• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги: Надання послуг з поточного ремонту ділянки вулиці Вокзальна в м. Кременець Тернопільської області за 45233142-6 "Ремонт доріг" за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Завершена

3 061 608.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 308.04 UAH
Номер: 10afa88525b04db2bb12f76b5586587e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-14-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.07.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 14.07.2025 15:35 - 05.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.07.2025 № 63-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 14.07.2025 №63-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2.UA-2025-04-09-002570-a від 09.04.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 543-35-42, l.v.palamar@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «Шляховик-Т», своєчасності укладення договору закупівлі, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього (інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому щодо розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, а саме вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства Кременецької міської ради «Кременецьблагоустрій» (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.04.2025 за №63, тендерну документацію, із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.04.2025 за №69, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Шляховик-Т» (далі – ТзОВ «Шляховик-Т»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 24.04.2025 за №75, повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2025, договір закупівлі від 08.05.2025 за №1/76, пояснення Замовника від 17.07.2025 та від 29.07.2025, отримані через електронну систему закупівель. Відповідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Слід зазначити, що згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. №835 (далі – Положення №835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Водночас, моніторингом встановлено, що Замовником, в електронній системі закупівель, оприлюднено договір закупівлі від 08.05.2025 №1/76 з додатками (договірна ціна та кошторис) до нього лише у форматі pdf, проте не оприлюднено у машинозчитувальному форматі та відсутній документ, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. З огляду на зазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення з даного питання. Замовник, 29.07.2025, надав пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначив, окрім іншого, що: «…Під час оприлюднення інформації по даній закупівлі у системі Прозоро уповноваженою особою було допущено технічну-механічну помилку, а саме. Відповідно до процедури закупівлі, та визначені законом терміни, 08.05.2025 року опубліковано Договір підряду №1/76 від 08.05.2025 року з додатками, передбаченими п.1.2. Договору підряду (договірна ціна та кошториси), однак такі додатки як інформація про ціни на матеріальні ресурси не були опубліковані уповноваженою особою на майданчику у системі Прозоро. Так як Договір підряду №1/76 з додатками опубліковано в системі закупівель Прозоро вчасно, то це не може бути розцінено як порушення у сфері публічних закупівель і як невиконання службовою особою своїх повноважень, функціональних обов’язків. Оскільки помилка була виявлена Аудит-службою на етапі виконання Договору підряду №1/76 (завершення робіт), уповноважена особа не має можливості відмінити закупівлю або розірвати договір, роботи ТОВ «Шляховик-Т» виконано...». Таким чином, Замовником, на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, не розміщено (оприлюднено) в електронній системі закупівель договір закупівлі та додатки до нього у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень: 30.07.2025 17:03 - 14.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.07.2025 17:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень по результатах проведеного Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області моніторингу (UA-M-2025-07-14-000059) закупівлі за ДК 021:2015: 45233142-6 "Ремонт доріг" (Надання послуг з поточного ремонту ділянки вулиці Вокзальна в м. Кременець Тернопільської області) та оприлюдненого 30.07.2025 року висновку. Під час проведення моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби проведено аналіз річного плану закупівель комунального підприємства Кременецької міської ради «Кременецьблагоустрій» (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.04.2025 за №63, тендерну документацію, із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.04.2025 за №69, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Шляховик-Т» (далі – ТзОВ «Шляховик-Т»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 24.04.2025 за №75, повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2025, договір закупівлі від 08.05.2025 за №1/76 та оприлюднено Договір підряду від 08.05.2025 №1/76 (далі – Договір №1/76) з додатками (договірна ціна та кошторис) до нього у форматі pdf. Однака, встановлено, що замовником (уповноваженою особою), помилково, чисто технічно, не оприлюднено документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Такі дії замовника (уповноваженої особи) є порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII. Оскільки помилка була виявлена Аудит-службою на етапі виконання Договору підряду №1/76 (завершення робіт), уповноважена особа не має можливості відмінити закупівлю або розірвати договір, роботи ТОВ «Шляховик-Т» виконано. З метою усунення порушення законодавства у сфері закупівель, по закупівлі ДК 021:2015: 45233142-6 "Ремонт доріг" (Надання послуг з поточного ремонту ділянки вулиці Вокзальна в м. Кременець Тернопільської області) та на виконання вимоги Держаудитслужби, оприлюдненого у висновку від 30.07.2025 року, уповноваженою особою здійснено оприлюднення Договору підряду № 1/76 від 08.05.2025 року та додатки до нього (інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі. Уповноважена особа Петро БАРАБАШ 05 серпня 2025 року
Дата публікації звіту: 05.08.2025 17:43

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 06.08.2025 10:21

Запити/Пояснення