-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Конструкційні матеріали
Торги відмінено
5 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 52 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 52 000.00 UAH
Номер:
0fbe87bcf3da41a4b0f87ecdf55c71f0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-25-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2025 00:00
Період моніторингу:
25.04.2025 16:23 - 17.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.04.2025 № 47-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 25.04.2025 № 47-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2025-04-08-000552-a 08.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «ШРБУ №82» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Теплоенергетик» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 08.04.2025 № 11, тендерна пропозиція учасника приватного акціонерного товариства «Шляхове ремонтно-будівельне управління №82» (далі – ПрАТ «ШРБУ №82»), протокол уповноваженої особи від 22.04.2025 № 15, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.04.2025, пояснення надані 01.05.2025, 08.05.2025 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «ШРБУ №82» установлено наступне.
Так, пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено: «вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено, що в Додатку 2 до цієї тендерної документації».
Пунктом 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації в таблиці визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме на асфальтобетонну суміш гарячу, щільну, дрібнозернисту тип В марка 1 згідно вимогам ДСТУ Б.В.2.7-119-2011.
Згідно із наведеною таблицею у пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації склад суміші у відсотках: відсів – 70%, щебінь фр. 5-20 – 27%, мінеральний порошок – 3%, бітум 8%. Крім того, в даній таблиці наведено затверджений розхід на 100т а/б суміші: відсів – 64,81%, щебінь фр. 5-20 – 25%, мінеральний порошок – 2,79%, бітум – 7,48%.
У складі тендерної пропозиції ПрАТ «ШРБУ №82» надано два протоколи від 18.03.2025 № 18/03/25Б підбору складу щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші тип В І марки (В-10), в яких зазначено рецептурний склад на асфальтобетонну суміш: щебінь фр. 5-10 мм – 24%, пісок із відсівів дроблення фр. 0-5 мм – 70%, мінеральний порошок – 6%, бітум БНД 50/70 та бітум БНД 70/10 – 6,9%.
Також, в пункті 2 «Втрати матеріалів для приготування 1 т асфальтобетонної суміші» вказаних протоколів склад суміші містить у %: щебінь фр. 5-10 мм - 22,4509%, пісок фр. 0-5 – 65,4818%, мін. порошок - 5,6127%, бітум БНД 50/70 -6,4546%.
Однак, в наданих протоколах зазначено щебінь фр. 5-10 мм, а не щебінь фр. 5-20 мм, що не відповідає вимогам пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації.
Також, відсоток складу щебеню фр. 5-10 мм у суміші становить менше, а відсоток складу мінерального порошку у суміші – більше, ніж передбачено вимогами пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації.
На запит Держаудитслужби щодо невідповідності тендерної пропозиції ПрАТ «ШРБУ №82» технічним, якісним та кількісним характеристик, визначеним в Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації, Замовником через електронну систему закупівель 08.05.2025 надана відповідь, де зазначено: «У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Шляхове ремонтно-будівельне управління №82» надано протокол підбору складу щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші від 18.03.2025 №18/03/25Б, який передбачає використання щебеню фракції 5–10 мм, піску з відсівів дроблення 0–5 мм, мінерального порошку та бітуму. Таке співвідношення компонентів відповідає нормативам для дрібнозернистих сумішей типу В-10, марка 1, з огляду на те, що дрібнозернисті суміші мають дещо інший градаційний склад порівняно з іншими типами (наприклад, В-15, В-20) у межах того ж типу В. Водночас тендерна документація не містила обмежень щодо застосування конкретної фракції щебеню в межах групи 5–20 мм або конкретного підтипу (В-10, В-15 чи В-20), що дозволяє використовувати дрібнозернисту суміш з рецептурним складом, погодженим відповідно до ДСТУ».
Проведеним аналізом установлено, що пунктом 2 Пунктом 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації в таблиці визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме на асфальтобетонну суміш гарячу, щільну, дрібнозернисту тип В марка 1 згідно вимогам
ДСТУ Б.В.2.7-119-2011, де зазначено склад суміші у відсотках: відсів – 70%, щебінь фр. 5-20 – 27%, мінеральний порошок – 3%, бітум 8%.
Отже, в Додатку 2 «Технічної специфікації» до тендерної документації визначено конкретні технічні характеристики асфальтобетонної суміші гарячої, щільної, дрібнозернистої тип В марка 1 з відповідними показниками складових вмісту суміші.
