• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт

Торги не відбулися

9 432 868.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 94 328.69 UAH
Номер: 6d8478ab309141a7aa6d6e93d49d8bbc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-05-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 05.05.2025 12:20 - 27.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.05.2025 № 36-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 05.05.2025 № 36-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-04-08-004994-a 08.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ" встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44, абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ" та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 12 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Медичного реабілітаційного центру МВС України "Кремінці" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 08.04.2025 №42 (далі – ТД), вимога про усунення невідповідностей до 26 квітня 2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ", протокол уповноваженої особи від 28.04.2025 №52, повідомлення про намір укласти договір, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 06.05.2025 року та від 09.05.2025 року. За результатами проведення моніторингу, під час дослідження питання розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ" встановлено наступне. Замовником у пункті 2 Додатку 1 ТД для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначена вимога, зокрема: «До складу інженерно-технічних працівників обов’язково повинні входити такі працівники, які: - пройшли навчання з питань охорони праці; - пройшли навчання з питань пожежної безпеки (надати документ про проходження навчання з питань пожежної безпеки та з питань охорони праці) Зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання Додатку 3 до ТД за формою Таблиці 1....». Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ" у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22.04.2025 №2.1, в якій зазначено перелік працівників, а саме: виконроб, інженер з організації експлуатації та ремонту, електрогазозварник, піскострумник, слюсар-сантехнік, монтажник санітарно-технічних систем і устаткування, водій автотранспортних засобів, бетоняр, слюсар-сантехнік, столяр будівельний, електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та інженер-електрик. Однак, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ" надано посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки тільки на інженера з організації експлуатації та ремонту та не надано посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці на виконроба. Пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, на порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей для учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ". Також, Замовником у пункті 4. «4. Документи, які вимагаються додатком 3 до тендерної документації: Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги.» Додатку 1 ТД зазначено, що кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 або аналогічному програмному комплексі. Кошторисна документація має містити: …. розрахунки до договірної ціни; - пояснювальна записка, - дефектний акт, - локальні кошториси, - відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ" у складі тендерної пропозиції відсутні саме Розрахунок №1 «Заробітна плата» на суму 1972,39570 тис.грн., Розрахунок №3 «Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів» на суму 33,45448 тис.грн. та Розрахунок №8 «Інші супутні витрати» на суму 291,10000 тис.грн. З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 08.05.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику. Замовником 09.05.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ" Таким чином, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ" через те, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень: 12.05.2025 11:20 - 27.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.05.2025 11:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: «З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — замовник скасовує рішення про визначення переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ" . Також замовник повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть.».
Дата публікації звіту: 12.05.2025 15:19

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель виконано.
Дата публікації: 13.05.2025 09:31

Запити/Пояснення