• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з ремонту плавзасобу т/х "СЛВ-359"

Завершена

8 600 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 000.00 UAH
Номер: 1751e82a214b410bab10565b5e1bb3cb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-13-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.05.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 13.05.2025 14:56 - 04.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2025 Одеса № 95 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.05.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК   Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 13.05.2025 № 95 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 16 UA-2025-04-08-002131-a 08.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 533-17-31, ket211083@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей та частини першої статті 5 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 30 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чорноморської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника 07.04.2025, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» (далі – ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС») та приватного акціонерного товариства «ІСРЗ» (далі – ПрАТ «ІСРЗ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» та ПрАТ «ІСРЗ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» та ПрАТ «ІСРЗ» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.04.2025, від 06.05.2025 та від 12.05.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 13.05.2025, договір від 26.05.2025 № 96-В-ЧФ-25, пояснення та документи Замовника, отримані 22.05.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. Відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Замовника від 06.05.2025 тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, тоді як переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. У протоколі розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Замовника від 06.05.2025 зазначено підставу відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС»: «Станом на 05.05.2025 у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (30.04.2025) Переможцем не надано в повному обсязі документи згідно Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації, а саме: - відсутня Попередня ремонтна відомість, що є Додатком 1 до проєкту договору, складена з урахуванням тендерної пропозиції (п.1 Таблиці 2 Додатку 4 до тендерної документації); - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань виданий (сформований) від 04.11.2024, тобто раніше дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір – 30.04.2025 (п.2 Таблиці 2 Додатку 4 до тендерної документації); - відсутня Довідка з обслуговуючого банку Учасника про відкритий рахунок, який буде включено до договору. Службовий лист підрозділу-ініціатора закупівлі – служби флоту ЧФ ДП «АМПУ» від 05.05.2025 № 40/15-03-02-10. Згідно вимог Додатка 4 до тендерної документації ненадання Переможцем документів визначених Додатком 4 до ТД за встановленим замовником порядком, у відповідності до вимог та строків, встановлених тендерною документацією або якщо їх зміст, інформація, розрахунки будуть відрізнятися від змісту документів, наданих в складі тендерної пропозиції Переможця, Переможець вважається таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладання договору про закупівлю, а його тендерна пропозиція підлягає відхиленню. В результаті вищезазначеного, пропозиція ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» підлягає відхиленню на підставі абз. 2 пп. 3 п. 44 Особливостей (переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю).». Аналізом підстави відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС», зазначеної у протоколі розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Замовника від 06.05.2025, встановлено. У пункті 5 Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця» ТД Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи згідно з Додатком 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до ТД. У разі ненадання Переможцем документів визначених Додатком 4 до ТД за встановленим замовником порядком, у відповідності до вимог та строків, встановлених тендерною документацією або якщо їх зміст, інформація, розрахунки будуть відрізнятися від змісту документів, наданих в складі тендерної пропозиції Переможця, Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця відповідно до вимог абз. 2 пп. 3 п. 44 Особливостей (відмова переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю) та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. У пункті 1 Додатка 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до ТД Замовником визначені документи, що надаються переможцем на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей: документ, який виданий державним органом (підрозділом) України, про те, що керівника учасника процедури закупівлі (для юридичних осіб) / фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців) не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією або із змісту якого вбачається зазначене, датований не раніше ніж 30-ть календарних днів до дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. (підпункт 3 пункту 47 Особливостей); документ (у формі електронного чи паперового документа або його копії, або в електронному вигляді з QR-кодом, що дає змогу перевірити чинність документа), який виданий відповідним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України, про те, що керівник учасника процедури закупівлі (для юридичних осіб) / фізична особа (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців), яка є учасником процедури закупівлі, якого визнано Переможцем, на території України до кримінальної відповідальності не притягувалася, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, датований не раніше ніж 30-ть календарних днів до дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. (підпункти 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей). Також у пункті 2 Додатка 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до ТД Замовником визначені документи, що надаються учасником-переможцем для укладання договору: попередня ремонтна відомість, що є Додатком 1 до проєкту договору, складена з урахуванням тендерної пропозиції; витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (повний) згідно законодавства (виданий (сформований) не раніше дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір); статут (зі змінами в разі наявності) або інший установчий документ Учасника в останній (чинній) редакції; рішення засновників підприємства та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на вчинення правочинів. У разі наявності будь-яких обмежень щодо укладання договорів згідно установчих (статутних) документів Учасника або чинного законодавства додатково надається протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) з наданням повноважень на укладання договору(ів), або іншого документа, що підтверджує зняття (відсутність) обмежень щодо укладення договорів, передбачених установчими (статутними) документами Учасника; інформація щодо виду оподаткування на момент подання пропозиції: документ (витяг, свідоцтво), виданий органом державної податкової служби про реєстрацію учасника платником податку на додану вартість - у разі, якщо учасник є платником цього податку; документ (витяг, свідоцтво) з Реєстру платників єдиного податку - у разі якщо учасник є платником єдиного податку; довідка з обслуговуючого банку Учасника про відкритий рахунок, який буде включено до договору. Також у Додатку 4 до ТД Замовником зазначено, що ненадання Переможцем документів визначених Додатком 4 до ТД за встановленим замовником порядком, у відповідності до вимог та строків, встановлених тендерною документацією або якщо їх зміст, інформація, розрахунки