-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
37310000-4 Музичні інструменти
Торги відмінено
180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Номер:
56400520c2e04be7b52a84fe620d4dd6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-22-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2025 00:00
Період моніторингу:
22.04.2025 09:17 - 14.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.04.2025 № 39-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.04.2025 №39-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2025-04-08-004361-a від 08.04.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП Басараб І.Є., своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей №1178, вжити заходів щодо відміни процедури відкритих торгів у зв’язку із неможливістю усунення виявлених порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління культури і мистецтв Тернопільської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.04.2025 за №10 ВзО, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Басараб Ірини Євгенівни (далі – ФОП Басараб І.Є.), протокольне рішення уповноваженої особи від 17.04.2025 №10/1 ВзО, повідомлення про намір укласти договір від 17.04.2025, пояснення Замовника від 24.04.2025, отримане через електронну систему закупівель.
Згідно з пунктом 28 Особливостей 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам законодавству виявлено, що тендерна документація не відповідає вимогам Закону та Особливостей №1178.
Абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей №1178 зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Аналізом додатку 6 «Перелік документів та інформації, які повинен надати переможець» до тендерної документації, окрім іншого, зазначено вимоги щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, довідок в довільній формі, які за своїм змістом повинні підтвердити відсутність підстав, зазначених у підпунктах 7, 8 та 9 пункту 47 Особливостей №1178.
На письмовий запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 23.04.2025, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт порушення, зазначивши, окрім іншого, що: «…Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до Додатку 6 тендерної документації «Інша інформація» зазначено: «Так як, в умовах воєнного стану є ймовірність відсутності вільного доступу до публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, тому у період, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань не функціонує…» тому зазначена інформація подається лише за умови, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань не функціонує.
Відповідно до ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.47 Особливостей №1178 замовником не порушено вимог при формуванні тендерної документації».
З огляду на вищезазначене, Замовником, при складанні тендерної документації встановлено додаткові вимоги до переможця процедури закупівлі, що суперечить нормам абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
29.04.2025 10:46 - 14.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.04.2025 10:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відміна процедури (скасування закупівлі)
Дата публікації звіту:
30.04.2025 09:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
01.05.2025 17:23
Запити/Пояснення
Номер:
a97a618898b54af3803eddd3ab7fd3e4
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.04.2025 11:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «37310000-4 Музичні інструменти» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-08-004361-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавству виявлено наступне.
Згідно з пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам законодавству виявлено, що тендерна документація не відповідає вимогам Закону та Особливостей №1178.
Абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей №1178 зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Аналізом додатку 6 «Перелік документів та інформації, які повинен надати переможець» до тендерної документації, окрім іншого, зазначено вимоги щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, довідок в довільній формі, які за своїм змістом повинні підтвердити відсутність підстав, зазначених у підпунктах 1, 8 та 9 пункту 47 Особливостей №1178.
У зв’язку із вищевикладеним, надайте інформацію, чому Вами при складанні тендерної документації допущено порушення вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178 ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0ff1b8121da34162a36b850ba154004a
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
24.04.2025 17:06
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
Щодо першого питання:
Замовник управління культури і мистецтв здійснює закупівлю в інтересах Тернопільської музичної школи № 1 ім. В.Барвінського, для якої на 2025 рік, згідно Програми розвитку культури і мистецтв ТМТГ на 2024-2026 роки виділено кошти у сумі 180000,00 грн. на оновлення бази музичних інструментів. Які саме музичні інструменти, необхідно закупити, визначає ТМШ № 1 ім. В.Барвінського, надаючи опис технічних вимог до музичних інструментів (лист від 03.04. 2025р. № 27а).
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на вебсайті Тернопільської міської ради за посиланням, що доступне для перегляду: https://ternopilcity.gov.ua/byudget-ternopolya/elektronni-zakupivli/obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudgetnogo-priznachennya-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli/.
Щодо другого питання:
Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей № 1178, переможець процедури у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3,5,6 12, опис документів зазначений у Додатку 6 тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до Додатку 6 тендерної документації “Інша інформація” зазначено: “Так як, в умовах воєнного стану є ймовірність відсутності вільного доступу до публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, тому у період, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань не функціонує...” тому зазначена інформація подається лише за умови, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань не функціонує.
Відповідно до ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі” та п.47 Особливостей №1178 замовником не порушено вимог при формуванні тендерної документації.