• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Конструкційні матеріали

Торги відмінено

5 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 52 000.00 UAH
Номер: 0fbe87bcf3da41a4b0f87ecdf55c71f0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-25-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.04.2025 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 25.04.2025 16:23 - 17.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.04.2025 № 47-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 25.04.2025 № 47-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-04-08-000552-a 08.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 053-62-63, i.s.mitkova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «ШРБУ №82» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Теплоенергетик» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 08.04.2025 № 11, тендерна пропозиція учасника приватного акціонерного товариства «Шляхове ремонтно-будівельне управління №82» (далі – ПрАТ «ШРБУ №82»), протокол уповноваженої особи від 22.04.2025 № 15, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.04.2025, пояснення надані 01.05.2025, 08.05.2025 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «ШРБУ №82» установлено наступне. Так, пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено: «вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено, що в Додатку 2 до цієї тендерної документації». Пунктом 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації в таблиці визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме на асфальтобетонну суміш гарячу, щільну, дрібнозернисту тип В марка 1 згідно вимогам ДСТУ Б.В.2.7-119-2011. Згідно із наведеною таблицею у пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації склад суміші у відсотках: відсів – 70%, щебінь фр. 5-20 – 27%, мінеральний порошок – 3%, бітум 8%. Крім того, в даній таблиці наведено затверджений розхід на 100т а/б суміші: відсів – 64,81%, щебінь фр. 5-20 – 25%, мінеральний порошок – 2,79%, бітум – 7,48%. У складі тендерної пропозиції ПрАТ «ШРБУ №82» надано два протоколи від 18.03.2025 № 18/03/25Б підбору складу щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші тип В І марки (В-10), в яких зазначено рецептурний склад на асфальтобетонну суміш: щебінь фр. 5-10 мм – 24%, пісок із відсівів дроблення фр. 0-5 мм – 70%, мінеральний порошок – 6%, бітум БНД 50/70 та бітум БНД 70/10 – 6,9%. Також, в пункті 2 «Втрати матеріалів для приготування 1 т асфальтобетонної суміші» вказаних протоколів склад суміші містить у %: щебінь фр. 5-10 мм - 22,4509%, пісок фр. 0-5 – 65,4818%, мін. порошок - 5,6127%, бітум БНД 50/70 -6,4546%. Однак, в наданих протоколах зазначено щебінь фр. 5-10 мм, а не щебінь фр. 5-20 мм, що не відповідає вимогам пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації. Також, відсоток складу щебеню фр. 5-10 мм у суміші становить менше, а відсоток складу мінерального порошку у суміші – більше, ніж передбачено вимогами пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації. На запит Держаудитслужби щодо невідповідності тендерної пропозиції ПрАТ «ШРБУ №82» технічним, якісним та кількісним характеристик, визначеним в Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації, Замовником через електронну систему закупівель 08.05.2025 надана відповідь, де зазначено: «У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Шляхове ремонтно-будівельне управління №82» надано протокол підбору складу щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші від 18.03.2025 №18/03/25Б, який передбачає використання щебеню фракції 5–10 мм, піску з відсівів дроблення 0–5 мм, мінерального порошку та бітуму. Таке співвідношення компонентів відповідає нормативам для дрібнозернистих сумішей типу В-10, марка 1, з огляду на те, що дрібнозернисті суміші мають дещо інший градаційний склад порівняно з іншими типами (наприклад, В-15, В-20) у межах того ж типу В. Водночас тендерна документація не містила обмежень щодо застосування конкретної фракції щебеню в межах групи 5–20 мм або конкретного підтипу (В-10, В-15 чи В-20), що дозволяє використовувати дрібнозернисту суміш з рецептурним складом, погодженим відповідно до ДСТУ». Проведеним аналізом установлено, що пунктом 2 Пунктом 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації в таблиці визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме на асфальтобетонну суміш гарячу, щільну, дрібнозернисту тип В марка 1 згідно вимогам ДСТУ Б.В.2.7-119-2011, де зазначено склад суміші у відсотках: відсів – 70%, щебінь фр. 5-20 – 27%, мінеральний порошок – 3%, бітум 8%. Отже, в Додатку 2 «Технічної специфікації» до тендерної документації визначено конкретні технічні характеристики асфальтобетонної суміші гарячої, щільної, дрібнозернистої тип В марка 1 з відповідними показниками складових вмісту суміші. А тому, ствердження Замовника в поясненні, що всі надані учасником документи (протоколи, паспорти, технічні характеристики) підтверджують відповідність заявленої суміші чинним нормативним вимогам і технічним умовам є необґрунтованим. Таким чином, враховуючи зазначене, Замовник, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПрАТ «ШРБУ №82» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, та протоколом уповноваженої особи від 22.04.2025 № 15 визнав його переможцем торгів. Відповідно підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Період усунення порушень: 16.05.2025 15:48 - 31.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.05.2025 15:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: «З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, Уповноважена особа прийняла рішення: скасувати рішення від 22.04.2025 №15». Про визнання Учасника переможцем Закупівлі. та намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником.
Дата публікації звіту: 19.05.2025 13:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 04.07.2025 12:05

Запити/Пояснення