-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт
Торги не відбулися
9 432 868.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 94 328.69 UAH
мін. крок: 1% або 94 328.69 UAH
Номер:
6d8478ab309141a7aa6d6e93d49d8bbc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-05-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2025 00:00
Період моніторингу:
05.05.2025 12:20 - 27.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.05.2025 № 36-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 05.05.2025 № 36-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-04-08-004994-a 08.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ" встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44, абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ" та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 12 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Медичного реабілітаційного центру МВС України "Кремінці" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 08.04.2025 №42 (далі – ТД), вимога про усунення невідповідностей до 26 квітня 2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ", протокол уповноваженої особи від 28.04.2025 №52, повідомлення про намір укласти договір, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 06.05.2025 року та від 09.05.2025 року.
За результатами проведення моніторингу, під час дослідження питання розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ" встановлено наступне.
Замовником у пункті 2 Додатку 1 ТД для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначена вимога, зокрема: «До складу інженерно-технічних працівників обов’язково повинні входити такі працівники, які:
- пройшли навчання з питань охорони праці;
- пройшли навчання з питань пожежної безпеки (надати документ про проходження навчання з питань пожежної безпеки та з питань охорони праці) Зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання Додатку 3 до ТД за формою Таблиці 1....».
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ" у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22.04.2025 №2.1, в якій зазначено перелік працівників, а саме: виконроб, інженер з організації експлуатації та ремонту, електрогазозварник, піскострумник, слюсар-сантехнік, монтажник санітарно-технічних систем і устаткування, водій автотранспортних засобів, бетоняр, слюсар-сантехнік, столяр будівельний, електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та інженер-електрик.
Однак, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ" надано посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки тільки на інженера з організації експлуатації та ремонту та не надано посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці на виконроба.
Пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте, на порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей для учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ".
Також, Замовником у пункті 4. «4. Документи, які вимагаються додатком 3 до тендерної документації: Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги.» Додатку 1 ТД зазначено, що кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 або аналогічному програмному комплексі.
Кошторисна документація має містити:
…. розрахунки до договірної ціни;
- пояснювальна записка,
- дефектний акт,
- локальні кошториси,
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ" у складі тендерної пропозиції відсутні саме Розрахунок №1 «Заробітна плата» на суму 1972,39570 тис.грн., Розрахунок №3 «Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів» на суму 33,45448 тис.грн. та Розрахунок №8 «Інші супутні витрати» на суму 291,10000 тис.грн.
З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 08.05.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику. Замовником 09.05.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ"
Таким чином, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ" через те, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень:
12.05.2025 11:20 - 27.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.05.2025 11:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — замовник скасовує рішення про визначення переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ" .
Також замовник повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть.».
Дата публікації звіту:
12.05.2025 15:19
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель виконано.
Дата публікації:
13.05.2025 09:31
Запити/Пояснення
Номер:
eb816958c848404faec281bc9a0bffc9
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
06.05.2025 09:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-08-004994-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги тощо)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e04eaa9b54cb46cf8abb1aa5d8ac2a61
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
06.05.2025 14:34
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/ або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі UA-2025-04-08-004994-a згідно постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710 висвітлено на сайті https://health.mvs.gov.ua/uk/kreminci/pro_nas/publichna_informaciya/organizacijno_rozporyadchi_dokumenty ".
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі сформований з урахуванням отриманого позитивного експертного звіту та зведеного кошторисного розрахунку (додається копії: експертний звіт та зведений кошторисний розрахунок). Також надаємо копію Затвердженого переліку об’єктів МВС , будівництва (придбання) , капітальний ремонт і реконструкція яких у 2025 році підлягають фінансуванню за рахунок коштів Державного бюджету України в МРЦ МВС України «Кремінці ».
Номер:
f99b7318627c4441bac8c5633a7660c1
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
08.05.2025 14:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-08-004994-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовником у пункті 2 Додатку 1 тендерної документації (далі – ТД) для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначена вимога, зокрема: «До складу інженерно-технічних працівників обов’язково повинні входити такі працівники, які:
- пройшли навчання з питань охорони праці;
- пройшли навчання з питань пожежної безпеки (надати документ про проходження навчання з питань пожежної безпеки та з питань охорони праці) Зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання Додатку 3 до ТД за формою Таблиці 1....».
