-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 — 19270000-9: “Неткані матеріали”- геотекстиль 300 гр/м2
Завершена
43 019 948.16
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 430 199.48 UAH
мін. крок: 1% або 430 199.48 UAH
Номер:
d64a22bbeb5e4223b2cd17d686fb2dc1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-13-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2025 00:00
Період моніторингу:
13.06.2025 15:37 - 05.07.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.06.2025 Київ № 170
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби
від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-04-07-013698-a 07.04.2025 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям та внесення змін до неї установлено порушення пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду пропозицій ТОВ «Геопроект 21» установлено недотримання вимог пункту 43 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «РІАЛБУД ТРЕЙД» своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А3160 (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 07.04.2025 № 166 (зі змінами від 11.04.2025 № 186), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «РІАЛБУД ТРЕЙД» (далі – ТОВ «РІАЛБУД ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «Геопроект 21» (далі – ТОВ «Геопроект 21»), вимога про усунення невідповідностей до 29.04.2025, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.04.2025 № 205, від 30.04.2025 № 228, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю № 40 від 08.05.2025 на суму 38 640 672,00 грн., пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 20.06.2025.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі).
Згідно з даними електронної системи закупівель, на момент оголошення даної закупівлі (07.04.2025) була чинною редакція постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами від 01.04.2025.
Проте, тендерна документація Замовником сформована з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції, що діяла до 02.04.2024, а саме: додаток 2 до тендерної документації Замовника містить вимоги надання документів, що підтверджують відсутність підстав визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, які виключено на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382.
Таким чином, тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей.
Моніторингом встановлено, що відповідно до вимог пункту 3 «Документи, які учасник повинен надати в складі пропозиції» Додатку № 3 до тендерної документації учасник повинен надати в складі пропозиції документи, які видані акредитованою лабораторією, на підтвердження якості предмета закупівлі. Сертифікат на відповідність ДСТУ EN 12447, ДСТУ EN 14030, ДСТУ 8607, ДСТУ ISO 11721, з урахуванням вимог ДСТУ 7372, ДСТУ — Н 8544, ДСТУ EN 13251 Вимоги».
На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «Геопроект 21» у складі тендерної пропозиції надав сертифікат № UA.CEC.00121-24 яким підтверджує відповідність запропонованої продукції вимогам ТУ У 13.9-2324803196-001:2023 «Фортифікаційні полотна. Технічні умови» п. 3.2 (Таблиця 1), п. 3.3 (стійкість до ультрафіолетового випромінювання, агресивних середовищ, морозостійкість).
Щодо підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару вимогам пункту 3 Додатку № 3 до тендерної документації Держаудитслужба, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону 17.06.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації та документів.
Відповідно до пояснень, наданих Замовником 20.06.2025 на запит Держаудитслужби, та доданих до них документів, зокрема протокол випробувань продукції від 14.10.2025 № 88-43-П-406, протокол сертифікації випробувань від 19.05.20225 № 410, Замовник підтвердив відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 3 Додатку № 3 до тендерної документації.
Також, крім зазначеного, у відповіді Замовника міститься інформація про те, що копії вищевказаних документів надаються виключно для внутрішнього службового використання без права відтворювати, тиражувати і розповсюджувати на будь-яких носіях інформації, частково або повністю, без офіційного дозволу власника.
Водночас, відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з цим, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у його пропозиції, чим не надав можливість учаснику ТОВ «Геопроект 21» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції.
Період усунення порушень:
30.06.2025 17:23 - 15.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2025 17:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Військова частина А3160 щиро вдячна працівникам ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (м.Київ) за роботу, щодо вчасного виявлення та недопущення в подальшому порушень під час проведення процедур закупівель військовою частиною. Дякуємо за проведення постійного та своєчасного моніторингу процедур закупівель, які здійснює військова частина А3160.
Ваша принципова позиція, професійність та сумлінне виконання службових обов’язків сприяють підвищенню прозорості й законності у сфері публічних закупівель, особливо в такий відповідальний для держави час. Ваша кропітка праця дисциплінує як замовників, так і учасників процедур закупівель та вказує на питання, які потребують вдосконалення. Дякуємо за Ваш внесок у забезпечення ефективного використання бюджетних коштів і зміцнення обороноздатності України.
Відповідно, за реєстраційним номером UA-M-2025-06-13-000013 в ході моніторингу процедури закупівлі товару «ДК 021:2015 - 19270000-9: «Неткані матеріали» - геотекстиль 300 гр/м2» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-07-013698-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Військовою частиною А3160 проаналізовано висновок про виявлені порушення, за результатами повідомляємо про вжиті заходи, щодо недопущення подібних випадків в подальшому.
