-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ЦЗВ-25Т_096_ВО: Костюми Залізничник 2-Л (Лот 1 - 18130000-9 – Спеціальний робочий одяг; Лот 2 - 18130000-9 – Спеціальний робочий одяг)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Завершена
8 924 575.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 22 307.56 UAH
мін. крок: 0.2% або 22 307.56 UAH
Номер:
1b7c576cdcbb484bb38da71b927beed7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-08-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2025 00:00
Період моніторингу:
08.05.2025 17:34 - 30.05.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.05.2025 №69-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 07 травня 2025 року №003100-18/5618-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.05.2025 №69-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8. UA-2025-04-07-013178-a, 07.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УМТК» установлено порушення вимог частини десятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій учасників за лотом 1: ТОВ «Спецкомплект» та за лотом 2: ТОВ «Прослент груп», ТОВ «НІНА», ТОВ «Центр ПЗІЗ» – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
–
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішеннями уповноваженої особи від 07.04.2025 та від 11.04.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Спецкомплект» за лотом 1 (далі – ТОВ «Спецкомплект»), повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Спецкомплект», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «Спецкомплект» до 30.04.2025, рішення уповноваженої особи від 01.05.2025 (протокол № 096_25_ВО), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Прослент груп» за лотом 2 (далі – ТОВ «Прослент груп»), повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Прослент груп», рішення уповноваженої особи від 29.04.2025 та від 06.05.2025 (протоколи № 096_25_ВО), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Швейна фабрика «НІНА» за лотом 2 (далі – ТОВ «НІНА»), повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НІНА», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «НІНА» до 14.05.2025, рішення уповноваженої особи від 15.05.2025 (протокол № 096_25_ВО), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Центр промислових засобів індивідуального захисту» за лотом 2 (далі – ТОВ «Центр ПЗІЗ»), рішення уповноваженої особи від 19.05.2025 (протокол № 096_25_ВО), повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Центр ПЗІЗ» за лотом 2 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 15.05.2025 через електронну систему закупівель.
Пунктом 3 Особливостей № 1178 визначено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з абзацом сьомим пункту 37 Особливостей № 1178 замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей № 1178.
Частиною десятою статті 29 Закону визначено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником розгляд тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Українська міжнародна торгівельна компанія» (далі – ТОВ «УМТК») за лотом 1, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною після відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спецкомплект», здійснювався у строк, що перевищує п’ять робочих днів (з 01.05.2025 до 14.05.2025).
Водночас повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УМТК» в електронній системі закупівель Замовником не оприлюднено.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Замовник пояснив, що він не продовжив строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УМТК», який минув 08.05.2025. Враховуючи відсутність можливості прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УМТК» після 08.05.2024 Замовник відмінив закупівлю за лотом 1.
Отже, Замовник при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «УМТК» порушив вимоги частини десятої статті 29 Закону.
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей № 1178 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Рішенням уповноваженої особи від 14.05.2025 відкриті торги за лотом 1 відмінені у відповідності до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
26.05.2025 17:35 - 10.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2025 17:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником самостійно, до оприлюднення висновку про результати моніторингу закупівлі, було усунуто порушення шляхом відміни закупівлі частково (за Лотом № 1).
Дата публікації звіту:
30.05.2025 16:29
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
03.06.2025 15:36
Запити/Пояснення
Номер:
632e9019cdea465e8439448fd1c4307f
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.05.2025 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів Залізничник 2-Л (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-07-013178-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Чому розгляд тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «УМТК» (лот 1) перевищує строк, визначений статтею 29 Закону, при цьому в електронній системі закупівель не оприлюднено повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
02ed0dfab5374f86be44d29ec37b8ebf
Назва:
Відповідь на запт
Дата опублікування:
15.05.2025 17:23
Опис:
Відповідь від 15.05.2025 на запит Держаудитслужби України
Відповідь на запит
Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» на запит до моніторингу закупівлі ЦБД № UA-2025-04-07-013178-a надає відповідь:
1. Необхідність у здійсненні закупівлі: ЦЗВ-25Т_096_ВО: Костюми Залізничник 2-Л (Лот 1 - 18130000-9 – Спеціальний робочий одяг; Лот 2 - 18130000-9 – Спеціальний робочий одяг) визначено виробничими потребами АТ «Укрзалізниця», виходячи з планованого обсягу. Основними споживачами продукції є структурні підрозділи Укрзалізниці. Рішенням правління у 2022 році затверджено Порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану (далі – ПОРЯДОК) із встановленим регламентом взаємодії при здійсненні закупівель в умовах воєнного стану, відповідно до якого виробничі підрозділи Товариства визначають потребу та обсяги товарів, робіт та послуг. Філія «Центр забезпечення виробництва» (або філія ЦЗВ) є структурним підрозділом, до функцій якої належить організація централізованих закупівель для потреб АТ «Укрзалізниця». Відповідно до порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство) в умовах воєнного стану, структурні підрозділи Товариства за функціональним напрямом формують технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, що будуть в подальшому предметом договору про закупівлю. У випадку закупівлі товарів, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, а також перелік документів, що вимагається для підтвердження їх відповідності, повинні відповідати інформації, що міститься в спеціальних інформаційних системах, запроваджених для роботи в АТ «Укрзалізниця» (ІС «Вимоги до продукції» та/або бази «Технічні вимоги» IT Enterprise). У випадку закупівлі робіт та послуг, а також товарів, інформація щодо яких відсутня у вказаних інформаційних системах, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що вимагається для їх підтвердження, надаються департаментами Товариства за функціональним напрямом або службою регіональної філії, для потреб якої здійснюється закупівля, та на яких покладено відповідальність щодо формуванням технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі. Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник керувався нормами Порядку та при формуванні технічних та якісних характеристик предмету закупівлі використовувались дані з вищезазначених інформаційних систем, які були включені до Додатку А Додатку 1 та Додатку 2 Тендерної документації.
Очікувана вартість закупівлі розраховується на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної ціни за одинцю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, зокрема на підставі комерційних пропозицій потенційних учасників, аналізу та співставлення цін на аналогічні закупівлі, в тому числі власні закупівлі Товариства та інформації щодо рівня цін на аналогічні закупівлі, що розміщена у відкритих джерелах засобів масової інформації. Відповідно до Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану, замовник здійснював моніторинг ринкових цін шляхом запиту комерційних пропозицій учасників ринку у тому числі на авторизованих електронних майданчиках.
Додатково надаємо документи, які було використано для розрахунку вартості закупівлі Костюми Залізничник 2-Л (Лот 1 - 18130000-9 – Спеціальний робочий одяг; Лот 2 - 18130000-9 – Спеціальний робочий одяг).
2. З 01.05.2025 почався розгляд тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" (надалі - Учасник) по закупівлі «ЦЗВ-25Т_096_ВО: Костюми Залізничник 2-Л (Лот 1 - 18130000-9 – Спеціальний робочий одяг; Лот 2 - 18130000-9 – Спеціальний робочий одяг)» (UA-2025-04-07-013178-a) за Лотом № 1.
Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Отже, кінцевою датою розгляду тендерної пропозиції Учасника була 08.05.2025.
Замовник не продовжив строк розгляду тендерної пропозиції Учасника.
Враховуючи що строк розгляду тендерної пропозиції Учасника минув 08.05.2025, у Замовника відсутня можливість прийняти рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника після 08.05.2024, а отже закупівля була відмінена частково (за Лотом № 1) через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.