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ" у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22.04.2025 №2.1, в якій зазначено перелік працівників, а саме: виконроб, інженер з організації експлуатації та ремонту, електрогазозварник, піскострумник, слюсар-сантехнік, монтажник санітарно-технічних систем і устаткування, водій автотранспортних засобів, бетоняр, слюсар-сантехнік, столяр будівельний, електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та інженер-електрик.
Яким чином підтверджено учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ" вказану вимогу, якщо посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки надано тільки на інженера з організації експлуатації та ремонту та не надано посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці на виконроба?
2. Замовником у пункті 4. «4. Документи, які вимагаються додатком 3 до тендерної документації: Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги.» Додатку 1 ТД зазначено, що кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 або аналогічному програмному комплексі.
Кошторисна документація має містити:
1. Інформаційну модель комплексу АВК-5 або аналогічну модель формату IMD;
2. Скан-копії документів, пропечатаних та підписаних керівником організації учасника у складі:
- договірна ціна, структура якої є твердою та визначається у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України з урахуванням змін та доповнень, з урахуванням всіх витрат пов’язаних з виконанням договору;
- розрахунки до договірної ціни;
- пояснювальна записка,
- дефектний акт,
- локальні кошториси,
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
Яким чином підтверджено учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ" вказану вимогу, якщо у складі його тендерної пропозиції відсутні саме Розрахунок №1 «Заробітна плата» на суму 1972,39570 тис.грн., Розрахунок №3 «Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів» на суму 33,45448 тис.грн. та Розрахунок №8 «Інші супутні витрати» на суму 291,10000 тис.грн.?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0d09cb75dd354c1a92142d8e6761b3ed
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
09.05.2025 16:01
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
1.У пункті 2 Додатку 1 тендерної документації (далі – ТД) для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначена вимога, зокрема: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в тому числі виконроба, з вищою будівельною освітою з наданням копії диплому про отримання вищої освіти.
інженера-електрика (надати диплом про закінчення навчального закладу, надати посвідчення з групою допуску).
До складу інженерно-технічних працівників обов’язково повинні входити такі працівники, які:
- пройшли навчання з питань охорони праці
- пройшли навчання з питань пожежної безпеки (надати документ про проходження навчання з питань пожежної безпеки та з питань охорони праці). Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ" у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22.04.2025 №2.1, в якій зазначено перелік працівників, а саме: виконроб, інженер з організації експлуатації та ремонту, електрогазозварник, піскострумник, слюсар-сантехнік, монтажник санітарно-технічних систем і устаткування, водій автотранспортних засобів, бетоняр, слюсар-сантехнік, столяр будівельний, електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та інженер-електрик. Учасником надано підтверджуючі документи працівників з посвідченнями про проходження навчання з питань пожежної безпеки та з питань охорони праці, тому уповноважена особа прийняла до уваги надані документи та підтвердила переможцем.
2. У пункті 4. «4. Документи, які вимагаються додатком 3 до тендерної документації: Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги.» Додатку 1 ТД зазначено, що кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 або аналогічному програмному комплексі. Кошторисна документація має містити: 1. Інформаційну модель комплексу АВК-5 або аналогічну модель формату IMD; 2. Скан-копії документів, пропечатаних та підписаних керівником організації учасника у складі: - договірна ціна, структура якої є твердою та визначається у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України з урахуванням змін та доповнень, з урахуванням всіх витрат пов’язаних з виконанням договору; - розрахунки до договірної ціни; - пояснювальна записка, - дефектний акт, - локальні кошториси, - відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, розрахунок загальновиробничих витрат.. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ" надана кошторисна документація у відповідності до державних будівельних норм, а саме: - Розрахунки № 1 - 4. Прямі витрати і загальновиробничі витрати, - загально виробничі витрати, - розмір інших витрат (Довідка №3.19. від 22 квітня 2025р.), - розрахунок розміру заробітної плати на 2025р. по ТОВ»ЛІМБУД – ІФ» станом на 22.04.2025р. - пояснювальна записка,- дефектний акт,- локальні кошториси, - відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, - договірна ціна, структура якої є твердою. Інших розрахунків замовник у ТД не вимагав.