• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

37310000-4 Музичні інструменти

Торги відмінено

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Номер: 56400520c2e04be7b52a84fe620d4dd6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-22-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.04.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 22.04.2025 09:17 - 14.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.04.2025 № 39-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 21.04.2025 №39-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2025-04-08-004361-a від 08.04.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 505-61-40, z.a.smolinska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП Басараб І.Є., своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей №1178, вжити заходів щодо відміни процедури відкритих торгів у зв’язку із неможливістю усунення виявлених порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління культури і мистецтв Тернопільської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.04.2025 за №10 ВзО, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Басараб Ірини Євгенівни (далі – ФОП Басараб І.Є.), протокольне рішення уповноваженої особи від 17.04.2025 №10/1 ВзО, повідомлення про намір укласти договір від 17.04.2025, пояснення Замовника від 24.04.2025, отримане через електронну систему закупівель. Згідно з пунктом 28 Особливостей 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам законодавству виявлено, що тендерна документація не відповідає вимогам Закону та Особливостей №1178. Абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей №1178 зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Аналізом додатку 6 «Перелік документів та інформації, які повинен надати переможець» до тендерної документації, окрім іншого, зазначено вимоги щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, довідок в довільній формі, які за своїм змістом повинні підтвердити відсутність підстав, зазначених у підпунктах 7, 8 та 9 пункту 47 Особливостей №1178. На письмовий запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 23.04.2025, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт порушення, зазначивши, окрім іншого, що: «…Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до Додатку 6 тендерної документації «Інша інформація» зазначено: «Так як, в умовах воєнного стану є ймовірність відсутності вільного доступу до публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, тому у період, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань не функціонує…» тому зазначена інформація подається лише за умови, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань не функціонує. Відповідно до ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.47 Особливостей №1178 замовником не порушено вимог при формуванні тендерної документації». З огляду на вищезазначене, Замовником, при складанні тендерної документації встановлено додаткові вимоги до переможця процедури закупівлі, що суперечить нормам абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 29.04.2025 10:46 - 14.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.04.2025 10:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відміна процедури (скасування закупівлі)
Дата публікації звіту: 30.04.2025 09:50

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 01.05.2025 17:23

Запити/Пояснення