А тому, ствердження Замовника в поясненні, що всі надані учасником документи (протоколи, паспорти, технічні характеристики) підтверджують відповідність заявленої суміші чинним нормативним вимогам і технічним умовам є необґрунтованим.
Таким чином, враховуючи зазначене, Замовник, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПрАТ «ШРБУ №82» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, та протоколом уповноваженої особи від 22.04.2025 № 15 визнав його переможцем торгів.
Відповідно підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Період усунення порушень:
16.05.2025 15:48 - 31.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.05.2025 15:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, Уповноважена особа прийняла рішення:
скасувати рішення від 22.04.2025 №15». Про визнання Учасника переможцем Закупівлі. та намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником.
Дата публікації звіту:
19.05.2025 13:39
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
04.07.2025 12:05
Запити/Пояснення
Номер:
88c286c7581a4348962808ecd22bb0f5
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
28.04.2025 17:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Конструкційні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-04-08-000552-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
19a3f6de2d9240be80c1bfca787a4aba
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
01.05.2025 16:34
Опис:
СУТЬ ПИТАННЯ:
постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
ПОЯСНЕННЯ:
Замовник, у строки визначенні чиним законодавством надає наступні пояснення.
Відповідно до службової записки Начальника РБД постала потреба придбати товари, попередньо включені в річний план закупівель на 2025 рік, а саме Асфальтобетонна суміш гаряча, щільна, дрібнозерниста тип В марка 1 в якій зазначено об'єм, технічні та якісні характеристики. Також, Замовником була отримана офіційні комерційні пропозиції на Асфальтобетон.
Враховуючи наведені обставини та наявні на підприємстві готові проекти з «Капітального ремонту ділянки теплової мережі від ТК-27 до ТК-36а по вул. В’ячеслава Чорновола в м. Кропивницькому та «Капітального ремонту ділянки теплової мережі по вул. Преображенській від ТК-36 площа Б. Хмельницького до ТК-27 по вул. В. Перспективній в м. Кропивницькому.», Уповноваженою особою були сформовані технічні, якісні характеристики та очікувана вартість предмету закупівлі.
Комерційні пропозиції та службова записка додаються.
Номер:
7f9b5bfe39174631b48e4e58f0312685
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
28.04.2025 17:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Конструкційні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-04-08-000552-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
У якому файлі тендерної пропозиції учасника Приватне акціонерне товариство «Шляхове ремонтно-будівельне управління №82» містяться сертифікати якості або сертифікати відповідності із зазначенням повної назви предмета закупівлі, фактичного Виробника, технічних характеристик, відповідності національним стандартам, технічним умовам/нормам, ISO або/та EN, як це передбачено п. 3 Додатку 2 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
9152c23115b9400bb11beda564c28047
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
01.05.2025 16:42
Опис:
СУТЬ ПИТАННЯ:
постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання. У якому файлі тендерної пропозиції учасника Приватне акціонерне товариство «Шляхове ремонтно-будівельне управління №82» містяться сертифікати якості або сертифікати відповідності із зазначенням повної назви предмета закупівлі, фактичного Виробника, технічних характеристик, відповідності національним стандартам, технічним умовам/нормам, ISO або/та EN, як це передбачено п. 3 Додатку 2 до тендерної документації?
ПОЯСНЕННЯ:
Відповідно до абз. 4 Додатку 2 до тендерної документації – «…..У разі, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів, і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. (У такому випадку замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.)…» Учасник надав - 3.1 Протокол випроб., грануломертія, паспорт, який містить інформацію із зазначенням повної назви предмета закупівлі, фактичного Виробника, технічних характеристик, відповідності національним стандартам, технічним умовам/нормам, ISO або/та EN.
Номер:
6d11556f076e47278fef9f9c6a6b8666
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
29.04.2025 10:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Конструкційні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-04-08-000552-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
У складі тендерної пропозиції учасника Приватне акціонерне товариство «Шляхове ремонтно-будівельне управління №82» міститься протокол підбору складу щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші від 18.03.2025 №18/03/25Б, у якому вказана фракція щебеню 5-10 мм. В той же час, відповідно до вимог пункту 2 Технічної специфікації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації асфальтобетонна суміш має містити щебінь фракції 5-20 мм.
