• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт подвір'я Стрийського ліцею імені Івана Франка Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області по вул.50-річчя УПА, 2 в м. Стрий (код ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

відповідно до нових кошторисних призначень на 2025 рік

Завершена

825 146.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 125.73 UAH
Номер: fff9ab5eb91843bdaa748086a7383085
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-27-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.05.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 27.05.2025 14:40 - 18.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.05.2025 №153 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3 Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 27.05.2025 №153. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-08-006009-a, 08.04.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, i.h.yaropud@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Корніцького В.В. встановлено порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178. Крім того, під час моніторингу Замовником допущено порушення норм частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок не надання документів, у випадках, передбачених законом. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства про публічні закупівлі щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; виконання Замовником рішення Органу оскарження; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому встановлених моніторингом порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Стрийського ліцею імені Івана Франка Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-04-08-007186-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 24.04.2025 №21 та від 21.05.2025 №25; тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Корніцького Віталія Володимировича (далі – ФОП Корніцький В.В.); опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження рішення Замовника про визначення ФОП Корніцького В.В. переможцем тендеру (скарга UA-2025-04-08-006009-a.с1) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення №7543-р/пк-пз від 12.05.2025); оприлюднену Замовником інформацію щодо виконання рішення Органу оскарження; оприлюднене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Корніцького В.В. та наданий учасником документ стосовно усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір; оприлюднені ФОП Корніцький В.В. як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 04.06.2025 №54 з додатками; надані під час моніторингу Замовником пояснення на запит органу державного фінансового контролю. З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги UA-2025-04-08-006009-a.с1 та прийняття рішення за результатами такого розгляду (рішення від 05.09.2023 №14115-р/пк-пз), моніторинг щодо питань та порушень, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. У пункті 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів та розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Одночасно, у пункті 5 Постанови КМУ №710 зобов’язано Державну аудиторську службу забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому, за нормами частини п’ятої статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. На запит Західного офісу Держаудитслужби щодо питання, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість Замовником у наданій під час моніторингу інформації зазначено, що очікувана вартість послуг з поточного ремонту визначена на основі кошторисних норми України у будівництві (наказ Мінрегіону від 01.11.2021 №281), складеного під час обстеження подвір’я дефектного акту, при визначенні очікуваної вартості використовувався зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» на основі проектно-кошторисної документації, в проектній документації міститься детальний опис послуг, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих послуг. Також, в інформації Замовника зазначено, що для обґрунтування розміру бюджетного призначення враховувалися затверджені в установленому порядку Засновником бюджетні призначень по КЕКВ 2240 на закупівлю. Однак, документального підтвердженні щодо зазначеної вище інформації (зокрема, дефектного акту, проектно-кошторисної документації, розпорядчих документів щодо затвердження кошторисних призначень тощо) до моніторингу Замовником не надано, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. У підпункті 1 пункту 2 розділу І Додатку №1 до тендерної документації Замовника щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановлено вимогу, за якою кваліфікація спеціаліст(а)ів, що відповідатиме(уть) за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів із загального курсу з охорони праці. ФОП Корніцьким В.В. надано копію наказу від 03.03.2025 №03 про покладення виконання обов’язків відповідального за охорону праці на ФОП Корніцького В.В., копію посвідчення з охорони праці №ЗОП-9-2025 та копію витягу з протоколу №81-ЗОП-2025 до зазначеного посвідчення. Водночас, моніторингом встановлено, що ФОП Корніцьким В.В. надано копію посвідчення з охорони праці №ЗОП-9-2025, яке видане Корніцькому В.В. за посадою інженера з якості за місцем роботи ДП «ЕКРАНБУД» ТОВ «ЕКРАН». Проте, відповідно до статті 13 Закону України від 14.10.1992 №2694-XII «Про охорону праці» (далі – Закон №2694-XII) роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. За нормами пункту 1.6 НПАОП 0.00-4.35-04 «Типове положення про службу охорони праці» передбачено, що навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівників служби охорони праці проводиться в установленому законодавством порядку під час прийняття на роботу та періодично один раз на три роки. Такі ж вимоги по проведенню навчання та перевірки знань з питань охорони праці встановлюють пп. 3.1, 3.11, 5.1, п. 5 Додатка 3 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за №231/10511, далі – Типове положення №15). Згідно з пунктом 3.16 Типового положення №15, не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці. Також, у пункті 5.6 Типового положення №15 позачергове навчання і перевірка знань посадових осіб, а також фахівців з питань охорони праці проводяться при переведенні працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду, що потребує додаткових знань з питань охорони праці. Слід зазначити, що у наданому у складі тендерної пропозиції листі-поясненні від 10.04.2025 ФОП Корніцький В.В. повідомив, що не планує залучати субпідрядників. Таким чином, подані учасником ФОП Корніцьким В.В. документи не підтверджують проходження перевірки знань з охорони праці Корніцьким В.В. як фізичною особою – підприємцем чи як працівником (виконроб) учасника. У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, що ним було здійснено перевірку діяльності ДП «ЕКРАНБУД» ТОВ «ЕКРАН» у відкритих реєстрах, та встановлено що основним видом діяльності товариства є КВЕД 42.11 Будівництво доріг і автострад, а також що оскільки посвідчення з охорони праці №ЗОП-9-2025 видане на ім’я Корніцького В.В., де зазначено що комісія перевірила та підтвердила знання ним Закону України «Про охорону праці», Кодекс законів з охорони праці, Кодекс Цивільного захисту України, Правила пожежної безпеки, Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності», НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 0.00-4.12-05, НПАОП 0.00-4.15-98), НПАОП 0.00-1.15-07, та що ФОП Корніцьким В.В. надано наказ №03 від 03.03.2025, де вказано що відповідальним за охорону праці є ФОП Корніцький В.В., можна дійти висновку що додаткових знань з питань охорони праці для виконання робіт зазначених в технічній частині тендерної документації ФОП Корніцькому В.В. не потрібно. Однак, за нормами статті 13 Закону №2694-XII саме роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці, а відповідно до 3.16 Типового положення №15 не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці. Окрім того, як зазначено вище, за вимогами пункту 5.6 Типового положення №15 позачергове навчання і перевірка знань посадових осіб, а також фахівців з питань охорони праці проводяться при переведенні працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду, що потребує додаткових знань з питань охорони праці. З врахуванням вищенаведеного у поданих учасником ФОП Корніцьким В.В. документах тендерної пропозиції наявні невідповідності, які підлягали виправленню в порядку пункту 43 Особливостей №1178. Проте, на порушення норм пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником при оприлюдненні повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Корніцького В.В. не зазначено про вищеописану невідповідність та не встановлено вимоги щодо її усунення, чим не надано учаснику можливості усунути таку невідповідність у визначений законодавством строк.
Період усунення порушень: 11.06.2025 17:08 - 26.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.06.2025 17:08

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13/0138/2025пр
Дата відкриття провадження: 24.07.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 13/0138/2025пн

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: на виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-08-006009-a повідомляємо про вжиття заходів, а саме: проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, забезпечення можливості професійного розвитку, щодо недопущення в подальшому встановлених моніторингом порушень.
Дата публікації звіту: 13.06.2025 14:03

Запити/Пояснення