-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Олива моторна (код 09210000-4 «Мастильні засоби» національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою
Завершена
525 326.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 626.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 626.63 UAH
Номер:
960541897bc8478b9ebef1a8a87aca8f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-08-000168
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2025 00:00
Період моніторингу:
09.05.2025 09:37 - 31.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2025 № 22-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025.
НАКАЗУЮ:
1.Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ
Додаток
до наказу від 08.05.2025
№ 22-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Головне управління Національної поліції в Донецькій області UA-2025-04-07-013776-a 07.04.2025 п.1 та п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей (в редакції яка діяла на дату проведення закупівлі).
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, зобов’язує врахувати виявлені порушення, здійснити заходи направлені на недопущення їх в подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесенням змін та його оприлюднення , відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Департаменту розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерні документації затверджені протоколами уповноваженої особи від 07.04.2025 № 248 та від 10.04.2025 № 261, реєстр пропозицій від 15.04.2025, тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОТЕХНІКА ДНІПРО» (далі – ТОВ «ЕКОТЕХНІКА ДНІПРО»), протокол розкриття, протокол уповноваженої особи від 17.04.2025 № 268, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 17.04.2025, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 23.04.2025 № 213 на загальну суму 511 236,00 грн, пояснення Замовника з відповідними документами на запити Управління від 12.05.2025 та 15.05.2025 які надані через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей (в редакції яка діяла на дату проведення закупівлі) Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Моніторингом дотримання законодавства при розгляді тендерних пропозицій встановлено наступне:
Пунктом 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація(у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної пропозиції Замовника зокрема передбачено, що Технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, наведені в додатку 1.1 до тендерної документації.
Додатком 1.1 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі» поміж іншого передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції - листа від виробника товару або його офіційного представника (дистриб’ютора) в Україні з підтвердженням, що Учасник має партнерський статус у виробника товару та право продажу цього товару на території України.
Однак у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОТЕХНІКА ДНІПРО» відсутній лист від виробника товару або його офіційного представника (дистриб’ютора) в Україні з підтвердженням, що Учасник має партнерський статус у виробника товару та право продажу цього товару на території України.
Водночас, пунктом 43 Особливостей визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником в розміщеному в електронній системі повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОТЕХНІКА ДНІПРО», відсутня вимога щодо усунення невідповідностей в частині ненадання Учасником листа від виробника товару або його офіційного представника (дистриб’ютора) в Україні з підтвердженням, що Учасник має партнерський статус у виробника товару та право продажу цього товару на території України, що вимагалось Додатком 1.1 до тендерної документації, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень:
27.05.2025 14:02 - 11.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.05.2025 14:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши висновок від 27 травня 2025 року управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області у межах проведеного моніторингу закупівлі по предмету Олива моторна (код 09210000-4 «Мастильні засоби» національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний») (далі – Закупівля), ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-07-013776-a, надаємо наступну інформацію:
З метою виконання зобов’язань щодо усунення порушення законодавства в сфері державних закупівель замовником враховано виявлені порушення, здійснено заходи направлені на недопущення порушень законодавства в подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо.
На підтвердження проведених заходів проведено оперативну нараду при завідувачі сектору організації закупівель управління логістики та матеріально-технічного забезпечення Головного управління Національної поліції в Донецькій області, відповідно до Протоколу №1 від 28.05.2025 року (додається).
На виконання Протоколу №1 від 28.05.2025 року, уповноваженою особою успішно завершено онлайн-курс: «Публічні закупівлі: від теорії до практики» та отримано сертифікат, виданий 28.05.2025 року (додається).
Також, уповноважену особу зареєстровано на онлайн-навчання «Підвищення кваліфікації уповноважених осіб: практикум» (https://tndr.com.ua/courses/pidvishhennya-kvalifikaczii-upovnovazhenih-osib-praktikum-3/) з отриманням відповідного сертифікату (скрін додається).