Яким чином, Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції учасника Приватне акціонерне товариство «Шляхове ремонтно-будівельне управління №82» технічним характеристикам, визначеним у пункті 2 Технічної специфікації Додатку 2 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
63fc264b89034ea5a6a080d6860468a9
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
01.05.2025 16:48
Опис:
СУТЬ ПИТАННЯ:
постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання. У складі тендерної пропозиції учасника Приватне акціонерне товариство «Шляхове ремонтно-будівельне управління №82» міститься протокол підбору складу щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші від 18.03.2025 №18/03/25Б, у якому вказана фракція щебеню 5-10 мм. В той же час, відповідно до вимог пункту 2 Технічної специфікації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації асфальтобетонна суміш має містити щебінь фракції 5-20 мм. Яким чином, Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції учасника Приватне акціонерне товариство «Шляхове ремонтно-будівельне управління №82» технічним характеристикам, визначеним у пункті 2 Технічної специфікації Додатку 2 до тендерної документації?
ПОЯСНЕННЯ:
Відповідно до пункту 2 Технічної специфікації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (Додаток 2 до тендерної документації), вимоги до крупного заповнювача (щебеню) визначені згідно з п. 5.1.2. ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний», а саме: для приготування суміші необхідно використовувати щебінь таких фракцій: від 5 (3) мм до 10 мм, від 10 мм до 15 мм, від 10 мм до 20 мм, від 15 мм до 20 мм, від 20 мм до 40 мм.
Зазначені Замовником граничні значення щебеню (фракція щебеню 5–20 мм) стосуються загальних параметрів матеріалів, які застосовуються при виготовленні Асфальтобетонна суміш гаряча, щільна, дрібнозерниста тип В марка 1, включаючи варіанти В-10, В-15, В-20 (щебінь фр. 5 (3) мм до 10 мм, від 10 мм до 15 мм, від 10 мм до 20 мм).
У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Шляхове ремонтно-будівельне управління №82» було надано протокол підбору складу щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші від 18.03.2025 №18/03/25Б, де вказана фракція щебеню 5–10 мм, що відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 для типу В-10, марка 1.
Крім того протокол підбору складу щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші чи інший документ, що підтверджує якість щебеню для фракції щебеню 5–20 мм суперечитиме п. 5.1.2. ДСТУ Б В.2.7-119:2011, де визначені конкретні фракції щебеню.
Оскільки технічна специфікація не обмежує вибір конкретного підтипу суміші (В-10, В-15 чи В-20), а встановлює вимоги в рамках групи типу В, марка 1, замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції учасника технічним характеристикам, визначеним у тендерній документації.
Також повідомляємо, що учасником було надано: протокол випробувань, паспорт продукції, що містять дані про найменування предмета закупівлі, виробника, технічні характеристики, відповідність національним стандартам, технічним умовам. Відповідно до чинного законодавства, сертифікація даного виду продукції є добровільною.
Вважаємо, що вимоги тендерної документації учасником виконані.
Номер:
69def110285a4808ba89a4445e68bf26
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.05.2025 16:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Конструкційні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-04-08-000552-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Пунктом 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації в таблиці визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме на асфальтобетонну суміш гарячу, щільну, дрібнозернисту тип В марка 1.
Згідно із наведеною таблицею у пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації склад суміші у відсотках: відсів – 70%, щебінь фр. 5-20 – 27%, мінеральний порошок – 3%, бітум 8%. Крім того, в даній таблиці наведено затверджений розхід на 100т а/б суміші: відсів – 64,81%, щебінь фр. 5-20 – 25%, мінеральний порошок – 2,79%, бітум – 7,48%.
В той же час, у складі тендерної пропозиції учасника приватне акціонерне товариство «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 82» надано протокол від 18.03.2025 № 18/03/25Б підбору складу щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші тип В І марки
(В-10), в якому зазначено рецептурний склад на асфальтобетонну суміш: щебінь фр. 5-10 мм – 24%, пісок із відсівів дроблення фр. 0-5 мм – 70%, мінеральний порошок – 6%, бітум БНД 50/70 – 6,9%.
Також, в пункті 2 «Втрати матеріалів для приготування 1 т асфальтобетонної суміші» протоколу від 18.03.2025 № 18/03/25Б зазначено склад суміші у %: щебінь фр. 5-10 мм 22,4509%, пісок фр. 0-5 – 65,4818%, мін. порошок - 5,6127%, бітум БНД 50/70 -6,4546%.
