• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Олива моторна (код 09210000-4 «Мастильні засоби» національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою

Завершена

525 326.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 626.63 UAH
Номер: 960541897bc8478b9ebef1a8a87aca8f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-08-000168
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 09.05.2025 09:37 - 31.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2025 № 22-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025. НАКАЗУЮ: 1.Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ Додаток до наказу від 08.05.2025 № 22-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 Головне управління Національної поліції в Донецькій області UA-2025-04-07-013776-a 07.04.2025 п.1 та п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 545-51-92, zarudnyyi@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей (в редакції яка діяла на дату проведення закупівлі). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, зобов’язує врахувати виявлені порушення, здійснити заходи направлені на недопущення їх в подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесенням змін та його оприлюднення , відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Департаменту розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерні документації затверджені протоколами уповноваженої особи від 07.04.2025 № 248 та від 10.04.2025 № 261, реєстр пропозицій від 15.04.2025, тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОТЕХНІКА ДНІПРО» (далі – ТОВ «ЕКОТЕХНІКА ДНІПРО»), протокол розкриття, протокол уповноваженої особи від 17.04.2025 № 268, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 17.04.2025, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 23.04.2025 № 213 на загальну суму 511 236,00 грн, пояснення Замовника з відповідними документами на запити Управління від 12.05.2025 та 15.05.2025 які надані через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей (в редакції яка діяла на дату проведення закупівлі) Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом дотримання законодавства при розгляді тендерних пропозицій встановлено наступне: Пунктом 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація(у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної пропозиції Замовника зокрема передбачено, що Технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, наведені в додатку 1.1 до тендерної документації. Додатком 1.1 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі» поміж іншого передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції - листа від виробника товару або його офіційного представника (дистриб’ютора) в Україні з підтвердженням, що Учасник має партнерський статус у виробника товару та право продажу цього товару на території України. Однак у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОТЕХНІКА ДНІПРО» відсутній лист від виробника товару або його офіційного представника (дистриб’ютора) в Україні з підтвердженням, що Учасник має партнерський статус у виробника товару та право продажу цього товару на території України. Водночас, пунктом 43 Особливостей визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником в розміщеному в електронній системі повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОТЕХНІКА ДНІПРО», відсутня вимога щодо усунення невідповідностей в частині ненадання Учасником листа від виробника товару або його офіційного представника (дистриб’ютора) в Україні з підтвердженням, що Учасник має партнерський статус у виробника товару та право продажу цього товару на території України, що вимагалось Додатком 1.1 до тендерної документації, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень: 27.05.2025 14:02 - 11.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.05.2025 14:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши висновок від 27 травня 2025 року управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області у межах проведеного моніторингу закупівлі по предмету Олива моторна (код 09210000-4 «Мастильні засоби» національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний») (далі – Закупівля), ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-07-013776-a, надаємо наступну інформацію: З метою виконання зобов’язань щодо усунення порушення законодавства в сфері державних закупівель замовником враховано виявлені порушення, здійснено заходи направлені на недопущення порушень законодавства в подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо. На підтвердження проведених заходів проведено оперативну нараду при завідувачі сектору організації закупівель управління логістики та матеріально-технічного забезпечення Головного управління Національної поліції в Донецькій області, відповідно до Протоколу №1 від 28.05.2025 року (додається). На виконання Протоколу №1 від 28.05.2025 року, уповноваженою особою успішно завершено онлайн-курс: «Публічні закупівлі: від теорії до практики» та отримано сертифікат, виданий 28.05.2025 року (додається). Також, уповноважену особу зареєстровано на онлайн-навчання «Підвищення кваліфікації уповноважених осіб: практикум» (https://tndr.com.ua/courses/pidvishhennya-kvalifikaczii-upovnovazhenih-osib-praktikum-3/) з отриманням відповідного сертифікату (скрін додається). З огляду на вищевикладене, Замовником повністю та у визначений Висновком спосіб та термін виконано зобов’язання Держаудитслужби та оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію, що свідчить про вжиття відповідних заходів. Додатки: Додаток № 1 – Додаток 1_Протокол.pdf Додаток № 2– Додаток 2_Сертифікат.pdf Додаток № 3 – Додаток 3_Скрін реєстрації.pdf
Дата публікації звіту: 30.05.2025 11:44

Запити/Пояснення