Проаналізовано тендерну документацію та приведено її розділи у відповідність до чергових змін, що були прийняті 01.04.2025 року Кабінетом Міністрів України до постанови № 1178 від 12.10.2022 року.
З уповноваженою особою з закупівель військової частини А3160, про вчинені порушення та допущені помилки у закупівлі ID UA-2025-04-07-013698-a, проведено роз’яснювальну роботу та сплановано заходи з підвищення кваліфікації уповноваженої особи шляхом направлення на навчання з 07.07.2025 року по 10.07.2025 року.
Дата публікації звіту:
02.07.2025 09:17
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Відсутній механізм
Опис:
Військова частина А3160 щиро вдячна працівникам ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (м.Київ) за роботу, щодо вчасного виявлення та недопущення в подальшому порушень під час проведення процедур закупівель військовою частиною. Дякуємо за проведення постійного та своєчасного моніторингу процедур закупівель, які здійснює військова частина А3160. Ваша принципова позиція, професійність та сумлінне виконання службових обов’язків сприяють підвищенню прозорості й законності у сфері публічних закупівель, особливо в такий відповідальний для держави час. Ваша кропітка праця дисциплінує як замовників, так і учасників процедур закупівель та вказує на питання, які потребують вдосконалення. Дякуємо за Ваш внесок у забезпечення ефективного використання бюджетних коштів і зміцнення обороноздатності України. Відповідно, за реєстраційним номером UA-M-2025-06-13-000013 в ході моніторингу процедури закупівлі товару «ДК 021:2015 - 19270000-9: «Неткані матеріали» - геотекстиль 300 гр/м2» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-07-013698-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Військовою частиною А3160 проаналізовано висновок про виявлені порушення, за результатами повідомляємо про вжиті заходи, щодо недопущення подібних випадків в подальшому. Проаналізовано тендерну документацію та приведено її розділи у відповідність до чергових змін, що були прийняті 01.04.2025 року Кабінетом Міністрів України до постанови № 1178 від 12.10.2022 року. З уповноваженою особою з закупівель військової частини А3160, про вчинені порушення та допущені помилки у закупівлі ID UA-2025-04-07-013698-a, проведено роз’яснювальну роботу та сплановано заходи з підвищення кваліфікації уповноваженої особи шляхом направлення на навчання з 07.07.2025 року по 10.07.2025 року.
Дата публікації:
15.07.2025 15:04
Запити/Пояснення
Номер:
326ce452427048f5a6831a1fe277946d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.06.2025 17:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «ДК 021:2015 - 19270000-9: «Неткані матеріали»- геотекстиль 300 гр/м2» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-07-013698-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати пояснення та інформацію з посиланням на документи (сертифікати) та назву файлу (файлів) пропозиції, де він (вони) розміщений, щодо підтвердження учасником процедури закупівлі ТОВ «Геопроект 21» відповідності запропонованого товару ДСТУ EN 12447, ДСТУ EN 14030, ДСТУ 8607, ДСТУ ISO 11721 з урахуванням вимог ДСТУ 7372, ДСТУ -H8544, ДСТУ EN 13251.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу
національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати
відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим
доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
2c445e286c5f498d8b19f2b32153c05a
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
20.06.2025 15:34
Опис:
Відповідно до моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 — 19270000-9: “Неткані матеріали”- геотекстиль 300 гр/м2», очікуваною вартістю 43 019 948,16 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-07-013698-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо відповіді на задані питання.
Щодо першого питання:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, потреби, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначена розпорядженням КСП ЗСУ від 21.01.2025 року №343/1378 з додатками.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» - шляхом застосування методу порівняння ринкових цін.
Вважаємо за доцільне, висвітлити повну хронологію подій та прийнятих рішень посадовими особами військової частини А3160, для отримання та аналізу повної інформації про вижиті заходи та прийняті рішення, з цього приводу.
Відправлені запити до підприємств, які активно приймали участь в продажах аналогічного товару в попередньому періоді, а саме:
- Запит до ТОВ «ЧЕРНІГІВТОРГ» від 27.01.2025 року №724;
- Запит до ТОВ «ТД САНСТОР УКРАЇНА» від 27.01.2025 року №724;
- Запит до ТОВ «ГЕОПРОЕКТ-21» від 27.01.2025 року №724.
