-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 33690000-3 Лікарські засоби різні (Лабораторні реактиви, контролі, поживні середовища та очищаючі розчини для проведення біохімічних, бактеріологічних, молекулярно-біологічних, хіміко-мікроскопічних досліджень)
Завершена
3 136 627.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 683.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 683.14 UAH
Номер:
9428de0a795748ee92f585d74177c7c8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-05-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.05.2025 00:00
Період моніторингу:
05.05.2025 09:42 - 27.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
02.05.2025 № 48-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 02.05.2025 № 48-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
3. UA-2025-04-08-010473-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №7" Запорізької міської ради;
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 08 » травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 7» Запорізької міської ради на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.04.2025 № 111; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАБАНАЛІТ-СЕРВІС»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.04.2025 № 137; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 24 квітня 2025 року; договір про закупівлю товарів від 01.05.2025 № 338; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 05.05.2025.
Період усунення порушень:
09.05.2025 12:49 - 15.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.05.2025 12:49
Запити/Пояснення
Номер:
60afbc8339f34c87bd60919ad4e58d32
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
05.05.2025 10:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Лабораторні реактиви, контролі, поживні середовища та очищаючі розчини для проведення біохімічних, бактеріологічних, молекулярно-біологічних, хіміко-мікроскопічних досліджень» (код ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-08-010473-a), яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня № 7» Запорізької міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Відповідно до Медико-технічних вимог до предмету закупівель (Додаток 1 до тендерної документації), для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик, опису предмета закупівлі Учасник повинен надати наступні документи, зокрема, оригінал гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), чи іншого уповноваженого на це виробником (з документальним підтвердженням такого), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цього оголошення, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника.
Проте, учасником ТОВ "ЛАБАНАЛІТ-СЕРВІС" на надано гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника) на підтвердження можливості поставки Тромбопластину (позиція № 27 Технічного завдання Замовника та пропозиції учасника, відповідно).
З огляду на викладене, прошу пояснити рішення Замовника щодо визначення ТОВ "ЛАБАНАЛІТ-СЕРВІС" переможцем торгів, пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації або ж вказати в якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛАБАНАЛІТ-СЕРВІС" надано гарантійний лист від виробника (представництва, філії виробника) щодо можливості поставки Тромбопластину (позиція № 27 Технічного завдання Замовника та пропозиції учасника).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
78a0a7fca6284e18886101dd60462af6
Назва:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
Дата опублікування:
05.05.2025 11:48
Опис:
Відповідно до Медико-технічних вимог до предмету закупівлі, встановлених Замовником у Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик, опису предмета закупівлі Учасник повинен надати наступні документи, зокрема, оригінал гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), чи іншого уповноваженого на це виробником (з документальним підтвердженням такого), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цього оголошення, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника.
Учасником ТОВ "ЛАБАНАЛІТ-СЕРВІС" було надано гарантійні листи на всі реагенти, зазначені в закупівлі, в тому числі, гарантійний лист № 7036 від 10.04.2025 року від виробника ТОВ «Генезіс» на підтвердження можливості поставки Тромбопластину (позиція №27 Технічного завдання Замовника та пропозиції учасника, відповідно) у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника. (Скан гарантійного листа від виробника, а також, скріншот з майданчика Замовника, що підтверджує наявність завантаженого файлу гарантійного листа Учасником, додається до пояснення).
З огляду на те, що Учасником ТОВ "ЛАБАНАЛІТ-СЕРВІС" було надано всі документи та виконано всі вимоги, встановлені тендерної документацією Замовника, а також, витримано всі строки, відповідно до закупівельного законодавства України, Замовником було прийнято рішення щодо визначення ТОВ "ЛАБАНАЛІТ-СЕРВІС" переможцем торгів та подальшого укладення договору.