-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дизельне паливо, бензин А-95 (ДК 021:2015: код «09130000-9» - «Нафта і дистиляти» («09134200-9» - «Дизельне паливо», «09132000-3» - «Бензин»))
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та положень постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р. “ Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” зі змінами. Місцезнаходження Замовника: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. О. Дашковича,62. Категорія Замовника згідно п.4 ч.1 ст.2 Закону: юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання. Джерело фінансування – власні кошти.
Завершена
4 614 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 69 210.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 69 210.00 UAH
Номер:
10d455449f2e4a69bc75b504325a8eab
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-09-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.05.2025 00:00
Період моніторингу:
09.05.2025 12:00 - 31.05.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.05.2025 № 60-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 07 травня 2025 р. № 003100-18/5618-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-08-013292-a, 08.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Ланес» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 та пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ», ТОВ «Е-ВЕНДОР», ТОВ «МАКЛАУТ РЕГІОН» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства теплових мереж "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» Черкаської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.04.2025 № 163; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СЕЙЛЕКСПРОМ» (далі – ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ»; документи, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах; протокольне рішення уповноваженої особи від 18.04.2025 № 181; протокольне рішення уповноваженої особи від 29.04.2025 № 192 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Е-ВЕНДОР» (далі – ТОВ «Е-ВЕНДОР»); протокольне рішення уповноваженої особи від 06.05.2025 № 208; протокольне рішення уповноваженої особи від 12.05.2025 № 216 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Е-ВЕНДОР»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МАКЛАУТ РЕГІОН» (далі – ТОВ «МАКЛАУТ РЕГІОН»); протокольне рішення уповноваженої особи від 20.05.2025 № 234; протокольне рішення уповноваженої особи від 21.05.2025 № 239 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАКЛАУТ РЕГІОН»; тендерну пропозицію приватного підприємства «Ланес» (далі – ПП «Ланес»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ПП «Ланес»; документи, що подані учасником процедури закупівлі ПП «Ланес» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах; протокольне рішення уповноваженої особи від 23.05.2025 № 244; протокольне рішення уповноваженої особи від 28.05.2025 № 249 про відхилення тендерної пропозиції ПП «Ланес»; пояснення Замовника, отримані 14.05.2025, 28.05.2025 в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Моніторингом встановлено, що згідно з Додатком 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинні надати: гарантійний лист в довільній формі про те, що товар не має негативного впливу на навколишнє середовище, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам (пункт 3 Додатку № 3 до тендерної документації); документи на підтвердження можливості доставки товару до автозаправного блок-пункту Замовника при наявності власного сертифікованого транспорту для забезпечення підвозу паливо-мастильних матеріалів (скан-копію ліцензії надання послуг з перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом та/або наказ державної служби України з безпеки на транспорті «Про прийняття рішень за результатами розгляду заяв здобувачів на отримання ліцензії» та або посилання на сайт з відповідним переліком здобувачів (пункт 5.1.1 Додатку № 3 до тендерної документації)); при відсутності власного сертифікованого транспорту для забезпечення підвозу паливо-мастильних матеріалів (скан-копію ліцензії на надання послуг з перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом та/або наказ державної служби України з безпеки на транспорті «Про прийняття рішень за результатами розгляду заяв здобувачів на отримання ліцензії» та або посилання на сайт з відповідним переліком здобувачів (підприємства з яким заключений договір) (пункт 5.2.2 Додатку № 3 до тендерної документації).
У складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ПП «Ланес» документи були відсутні. Водночас, згідно з тендерною пропозицією учасник відкритих торгів ПП «Ланес» має власні та залучені транспортні засоби (довідка від 15.04.2025 № 22 про наявність транспортних засобів (бензовозів), файл «22_машини.pdf»).
Моніторингом встановлено, що під час розгляду тендерної пропозиції ПП «Ланес» Замовник виявив відсутність гарантійного листа в довільній формі про те, що товар не має негативного впливу на навколишнє середовище, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам, документів на підтвердження можливості доставки товару до автозаправного блок-пункту Замовника та надав ПП «Ланес» вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах протягом 24 годин.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте, Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які відсутні у тендерній пропозиції, чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей.