Яким чином визначено, що тендерна пропозиція учасника приватне акціонерне товариство «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 82» відповідає вимогам пункту 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації, оскільки у протоколі від 18.03.2025 № 18/03/25Б технічні, якісні та кількісні характеристики асфальтобетонної суміші тип В І марки (В-10) відрізняються від технічних, якісних та кількісних характеристик, визначених у тендерній документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
9dfc64ae8fc840b4bac026134b45edea
Назва:
4
Дата опублікування:
08.05.2025 16:28
Опис:
СУТЬ ПИТАННЯ:
Пунктом 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації в таблиці визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме на асфальтобетонну суміш гарячу, щільну, дрібнозернисту тип В марка 1. Згідно із наведеною таблицею у пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації склад суміші у відсотках: відсів – 70%, щебінь фр. 5-20 – 27%, мінеральний порошок – 3%, бітум 8%. Крім того, в даній таблиці наведено затверджений розхід на 100т а/б суміші: відсів – 64,81%, щебінь фр. 5-20 – 25%, мінеральний порошок – 2,79%, бітум – 7,48%. В той же час, у складі тендерної пропозиції учасника приватне акціонерне товариство «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 82» надано протокол від 18.03.2025 № 18/03/25Б підбору складу щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші тип В І марки (В-10), в якому зазначено рецептурний склад на асфальтобетонну суміш: щебінь фр. 5-10 мм – 24%, пісок із відсівів дроблення фр. 0-5 мм – 70%, мінеральний порошок – 6%, бітум БНД 50/70 – 6,9%. Також, в пункті 2 «Втрати матеріалів для приготування 1 т асфальтобетонної суміші» протоколу від 18.03.2025 № 18/03/25Б зазначено склад суміші у %: щебінь фр. 5-10 мм 22,4509%, пісок фр. 0-5 – 65,4818%, мін. порошок - 5,6127%, бітум БНД 50/70 -6,4546%. Яким чином визначено, що тендерна пропозиція учасника приватне акціонерне товариство «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 82» відповідає вимогам пункту 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації, оскільки у протоколі від 18.03.2025 № 18/03/25Б технічні, якісні та кількісні характеристики асфальтобетонної суміші тип В І марки (В-10) відрізняються від технічних, якісних та кількісних характеристик, визначених у тендерній документації?
ПОЯСНЕННЯ:
Відповідно до пункту 2 Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації, технічні, якісні та кількісні характеристики визначені у відсотковому складі матеріалів та рецептурі суміші згідно з нормативними документами — ДСТУ Б В.2.7-119:2011. При цьому зазначається сумарна вимога до складу матеріалів (відсів, щебінь фр. 5–20 мм, мінеральний порошок, бітум), яка застосовується до асфальтобетонних сумішей типу В марка 1, у тому числі до типу В-10.
У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Шляхове ремонтно-будівельне управління №82» надано протокол підбору складу щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші від 18.03.2025 №18/03/25Б, який передбачає використання щебеню фракції 5–10 мм, піску з відсівів дроблення 0–5 мм, мінерального порошку та бітуму. Таке співвідношення компонентів відповідає нормативам для дрібнозернистих сумішей типу В-10, марка 1, з огляду на те, що дрібнозернисті суміші мають дещо інший градаційний склад порівняно з іншими типами (наприклад, В-15, В-20) у межах того ж типу В.
Водночас тендерна документація не містила обмежень щодо застосування конкретної фракції щебеню в межах групи 5–20 мм або конкретного підтипу (В-10, В-15 чи В-20), що дозволяє використовувати дрібнозернисту суміш з рецептурним складом, погодженим відповідно до ДСТУ.
Додатково повідомляємо, що всі надані учасником документи (протоколи, паспорти, технічні характеристики) підтверджують відповідність заявленої суміші чинним нормативним вимогам і технічним умовам.
Таким чином, замовником було об’єктивно визначено відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам, визначеним у пункті 2 Технічної специфікації, на підставі нормативної допустимості застосування дрібнозернистих сумішей типу В-10 у складі типу В, марка 1.
Крім того листом від 15.04.2025 № 1/1 ТОВ «ОМЕГА ДОР БУД», як виробник асфальтобетонних сумішей, надає підтвердження Учаснику - ПрАТ «Шляхове ремонтнобудівельне управління №82» про представництво його інтересів в даній закупівлі - Номер у Prozorro UA-2025-04-08-000552-a, а також гарантує виконання поставки необхідного Замовнику об’єму товару згідно заявок Замовника.
Додаткові документи додаємо до цього листа.