будуть відрізнятися від змісту документів, наданих в складі тендерної пропозиції Переможця, Переможець вважається таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладання договору про закупівлю, а його тендерна пропозиція підлягає відхиленню. Відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Замовника від 30.04.2025 за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» встановлено, що його тендерна пропозиції відповідає вимогам ТД Замовника, та прийнято рішення про визначення зазначеного учасника переможцем цієї процедури закупівлі та про намір укласти з ним договір про закупівлю. Переможцем процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» 02.05.2025 надано через електронну систему закупівель документи та інформацію, що визначені Додатком 4 до ТД Замовника для надання переможцем на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та для укладання договору, а саме: Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» стосовно керівника учасника процедури закупівлі, сформований станом на 01.05.2025; Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення стосовно керівника учасника процедури закупівлі, сформований 02.05.2025; Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформований 04.11.2024, згідно я ким керівником ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» є Хандусенко Ніна Станіславівна; Статут ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у новій редакції, затверджений рішенням одноосібного учасника ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» від 27.07.2022 № 8, та Опис документів, що надаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, від 28.07.2022 із зазначенням коду доступу про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації; Довідку від 02.05.2025 № 04/05-25 про відсутність у директора ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» Хандусенко Ніни Станіславівни обмежень щодо укладання договорів згідно установчих документів, рішення одноосібного учасника ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» про призначення на посаду директора Хандусенко Ніну Станіславівну та наказ ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» від 28.07.2022 № 6/К про прийняття директором Хандусенко Ніну Станіславівну; Витяг з реєстру платників податку на додану вартість. Отже, переможець процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надав замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформований 04.11.2024 раніше дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (30.04.2025) та не надав попередню ремонтну відомість, що є Додатком 1 до проєкту договору, складену з урахуванням тендерної пропозиції, та довідку з обслуговуючого банку учасника про відкритий рахунок, який буде включено до договору. Водночас, відповідно до абзаців 1 та 2 пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Також відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Таким чином, Особливостями визначено вичерпний перелік інформації та/або документів, які повинен надати замовнику переможець процедури закупівлі. Проте визначені Замовником у пункті 2 Додатка 4 до ТД документи, що надаються учасником-переможцем для укладання договору, а саме: попередня ремонтна відомість, що є Додатком 1 до проєкту договору, складена з урахуванням тендерної пропозиції; витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (повний) згідно законодавства (виданий (сформований) саме не раніше дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір); довідка з обслуговуючого банку Учасника про відкритий рахунок, який буде включено до договору, не є інформацією та документами про право підписання договору про закупівлю та такими, що надаються на підтвердження відсутності підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей. Отже, ненадання через електронну систему закупівель переможцем ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» додаткових документів, визначених Замовником у пункті 2 Додатка 4 до ТД, не може бути наслідком відхилення його тендерної пропозиції та трактуватись Замовником як відмова переможця процедури закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, оскільки обов’язку надання переможцем таких додаткових документів для укладання договору саме через електронну систему закупівель законодавством не визначено. З огляду на зазначене, надані переможцем процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» через електронну систему закупівель інформація та документи підтверджують право директора ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» на підписання договору про закупівлю, а також підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей, та відповідають вимогам законодавства. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 19.05.2025 щодо обґрунтування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» згідно з абзацом 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей трактуючи ненадання переможцем через електронну систему закупівель певних документів, визначених у пункті 2 Додатка 4 до ТД, як відмову переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, Замовник 22.05.2025 надав пояснення, в яких, зокрема зазначив: «Пунктом 47 Особливостей (абзац 15) передбачено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Крім того, ч. 2 ст. 41 Закону України про публічні закупівлі» вимагає від переможця процедури додаткових документів під час укладання договору без визначення шляху їх надання. Заборони щодо надання та вимоги інших документів від переможця процедури через електронну систему закупівель для Переможця цей пункт, Особливості в цілому та Закон України «Про публічні закупівлі» не містять… Також ні Законом, ні Особливостями не визначено тлумачення аргументації відхилення переможця процедури закупівлі визначеної абзацом 2 підпункту 3 пункту 44 особливостей «відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю»… Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Додатком 4 до тендерної документації на закупівлю послуг з ремонту плавзасобу т/х «СЛВ-359» визначено перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, в тому числі на виконання абзацу 15 пункту 47 Особливостей». Проте надане Замовником пояснення не обґрунтовує рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» згідно з абзацом 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, трактуючи ненадання переможцем через електронну систему закупівель певних документів, визначених Замовником у пункті 2 Додатка 4 до ТД, як відмову переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, оскільки переможець процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» надав через електронну систему закупівель документи та інформацію про право підписання договору про закупівлю та документи на підтвердження відсутності підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей, відповідно до вимог законодавства. Отже, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» із зазначених у протоколі розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Замовника від 06.05.2025 підстав. Також оскільки Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС», остаточна цінова пропозиція якого є меншою на 448 000,00 грн, ніж пропозиція наступного учасника процедури закупівлі ПрАТ «ІСРЗ», якого в подальшому визначено переможцем процедури закупівлі, то Замовником не дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону, зокрема: максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Період усунення порушень: 30.05.2025 12:20 - 14.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.05.2025 12:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до абз 2 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата публікації звіту: 06.06.2025 17:13

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 09.06.2025 14:52

Запити/Пояснення