Отримані комерційні пропозиції від підприємств, які є виробниками (постачальниками) товару, який спланований до закупівлі та активно приймали участь у його продажі при попередніх періодах, а саме:
- Рахунок-фактура від ТОВ «ЧЕРНІГІВТОРГ» від 29.01.2025 року №40001704;
- Комерційна пропозиція від ТОВ «ТД САНСТОР УКРАЇНА» від 29.01.2025 року Вх. №885;
- Комерційна пропозиція від ТОВ «ГЕОПРОЕКТ-21» - від 30.01.2025 року №2.
Додатково, без направлення запиту, до військової частини А3160 надійшла комерційна пропозиція від інших суб’єктів національної економіки України, а саме:
- Пропозиція від ТОВ «МІК» від 28.01.2025 року №28-01-2025/05.
Проаналізувавши отримані пропозиції, було з’ясовано ряд невідповідностей в умовах, які підприємства встановлюють щодо продажу своєї продукції, а саме: ТОВ «ТД САНСТОР УКРАЇНА» пропонує купляти у них товар на умовах передплати. Умови передплати не є прийнятними для військової частини А3160, яка є розпорядником коштів третього рівня та не має права здійснювати закупівлі товарів, робіт та послуг на умовах передплати. Тому вказана пропозиція не розглядалася військовою частиною А3160 при формуванні очікуваної вартості.
За результатами, складений акт моніторингу від 08.02.2025 року. Відповідно до акту моніторингу встановлено, що середня вартість товару перевищує орієнтовну вартість товару, яка визначена в розпорядженні КСП ЗСУ від 21.01.2025 року №343/1378.
Керуючись вимогами наказу МОУ від 02.04.2019 року № 145 «Про затвердження Порядку організації в системі Міністерства оборони України внутрішнього контролю та управління ризиками», враховуючи те, що заходи з закупівлі товарів є ризикованими операціями, військовою частиною А3160 направлене звернення до КСП ЗСУ від 31.01.2025 року №906/304. На запит отримано відповідь від КСП ЗСУ від 04.02.2025 року №343/2463, відповідно до якої враховано уточнюючу інформацію про визначення орієнтовної вартості предмета закупівлі.
Відповідно, затверджений акт моніторингу очікуваної вартості предмета закупівлі від 08.02.2025 року та оголошена процедура закупівлі ID: UA-2025-02-08-000707-a.
У ході розгляду пропозицій учасників, за результатами аукціону процедури закупівлі ID: UA-2025-02-08-000707-a, до військової частини А3160 надійшов лист від начальника 2 територіального управління внутрішнього аудиту МО України від 25.02.2025 року №535/288, за яким останніми встановлено ознаки неефективних управлінських рішень з боку посадових осіб військової частини А3160, відповідальних за проведення закупівлі геотекстилю або еквіваленту, в частині завищення очікуваної вартості, що може стати наслідком проведення закупівлі з порушенням принципів максимальної економії та ефективності.
Військовою частиною А3160 враховано рекомендації начальника 2 територіального управління внутрішнього аудиту МО України, що викладені в листі від 25.02.2025 року №535/288 та на підставі цього листа прийнято рішення про відміну процедури закупівлі за ДК 021:2015 – 19270000-9 «Нетканні матеріали» - геотекстиль 300 гр/м2 (або еквівалент), ідентифікатор закупівлі ID: UA-2025-02-08-000707-a. Про прийняте рішення, на ім’я начальника 2 територіального управління внутрішнього аудиту направлена доповідь від 27.02.2025 року №906/615.
В подальшому, відповідно до протоколу прийняття рішення уповноваженою особою від 11.03.2025 року №56 було прийнято рішення розпочати нову процедуру закупівлі та визначено очікувану вартість предмета закупівлі з ціною 46,85 грн за 1 м2 (рекомендована орієнтовна вартість визначена фахівцями внутрішнього аудиту) відповідно з очікуваною вартістю за 860 400 м2 – 40 309 740 грн 00 коп. ідентифікатор закупівлі ID: UA-2025-03-11-014442-a.
За результатами розгляду пропозицій учасників відповідно до процедури закупівлі ID: UA-2025-03-11-014442-a встановлено невідповідність учасників технічним та якісним характеристикам до предмета закупівлі, відповідно до Додатку 3 тендерної документації та інші невідповідності відповідно яких уповноваженою особою з закупівель було прийнято рішення про їх відхилення та визнання торгів такими, що не відбулися.