З огляду на вищевикладене, Замовником повністю та у визначений Висновком спосіб та термін виконано зобов’язання Держаудитслужби та оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію, що свідчить про вжиття відповідних заходів.
Додатки:
Додаток № 1 – Додаток 1_Протокол.pdf
Додаток № 2– Додаток 2_Сертифікат.pdf
Додаток № 3 – Додаток 3_Скрін реєстрації.pdf
Дата публікації звіту:
30.05.2025 11:44
Запити/Пояснення
Номер:
29c733c2f9ce4d479bdf480828a0317f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.05.2025 15:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання «Олива моторна (код 09210000-4 «Мастильні засоби» національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-07-013776-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?.
Крім того, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
765bc76ca61249db9313c60c29dbf513
Назва:
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Головного управління Національної поліції в Донецькій області надає наступні пояснення.
Дата опублікування:
15.05.2025 11:38
Опис:
Щодо запитання № 1
Очікувана вартість – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/не включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. (Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (далі – Примірна методика))
Примірна методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) та має рекомендаційний характер, що визначено пунктом 1 розділом 1 Примірної методики.
Оскільки, використання Примірної методики має рекомендаційний характер, тому її використання можливе на розсуд замовника, але при визначенні очікуваної вартості необхідно дотримуватися принципу здійснення публічних закупівель згідно статті 5 Закону, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Підставою для проведення Закупівлі – є потреба, відповідно до Рапорту від 28.03.2025 року (додається).
01.04.2025 року за вихідним №427 підготовлено Запит на комерційну пропозицію (додається).
ТОВ «Економіка Дніпро» за вихідним №0304-1 від 03.04.2025, ТОВ «Валент-грант» від 03.04.2025 та ФОП Рипаленко за вихідним №1 від 03.04.2025 надали Комерційні пропозиції з цінами (додаються).
Для визначення очікуваної вартості щодо Закупівлі було проведено маркетингове дослідження ринку цін серед вищезазначених постачальників:
КП 1 КП 2 КП 3 Середня ціна Вартість
грн) (грн) (грн) за 1 (грн.) об'єм орієнтована (грн.)
позиція 1 288,00 300,00 315,00 301,00 625 188125,00
позиція 2 308,00 325,00 300,00 311,00 100 31100,00
позиція 3 594,00 618,00 600,00 604,00 25 15100,00
позиція 4 188,00 204,00 190,00 194,00 680 131920,00
позиція 5 276,00 280,00 281,00 279,00 241 67239,00
позиція 6 330,00 320,00 340,00 330,00 209 68970,00
позиція 7 271,00 275,00 282,00 276,00 60 16560,00
позиція 8 250,00 274,00 265,00 263,00 24 6312,00
Загальна
ціна за
позиціями 2505,00 2596,00 2573,00 2558,00 1964 525326,00
Спочатку вирахувана Середня ціна за 1 одиницю товару та враховуючи Потребу в кількості товару обраховано орієнтована вартість, що склала 525 326,00 грн. без ПДВ.
Розмір бюджетного призначення для предмету закупівлі Олива моторна (код 09210000-4 «Мастильні засоби» національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний») складає 525 326,00 грн (п’ятсот двадцять п’ять тисяч триста двадцять шість грн. 00 коп.) та відповідає розрахунку проекту видатків до кошторису на 2025 рік Головного управління Національної поліції в Донецькій області за КЕКВ 2210.
Враховуючи, вищезазначене затверджено та оголошено зміни до річного плану закупівлі за ідентифікатором в ЕСЗ PROZORRO UA-P-2025-04-07-016907-a та опублікована Закупівля за ідентифікатором UA-2025-04-07-013776-a.
Щодо запитання № 2
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://dn.npu.gov.ua/diialnist/derzhavni-zakupivli/potochni-zakupivli/informatsiia-shchodo-vykonannia-vymoh-punktu-4-1-postanovy-kabinetu-ministriv-ukrainy-vid-11102016-710-zakupivlia-ua-2025-04-07-013776-a
Додатки:
Додаток № 1 – Рапорт від 28.03.2025 року.
