупівель, а також буде ретельно стежити за тим, щоб не допускати подібних ситуацій у майбутньому. Замовник обіцяє провести додаткові заходи для підвищення ефективності своїх закупівельних процедур, враховуючи зазначені недоліки.
Замовник опрацював випадок недоліків, визначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, про результати аналізу питання відповідності вимог тендерної документації Закону та Особливостям, а також про результати аналізу питання відповідності тендерної пропозиції вимогам документації закупівлі та Закону, виявивши порушення пунктів 43 та 44 Особливостей.
На підставі цього Замовник, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснив заходи, спрямовані на недопущення виявленого порушення у майбутньому шляхом проведення заходів із покращення і оновлення роботи з нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель. Додатково здійснено перевірку наявних документів, що стосуються процесу проведення публічних закупівель, на відповідність вимогам постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Для виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вжив заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором. Також Замовник під час проведення моніторингу завантажив інформацію та документи, що свідчать про виконання заходів відповідно до висновку про моніторинг закупівлі.
На підставі зазначеного вище просимо здійснити дії відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – відобразити в електронній системі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення Замовником порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. У разі виконання цього, службова (посадова) особа Замовника та/або уповноважена особа Замовника не притягується до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель, оскільки порушення були усунуті відповідно до висновку.
Додатки:
1.Скріншот інформації про розірвання договору із електронного майданчику.
2.Додаткова угода про розірвання договору.
Дата публікації звіту:
19.05.2025 09:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
19.05.2025 10:37
Запити/Пояснення
Номер:
7c2b371bd7a544b1a8b1765210634111
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.05.2025 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (2 Лоти) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-09-006884-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Темнова Михайла Сергійовича (далі – ФОП Темнов М.С.) по Лоту 1 невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? Зокрема, у підпункті 3.2 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації встановлені вимоги для учасників фізичних осіб-підприємців, а саме: надати довідку у довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі; довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/картка про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу; паспорт (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки або обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами). Проте, учасник процедури закупівлі ФОП Темнов М.С. не надав у складі тендерної пропозиції довідку про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі, довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/картки про присвоєння ідентифікаційного коду або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу. Крім того, в складі тендерної пропозиції ФОП Темнов М.С. надав не всі сторінки паспорту, які вимагалися тендерною документацією, зокрема, відсутні 4-6 сторінки;
- чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Темнова М.С. по Лоту 1 невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? Зокрема, на виконання пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно Додатку 4 до тендерної документації. Проте, ФОП Темнов М.С. у складі тендерної пропозиції не надав заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно Додатку 4 до тендерної документації;
- чому не відхилена тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі ФОП Темнова М.С. по Лоту 1, який не надав у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5 та 12 пункту 47 Особливостей?
- чому не відхилено тендерну пропозицію ФОП Темнова М.С. по Лоту 1 як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей? Зокрема, у пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинна бути підготовлена у відповідності з вимогами додатку 2 до цієї тендерної документації. У додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» до тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі учасник подає у складі своєї пропозиції довідку у формі таблиці-порівняння з інформацією про технічні характеристики запропонованого учасником товару із зазначенням виробника, країни походження, технічних характеристик та ознак його відповідності (не відповідності) предмету закупівлі, складену на основі таблиць технічних та якісних характеристик (специфікації). Проте, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Темнова М.С. відсутня довідка у формі таблиці-порівняння з інформацією про технічні характеристики запропонованого учасником товару із зазначенням виробника, країни походження, технічних характеристик та ознак його відповідності (не відповідності) предмету закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bfad6c3ad6c54e009d767e0c611cdf55
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.05.2025 11:13
Опис:
Я, уповноважена особа по закупівлях КНП «ЦПМСД Жашківської міськради», повідомляю про те, що мною було допущено помилку в організації процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33192000-2 - Меблі медичного призначення. Не досконало перевірено пропозиції учасника, які не відповідають вимогам. Тому Договір № 60 від 02 травня 2025 року з ФОП Темнов Михайло Сергійович потрібно анулювати шляхом складання додаткової угоди на припинення договору