Виконуючи, далі розпорядження КСП ЗСУ від 21.01.2025 року №343/1378 з додатками, щодо закупівлі геотекстилю, постала потреба у здійсненні повторного моніторингу очікуваної вартості предмета закупівлі. З цього приводу вжиті наступні заходи.
Проведений повторний моніторинг очікуваної вартості предмета закупівлі. Для цього взяті до уваги пропозиції учасників відповідно до процедури закупівлі ID: UA-2025-02-08-000707-a, технічні та якісні характеристики відповідають вимогам замовника, додатково отримано комерційну пропозицію від ПП «Х-інженіринг» від 01.04.2025 року №12 та проведено моніторинг аналогічного товару, який продають через інтернет мережі, також проведено моніторинг аналогічних закупівель в системі ПРОЗОРО за 2025 рік. Відповідно, затверджений акт моніторингу очікуваної вартості предмета закупівлі від 07.04.2025 року та оголошена процедура закупівлі ID: UA-2025-04-07-013698-a.
Щодо другого питання:
2. Надати пояснення та інформацію з посиланням на документи (сертифікати) та назву файлу (файлів) пропозиції, де він (вони) розміщений, щодо підтвердження учасником процедури закупівлі ТОВ «Геопроект 21» відповідності запропонованого товару ДСТУ ЕN12447, ДСТУ ЕN14030, ДСТУ 8607, ДСТУ ISO 11721 з урахуванням вимог ДСТУ 7372, ДСТУ Н8544, ДСТУ ЕN 13251. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Відповідь:
Відповідно до процедури закупівлі ID: UA-2025-04-07-013698-a проводився розгляд пропозиції учасника ТОВ «ГЕОПРОЕКТ 21» Зазначений учасник, у складі своєї пропозиції завантажив документ «22 сертифікат_відповідності_ФП.PDF» СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ від 09.09.2024 року №UA.CEC.00121-24, який підтверджує відповідність технічним та якісним характеристикам, які викладені замовником в Додатку 3 до тендерної документації.
Окрім іншого, 10.10.2024 року до військової частини А3160 від ТОВ «ГЕОПРОЕКТ 21», на підтвердження якості товарів, які вказане товариство поставляє відповідно до укладених раніше договорів, надійшов лист від 10.10.2024 року №144-тд разом з ТУ У 13.9-2324803196-001:2023 від 14.03.2024 року та протоколом випробувань продукції від 14.10.2024 року №88-43/П-406. Вказані документи надані військовій частині А3160 на підтвердження якості предмета закупівлі які повністю підтверджують відповідність технічним вимогам замовника та розкривають вичерпну інформацію про рівень відповідності та якості. Але, відповідно до пункту 14 протоколу від 14.10.2024 року №88-43/П-406 та листа від ТОВ «ГЕОПРОЕКТ 21» від 10.10.2024 року №144-тд – копії вищевказаних документів надаються виключно для внутрішнього службового використання без права відтворювати, тиражувати і розповсюджувати на будь-яких носіях інформації, частково або повністю, без офіційного дозволу власника.
Також, на підтвердження якості продукції, яку ТОВ «ГЕОПРОЕКТ 21» поставляє військовій частині відповідно до договору про закупівлю товарів від 08.05.2025 року №40, останні провели сертифікаційні випробування продукції. За результатами яких, до військової частини А3160 було надано протокол сертифікаційних випробувань від 19.05.2025 року №410 та сертифікат відповідності від 21.05.2025 року №UA.CTC.00052-25. Вказані документи додатково підтверджують належну якість та відповідність товару, який вироблений та поставляється відповідно до договору про закупівлю товарів від 08.05.2025 року №40.
В свою чергу, військова частина А3160, з метою надання повної та відповідної інформації, на підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам товару, який військова частина А3160 отримує відповідно до договору про закупівлю товарів від 08.05.2025 року №40 та на підтвердження відповідності документів учасника – переможця ТОВ «ГЕОПРОЕКТ 21» тендерній документації, в межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «ДК 021:2015 – 19270000-9: “Неткані матеріали”- геотекстиль 300 гр/м2» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-07-013698-a) Державною аудиторською службою України, - усно звернулася до ТОВ «ГЕОПРОЕКТ 21» з проханням оприлюднити, в межах своїх пояснень, інформацію про відповідність технічним та якісним характеристикам товару.
На звернення, отримали лист від ТОВ «ГЕОПРОЕКТ 21» від 14.06.2025 року №83, відповідно до якого отримали дозвіл на передачу копій вищевказаних документів на вимогу правоохоронних органів.