Отже, аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію ПП «Ланес» не відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
На запит Управління від 23.05.2025 Замовником в електронній системі закупівель 28.05.2025 надано відповідь: «Уповноваженою особою Замовника під час розгляду тендерної пропозиції, на етапі кваліфікації, Учасника-переможця ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛАНЕС" (код ЄДРПОУ: 30146910) на відповідність умовам тендерної документації було встановлено відсутність наступних документів: - гарантійний лист в довільній формі про те, що товар не має негативного впливу на навколишнє середовище, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам; - скан-копію ліцензії надання послуг з перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом та/або наказ державної служби України з безпеки на транспорті «Про прийняття рішень за результатами розгляду заяв здобувачів на отримання ліцензії» та або посилання на сайт з відповідним переліком здобувачів;
- скан-копію ліцензії на надання послуг з перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом та/або наказ державної служби України з безпеки на транспорті «Про прийняття рішень за результатами розгляду заяв здобувачів на отримання ліцензії» та або посилання на сайт з відповідним переліком здобувачів (підприємства з яким заключений договір), враховуючи це виявлено невідповідності в інформації та/або документах, подання яких передбачалося тендерною документацією.…».
Пояснення Замовника не спростовують факту розміщення Замовником вимоги про усунення невідповідностей щодо інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що були відсутні у тендерній пропозиції ПП «Ланес».
Протокольним рішення уповноваженої особи від 28.05.2025 № 249 відхилена тендерна пропозиції ПП «Ланес».
Період усунення порушень:
29.05.2025 11:33 - 13.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2025 11:33
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Протокольним рішення уповноваженої особи від 28.05.2025 № 249 відхилена тендерна пропозиції ПП «Ланес».
Дата публікації:
10.07.2025 14:51
Запити/Пояснення
Номер:
ac83cf317ca34aa08b11705047dfff37
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.05.2025 12:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-08-013292-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
2) чому не відхилена тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Е-ВЕНДОР», якщо ним не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5e93a4d8086942c29d75f3ae8bf656c3
Назва:
Відповідь на звернення.
Дата опублікування:
14.05.2025 15:30
Опис:
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
При визначенні очікуваної вартості закупівлі, Замовником було направлено запити, за результатами яких отримано дві цінові пропозиції: від ТОВ «Маклаут регіон» за №б/н від 07.04.2025 року на суму 4 500 000 (чотири мільйони п’ятсот тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ та від Приватного підприємства «Юг-2000» згідно рахунку № 1792 від 07.04.2025 року на суму 4 728 000 (чотири мільйони сімсот двадцять вісім тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ та оголошено закупівлю (відкриті торги з особливостями) за середньою ціною. Цінові пропозиції додаються.
2) чому не відхилена тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Е-ВЕНДОР», якщо ним не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей?
Уповноваженою особою Замовника 6 травня 2025 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з Переможцем ТОВ «Е-ВЕНДОР», що підтверджується протоколом уповноваженої особи №208 від «06» травня 2025 року.
Відповідно до абз.14 пункту 47 Особливостей та додатку №6 до тендерної документації Замовника «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей». Таким чином, враховуючи норми Особливостей, тендерної документації, а також статті 253 Цивільного кодексу України, якою перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок, Учасник-Переможець ТОВ «Е-ВЕНДОР» у період з 07.05.2025 по 10.05.2025 23:59:59 включно мав би надати Замовнику шляхом завантаження в електронну систему закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Враховуючи те, що крайній термін завантаження документів переможця припав на 10.05.2025 – вихідний день, уповноважена особа замовника мала можливість перевірити наявність/відсутність завантажених переможцем документів та оформити рішення про відхилення протоколом 12.05.2025 - у перший після вихідного робочий день, як вимагає Порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166, згідно якого робочий час - проміжок часу з понеділка по п’ятницю з 8 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин (крім вихідних та святкових днів).
Таким чином, 12.05.2025 Уповноваженою особою було перевірено закупівлю на предмет завантаження документів переможця ТОВ «Е-ВЕНДОР», визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. За результатами перевірки виявлено підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника-Переможця ТОВ «Е-ВЕНДОР» та 12.05.2025 було складено протокол про відхилення такої пропозиції.
Відповідно до абз.1 пункту 46 Особливостей та ч.2 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» протокол відхилення №216 від 12.05.2025 року розміщено в електронній системі закупівель 13.05.2025.
Підсумовуючи вищевикладене, Замовником, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника та Учасника-Переможця відповідно, дотримано всіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Додатки: цінові пропозиції.
Номер:
a93fb28b07e7411d889ec44e8b85eadb
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.05.2025 15:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-08-013292-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) чому не відхилено тендерну пропозицію учасника відкритих торгів з особливостями ПП «Ланес» відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей?
