• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 — 19270000-9: “Неткані матеріали”- геотекстиль 300 гр/м2

Завершена

43 019 948.16 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 430 199.48 UAH
Номер: d64a22bbeb5e4223b2cd17d686fb2dc1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-13-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.06.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.06.2025 15:37 - 05.07.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.06.2025 Київ № 170 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-04-07-013698-a 07.04.2025 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі" Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 63) 057-69-34, o.ye.khalaberda@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям та внесення змін до неї установлено порушення пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду пропозицій ТОВ «Геопроект 21» установлено недотримання вимог пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «РІАЛБУД ТРЕЙД» своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А3160 (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 07.04.2025 № 166 (зі змінами від 11.04.2025 № 186), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «РІАЛБУД ТРЕЙД» (далі – ТОВ «РІАЛБУД ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «Геопроект 21» (далі – ТОВ «Геопроект 21»), вимога про усунення невідповідностей до 29.04.2025, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.04.2025 № 205, від 30.04.2025 № 228, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю № 40 від 08.05.2025 на суму 38 640 672,00 грн., пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 20.06.2025. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі). Згідно з даними електронної системи закупівель, на момент оголошення даної закупівлі (07.04.2025) була чинною редакція постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами від 01.04.2025. Проте, тендерна документація Замовником сформована з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції, що діяла до 02.04.2024, а саме: додаток 2 до тендерної документації Замовника містить вимоги надання документів, що підтверджують відсутність підстав визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, які виключено на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382. Таким чином, тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей. Моніторингом встановлено, що відповідно до вимог пункту 3 «Документи, які учасник повинен надати в складі пропозиції» Додатку № 3 до тендерної документації учасник повинен надати в складі пропозиції документи, які видані акредитованою лабораторією, на підтвердження якості предмета закупівлі. Сертифікат на відповідність ДСТУ EN 12447, ДСТУ EN 14030, ДСТУ 8607, ДСТУ ISO 11721, з урахуванням вимог ДСТУ 7372, ДСТУ — Н 8544, ДСТУ EN 13251 Вимоги». На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «Геопроект 21» у складі тендерної пропозиції надав сертифікат № UA.CEC.00121-24 яким підтверджує відповідність запропонованої продукції вимогам ТУ У 13.9-2324803196-001:2023 «Фортифікаційні полотна. Технічні умови» п. 3.2 (Таблиця 1), п. 3.3 (стійкість до ультрафіолетового випромінювання, агресивних середовищ, морозостійкість). Щодо підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару вимогам пункту 3 Додатку № 3 до тендерної документації Держаудитслужба, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону 17.06.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації та документів. Відповідно до пояснень, наданих Замовником 20.06.2025 на запит Держаудитслужби, та доданих до них документів, зокрема протокол випробувань продукції від 14.10.2025 № 88-43-П-406, протокол сертифікації випробувань від 19.05.20225 № 410, Замовник підтвердив відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 3 Додатку № 3 до тендерної документації. Також, крім зазначеного, у відповіді Замовника міститься інформація про те, що копії вищевказаних документів надаються виключно для внутрішнього службового використання без права відтворювати, тиражувати і розповсюджувати на будь-яких носіях інформації, частково або повністю, без офіційного дозволу власника. Водночас, відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у його пропозиції, чим не надав можливість учаснику ТОВ «Геопроект 21» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції.
Період усунення порушень: 30.06.2025 17:23 - 15.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.06.2025 17:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Військова частина А3160 щиро вдячна працівникам ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (м.Київ) за роботу, щодо вчасного виявлення та недопущення в подальшому порушень під час проведення процедур закупівель військовою частиною. Дякуємо за проведення постійного та своєчасного моніторингу процедур закупівель, які здійснює військова частина А3160. Ваша принципова позиція, професійність та сумлінне виконання службових обов’язків сприяють підвищенню прозорості й законності у сфері публічних закупівель, особливо в такий відповідальний для держави час. Ваша кропітка праця дисциплінує як замовників, так і учасників процедур закупівель та вказує на питання, які потребують вдосконалення. Дякуємо за Ваш внесок у забезпечення ефективного використання бюджетних коштів і зміцнення обороноздатності України. Відповідно, за реєстраційним номером UA-M-2025-06-13-000013 в ході моніторингу процедури закупівлі товару «ДК 021:2015 - 19270000-9: «Неткані матеріали» - геотекстиль 300 гр/м2» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-07-013698-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Військовою частиною А3160 проаналізовано висновок про виявлені порушення, за результатами повідомляємо про вжиті заходи, щодо недопущення подібних випадків в подальшому. Проаналізовано тендерну документацію та приведено її розділи у відповідність до чергових змін, що були прийняті 01.04.2025 року Кабінетом Міністрів України до постанови № 1178 від 12.10.2022 року. З уповноваженою особою з закупівель військової частини А3160, про вчинені порушення та допущені помилки у закупівлі ID UA-2025-04-07-013698-a, проведено роз’яснювальну роботу та сплановано заходи з підвищення кваліфікації уповноваженої особи шляхом направлення на навчання з 07.07.2025 року по 10.07.2025 року.
Дата публікації звіту: 02.07.2025 09:17

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Відсутній механізм
Опис: Військова частина А3160 щиро вдячна працівникам ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (м.Київ) за роботу, щодо вчасного виявлення та недопущення в подальшому порушень під час проведення процедур закупівель військовою частиною. Дякуємо за проведення постійного та своєчасного моніторингу процедур закупівель, які здійснює військова частина А3160. Ваша принципова позиція, професійність та сумлінне виконання службових обов’язків сприяють підвищенню прозорості й законності у сфері публічних закупівель, особливо в такий відповідальний для держави час. Ваша кропітка праця дисциплінує як замовників, так і учасників процедур закупівель та вказує на питання, які потребують вдосконалення. Дякуємо за Ваш внесок у забезпечення ефективного використання бюджетних коштів і зміцнення обороноздатності України. Відповідно, за реєстраційним номером UA-M-2025-06-13-000013 в ході моніторингу процедури закупівлі товару «ДК 021:2015 - 19270000-9: «Неткані матеріали» - геотекстиль 300 гр/м2» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-07-013698-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Військовою частиною А3160 проаналізовано висновок про виявлені порушення, за результатами повідомляємо про вжиті заходи, щодо недопущення подібних випадків в подальшому. Проаналізовано тендерну документацію та приведено її розділи у відповідність до чергових змін, що були прийняті 01.04.2025 року Кабінетом Міністрів України до постанови № 1178 від 12.10.2022 року. З уповноваженою особою з закупівель військової частини А3160, про вчинені порушення та допущені помилки у закупівлі ID UA-2025-04-07-013698-a, проведено роз’яснювальну роботу та сплановано заходи з підвищення кваліфікації уповноваженої особи шляхом направлення на навчання з 07.07.2025 року по 10.07.2025 року.
Дата публікації: 15.07.2025 15:04

Запити/Пояснення