Враховуючи вимогу Державної аудиторської служби України, щодо надання пояснень, інформації та документів, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, через електронну систему закупівель, було прийнято рішення повторно звернутися до ТОВ «ГЕОПРОЕКТ 21» з метою отримання дозволу про оприлюднення вищезазначених документів.
На звернення, отримали лист від ТОВ «ГЕОПРОЕКТ 21» від 18.06.2025 року №84, відповідно до якого отримали дозвіл на передачу копій вищевказаних документів на вимогу Державної аудиторської служби України.
Уся вищевикладена інформація дає змогу проаналізувати хід подій та прийнятих рішень посадовими особами військової частини А3160, щодо проведення закупівлі «ДК 021:2015 – 19270000-9: “Неткані матеріали”- геотекстиль 300 гр/м2» відповідно до розпорядженням КСП ЗСУ від 21.01.2025 року №343/1378 з додатками.
Військова частина А3160 вдячна фахівцям Державної аудиторської служби України за постійну роботу, яку Ви проводите у межах своїх повноважень. Ваша об’єктивність та незалежність є провідником до подальшої побудови та цементування незалежної демократичної правової держави.
Додатки надаються:
1. Розпорядження КСП ЗСУ від 21.01.2025 року №343/1378 з додатками – 8 аркушів в форматі pdf;
2. Запит до ТОВ «ЧЕРНІГІВТОРГ» від 27.01.2025 року №724 – 2 аркуші в форматі pdf;
3. Запит до ТОВ «ТД САНСТОР УКРАЇНА» від 27.01.2025 року №724 – 2 аркуші в форматі pdf;
4. Запит до ТОВ «ГЕОПРОЕКТ-21» від 27.01.2025 року №724 – 2 аркуші в форматі pdf;
5. Рахунок-фактура від ТОВ «ЧЕРНІГІВТОРГ» від 29.01.2025 року №40001704 – 2 аркуші в форматі pdf;
6. Комерційна пропозиція від ТОВ «ТД САНСТОР УКРАЇНА» від 29.01.2025 року Вх. №885 – 2 аркуші в форматі pdf;
7. Комерційна пропозиція від ТОВ «ГЕОПРОЕКТ-21» - від 30.01.2025 року №2 – 2 аркуші в форматі pdf;
8. Пропозиція від ТОВ «МІК» від 28.01.2025 року №28-01-2025/05 – 1 аркуш в форматі pdf;
9. Звернення до КСП ЗСУ від 31.01.2025 року №906/304 – 1 аркуш в форматі pdf;
10. Відповідь від КСП ЗСУ від 04.02.2025 року №343/2463 – 1 аркуш в форматі pdf;
11. Акт моніторингу від 08.02.2025 року – 1 аркуш в форматі pdf;
12. Лист від начальника 2 територіального управління внутрішнього аудиту МО України від 25.02.2025 року №535/288 – 4 аркуші в форматі pdf;
13. Доповідь начальнику 2 територіального управління внутрішнього аудиту МО України від 27.02.2025 року №906/615 2463 – 1 аркуш в форматі pdf;
14. Протокол прийняття рішення Уповноваженою особою від 11.03.2025 року №56 – 1 аркуш в форматі pdf;
15. Комерційна пропозиція від ПП «Х-інженіринг» від 01.04.2025 року №12 – 1 аркуш в форматі pdf;
16. Моніторинг аналогічних закупівель в системі ПРОЗОРО за 2025 рік – 13 аркушів в форматі pdf;
17. Акт моніторингу від 07.04.2025 року – 2 аркуші в форматі pdf;
18. СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ від 09.09.2024 року №UA.CEC.00121-24 – 1 аркуш в форматі pdf;
19. Лист від ТОВ «ГЕОПРОЕКТ 21» від 10.10.2024 року №144-тд – 1 аркуш в форматі pdf;
20. ТУ У 13.9-2324803196-001:2023 від 14.03.2024 року – 35 аркушів в форматі pdf;
21. Протокол випробувань продукції від 14.10.2024 року №88-43/П-406 – 3 аркуші в форматі pdf;
22. Протокол сертифікаційних випробувань від 19.05.2025 року №410 – 3 аркуші в форматі pdf;
23. Сертифікат відповідності від 21.05.2025 року №UA.CTC.00052-25 – 1 аркуш в форматі pdf;
24. Лист від ТОВ «ГЕОПРОЕКТ 21» від 14.06.2025 року №83 – 1 аркуш в форматі pdf;
25. Лист від ТОВ «ГЕОПРОЕКТ 21» від 18.06.2025 року №84 – 1 аркуш в форматі pdf.