Зокрема, на вимогу Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинні надати: гарантійний лист в довільній формі про те, що товар не має негативного впливу на навколишнє середовище, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам (п. 3 Додатку № 3 до тендерної документації); документи на підтвердження можливості доставки товару до автозаправного блок-пункту Замовника при наявності власного сертифікованого транспорту для забезпечення підвозу паливо-мастильних матеріалів (скан-копію ліцензії надання послуг з перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом та/або наказ державної служби України з безпеки на транспорті «Про прийняття рішень за результатами розгляду заяв здобувачів на отримання ліцензії» та або посилання на сайт з відповідним переліком здобувачів (п. 5.1.1 Додатку № 3 до тендерної документації)); при відсутності власного сертифікованого транспорту для забезпечення підвозу паливо-мастильних матеріалів (скан-копію ліцензії на надання послуг з перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом та/або наказ державної служби України з безпеки на транспорті «Про прийняття рішень за результатами розгляду заяв здобувачів на отримання ліцензії» та або посилання на сайт з відповідним переліком здобувачів (підприємства з яким заключений договір) (п. 5.2.2 Додатку № 3 до тендерної документації). У складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ПП «Ланес» документи були відсутні.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7207e53bc9f84da9b05340a91c8ee88c
Назва:
Пояснення по суті звернення
Дата опублікування:
28.05.2025 17:53
Опис:
Уповноваженою особою Замовника під час розгляду тендерної пропозиції, на етапі кваліфікації, Учасника-переможця ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛАНЕС (код ЄДРПОУ: 30146910) на відповідність умовам тендерної документації було встановлено відсутність наступних документів:
- гарантійний лист в довільній формі про те, що товар не має негативного впливу на навколишнє середовище, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам;
- скан-копію ліцензії надання послуг з перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом та/або наказ державної служби України з безпеки на транспорті «Про прийняття рішень за результатами розгляду заяв здобувачів на отримання ліцензії» та або посилання на сайт з відповідним переліком здобувачів;
- скан-копію ліцензії на надання послуг з перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом та/або наказ державної служби України з безпеки на транспорті «Про прийняття рішень за результатами розгляду заяв здобувачів на отримання ліцензії» та або посилання на сайт з відповідним переліком здобувачів (підприємства з яким заключений договір), враховуючи це виявлено невідповідності в інформації та/або документах, подання яких передбачалося тендерною документацією.
Відповідно до п.43 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості) та п.3.6., 3.7. та 3.8. ч.3 розділу V. Розгляд та оцінка тендерної пропозиції тендерної документації Замовника передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищевикладені положення Особливостей та умов тендерної документації уповноваженою особою Замовника 22.05.2025 об 11:19 в електронні системі закупівель розміщено вимогу про усунення порушення: до 23.05.2025, 11:19.
Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАНЕС (код ЄДРПОУ: 30146910), на вимогу Замовника, 22 травня 2025 року о 12:31 в електронну систему закупівель завантажено наступні файли:
- «Витяг з перевез небеспечн вантажив», в якому розміщено Витяг УКРТРАНСБЕЗПЕКИ №654 від 11.07.2017 року видану ПП «ЛАНЕС» на перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним, залізничним, морським та річковим транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом (дозволений вид робіт – внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями);
- «Ліцензія Зубалій», в якому розміщено ліцензія головної державної інспекції на автомобільному транспорті (головавтотрансінспекція) міністерства транспорту та зв’язку України серія АГ №586898 на надання послуг з перевезення пасажирів і небезпечних вантажів автомобільним транспортом (дозволений вид робіт – внутрішні перевезення небезпечних вантажів вантажними автомобілями, причепами та напівпричепами);
- «Довкілля», в якому розміщено гарантійний лист №25 від 22.05.2025 року.
Таким чином, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАНЕС (код ЄДРПОУ: 30146910) усунуло невідповідності, які було виявлено уповноваженою особою на етапі кваліфікації його тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, зазначаю, що під час вивчення тендерної пропозиції Учасника закупівлі уповноваженою особою Замовника встановлено наявність інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, таких як паспорти якості на товар, що містять гарантійний термін зберігання, згідно вимог Замовника, а також інформації та/або документів на підтвердження вимог Технічної специфікації, вказаній в таблиці №1 Додатку №3 до тендерної документації.
Звертаю увагу, що пунктом 43 Особливостей чітко не зазначено, які документи підпадають або не підпадають під усунення невідповідностей у строк, який повинен бути не менше ніж два робочих дня до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій з чого слідує, що уповноважена особа Замовника визначає перелік документів на виправлення, дотримуючись законодавчих норм та специфіки предмета закупівлі. Враховуючи те, що повідомлення з вимогою про усунення виявлених уповноваженою особою невідповідностей в електронній системі закупівель не відноситься до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, вважаю, що уповноваженою особою замовника дотримано норми чинного законодавства, зокрема пункту 43 Особливостей.
До відому: з практики рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) з тотожних питань, спостерігається тенденція щодо відхилення тендерних пропозицій, які не підлягали відхиленню у зв’язку з не застосуванням Замовниками норм пункту 43 Особливостей, про що свідчать рішення Комісії №5899-р/пк-пз від 02.04.2024, рішення Комісії №1898-р/пк-пз від 07.02.2025.