Додаток № 2 – Запит на КП від 01.04.2025 року.
Додаток № 3 – Пропозиції за вхідним №32, №33, №34 від 04.04.2025.
Номер:
2a93ee6393824e0a94b1f3454ba38620
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.05.2025 13:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання «Олива моторна (код 09210000-4 «Мастильні засоби» національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-07-013776-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Додатком 1.1 до тендерної документації «Технічна спеціфікація до предмета закупівлі» поміж іншого передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції - листа від виробника товару або його офіційного представника (дистриб’ютора) в Україні з підтвердженням, що Учасник має партнерський статус у виробника товару та право продажу цього товару на території України.
Однаку складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОТЕХНІКА ДНІПРО» відсутній лист від виробника товару або його офіційного представника (дистриб’ютора) в Україні з підтвердженням, що Учасник має партнерський статус у виробника товару та право продажу цього товару на території України.
Прошу повідомити позицію виробника на відсутність у складі тендерної пропозиції учасника вищезазначеного листа? У разі якщо у складі тендерної пропозиції учасника оприлюднено заначений лист, прошу повідомити ім’я відповідного файлу.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
452f01d455ae4ceaa39f4a262733d67f
Назва:
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Головного управління Національної поліції в Донецькій області надає наступні пояснення.
Дата опублікування:
20.05.2025 16:23
Опис:
Підтвердженням партнерського статусу у виробника товару з ТОВ «ЕКОТЕХНІКА ДНІПРО» у тендерній документації виступають наявні документів обмеженого характеру, а саме: «Паспорти якості.pdf», «Схвалення RENAULT OPET FULLMAX RN 5W-30.pdf», «Схвалення VOLKSWAGEN 50400_50700_Fulltech 5W30.pdf», та їх переклад: «переклад - Паспорти якості.pdf», «переклад - Схвалення RENAULT OPET FULLMAX RN 5W-30.uk+печать.pdf», «переклад - Схвалення VOLKSWAGEN 50400_50700_Fulltech 5W30.uk+печать.pdf».
Відповідно до файлу-перекладу «переклад - Схвалення VOLKSWAGEN 50400_50700_Fulltech 5W30.pdf» зазначено, «що зазначений продукт відповідає вимогам до стандартів VW 504 00 та VW 507 00. Ця моторна олива підходить для використання в наших автомобілях із системою Longlife Service (бензинові та дизельні двигуни, включно з дизельними двигунами з фільтрами твердих часток без каталізатора, що вводиться з паливом) відповідно до Керівництва власника для наших продуктів. Щоб клієнти та майстерні чітко розуміли, що це схвалення надано, на контейнерах має бути зазначено: «схвалено відповідно до стандартів VW 504 00 та VW 507 00»» (додається).
Відповідно до пункту 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Пунктом 39 Особливостей визначено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною 1 статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, на офіційному сайті https://eko-tehnika.com.ua/ua/o-nas є в наявності діючий Сертифікат ТОВ «ЕКОТЕХНІКА ДНІПРО», як офіційного дистриб’ютора продукції Opet (додається), що також підтверджує партнерський статус виробника та продавця.
Також, отримано лист від 16.05.2025 №01/252, що ТОВ «ЕКОТЕХНІКА ДНІПРО» має статус офіційного дистриб’ютора змащувальних матеріалів ТМ Opet на території України (додається).
Додатки:
Додаток № 1 – Дод_1_переклад-Схвалення VOLKSWAGEN 50400_50700_Fulltech 5W30
Додаток № 2 – Дод_2_Сертифікат ТОВ ЕКОТЕХНІКА ДНІПРО.pdf
Додаток № 3 – Дод_3_Лист від ТМ Opet.pdf